Nisu ni zaspali ni odustali nego su postali bezvoljni, anemični, kilavi.... Cvjetni trg je bio i ostao meni najljepši i najdraži trg u Zagrebu. Horvatinčiću dobro ide i bez kopanja po centru grada. Lijepi pozdrav!
14.01.2008. (15:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dargor
nevezano uz temu, dal ti onaj mail na stranici zelene liste funkcionira, poslao sam ti mail s pitanjima oko eventualnog učlanjenja u stranku
14.01.2008. (18:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Dargor: Iako sam ja glavni tajnik, adresu e-mail: glavni.tajnik@zeleni-zagreb.org sada čita Darko Stošić, koji je odnedavno organizacijski tajnik stranke. Tako ja imam više vremena za poslove političkog tajnika. Meni se možeš javiti na: zoranostric@gmail.com.
14.01.2008. (20:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meni je cvjetni trg lijep , a biti će još i ljepši kada se makne ono ruglo oko i iza kina zagreb.
također mi je bolje parkirati u podzemnoj garaži nego satima kružiti po gradu tražiti mjesto . u nekim eu gradovima su garaže nadzemne , mislim da su podzemne bolje riješenje.
velika halabuka se podigla zahvaljujući i poznatom hrvatskom jalu ,a da se i nije pokušalo sagledati sve mane i prednosti projekta.
16.01.2008. (18:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@lolina: Ja skoro svaki dan dolazim u centar grada. Tramvajem, vlakom ili pješke. Za svoj luksuz, da dođeš privatnim automobilom, ti trošiš dvadeset puta više prostora nego ja. Nemaš to pravo. Garaže trebaju biti van gradskog centra, u centar strogo ograničen ulaz automobila.
17.01.2008. (04:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kod nas se uvijek problem postavlja naopako;ja dolazim u centar grada samo kada sam prisiljena. to znači da dolazim zbog sadržaja kojima nije mjesto u centru grada , npr. bolnice , poliklinike , neke ustanove itd. prema tome gradu su potrebne garaže ,ali ne i sadržaji koji tjeraju ljude u centar grada.
kada bi koristila javni prijevoz po sadašnjim cijenama platila bi zetu 40 kn , izgubila puno vremena i živaca. znači to je meni nepovoljnija varijanta.
moj muž se danas vratio iz hannovera. grad sa oko 600 000 stanovnika duplo prostorno manji od zagreba . parkirao se na polupraznim parkiralištima uza sami središnji trg. na svakom ćošku imaju nadzemne garaže . također imaju i podzemnu željeznicu , ali nismo mi njemačka...
ok ne moramo svi misliti isto ,ali hajka koja se diže protiv poduzetnika , gradnje , obnove itd mi izgleda kao žalopojka lumpen proletarijata. nitko normalan nije za to da se ruše kulturni spomenici itd ,ali ovdje se pojavljuje inat i bez argumenata. grad se mijenja , svi gradovi se mijenjaju. kako- to treba odlučiti struka . nemoguće je zahtijevati ;ja želim da grad izgleda onako kako je izgledao dok sam bio mlad i prozivati one koji rade kriminalcima, a profit kriminalom samo zato što više ne postoji klupa na kojoj smo se prvi puta poljubili;)))joj;)))
prozivaš horvatinčića , ja tog čovjeka ne poznajem ,ali zamisli on je bio toliko drzak da je naivno izgradio naselje van grada. naselje koje bi se u nekoj civiliziranoj zemlji rasprodalo u roku keks ,ali ne , kod nas svi žele živjeti na hrpi i smrdljivom asfaltu ... po meni tip je ok. dok se većina zagrebčana ponaša i želi živjeti poput seljaka. u centru grada. prošle godine sam bila u drugom stanju , to je značilo svakih deset dana ići u petrovu bolnicu. jedinu centralnu bolnicu u rh za rizične trudnoće. znaš kako izgleda oko petrove ,a još se i prekopavalo po cesti. užas. sad ti meni reci zar to nije idiotski. neka se takvi sadržaji presele na savu istok i sve će biti ok. vrijeme je da zagreb prestane biti hidrofobičan.
uhh baš sam se raspisala sorry
18.01.2008. (00:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Lolina: Da, disperzija sadržaja je važni dio rješenja! Naravno, ne stigne se uvijek o svemu govoriti. Problem je kako kreirati istinski multidisciplinarni rad: prometni stručnjaci naravno brinu o prometu, a ne o kinima, šoping centrima, bolnicama itd.
Ova pak hajka nije protiv "poduzetnika", nego protiv "razvojnika" - - protiv "lumpen poduzetnika". Neki okviri poduzetnicima moraju biti zadani. To je učinio GUP, a onda se pojavio jedan lažni poduzetnik (koji operira kapitalom sumnjivog porijekla, koji operira po "hit and run" načelu, tj. "drpi i bježi"), i rekao da on ima zamisao koja se tome protivi, i sve se najednom baca u vodu! Ograničenja su normalna stvar, pošteni poduzetnici uvažit će ih i naći puno načina da zarade novac. Srušiti lijepo izgrađen centar grada samo da bi netko napravio profit, to je kao da netko dođe u New York i reći da treba posjeći onu bezveznu šumu u Central Parku i napraviti još nebodera. (Ili vile za superbogataše, svejedno.)
O Famoznom Horvatinčićevom naselju "urbanih vila" nešto sam čuo. Napravio je sranje i nije čudo da to ljudi ne žele kupovati. Napravio je poslovni promašaj i što sad, svi bismo mu morali nadoknaditi gubitke? Kapitalizam za nas seljake a socijalizam za bogataše? Ne bi išlo.
Što se struke tiče: ona je donijela GUP iz 2006.. Stručnjaci se inače uvijek "ustručavaju", oni naravno moraju zaraditi, pitanje je tko ih plaća. Uvijek prave kompromise struke i interesa. No, ovaj kompromis iz 2006. srušen je bahatošču dvojice ljudi koji tvrde da oni znaju najbolje.
Da, javni prijevoz treba unaprijediti. Izaći iz zatvorenog kruga, jer doalskom automobilm u grad ti blokiraš put i stvaraš problem od kojeg bježiš. Nisi ti kriva, cijeli sustav je loše postavljen. Treba početi od vizije grada po mjeri ljudskih potreba, i od toga modificirati ka izvedivim i održivim rješenjima. Ta je vizija Grad bez automobila.
19.01.2008. (05:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mendula
Nisu ni zaspali ni odustali nego su postali bezvoljni, anemični, kilavi.... Cvjetni trg je bio i ostao meni najljepši i najdraži trg u Zagrebu. Horvatinčiću dobro ide i bez kopanja po centru grada. Lijepi pozdrav!
14.01.2008. (15:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dargor
nevezano uz temu, dal ti onaj mail na stranici zelene liste funkcionira, poslao sam ti mail s pitanjima oko eventualnog učlanjenja u stranku
14.01.2008. (18:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zoran Oštrić
@Dargor: Iako sam ja glavni tajnik, adresu
e-mail: glavni.tajnik@zeleni-zagreb.org
sada čita Darko Stošić, koji je odnedavno organizacijski tajnik stranke. Tako ja imam više vremena za poslove političkog tajnika.
Meni se možeš javiti na: zoranostric@gmail.com.
14.01.2008. (20:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
meni je cvjetni trg lijep , a biti će još i ljepši kada se makne ono ruglo oko i iza kina zagreb.
također mi je bolje parkirati u podzemnoj garaži nego satima kružiti po gradu tražiti mjesto .
u nekim eu gradovima su garaže nadzemne , mislim da su podzemne bolje riješenje.
velika halabuka se podigla zahvaljujući i poznatom hrvatskom jalu ,a da se i nije pokušalo sagledati sve mane i prednosti projekta.
16.01.2008. (18:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zoran Oštrić
@lolina: Ja skoro svaki dan dolazim u centar grada. Tramvajem, vlakom ili pješke. Za svoj luksuz, da dođeš privatnim automobilom, ti trošiš dvadeset puta više prostora nego ja. Nemaš to pravo. Garaže trebaju biti van gradskog centra, u centar strogo ograničen ulaz automobila.
17.01.2008. (04:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lolina
kod nas se uvijek problem postavlja naopako;ja dolazim u centar grada samo kada sam prisiljena. to znači da dolazim zbog sadržaja kojima nije mjesto u centru grada , npr. bolnice , poliklinike , neke ustanove itd.
prema tome gradu su potrebne garaže ,ali ne i sadržaji koji tjeraju ljude u centar grada.
kada bi koristila javni prijevoz po sadašnjim cijenama platila bi zetu 40 kn , izgubila puno vremena i živaca. znači to je meni nepovoljnija varijanta.
moj muž se danas vratio iz hannovera. grad sa oko 600 000 stanovnika duplo prostorno manji od zagreba . parkirao se na polupraznim parkiralištima uza sami središnji trg. na svakom ćošku imaju nadzemne garaže . također imaju i podzemnu željeznicu , ali nismo mi njemačka...
ok ne moramo svi misliti isto ,ali hajka koja se diže protiv poduzetnika , gradnje , obnove itd mi izgleda kao žalopojka lumpen proletarijata.
nitko normalan nije za to da se ruše kulturni spomenici itd ,ali ovdje se pojavljuje inat i bez argumenata. grad se mijenja , svi gradovi se mijenjaju. kako- to treba odlučiti struka .
nemoguće je zahtijevati ;ja želim da grad izgleda onako kako je izgledao dok sam bio mlad i
prozivati one koji rade kriminalcima, a profit kriminalom samo zato što više ne postoji klupa na kojoj smo se prvi puta poljubili;)))joj;)))
prozivaš horvatinčića , ja tog čovjeka ne poznajem ,ali zamisli on je bio toliko drzak da je naivno izgradio naselje van grada. naselje koje bi se u nekoj civiliziranoj zemlji rasprodalo u roku keks ,ali ne , kod nas svi žele živjeti na hrpi i smrdljivom asfaltu ...
po meni tip je ok. dok se većina zagrebčana ponaša i želi živjeti poput seljaka. u centru grada.
prošle godine sam bila u drugom stanju , to je značilo svakih deset dana ići u petrovu bolnicu. jedinu centralnu bolnicu u rh za rizične trudnoće. znaš kako izgleda oko petrove ,a još se i prekopavalo po cesti. užas. sad ti meni reci zar to nije idiotski.
neka se takvi sadržaji presele na savu istok i sve će biti ok. vrijeme je da zagreb prestane biti hidrofobičan.
uhh baš sam se raspisala sorry
18.01.2008. (00:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zoran Oštrić
@Lolina: Da, disperzija sadržaja je važni dio rješenja! Naravno, ne stigne se uvijek o svemu govoriti. Problem je kako kreirati istinski multidisciplinarni rad: prometni stručnjaci naravno brinu o prometu, a ne o kinima, šoping centrima, bolnicama itd.
Ova pak hajka nije protiv "poduzetnika", nego protiv "razvojnika" - - protiv "lumpen poduzetnika". Neki okviri poduzetnicima moraju biti zadani. To je učinio GUP, a onda se pojavio jedan lažni poduzetnik (koji operira kapitalom sumnjivog porijekla, koji operira po "hit and run" načelu, tj. "drpi i bježi"), i rekao da on ima zamisao koja se tome protivi, i sve se najednom baca u vodu! Ograničenja su normalna stvar, pošteni poduzetnici uvažit će ih i naći puno načina da zarade novac. Srušiti lijepo izgrađen centar grada samo da bi netko napravio profit, to je kao da netko dođe u New York i reći da treba posjeći onu bezveznu šumu u Central Parku i napraviti još nebodera. (Ili vile za superbogataše, svejedno.)
O Famoznom Horvatinčićevom naselju "urbanih vila" nešto sam čuo. Napravio je sranje i nije čudo da to ljudi ne žele kupovati. Napravio je poslovni promašaj i što sad, svi bismo mu morali nadoknaditi gubitke? Kapitalizam za nas seljake a socijalizam za bogataše? Ne bi išlo.
Što se struke tiče: ona je donijela GUP iz 2006.. Stručnjaci se inače uvijek "ustručavaju", oni naravno moraju zaraditi, pitanje je tko ih plaća. Uvijek prave kompromise struke i interesa. No, ovaj kompromis iz 2006. srušen je bahatošču dvojice ljudi koji tvrde da oni znaju najbolje.
Da, javni prijevoz treba unaprijediti. Izaći iz zatvorenog kruga, jer doalskom automobilm u grad ti blokiraš put i stvaraš problem od kojeg bježiš. Nisi ti kriva, cijeli sustav je loše postavljen. Treba početi od vizije grada po mjeri ljudskih potreba, i od toga modificirati ka izvedivim i održivim rješenjima. Ta je vizija Grad bez automobila.
19.01.2008. (05:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...