Komentari

sagittariusclassic.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • hebatga

    E, vjerovo ti meni ili ne, "monopolistichki polozaj" ti tu ne igra nikakvu ulogu jer se ja nazivljeh gdje "ima konkurencije svake vrste" i ne do ti bog da ti se shto usere jer zivimo u vremenu kad dominantna postaje "generacija kalkulator", tj. oni shto ne 3+2 ne mogu zbrojiti ako nemaju kalkulatora a obrazovanje im je ko kad treniraju chimpanze. Makni lijevo dobit chesh bananu, makni desno dobit chesh po chunki.

    avatar

    04.06.2008. (22:46)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    dragi moj prijatelju, ponuđači usluga su ti: AMIS (?), B NET (OK), OPTIMA (??), METRONET (OK), ISKON (OK, kao da ne pripada T-Comu) ...

    najbolje ti se opuznat sa svime time na ovome blogu Zombix te kod njega imaš i recenzije operatera ...
    ono što ti ja mogu reći je da je ISKON u redu te kao da nema nikakve veze sa T Comom a ljudi su jako susretljivi te ćeš još i proči do 30% jeftinije, METRONET je isto ok i za njih se može reći da oni malo po malo osvajaju tržište te se više trude oko poslovnih korisnika, B NET je ono što znam da tko god ga je uzeo samo dobro o njemu priča tako da ne vidim ništa loše kod njega ...

    nadam se da sam ti ovime barem malo pomogao ...

    avatar

    05.06.2008. (07:30)    -   -   -   -  

  • ludlud

    ... da, i ja više volim lagane i ugodne sprovode, znaš one s pjesmom, plesom ... :P :P

    avatar

    05.06.2008. (10:27)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Zaredali i tebe sprovodi izgleda. Saučešće u svakom slučaju...

    A glede ovih stvarno ne znam čemu se čudiš. Lijepo ti je Dag ponovio ono što sam ti rekao još prošli put...

    Jedino ako si se odlučio na borbu protiv Mudrinića iznutra ;))))

    T-Com gerila nadire :p

    avatar

    05.06.2008. (10:43)    -   -   -   -  

  • sagittariusclassic

    ...@ Hebatga, puno sam radio sa zapadnim firmama, bio na školovanju skoro svugdje, od Nixdorfa pa do Sharpa i Aiwe. Znam kakve fahidiote tamo uzgajaju. Uvijek smo se ponosili širinom svoga znanja i fleksibilnošću u poslu. I moram reći da su nam se nakon svakog školovanja, u svim firmama klanjali do poda. Ali to nije poanta ovog posta. "Bottom line" je da ja, kao privatnik, poštujem svakog korisnika i da se isto susretljivo ponašam prema onom tko mi ostavlja 50Kn i 50000Kn. Stvar je jednostavna, čovjek ti ulazi u radnju sa novcima u džepu. Ako si bezobrazan, neljubazan ili nekooperativan, čovjek odlazi sa svim novcima u džepu i nema para! Ako si korektan i kooperativan, čovjek ne samo da će ostaviti nešto love iz džepa nego će donesti još! Tako se ponašaju oni koji ZARAĐUJU plaću a ovako, u postu opisano, se ponašaju ljudi koji DOBIJAJU plaću. I vrhunska drskost je da takvi, koji dobijaju plaću u ovoj državi, a dobijaju je otimajući od moje zarađene plaće, imaju lica još se i iživljavati na onima koji zarađuju plaću. To je općenito prešlo preko svake mjere. Pa ne radim ja da drugima zaradim plaću nego prvenstveno da sebi zaradim plaću...:)

    @ Dag, hvala, moram se konzultirat sa ljudima koji koriste druge operatere. Kod t-coma sam ipak odgulio obvezatni ugovor i nije baš mudro, u današnjim uvjetima razvoja tehnologije, samo tako si natovariti godišnju ili čak dvogodišnju ( neprihvatljivo ) ugovornu obavezu...:)

    @ Ludlud, ma oprala me kiša ko luda. Ustao sam danas u 5 i zmaltretiral se ko konj. Kaj, rešil si Juru pa si sad našao mene vozati zrende?!?!...:)))))))

    @ Manga, iskreno, u neku ruku sam i priželjkivao da se ovo malo oduži. Zajebali su me, znaš da uvijek nastojim početi nježno, da navućem protivnika. Najbrutalniji dio sam ostavio za kraj al su me uštekali i sad više nemrem srat...:))))))))))

    avatar

    05.06.2008. (21:19)    -   -   -   -  

  • fanny

    Nisam dosad imala problema s T-comom oko telefona ni net-a, a ni kasnije s adsl-om. Čak je ženska u poslovnici predložila Paji kad nam je crk'o modem, da ne kupujemo novi, nego da isključimo adsl i drugi dan zatražimo priključak. Tako smo dobili samonstalirajući paket i novi modem, bez plaćanja, kao novi korisnici. Pajo je pretplatnik T-mobilea (tada je još bio u našem vlasništvu) od 1996. Nedugo je dobio dopis u kojem mu kao vjernom pretplatniku nude nove mobitele po najpovoljnijoj cijeni i dobio je još jedan flex paket (uz onaj koji plaća) svaki mjesec - godinu dana. No, nekoliko je puta bilo nekih sitnih problema, a on je otišao u T-mobile i odmah pisao prigovor.
    A što se računa tiće, plaćam ih direktno u t-comu (mobitele , telefon i internet), po računu koji nam pošalju. A ja čuvam plaćene račune još od 2006, zlu ne trebalo. I to od svih režija. Nek' se vrag vara. Nikad nije bilo problema, iako račune plaćamo i po desetak dana nakon dospijeća.
    Naši frendovi imaju fiksni i net preko VIP-a i strašno se žale na povezivanje.
    Eto, moje ti iskustvo neće pomoći mnogo...
    Pozdravček :)))

    avatar

    05.06.2008. (22:04)    -   -   -   -  

  • fanny

    Što se tiće imena djelatnice koju štitiš da ne izgubi posao, ne slažem se. U današnje vrijeme s 400 tisuća nezaposlenih, onaj tko ima posao s dobrom plaćom kao što je t-com, neka ga čuva. Ako nije dobre volje, neka sjedi doma.
    Kad sam bila zaposlena, radila sam direktno s ljudima i to starcima. Sto puta su me izbacili iz takta, bili gori od male djece. Ma kako čudno zvučalo, nikad se nisam na nikoga obrecnula ni bila bezobrazna. U svakom trenutku sam bila svjesna da radim u ustanovi koja ima najbolje plaće u gradu i da na birou čeka hrpa onih koje bi bile sretne da rade tamo. Po tom pitanju jako sam zahebana. Nemaš živce - idi doma i nitko te ne bu smetal pri kavi i jelu.

    avatar

    05.06.2008. (22:09)    -   -   -   -  

  • sagittariusclassic

    ...@ Fanny, kod mene je to drugačije, ja sam poslovni korisnik koji ispunjava virmane. A glede službenice, svatko ima pravo na grešku, nek joj postane jasno da nitko nije nedodirljiv. T-com snima sve razgovore sa službom za korisnike koji se preslušavaju. To je njihov problem...:))))

    avatar

    05.06.2008. (22:57)    -   -   -   -  

  • hebatga

    @ sagi
    Ma slazem se ja s tobom, samo shto vjerujem da je problem dublji od razlike od "zaradjivanja" i "dobivanja" plache.
    Ja sam se u par godina najeo govana s onima koji "zaradjuju plachu" i sa kojima se chak nisam ni pogadjao nego pristao platiti koliko su trazili. Idiotski vjerujuchi da che napravit kako-bog-zapovjeda ako su dobro placheni. Malo morgen, npr. podovi u stanu me doshli oko 100 tisucha kuna s tim shto ga se radilo 3 puta i svaki put neki meshtar kojeg su mi "preporuchili". I koji je bio vrlo drag i pristojan dok nije dobio posao. A dok sam se najedo prashine i nausisavo isparenih lakova svaki put mi je palo na pamet kako sam i sam nekad vjerovao da "se dobro radi, ako se dobro plati" i mislio da je chacha lud kad je govorio da je u svemu novac sekundaran a znanje i poshtenje primarno.
    Btw, ja sam prije par godina sa T-Comom imo prichu i zakljuchio da onoga "s druge strane zice" ne mogu okrviljavati za nishta jer on jednostavno nije znao nishta van neke "matrice" koja mu je napisana. A nauchili ga da je glavno da on meni neshto tepa ko da sam ishumljela baba kojoj nitko nije "reko lijepu" u zadnjih 30 godina. Usput, ako bi mogao birati izmedju nekog tko ima znanje i nekog koji blebleche "gospodine bla, bla" uvjek bi izabrao onog sa znanjem bez obzira koliko je pristojan. Nazalost, to se vishe skoro ne moze nachi a u Americi je doshlo do te granice da izbjegavam pochi u zubara ili lijechnika jer su chak i oni poshli u 3 pm pa im je vaznije da ti se neshto glupo kesere nego da naprave pristojan posao. Jedino se nadam da che pozivjet jedan zubar i jedan doktor u Dbk (koji bi u SAD-u imali problema dobit posao) pa da chu mochi kod njih dok ne otegnem.

    avatar

    05.06.2008. (23:14)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    iskreno rečeno među nama dvojcom ja koristim Iskon i sa njima u ovih dvije godine nisam imao nikakvih problema a i kad je banka zeznula dva puta radi toga što nije poslala trajni nalog te su me iskopčali, ja sam to riješio odmah te bio kroz kakvih pola sata i manje ponovo ukopčan uz ispriku zbog neugode te su sami ponudili da mi lijepo ponovno počnu slati uplatnice da se ne bi priča ponavljala ...

    kada mi se znalo zalomiti da sam preplatio račun onda su mi poslali uplatnicu na 0,00 kuna i zahvalu za isto uz pitanju uvijek da li što treba i obavijest da uvijek mogu računati na njihovu pomoć, imam osjećaj kao da je to sasvim neka druga tvrtka koja se normalno bori za svoj dio kolača na ovome nemirnom tržištu - za ne povjerovat ...

    najneugodnije me je iznenadila Optima prije dvije godine koja me kao poslovnog korisnika smuljala obećavajući brda i doline a imalo smo samo mlačne kaljuže gdje nam nije bilo jasno zbog čega je tako te se nakon takvog izleta smo se ponovo vratili nazad u okrilje T Coma jer koliko god je šuć-muć ipak nas cjelovito za sada zadovoljava ...

    avatar

    05.06.2008. (23:44)    -   -   -   -  

  • fanny

    @Sagi - zar si zaboravio da sam četvrt Kranjica i ne dozvoljavam pravo na grešku :)))

    avatar

    06.06.2008. (13:26)    -   -   -   -  

  • fanny

    A glede Optime, prešli smo na kratko u fiksnoj telefoniji, zbog manje cijene razgovora. Nije bilo neke koristi, jer se koristimo mnogo fiksni za razgovaranje. Trebalo im je pola godine da raskinu ugovor i to od dana našeg zahtjeva. Oni su pak priča za sebe.

    avatar

    06.06.2008. (13:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...