da, marketing je sve danas u svim granama potrosacke industrije. ljudi podsvjesno/nesvjesno kupuju proizvode, a misle kako su ''sami'' izabrali, cista psiha!
20.01.2008. (14:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zlatna ribica
moje misljenje je da se izrodilo nesto izmedju onog sto nam nude i onog sto zelimo! ne mislim da se to nesto sto se izrodilo direktno prostituise, vec je namerno poput neceg u sta nedostaje talenat da samo zabode prst u.., :o). prodaja vizije, kupovina snova aha :o). pozz
20.01.2008. (15:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Marketing i globalizacija, brat i sestra... Na mene reklama nema nikakvog utjecaja - ako mi što zatreba, kupujem si to, i ako se desi da mi se neka prodavačica obrati u želji da bi mi nešto htjela pohvaliti, nametnuti jednostavno grubo odgovorim: Hvala na trudu, ali ne želim ime kupiti već hlaće (ili majcu itd)! :-) Srdačan pozdrav.
20.01.2008. (23:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
* someone like star * - da, marketing face sve isplaniraju u tančine i čim više love bace na marketing kampanju tim bolje rezultate postignu...
* zlatna ribica * - pa tako i istraživanje pokazuje, da kad nešto biraš onda fino odabereš ono s čim su te potajno več upoznali, ko da naletiš na starog prijatelja, osječaš se udobnije pričati s istim nego sa strancem
* S.O.S. * - da, ali kad novci nebi bili problem, što na tebe utiče da odabereš određeni proizvod? eci peci pec metoda? nije ni važno da odabereš u tvom primjeru tu neku krpicu, nego samo da društvo (svi mi) smatra da je dobar ili najbolji i onda če se več prodat ljudima po formuli opsjednutost modom puta koliko love imaju...
21.01.2008. (08:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
točno znam o čem si pisao.. jer sam bila gledala... a neznam kak da ga nazovem..nije bio baš dokumentarac.. al, moremo ga i tako nazvat.. baš je pokazalo sve opisano.. od slika i efekata do tih nekih prikrivenih tajnih poruka..koje se ubiti ni ne moraju čut..al se urežu.. i totalno podsvjesno utječu na nas.. bilo je baš primjera nekih (ne realnih reklama koje moremo gledat, jer bi bili valjda tuženi..) neg su radili koncept nekih reklama.. i onda te puste par sek.. i kažu ti točno što ti je prouzrokovalo.. ono baš staneš i vidiš..vidi stvarno, ova je reklama totalno utjecala na mene.. i vratiš se nazad i sjedneš, jer je neznam, utjecala da odeš pojest neš slatko..po mogućnosti.. baš proizvod koji se reklamira i tak to.. ubiti, raspisala sam se.. nadam se da si me skužio.. ae.. to je sve bolesno.. a protiv onih divovskih jumbo plakata sam bila totalno zgrožena.. koliko se novaca baci na te papire koje vidiš kad se npr voziš nekom većom (pritom mislim na važnijom) cestom.. to još od prošlih izbora.. pozz..
23.01.2008. (23:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
25.01.2008. (18:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franz
Proizvodu koji se reklamira na televiziji ili preko ostalih medija skače cijena - ako tako posložimo stvari, u biti cijena ne ovisi toliko o kvaliteti samog proizvoda niti o njegovoj stvarnoj popularnosti, već o tzv. "zamišljenoj" popularnosti uzrokovanom raznim marketinškim trikovima. Jedemo, pijemo i stavljamo na sebe najvjerojatnije nekvalitetno smeće najeftinije izrade i procesiranja, vežemo se na materijalne stvari koje nas okružuju jer nam daju lažan osjećaj sigurnosti i konkretnosti, no cijelo vrijeme koje provodimo kupujući gluposti koje nam najvjerojatnije nikad neće trebati se apstrahiramo "od vlastite biti" i sve manje postajemo ljudi, već konzumerske radilice u kozmopolitskoj kaši meća i depresije. Grlite drveće.
27.01.2008. (01:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
myself
da, marketing je sve danas u svim granama potrosacke industrije. ljudi podsvjesno/nesvjesno kupuju proizvode, a misle kako su ''sami'' izabrali, cista psiha!
20.01.2008. (14:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zlatna ribica
moje misljenje je da se izrodilo nesto izmedju onog sto nam nude i onog sto zelimo! ne mislim da se to nesto sto se izrodilo direktno prostituise, vec je namerno poput neceg u sta nedostaje talenat da samo zabode prst u.., :o). prodaja vizije, kupovina snova aha :o). pozz
20.01.2008. (15:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
S.O.S. - Ljubav nema granica
Marketing i globalizacija, brat i sestra... Na mene reklama nema nikakvog utjecaja - ako mi što zatreba, kupujem si to, i ako se desi
da mi se neka prodavačica obrati u želji da bi mi nešto htjela pohvaliti, nametnuti jednostavno grubo odgovorim: Hvala na trudu, ali ne želim ime kupiti već hlaće (ili majcu itd)! :-) Srdačan pozdrav.
20.01.2008. (23:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Drug Icy
* someone like star * - da, marketing face sve isplaniraju u tančine i čim više love bace na marketing kampanju tim bolje rezultate postignu...
* zlatna ribica * - pa tako i istraživanje pokazuje, da kad nešto biraš onda fino odabereš ono s čim su te potajno več upoznali, ko da naletiš na starog prijatelja, osječaš se udobnije pričati s istim nego sa strancem
* S.O.S. * - da, ali kad novci nebi bili problem, što na tebe utiče da odabereš određeni proizvod? eci peci pec metoda? nije ni važno da odabereš u tvom primjeru tu neku krpicu, nego samo da društvo (svi mi) smatra da je dobar ili najbolji i onda če se več prodat ljudima po formuli opsjednutost modom puta koliko love imaju...
21.01.2008. (08:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
što je sa tim 33 u krugu? ne kužim..
22.01.2008. (13:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
1_of_a_kind..
točno znam o čem si pisao.. jer sam bila gledala... a neznam kak da ga nazovem..nije bio baš dokumentarac.. al, moremo ga i tako nazvat..
baš je pokazalo sve opisano.. od slika i efekata do tih nekih prikrivenih tajnih poruka..koje se ubiti ni ne moraju čut..al se urežu.. i totalno podsvjesno utječu na nas.. bilo je baš primjera nekih (ne realnih reklama koje moremo gledat, jer bi bili valjda tuženi..) neg su radili koncept nekih reklama.. i onda te puste par sek.. i kažu ti točno što ti je prouzrokovalo.. ono baš staneš i vidiš..vidi stvarno, ova je reklama totalno utjecala na mene.. i vratiš se nazad i sjedneš, jer je neznam, utjecala da odeš pojest neš slatko..po mogućnosti.. baš proizvod koji se reklamira i tak to..
ubiti, raspisala sam se.. nadam se da si me skužio..
ae..
to je sve bolesno.. a protiv onih divovskih jumbo plakata sam bila totalno zgrožena.. koliko se novaca baci na te papire koje vidiš kad se npr voziš nekom većom (pritom mislim na važnijom) cestom.. to još od prošlih izbora..
pozz..
23.01.2008. (23:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
santa kristina
svrati, a za post stvarno je to istinitno?
25.01.2008. (18:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franz
Proizvodu koji se reklamira na televiziji ili preko ostalih medija skače cijena - ako tako posložimo stvari, u biti cijena ne ovisi toliko o kvaliteti samog proizvoda niti o njegovoj stvarnoj popularnosti, već o tzv. "zamišljenoj" popularnosti uzrokovanom raznim marketinškim trikovima. Jedemo, pijemo i stavljamo na sebe najvjerojatnije nekvalitetno smeće najeftinije izrade i procesiranja, vežemo se na materijalne stvari koje nas okružuju jer nam daju lažan osjećaj sigurnosti i konkretnosti, no cijelo vrijeme koje provodimo kupujući gluposti koje nam najvjerojatnije nikad neće trebati se apstrahiramo "od vlastite biti" i sve manje postajemo ljudi, već konzumerske radilice u kozmopolitskoj kaši meća i depresije. Grlite drveće.
27.01.2008. (01:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...