Komentari

catwalk.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Lund

    Jednom će netko nadahnut (mogla bi to i naša catwalk-liar al sumnjam da će joj se dat) napisat sociološku povijest HR kroz reklame za pivo i cigarete. Možda ne baš od stoljeća sedmog...mada ni to nije isključeno. Takav pristup bio bi, držim, apsolutno metodološki opravdan, pada mi naime ovdje napamet jedna cinična definicija lijepe naše kao prave K und K zemlje, naime zemlje konobara i kriminalaca...
    No dobro, da ne meljem previše (s obzirom da komentar pišem pod obilnim utjecajem piva koje se u HR uopće ne reklamira ali dobro prodaje...!), čestitam ti na tekstu, odličan je. As usual.

    avatar

    03.05.2008. (01:12)    -   -   -   -  

  • bellarte

    ...treba se napit prije...nego vidiš reklamu...hik....poOOzzdrav!

    avatar

    03.05.2008. (10:59)    -   -   -   -  

  • dmj

    Živim u blaženoj nesvijesti o našoj društvenoj zbilji pa čak ni ne znam o kakvoj je to inkriminiranoj reklami za Ožujsko riječ. No slažem se s lundom po pitanju potrebe sociološke povijesti kroz reklame, samo što bih to doveo na općenitiju razinu, uključujući barem još one za sladoled i voćne sokove. Posebice zato što me sjećaju na ono grozno doba lažnog ćudoređa, negdje devedesetih, kada si neko vrijeme mogao biti siguran da, vidiš li razgolićenu ženu na državnoj televiziji u nekoj malo sugestivnijoj pozi, to mora biti ili reklama za sladoled ili za voćni sok. Trećega nije bilo.

    avatar

    03.05.2008. (13:18)    -   -   -   -  

  • catwalk

    Strina, imala sam problem s cjelovitim gledanjem te reklame... uf. Naime, svaki put kad bi bila na televiziji, pobjegla bih u drugu sobu ili promijenila program. Jednom sam je (čak!) u cjelini odgledala na internetu. To me svejedno kvalificiralo da napišem ovaj tekst :D Možda je to što je nisam prepažljivo pogledala razlog što sam je doživjela kao pokušaj sveobuhvatne mobilizacije muščadi. Mene elementi koje si navela podsjećaju na sve oblike kolektivne euforije, ne samo za tinejdžere. U navijačkoj euforiji čak mislim da se brišu dobne granice, važno je ufurati se, dani kad su utakmice nisu poput drugih, tad smo "svi" u istim ratničkim bojama, to na terenu gotovo da nisu igrači nego smo "mi", "Hrvati", votever - ne znam kako to funkcionira po kafićima i ostalim mjestima kolektivnog uživanja, možda postoje i neki običaji da se pije isto pivo, sponzorsko pivo, pivo proizvođača koji je ponudio nekakve rekvizite za "gledačinu", pivski punktovi, tako nešto. To je zanimljiva sprega ugostiteljstva i proizvođača... na tragu Lundovog K und K. A maloljetnici su tad također vjerojatno izuzetno dobrodošli i moguće su neki elementi u reklami ciljani upravo na njih. Vjerujem da si u pravu, priznajem da nisam na taj moment obraćala pažnju ranije... hvala :)

    Lunde, ja obožavam taj tip literature, no kod nas malo ljudi piše i razmišlja na taj način. Hoću li ja to nekad napisati, ne znam :D, možda... ipak sam ja pasionirani pratitelj reklama ;) Kod nas ima jedna knjiga koja me podsjeća na to: Igor Duda, U potrazi za blagostanjem. O povijesti dokolice i potrošačkog društva u Hrvatskoj 1950-ih i 1960-ih - ima nekih elemenata na tragu te ideje. I hvala na hvali, ljubazan si kao i uvijek :))

    Bellarte... hik...

    Dmj... hik... štuc. Imaš pravo... bilo je još nekih motiva, mislim da su dominirali i slatkiši... ili mi se zavrtilo u glavi od Mulino Bianco Grancereale keksa (ovo je reklama! :D). Seka i Braco čokolada, Dado... a Bronhi, čovječe, Bronhi. Onaj dimnjačar mi se činio dosta ćudoredan...

    avatar

    04.05.2008. (01:26)    -   -   -   -  

  • anonimac

    slomio sam mozak dok sam ovo pročito.

    sviđa mi se u tvom pisanju nedostatak kontinuiteta. vrlo very.

    avatar

    07.05.2008. (20:16)    -   -   -   -  

  • catwalk

    Da, težak mi je stil, zajebata sam. Takva sam sva. :) O kontinuitetu nisam ni razmišljala, to je valjda zato što tekst nekako nabacim, ne istražujem i ne dorađujem puno. To mi nekad i smeta, čak.

    avatar

    08.05.2008. (13:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...