Komentari

zoranostric.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Mendula

    Nisu ni zaspali ni odustali nego su postali bezvoljni, anemični, kilavi.... Cvjetni trg je bio i ostao meni najljepši i najdraži trg u Zagrebu. Horvatinčiću dobro ide i bez kopanja po centru grada. Lijepi pozdrav!

    avatar

    14.01.2008. (15:45)    -   -   -   -  

  • Dargor

    nevezano uz temu, dal ti onaj mail na stranici zelene liste funkcionira, poslao sam ti mail s pitanjima oko eventualnog učlanjenja u stranku

    avatar

    14.01.2008. (18:30)    -   -   -   -  

  • Zoran Oštrić

    @Dargor: Iako sam ja glavni tajnik, adresu
    e-mail: glavni.tajnik@zeleni-zagreb.org
    sada čita Darko Stošić, koji je odnedavno organizacijski tajnik stranke. Tako ja imam više vremena za poslove političkog tajnika.
    Meni se možeš javiti na: zoranostric@gmail.com.

    avatar

    14.01.2008. (20:31)    -   -   -   -  

  • lolina

    meni je cvjetni trg lijep , a biti će još i ljepši kada se makne ono ruglo oko i iza kina zagreb.

    također mi je bolje parkirati u podzemnoj garaži nego satima kružiti po gradu tražiti mjesto .
    u nekim eu gradovima su garaže nadzemne , mislim da su podzemne bolje riješenje.

    velika halabuka se podigla zahvaljujući i poznatom hrvatskom jalu ,a da se i nije pokušalo sagledati sve mane i prednosti projekta.

    avatar

    16.01.2008. (18:36)    -   -   -   -  

  • Zoran Oštrić

    @lolina: Ja skoro svaki dan dolazim u centar grada. Tramvajem, vlakom ili pješke. Za svoj luksuz, da dođeš privatnim automobilom, ti trošiš dvadeset puta više prostora nego ja. Nemaš to pravo. Garaže trebaju biti van gradskog centra, u centar strogo ograničen ulaz automobila.

    avatar

    17.01.2008. (04:13)    -   -   -   -  

  • lolina

    kod nas se uvijek problem postavlja naopako;ja dolazim u centar grada samo kada sam prisiljena. to znači da dolazim zbog sadržaja kojima nije mjesto u centru grada , npr. bolnice , poliklinike , neke ustanove itd.
    prema tome gradu su potrebne garaže ,ali ne i sadržaji koji tjeraju ljude u centar grada.

    kada bi koristila javni prijevoz po sadašnjim cijenama platila bi zetu 40 kn , izgubila puno vremena i živaca. znači to je meni nepovoljnija varijanta.

    moj muž se danas vratio iz hannovera. grad sa oko 600 000 stanovnika duplo prostorno manji od zagreba . parkirao se na polupraznim parkiralištima uza sami središnji trg. na svakom ćošku imaju nadzemne garaže . također imaju i podzemnu željeznicu , ali nismo mi njemačka...

    ok ne moramo svi misliti isto ,ali hajka koja se diže protiv poduzetnika , gradnje , obnove itd mi izgleda kao žalopojka lumpen proletarijata.
    nitko normalan nije za to da se ruše kulturni spomenici itd ,ali ovdje se pojavljuje inat i bez argumenata. grad se mijenja , svi gradovi se mijenjaju. kako- to treba odlučiti struka .
    nemoguće je zahtijevati ;ja želim da grad izgleda onako kako je izgledao dok sam bio mlad i
    prozivati one koji rade kriminalcima, a profit kriminalom samo zato što više ne postoji klupa na kojoj smo se prvi puta poljubili;)))joj;)))

    prozivaš horvatinčića , ja tog čovjeka ne poznajem ,ali zamisli on je bio toliko drzak da je naivno izgradio naselje van grada. naselje koje bi se u nekoj civiliziranoj zemlji rasprodalo u roku keks ,ali ne , kod nas svi žele živjeti na hrpi i smrdljivom asfaltu ...
    po meni tip je ok. dok se većina zagrebčana ponaša i želi živjeti poput seljaka. u centru grada.
    prošle godine sam bila u drugom stanju , to je značilo svakih deset dana ići u petrovu bolnicu. jedinu centralnu bolnicu u rh za rizične trudnoće. znaš kako izgleda oko petrove ,a još se i prekopavalo po cesti. užas. sad ti meni reci zar to nije idiotski.
    neka se takvi sadržaji presele na savu istok i sve će biti ok. vrijeme je da zagreb prestane biti hidrofobičan.

    uhh baš sam se raspisala sorry

    avatar

    18.01.2008. (00:29)    -   -   -   -  

  • Zoran Oštrić

    @Lolina: Da, disperzija sadržaja je važni dio rješenja! Naravno, ne stigne se uvijek o svemu govoriti. Problem je kako kreirati istinski multidisciplinarni rad: prometni stručnjaci naravno brinu o prometu, a ne o kinima, šoping centrima, bolnicama itd.

    Ova pak hajka nije protiv "poduzetnika", nego protiv "razvojnika" - - protiv "lumpen poduzetnika". Neki okviri poduzetnicima moraju biti zadani. To je učinio GUP, a onda se pojavio jedan lažni poduzetnik (koji operira kapitalom sumnjivog porijekla, koji operira po "hit and run" načelu, tj. "drpi i bježi"), i rekao da on ima zamisao koja se tome protivi, i sve se najednom baca u vodu! Ograničenja su normalna stvar, pošteni poduzetnici uvažit će ih i naći puno načina da zarade novac. Srušiti lijepo izgrađen centar grada samo da bi netko napravio profit, to je kao da netko dođe u New York i reći da treba posjeći onu bezveznu šumu u Central Parku i napraviti još nebodera. (Ili vile za superbogataše, svejedno.)

    O Famoznom Horvatinčićevom naselju "urbanih vila" nešto sam čuo. Napravio je sranje i nije čudo da to ljudi ne žele kupovati. Napravio je poslovni promašaj i što sad, svi bismo mu morali nadoknaditi gubitke? Kapitalizam za nas seljake a socijalizam za bogataše? Ne bi išlo.

    Što se struke tiče: ona je donijela GUP iz 2006.. Stručnjaci se inače uvijek "ustručavaju", oni naravno moraju zaraditi, pitanje je tko ih plaća. Uvijek prave kompromise struke i interesa. No, ovaj kompromis iz 2006. srušen je bahatošču dvojice ljudi koji tvrde da oni znaju najbolje.

    Da, javni prijevoz treba unaprijediti. Izaći iz zatvorenog kruga, jer doalskom automobilm u grad ti blokiraš put i stvaraš problem od kojeg bježiš. Nisi ti kriva, cijeli sustav je loše postavljen. Treba početi od vizije grada po mjeri ljudskih potreba, i od toga modificirati ka izvedivim i održivim rješenjima. Ta je vizija Grad bez automobila.

    avatar

    19.01.2008. (05:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...