bilonekad.blog.hr

Dodaj komentar (10)

• prirodno_celav

evo i mene. nismo se davno čuli pa sam pročitao i unazad. slike su ti odlične, naročito ova iz ptičje perspektive, hehe. mene ne pucaju ekstremni sportovi, ali da bi volio poletit onim motornim zmajem to bi, svakako. zadnje me je oduševio kanu i spuštanje niz rijeku, jo gule, ali nikad se tome posvetit. lijep pozdrav, čitamo se :)))

08.05.2008. (10:01)    -   -   -   -

• Koraljka

Draga moja znan da nije lako, a zna i Puž da je opasno, ali...Svak od nas ima pravo i obvezu činiti ono šta voli, naravno, poštujući sve sigurnosne uvjete. Ostalo je sudbina.

08.05.2008. (11:31)    -   -   -   -

• *sazui*

ej...zbilja dugo nisi pisala postove,al sve ok:))
    zanimljivo mi je padobranstvo,ali teško bi skupila hrabrost spustiti se niz toliku visinu:((
    novi post..:))
    pusa

08.05.2008. (14:21)    -   -   -   -

• Marisol

Ne čudim ti se što tako strepiš,jer i ja se užasavam pomisli da bi skakala padobranom ili slično.Onaj pogled (mislim da je Zrmanja) je fantastičan.
    Baš mi je drago da si se malo aktivirala i da je prošla fjaka.
    Replika ti je,ljubi je majka,prava cura.

08.05.2008. (18:20)    -   -   -   -

• angie

@prirodni - nešto kao rafting bi još i podnijela, ipak je to bliže zemlji, ali sve što je u zraku gdje nemaš nikakvo uporište pod nogama, užasava me.
    @koraljka - i ja tako uglavnom razmišljam, ali u ovom slučaju jok. S obzirom da su takvi sportovi stvarno vrlo opasni, moraš malo uvažavati i one prema kojima imaš neku odgovornost.
    @sazui - točno tako, zanimljivo ali......:))
    @marisol - to je Peručko jezero. Kad sam se penjala na zvonik Sv. Stošije nisam uspjela preći onu zadnju etapu do vrha, jer je podloga bila šupljikava čelična mreža kroz koju sam mogla vidjeti samo dno zvonika. Možeš li me onda zamisliti da bi skočila iz aviona? Ni u snovima:))))

09.05.2008. (09:01)    -   -   -   -

• gustirna

Strah je kočnica, kako za sebe, tako i za druge, one najbliže. Razumijem tvoju brigu, ali malkice razumijem i njega. Zoveš ga Puž, pa sam mislila da je usporen, a sad vidim da je totalna suprotvost, ali si ga ti zato usporila, za opće dobro. Neke duboke želje čovjek treba ostvariti, jer do kraja života neće biti zadovoljan. ja, npr. oduvijek želim roniti s bocama (kao dijete sam ronila na dah) i sigurno me strah i neznanje spriječavalo u tome. Prije par godina krenula sam u planine-suprotno od mora i dubina, ali vjerujem da je i to put kojim ću krenuti u dubine, put na kojem ću se suočiti s nekim strahovima i osloboditi se za ono što istinski i duboko želim.
    Čestitam tvom Pužu na tandemskom paraglajdingu. Čak sam i sama o tome jednom razmišljala, ali bolje se osjećam u vodi - moru. Inače sam vrlo usporena i samu sebe sam nazvala Spuž dok sam anonimno komentirala na blogovima i nisam baš ekstemni tip, ali ipak sam prošla jedan kanjoning-spuštanje niz rijeku, kanjonom Cetine (bez kanua i gumenjaka,, onako u ronil.odijelima )- i uz malo straha ipak sam uživala i ludo se provela. :-)))))) A prekjučer sam se opet penjala na zvonik sv. Duje- skalama ,naravno!
    Replika ti je prekrasna djevojka, a kako je replika, znači da je na mamu. :-)))

09.05.2008. (11:46)    -   -   -   -

• *sazui*

ej..nova adresa..pusa

09.05.2008. (13:56)    -   -   -   -

• Big Blue

Razumijem te. Ni ja nisam ljubiteljica ekstremnih sportova. No to je moja percepcija, znam. Nekome je to posve uobičajena aktivnost kojom se bavi. Različitosti nas obogaćuju. :-)

10.05.2008. (12:24)    -   -   -   -

• salvetna tehnika

Ja se pak užasno bojim vožnje na motoru.

10.05.2008. (14:41)    -   -   -   -

• bespeljica

nisam ljubiteljica ekstremnih sportova, ali bi volila jednom probati skočiti s padobranom....kad se oslobodim straha :-).