zos.blog.hr

Dodaj komentar (15)

• MAXIMUS GENIUS

EVO MENE JA PRVI JUHHHUUUU !!!! AKO NEMATE ŠTA ZA PISATI ISTINITO ONDA LAŠITE, SMISAO ZA HUMOR I IZMIŠLJANJE KAO ŽENE IMATE SAMO SE TRIBA POTRUDITI I RADITI A NE SAMO FAKULTETE ZAVRŠAVATI, JEBENTI U OVOM NAŠEM NARODU JOŠ MALO PA ČE NEDOSTAJATI NEŠKOLOVANOG BLAGA SVI SAMO STUDIRAJU, TRIBA NEKO I RADIT, SVI UZELI KLJIGE U REKE I OČALE NA GLAVU I STUDIRAJU PO 25 GODINA, ŠTA DUŽE TO BOLJE! A KO ČE NAS ZABAVLJATI KADA STE VAS DVI PRIMADONE ZABILE GLAVE U KNJIŽURINE !!!!!!!!! Teta Iva ti si prije bila radišna dok nisi postala dubrovačka gosparka, jadan moj Zvonko biće samo on po kući radi, a ništa onda mu uprti i ovaj zadatak da nas zabavlja he he he ! Ja na lomači aha moš mislit negorin ja tako lako !!!!!! Kisi kisi !!!!!

13.03.2008. (16:16)    -   -   -   -

• mikula

U 15:45 po lokalnom vremenu na največem sjecištu u široj okolici, Kena je kao osoba koja je upravljala NEREGISTRIRANIM osobnim vozilom marke zastava imao bliski sudar sa kamenčinom od 200 kila.
    Bio sam svjedokom događaja. Sa sigurne udaljenosti!

14.03.2008. (17:38)    -   -   -   -

• mikula

Tek sam danas čuo za Kenin ovoljetni nadimak!
    KEANU REEVES
    Kena sa rive! Jeba mu mater ko se toga sitija!!!!

14.03.2008. (17:43)    -   -   -   -

• mikula

Upišite se u listu dolazaka za Uskrs! Da znamo hoćemo li naručiti janje, tele,vola ili da zovemo Isukorsta da nas On nahrani.

14.03.2008. (20:21)    -   -   -   -

• Keanu Reeves

Gledaj ti Mikula svoje prometne prekršaje, meni barem nije bila policija šta se nebi moglo za tebe reći. Ja san proša lišo bez punta a ti si po đepu dobija dva puta. I šta se smiješ baš mi je lipi novi nadimak !!!!

15.03.2008. (09:54)    -   -   -   -

• Keanu Reeves

Peci Mikula samo peci nemoj nam ni reči šta je ispečeno i molim hodočasnioke da ponesu plastične pijate jer sam ja obeča prati pijate a možda mi se ipak neče dati za blagdan radit!!!!!!!!!!!!!! ĆAO UREDNICE !!!!!!!!!!!!!!!!!

15.03.2008. (09:58)    -   -   -   -

• MAXIMUS GENIUS

Super ima još kandidata za pranje suđa, onda ču ja ladit jaja !!!!!!!!!!

15.03.2008. (10:48)    -   -   -   -

• MAXIMUS GENIUS

Majk jesi na ostrvu ? Šta se radi lipoga ?

16.03.2008. (09:30)    -   -   -   -

• Fuck Off

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

16.03.2008. (12:50)    -   -   -   -

• MAXIMUS GENIUS

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..........................ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.. ..........................

16.03.2008. (12:51)    -   -   -   -

• Drug TITO

normalno da dolazimo na ostrvo u velikom broju i može se slobodno janje narućit ja dolazim

16.03.2008. (18:23)    -   -   -   -

• Drug TITO

Evo novih vijesti. Naš Ive Dabov koji prića o otoku Žirju da mu je svetinja itd... ipak je izdao svoj otok i okrenia mu leđa neće da krsti svoju ćer na ostrvu u nedilju već je pobiga u Bilice krstit ćer u materino misto i ne želi podilit tu radost sa svima nama koje tako voli (toliko o ljubavi prima nama ,puno zuji a malo meda daje), meni je najviše ža našeg Bilog već mu vidim suzu u oku. Mislim da bi Ivu tribalo linčovat na srcelima ka šta je on tia linćovat urednicu te mu dati izgon na 6 mjeseci .Toliko smo se nadali tome, a on kada ne postojimo eto toliko ...............da znate

16.03.2008. (19:42)    -   -   -   -

• mikula

Ma kakvo linčovanje, ''Nevjerujem'' u takve informacije! To Ive laže, Njega će srce odvući na ostrtvo.
    Predlažem da napravimo ''diverziju'' na krštenje u Bilicama. Čuo sam da nije izabrao ostrvo zbog financijskih problerma. Nije u Šoldima sve!!
    Jedan donese, meso, drugi ribu, treći salatu, četvrti kruh, četvrti... Čak ću dogovorit izvanrednu liniju trajekta, vozit će cijelu noč ako triba :-) eto nema izdaje otočnih interesa od strane IVE.
    I sretan vam dan svetog Patrika!

17.03.2008. (09:09)    -   -   -   -

• MAXIMUS GENIUS

Ajde pustite vi Biloga na miru, ako se nije krstila na Žirju, onda če se udati na Žirju. Bolje bi vam bilo da kritizirati ove dvi NEUREDNICE line.

17.03.2008. (09:59)    -   -   -   -

• MIKULA

IZVJEŠČE O HAVARIJI
    Ponedjeljak, dobra marenda, za desert čokolino i pahuljice. Savršeno! Uz to pun sreće što idem na Hvar, direktno sa svetog tla.
    Ukrcaj u munjenoj vali gdje su me ispratili sa krova dva iskusna građevinara Luce i Kena, srećom nije bila tramontana (za one koji neznaju, sjeverni vjetar). Posada, bekunis Jakov, Zdravko (bukara je k.... za njega) i Frane (mlada nada jedriličarskog kluba u Šibeniku). Išli su na hvarsku Uskršnju regatu, a ja da vidim što to znači voziti se u jedrilici od 11 metara.
    Putovanje je odlićno zapoćelo uz slabi JI vjetar poviše Mune koji je došao do brzine od 22 čvora ispod Mažirine, uz stanje mora 2-3 uz poneki val preko 3. Kapetan MM (Mikula mali) je preuzeo kormilo prije Rasoha, jer su ljudi hvatali posljednje trenutke podnošljivog mora da mogu pojesti maništru i fažol što nam je skuhala Nada. Sljedećih sat vremena sam (već mi je muka) se borio sa valovima među kojima je bilo i onih koji su me blagoslivljali preko prove (fuj valovi). Nakon čega odlazim u kabinu da pojačam svoju toplinsku izolaziju. Oblačenje je predugo trajalo (5 min.), dovoljno da upropasti moje putovanje. (nemogu vjerovati kako mi stanje pogoršava dok ovo pišem, nadam se da danas neće ponoviti kao na brodu)
    Počeli su prvi znakovi morske bolesti! Još sam proveo neko vrijeme vani, i to je sve što sam vidio od putovanja za taj dan. Borba sa havarijom je nastavjena na brodskom ležaju, gdje sam nakon pola sata definitivno kapitulirao. Kapitulacija se potpisivala sljedećih pet sati u više navrata nad lavandinom. KATASTROFA !!! Najveći problem je bio u tome šio nism imao ništa za izbaciti iz sebe. Sjetio sam se onih mladih dana dok se pilo, a ništa jelo 
    Putovanje za taj dan (ali ne i moj rat sa želudcem) se završilo na Šolti u uvali Maslenica. Večera nikad bolja. Pečene bržole i kajgana od nojevog jaja sa šparogama. Samo sam gledao 
    Ujutro se plovidba nastavila sa sjeverne strane Šolte da se zaštitimo od juga koje nije palo. Kad smo otvorili Hvar bilo je prilike za jedrenje uz vjetar, što smo iskoristili na moju veliku radost. Prvi put u životu jedrim, juhuuu! Kabinu sam držao na sigurnoj udaljenosti sve do Palmižane (marina na Paklenim otocima). Do Hvara sam išao gliserom koji je bio pun punata (daske) i sa dva Hvarska bekunisa. Neću vam ni spominjati koliko mi je bilo slabo, trežnjenje (što vi često iskusite) je mačji kašalj za morsku bolest
    Nakon dva dana se vračam trajektom na ostrvo, po bonaci. Brod se lagano zaljulja i meni več dočazi muka. Pokupio sam neki jebeni virus. Od sad na kopno samo tunelom.
    ŽIVILO ČVRSTO TLO POD NOGAMA !!!!!