Hvala Nemanja! Dojmljiva kolekcija! Nema šta! Iako bih radije da ti je kolega dao popis od pet veličanstvenih a ne dvjesto inauguriranih u, kako dovitljivo kažeš, - moderni kanon. Ja bih sa popisa svakako preporučio Henryka Goreckog ( Symphony of sorrow songs), Arvo Pärta ( Fratres, Tabula rasa), Ludovica Einaudia ( Una Mattina), i nadodao Keith Jarretta i njegov "La Scala" koncert koji je zapravo jedno emocionalno hodočašće sa možda najveličanstvenijih zadnjih 9 minuta ikad odsviranih. I tak..., hrmm..., a iz ove grupe eksperimentalne glazbe nisam a ma baš ništa poslušao, jel ima toga na myspaceu ? ^_^
18.03.2008. (21:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vertebrata, zaista misliš da je Jarrett napisao 9 najveličanstvenijih minuta glazbe? Dosta smjela teza, i, čini mi se, sasvim nevjerojatna u oštroj konkurenciji Huljića, Bacha i Hermana Nitscha.
18.03.2008. (22:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Čak nije niti napisao, samo izveo. Improvizirao cijeli komcerat. Koji kit! I to pred uštogljenim talijanima. I dobro da nije napisao. Inače bi imao opasnu konkurenciju. Nego tko ti je taj Nitsch? Ček, idem guglat...
18.03.2008. (23:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
A gdje si to čuo tih 9 minuta? Nitsch je jebivjetar, ali belosvetski, kao i Anouar Brahem i onaj Eberhard Weber - ne znaš 'ko je gori! To ti je sve ekipa s ECM-a, gdje i tvoj jebivjetar Jarrett sviri (Kurtzu, koji je nenužno zlo, kako je besmrtno kazala Baka).
18.03.2008. (23:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Čuo sam jednu skladbu ovog Thomasa Adesa, biennale 2001. ili 2003., mislim da se zvala "All Shall Be Well": tradicionalist skučena duha, tako sam ga doživio. Berio, Cage, Ligeti, Lutosławski: to je sam vrh kataloga. Stockhausen je blizu, ali više fenomenološki: tek neke njegove skladbe zaslužuju cijelo uho - npr. "Kontakte" ili "Gesang der Jünglinge". Nono je proturječan skladatelj: jedna njegova orkestralna skladba, "Per Bastiana: Tai-yang Cheng" me oduševila: prljavi snažni orkestralni clusteri, rješenja slična Ligetijevim, ali nešto manje suptilna, štoviše: grublja, zemljanija, prizemnija, sveudilj silna; ima još jednu zanimljivu skladbu za vrpcu: "Contrapunto dialettico alla mente", ali ima i skladbi koje te dotuku besciljnom programatikom, jalovim konceptom političke angažiranosti, te ga utoliko smatram "mrtvim puhalom", "prašinarom". Na prošlome biennaleu prisustvovao sam impresivnoj izvedbi sjajne skladbe strašne Sofie Gubaiduline, "Jetzt immer Schnee", u muzeju Mimara; čak mi je pomalo krivo što je na istome koncertu bila izvedena Detonijeva nevjerojatna skladba "Razgovori ptica u snu" za dva glasovira i mješoviti zbor (za glasovirima Dubravko i sin mu Danijel): takvo što čuje se rijetko ili nikad, te je nažalost zasjenilo i sjajnu Gubaidulinu... Nemanja, vidim da imate svih 6 Naxosovih Witolda: pravo malo blago. Idem sad spavati. Laku noć.
18.03.2008. (23:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mortona Feldmana imate dosta na UbuWebu (prvi u nizu linkova u crnom uredu). Iznimna je to glazba: uporno-monolitna, monolitno-uporna, a opet tako vodna i drobna i topla ispod te godinu dana duge aligatorske kože...
19.03.2008. (00:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dr.Jatogen, kazao sam da popis nije moj. Ja sam samo isprva bio u uredništvu časopisa u kojem je popis objavljen. Zapravo, sam se sebi čudim čime sam se sve u ovom prekrasnom životu bavio!
19.03.2008. (00:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemanja, jel imaš La Scalu ? Ako nemaš - poslat ćemo. Ako kojim slučajem imaš: to je Part I, interval od 36:00 do 44:52. I naravno, pristojno je pričekati da taj trenutak prirodno dođe, a ne odmah premotavati na kraj. Prvo slušamo kako se gradira ambijent, zatim restrukturira i naposljetku osvještavanje trenutka. Prekrasno nešto. Uostalom, ćuti ćeš...
I kakav to argumentom ad discographiae povlačiš ? S obzirom na enorman popis izvođača koji kod njih objavljuje, 2-3 promašaja uopće i nije tako puno.
19.03.2008. (00:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemam, druže. A pročitaj ti u međuvremenu ovo! (Po običaju, zajebavam se, iako mi je Nitsch zaista sumnjiv, a, vele, jedan je od većih šajsera. Čuj, prelistaj si ECM kataloge, vrijedi truda.)
19.03.2008. (00:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zanimljiv rad gospođe Gubaiduline. Zanima me baš kako zvuč. Iako nikako nije prva koja koketira sa simbolikom forme u glazbi, jer poznat je cijeli niz skladatelja koji su svoju glazbu formirali u skladu sa fibonnacijevim nizom. Zasigurno najpoznatiji primjer je Beethovenova deveta. A ni moderna glazba nije baš neuka, evo recimo cijeli Lateralus ovjenčan je simbolikom i smislom zlatnog reza. Pogledaj!
19.03.2008. (01:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Izbacio bih s popisa svu onu lijenu, bahatu, samozadovoljnu američku minimalnu glazbu čiji je najveći domet hipnotički učinak pokoje Reichove skladbe - a to i nije neki domet: ne'š ti, repetitivnost i fazni pomak. A Reich je dovoljno bahat da se drži kao da je izmislio te jednostavne metode. Slušao sam ga i gledao na jednom biennaleu: ponašao se poput Gospodara Glazbe, ne shvaćajući da je u društvu najmanje deset boljih, zanimljivijih, maštovitijih skladatelja. Umjesto mini-malih na popis bih stavio hrvatske skladatelje: Dubravko Detoni, Ivo Malec, Ruben Radica, Milko Kelemen, Zlatko Tanodi, Mladen Tarbuk, Stanko Horvat itd. Možda i Marko Ciciliani.
19.03.2008. (08:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Strpati Mortona Feldmana pod "Eksperimentalna glazba" potpuno je besmisleno: ta je glazba i te kako promišljena. Preporuka je - uz pokoju iznimku - zapravo nepotpun popis nosača zvuka koji se mogu posuditi na glazbenom odjelu KGZ-a. Vidi se da je popis sastavio entuzijast koji nije baš najupućeniji u materiju.
19.03.2008. (09:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Preporučiti Zappu, a ne spomenuti Varesea na kojega se isti silno oslanja u svojim nespretnim i nesretnim "ozbiljnoglazbenim" pokušajima nepromišljeno je i iritira do bola. Drago mi je što ste Varesea ipak zastupili uz pomoć jubitua. Diamanda Galas? Kako je ta vrišteća vještica iz osamdesetih, ikona suicidalnih gruftyja, upala u listu? George Crumb je izuzetan skladatelj. Nemam ništa nosača zvuka s njegovim imenom, ali sam čuo ponešto na trećem programu. Vele, jedan je od većih (američkih) šmajsera. Zanimljiva podudarnost:
György Ligeti: Lux Aeterna (1966) - George Crumb: Lux Aeterna (1971) György Ligeti: Apparitions (1958-59) - George Crumb: Apparition (1979)
A onda mu je Ligeti, iznerviran, uzvratio udarac:
George Crumb: Madrigals (1965-69) - György Ligeti: Nonsense Madrigals (1988-1993)
19.03.2008. (11:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jatogen, tko su pobogu 'suicidalni gruftyji'? Drago mi je da je Ligeti sjebao Crumba; dosadan mi je za popizdit, Crumb naime; poslušao sam ovo božićnu malu suitu - žasu. A Reicha sam i danas pristavio, muzikicu za 18 glazbenikof, i vjerujte mi, dugo to neće na moj krasni Plinius CD-101.
19.03.2008. (14:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Suicidalni gruftyji iliti darkeri (od njemačke riječi "die Gruft" to jest "grob"). Ovo Crumb vs. Ligeti sam ja malo izdramatizirao, uočivši te naslove. Što se dosade tiče, evo što je mudri Cage rekao: "If something is boring after two minutes, try it for four. If still boring, then eight. Then sixteen. Then thirty-two. Eventually one discovers that it is not boring at all." Evo se sjetih jedne dosadne anegdote: dva člana London Sinfoniette na biennaleu 2001. su izveli (sam Bog zna zašto) Reichovu "Clapping Music", dakle glazbu za pljeskače. Reich je poslije javno izjavio da je izvedba bila užasna. Nije li to smiješno? Nije? No, što ćeš...
19.03.2008. (17:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ha, ha, odličan je Reich, kao zajebant. Mada opet, ta su dva člana London Sinfoniette zasigurno imali dlanove vlažne od treme, što je nesagledivo nagrdilo zvučnu sliku Glazbe za pljeskače. Ima Reich pravo, a, kao što vidiš, i Cage. Nego, pišeš li ti taj popis?
19.03.2008. (18:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joj, Nemanja...za post od prije dva dana ja moram po arhivi tražiti gdje je... Evo jedan sažetak rada, puno zanimljivijeg od onoga gospođe Dubaiguline ili kako li se već dotična zove... The geometry of musical chords
20.03.2008. (20:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vanilla
a ja pak nisam čula za nijednoga
18.03.2008. (17:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
ajd ako imaš to na kompu instaliraj LimeWire da te skinemo
18.03.2008. (18:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
Reicha svakako slušaj sa slušalicama. Stereofonija.
18.03.2008. (20:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vertebrata
Hvala Nemanja! Dojmljiva kolekcija! Nema šta! Iako bih radije da ti je kolega dao popis od pet veličanstvenih a ne dvjesto inauguriranih u, kako dovitljivo kažeš, - moderni kanon. Ja bih sa popisa svakako preporučio Henryka Goreckog ( Symphony of sorrow songs), Arvo Pärta ( Fratres, Tabula rasa), Ludovica Einaudia ( Una Mattina), i nadodao Keith Jarretta i njegov "La Scala" koncert koji je zapravo jedno emocionalno hodočašće sa možda najveličanstvenijih zadnjih 9 minuta ikad odsviranih. I tak..., hrmm..., a iz ove grupe eksperimentalne glazbe nisam a ma baš ništa poslušao, jel ima toga na myspaceu ? ^_^
18.03.2008. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Vertebrata, zaista misliš da je Jarrett napisao 9 najveličanstvenijih minuta glazbe? Dosta smjela teza, i, čini mi se, sasvim nevjerojatna u oštroj konkurenciji Huljića, Bacha i Hermana Nitscha.
18.03.2008. (22:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vertebrata
Čak nije niti napisao, samo izveo. Improvizirao cijeli komcerat. Koji kit! I to pred uštogljenim talijanima. I dobro da nije napisao. Inače bi imao opasnu konkurenciju. Nego tko ti je taj Nitsch? Ček, idem guglat...
18.03.2008. (23:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
A gdje si to čuo tih 9 minuta? Nitsch je jebivjetar, ali belosvetski, kao i Anouar Brahem i onaj Eberhard Weber - ne znaš 'ko je gori! To ti je sve ekipa s ECM-a, gdje i tvoj jebivjetar Jarrett sviri (Kurtzu, koji je nenužno zlo, kako je besmrtno kazala Baka).
18.03.2008. (23:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Čuo sam jednu skladbu ovog Thomasa Adesa, biennale 2001. ili 2003., mislim da se zvala "All Shall Be Well": tradicionalist skučena duha, tako sam ga doživio.
Berio, Cage, Ligeti, Lutosławski: to je sam vrh kataloga. Stockhausen je blizu, ali više fenomenološki: tek neke njegove skladbe zaslužuju cijelo uho - npr. "Kontakte" ili "Gesang der Jünglinge".
Nono je proturječan skladatelj: jedna njegova orkestralna skladba, "Per Bastiana: Tai-yang Cheng" me oduševila: prljavi snažni orkestralni clusteri, rješenja slična Ligetijevim, ali nešto manje suptilna, štoviše: grublja, zemljanija, prizemnija, sveudilj silna; ima još jednu zanimljivu skladbu za vrpcu: "Contrapunto dialettico alla mente", ali ima i skladbi koje te dotuku besciljnom programatikom, jalovim konceptom političke angažiranosti, te ga utoliko smatram "mrtvim puhalom", "prašinarom".
Na prošlome biennaleu prisustvovao sam impresivnoj izvedbi sjajne skladbe strašne Sofie Gubaiduline, "Jetzt immer Schnee", u muzeju Mimara; čak mi je pomalo krivo što je na istome koncertu bila izvedena Detonijeva nevjerojatna skladba "Razgovori ptica u snu" za dva glasovira i mješoviti zbor (za glasovirima Dubravko i sin mu Danijel): takvo što čuje se rijetko ili nikad, te je nažalost zasjenilo i sjajnu Gubaidulinu...
Nemanja, vidim da imate svih 6 Naxosovih Witolda: pravo malo blago.
Idem sad spavati. Laku noć.
18.03.2008. (23:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Mortona Feldmana imate dosta na UbuWebu (prvi u nizu linkova u crnom uredu). Iznimna je to glazba: uporno-monolitna, monolitno-uporna, a opet tako vodna i drobna i topla ispod te godinu dana duge aligatorske kože...
19.03.2008. (00:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Dr.Jatogen, kazao sam da popis nije moj. Ja sam samo isprva bio u uredništvu časopisa u kojem je popis objavljen. Zapravo, sam se sebi čudim čime sam se sve u ovom prekrasnom životu bavio!
19.03.2008. (00:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vertebrata
Nemanja, jel imaš La Scalu ? Ako nemaš - poslat ćemo. Ako kojim slučajem imaš: to je Part I, interval od 36:00 do 44:52. I naravno, pristojno je pričekati da taj trenutak prirodno dođe, a ne odmah premotavati na kraj. Prvo slušamo kako se gradira ambijent, zatim restrukturira i naposljetku osvještavanje trenutka. Prekrasno nešto. Uostalom, ćuti ćeš...
I kakav to argumentom ad discographiae povlačiš ? S obzirom na enorman popis izvođača koji kod njih objavljuje, 2-3 promašaja uopće i nije tako puno.
19.03.2008. (00:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Nemam, druže. A pročitaj ti u međuvremenu ovo!
(Po običaju, zajebavam se, iako mi je Nitsch zaista sumnjiv, a, vele, jedan je od većih šajsera. Čuj, prelistaj si ECM kataloge, vrijedi truda.)
19.03.2008. (00:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vertebrata
Zanimljiv rad gospođe Gubaiduline. Zanima me baš kako zvuč. Iako nikako nije prva koja koketira sa simbolikom forme u glazbi, jer poznat je cijeli niz skladatelja koji su svoju glazbu formirali u skladu sa fibonnacijevim nizom. Zasigurno najpoznatiji primjer je Beethovenova deveta. A ni moderna glazba nije baš neuka, evo recimo cijeli Lateralus ovjenčan je simbolikom i smislom zlatnog reza. Pogledaj!
19.03.2008. (01:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Izbacio bih s popisa svu onu lijenu, bahatu, samozadovoljnu američku minimalnu glazbu čiji je najveći domet hipnotički učinak pokoje Reichove skladbe - a to i nije neki domet: ne'š ti, repetitivnost i fazni pomak. A Reich je dovoljno bahat da se drži kao da je izmislio te jednostavne metode. Slušao sam ga i gledao na jednom biennaleu: ponašao se poput Gospodara Glazbe, ne shvaćajući da je u društvu najmanje deset boljih, zanimljivijih, maštovitijih skladatelja.
Umjesto mini-malih na popis bih stavio hrvatske skladatelje: Dubravko Detoni, Ivo Malec, Ruben Radica, Milko Kelemen, Zlatko Tanodi, Mladen Tarbuk, Stanko Horvat itd. Možda i Marko Ciciliani.
19.03.2008. (08:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Strpati Mortona Feldmana pod "Eksperimentalna glazba" potpuno je besmisleno: ta je glazba i te kako promišljena.
Preporuka je - uz pokoju iznimku - zapravo nepotpun popis nosača zvuka koji se mogu posuditi na glazbenom odjelu KGZ-a. Vidi se da je popis sastavio entuzijast koji nije baš najupućeniji u materiju.
19.03.2008. (09:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Preporučiti Zappu, a ne spomenuti Varesea na kojega se isti silno oslanja u svojim nespretnim i nesretnim "ozbiljnoglazbenim" pokušajima nepromišljeno je i iritira do bola. Drago mi je što ste Varesea ipak zastupili uz pomoć jubitua.
Diamanda Galas? Kako je ta vrišteća vještica iz osamdesetih, ikona suicidalnih gruftyja, upala u listu?
George Crumb je izuzetan skladatelj. Nemam ništa nosača zvuka s njegovim imenom, ali sam čuo ponešto na trećem programu. Vele, jedan je od većih (američkih) šmajsera.
Zanimljiva podudarnost:
György Ligeti: Lux Aeterna (1966) - George Crumb: Lux Aeterna (1971)
György Ligeti: Apparitions (1958-59) - George Crumb: Apparition (1979)
A onda mu je Ligeti, iznerviran, uzvratio udarac:
George Crumb: Madrigals (1965-69) - György Ligeti: Nonsense Madrigals (1988-1993)
19.03.2008. (11:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
prljava igra (!)
zaboravio si scott walkera, pada mi sada na pamet.
19.03.2008. (14:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Jatogen, tko su pobogu 'suicidalni gruftyji'?
Drago mi je da je Ligeti sjebao Crumba; dosadan mi je za popizdit, Crumb naime; poslušao sam ovo božićnu malu suitu - žasu. A Reicha sam i danas pristavio, muzikicu za 18 glazbenikof, i vjerujte mi, dugo to neće na moj krasni Plinius CD-101.
19.03.2008. (14:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Suicidalni gruftyji iliti darkeri (od njemačke riječi "die Gruft" to jest "grob").
Ovo Crumb vs. Ligeti sam ja malo izdramatizirao, uočivši te naslove.
Što se dosade tiče, evo što je mudri Cage rekao: "If something is boring after two minutes, try it for four. If still boring, then eight. Then sixteen. Then thirty-two. Eventually one discovers that it is not boring at all."
Evo se sjetih jedne dosadne anegdote: dva člana London Sinfoniette na biennaleu 2001. su izveli (sam Bog zna zašto) Reichovu "Clapping Music", dakle glazbu za pljeskače. Reich je poslije javno izjavio da je izvedba bila užasna. Nije li to smiješno? Nije? No, što ćeš...
19.03.2008. (17:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Ha, ha, odličan je Reich, kao zajebant. Mada opet, ta su dva člana London Sinfoniette zasigurno imali dlanove vlažne od treme, što je nesagledivo nagrdilo zvučnu sliku Glazbe za pljeskače. Ima Reich pravo, a, kao što vidiš, i Cage.
Nego, pišeš li ti taj popis?
19.03.2008. (18:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
doktor Jatogen
Nije to lako, trebam se prvo naspavati. Sutra ću, na poslu, u večernjoj smjeni.
19.03.2008. (19:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Doktore, pa vi ste ili noćni čuvar ili zaista doktor! Ne, ne morate kazati, ali zanimljivo je sada nagađati, kad već kažete: u večernjoj smjeni!
19.03.2008. (23:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vertebrata
Joj, Nemanja...za post od prije dva dana ja moram po arhivi tražiti gdje je...
Evo jedan sažetak rada, puno zanimljivijeg od onoga gospođe Dubaiguline ili kako li se već dotična zove... The geometry of musical chords
20.03.2008. (20:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...