hpdpevec.blog.hr

Dodaj komentar (17)

• ericca_35

Jeeeeeeeeeee bilo nam je više nego odlično i svi koji su htjeli a nisu došli mogu žaliti ...Draga hvala ti za ludi provod, kaži tati da vino i dalje spominjemo...ajme....finooooooo li jeee bilo...i da znaš...vrijeme uopće i nje bilo loše ako zbrojimo kako smo se dobro proveli. Glazbenik je genijalac a kompletno društvo koje se ta dva dana našlo u domu je fantastično. Stoga se nadam da ćemo se i dalje tako uspješno družiti jer smo pokazali da znamo....Pufffaaaaa i veliki pozdrav :-))))

03.03.2008. (20:16)    -   -   -   -

• romanticus

Eh, što više reći o spomenutom događaju nakon Ericce??? Sve smo doživjeli punim intenzitetom: počevši od kiše, vjetra, hladnoće, a nastavljajući s vrrrrloooo ugodnim društvom, pastrvama, vinom, pivom, glazbom, plesom, ginekološkim opservacijama i svakojakim drugim zabavnim sadržajima, a sve zahvaljujući tvojoj inicijativi i veeeeliiiikoom trudu. Svaka čast, bilo je luuudooo, dabogda se ubrzo ponovilo. :-))) Pozdrav i cmok-cmok! :-))

04.03.2008. (07:44)    -   -   -   -

• plavo oko

pohvala organizatoru! slavonci su dobri u partijanju, ali s podravcima tek smo ekipa! ni kisa ni snijeg nisu mogli pokvariti dozivljaje te veceri! Vanda, tati reci da poveca proizvodnju vina! Veljac, do iduceg susreta cu vjezbati Julisku sto bolje plesati! I, puno uspjeha na Pasmanu, a i Vladi sa Galovicevog brega! Pozdrav Pevcima! Tatjana

06.03.2008. (16:54)    -   -   -   -

• priče iz planine...

ericca_35, romanticus i plavo oko - ma baš ste me raznježili, e super je bilo, da nam se i ponovilo! Evo, baš mi je Damir donesel slike, nevjerojatno kako su se oblaci razilazili kad smo bili na vrhovima, hahaha, imali smo pomoć odozgora :))) Pašman je na žalost otkazan zbog nevremena (eno dečki upravo kafenišu preko u bircu, a ja moram raditi).
    plavo oko (e stvarno imaš krasne plave oči-moram ti to priznati, mada sam žensko :)) samo vježbaj, dečki su na Julišku brijali još od kad smo u subotu krenuli na put!
    romanticus-nadam se da te gospodađa sa odgovarajućim fertunom našla u blogosferi :))
    ericca_35-ma nemaš pojma kako mi je drago da smo se tako "skompale" - lonac i poklopac :))
    pozdrav i ostaloj slavonskoj ekipi, a ja odoh birat slike da konačno stavim nepto i na blog!!!

07.03.2008. (14:33)    -   -   -   -

• Otkucaj vjetra

...cekam i cekam i cekam slike...citam predivno se proveli...no eto "gore"(vrhovi) se nisu susrele...al vidio nedjelju na "malom platku" da bila kolonija OS i KC automobila;)...bilo stvarno ludo vrijeme maglasto i suncano...

07.03.2008. (19:41)    -   -   -   -

• Šumski čoek

Oprostite molim vas ; jeste li možda za ples ? Naučio sam jednu novu plesnu figuru pa eto mislio sam ... to malo rasplesat ; - )
    Iskrene čestitke plesnom paru ekipe Pevec na osvojenom prvom mjestu u plesnom natjecanju Platak 2008 ;-)
    Pozdrav iz Osijeka .

08.03.2008. (18:00)    -   -   -   -

• plavo oko

Sutra na papuckim jaglacima mozemo isprobati te plesne figure! Ma, kako odbiti Šumskog čoeka! Jer, plavo oko moze lako zalutati, pa onda zvati goransku sluzbu spasavanja, uf! ovako je lakse, malo zavrtis, okrenes i to je to!

08.03.2008. (21:23)    -   -   -   -

• ericca_35

Jooooo pokrenuli smo lavinu..što plesanja, što druženja, što lonaca i poklopaca :-)))...to te ja pitam :-))), a još kada se sve to zalije vrhunskim vinom...čitaj VRHUNSKIM VINOM...pa vrhunskim pivom tek tada dobije pravu dimenziju :-) Ljudi moji ponavljalo nam se ovo stalno što češće i što gušće :-) Pozdrav svima koji su doprinjeli da ovo planinarko družnje ovako uspije ...

09.03.2008. (20:55)    -   -   -   -

• priče iz planine...

Šumski čoek, plavo oko-ajd, ajd, nadam se da je "figura" isplesana na Jaglacima. E a baš ste imali dobro vrijeme tamo, jel'da?! Ja ipak odlučila biti doma, za promjenu :), dadiljati svoje pese i čeprkati po vrtu.
    ericca_35-a piva je bila prava izvorna Minkenska, da nam se i to ponovilo uskoro!!! A i Romanticus mi je ostao dužan ples, nebum mu to zaboravila!!!!!...nego, a ja čekam vaš priču i sloke jaglaca :)))

10.03.2008. (08:16)    -   -   -   -

• ericca_35

E ako niste znali ja sam postala medijska zvijezda...danas sam bila na televiziji jer su me ovakvu jako fotogeniičnu i lijepu....;-D jučer snimili na Papuku....

Draga ja jučer nisam nosila fotić tak da će izostati izvještaj sa Papučkih jaglaca jer sam se išla provoditi i zaboraviti malo na sve muke oko fotkanja :-) Sorry ali niš od mene ovaj put...samo se provodim u zadnje vrijeme...a bilo je super, jakooo puno planinara sa svih stana, jako punooo dragih lica i naravno dobra ekipa na stazi od Velike do Jankovca...Puffffaaa

10.03.2008. (17:08)    -   -   -   -

• plavo oko

Bez fotica, pokusat cu opisati 'papucke jaglace'. Sunce koje je ujutro stidljivo iza oblaka pruzalo zrake svoje, obecavalo je dan predivan! Jest da je u sumi od isparavanja bilo mlogo vlage u zraku, pa smo se Nada i ja ubrzo pocele skidati sloj po sloj (do onog najoskudnijeg, naravno), ali hitrim koracima hitali smo ka vrhovima (iako ne visokim, ali ipak vrhovima). A s Ivacke glave pogled ! (bez rijeci ostadoh) do Virovitice i dalje se pruza, pomislih, tam sve do nasih Peveca! Kumulusi nisu uzaludno krvarili svojom ljepotom - glavom visoko u oblacima sam bila! Puno jaglaca, pasjeg zuba i ljubicica rasulo se pod nogama,a i safrana sto snijegu opirat' se stali! I dok smo mi tako hodili, po snijegu ponegdje, i srne dok su cetiri plaho protrcale nedaleko nas, a stekavac u visinama se cuo, na livadi su se lijepo zabavljali! no, romanticus ce to sigurno obogatiti kojom fotkicom. E, da, dobila sam pohvalu za strudle kojima sam nasu malu, dugoprugasku ekipu pocastila! Hvala, hvala! A,plesne figure, pitas! Nist od toga, Sumskog coeka nigdje, a ni mene na toj poljani!

10.03.2008. (19:02)    -   -   -   -

10.03.2008. (19:04)    -   -   -   -

10.03.2008. (19:19)    -   -   -   -

• plavo oko

a, ljudi, triput je triput!

10.03.2008. (19:51)    -   -   -   -

• Šumski čoek

Pozdrav tebi oko plavo , eto žao mi je što nebih na jaglacima , al figura ostaje pa eto čim se prvi put vidimo PLES MORA PASTI ( Tito ) . Moram priznat da bi bilo lijepo balat među jaglacima ,i ostalim cvjetnim vrstama al eto , kažem , čim se vidimo plešemo , pa makar morali fićukat neki valcer ;- )) ili neku drugu melodiju .
    Pozdrav naravno i gazdarici bloga , njenom psu i vrtu koji marljivo obrađuje ;- )

10.03.2008. (21:26)    -   -   -   -

• sitting bull

a ja još nikad nisma probal vino od tvog tate... valjda misli da smo mi još mali pa nam neće ponudit... ili zna kak bi završilo da nam ponudi... :)

12.03.2008. (14:28)    -   -   -   -

• gogoo

Još nemam internet, a pripremio sam lijepe slike sa vrhova Risnjak i Snježnik, i Alpe se na trenutak vide u daljini. Kako čujem, isplatilo se biti u subotu uvečer na Platku, a vino tvoga tate ću morati jednom probati, he. Pozdraw sa proljetnog Kvarnera