lijepo si to prezentirao . vrag je samo paravan, "prokleti tješitelji" odvraćaju pažnju, sve je između JaJoba i JHVH. sve se događa samo jednom, koliko god mi pričali o tome
09.02.2008. (12:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nakon još jednog čitanja Joba i tvog teksta još jedno zapažanje : Job nije bio krepostan kreposti radi već nije griješio zbog straha od kazne, a za dobra djela nadao se nagradi. Nešto drugačije od `moralnog zakona i zvjezdanog neba `, ne ? Baudelaire zato (ispravno) svodi na isto tri elementa kad kaže slijedeće: ` opojen treba uvijek biti : vinom, poezijom ili krepošću, kak vam drago`.
10.02.2008. (21:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Catma - istina, starozavjetni gospodin bog je toliko bio u strahu od idolopkloničke konkurencije da je jednu ruku stalno držao na ventilu potopa (kazniti), a Židovi nemaju zagrobni život pa bog koji ne bi mogao nagraditi ili kazniti u ovom životu ne bi baš imao neki kredibilitet (nagrada). u svakom slučaju nije baš 'čisti' autonomni, moralni zakon a la Kant, ali u svom čiščenju od materijalnog kao uvjeta moralnog ide u tom smijeru, a bježi od popovskog zlatnog stada. jebo popa.
11.02.2008. (05:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
lijepo si to prezentirao . vrag je samo paravan, "prokleti tješitelji" odvraćaju pažnju, sve je između JaJoba i JHVH. sve se događa samo jednom, koliko god mi pričali o tome
09.02.2008. (12:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Catma
Nakon još jednog čitanja Joba i tvog teksta još jedno zapažanje : Job nije bio krepostan kreposti radi već nije griješio zbog straha od kazne, a za dobra djela nadao se nagradi. Nešto drugačije od `moralnog zakona i zvjezdanog neba `, ne ?
Baudelaire zato (ispravno) svodi na isto tri elementa kad kaže slijedeće: ` opojen treba uvijek biti : vinom, poezijom ili krepošću, kak vam drago`.
10.02.2008. (21:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pooka
@ Catma - istina, starozavjetni gospodin bog je toliko bio u strahu od idolopkloničke konkurencije da je jednu ruku stalno držao na ventilu potopa (kazniti), a Židovi nemaju zagrobni život pa bog koji ne bi mogao nagraditi ili kazniti u ovom životu ne bi baš imao neki kredibilitet (nagrada). u svakom slučaju nije baš 'čisti' autonomni, moralni zakon a la Kant, ali u svom čiščenju od materijalnog kao uvjeta moralnog ide u tom smijeru, a bježi od popovskog zlatnog stada. jebo popa.
11.02.2008. (05:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...