Komentari

euklid.blog.hr

Dodaj komentar (40)

Marketing


  • Zvone Radikalni

    Care, care, care - predajem ti mjesto "ministara za obrazovanje" u "Internetskoj Vladi u sjeni" ;-) Čime doduše ja ostajem bez posla, ali možda se nađe kakvo mjesto pomoćnika u resoru za visoko obrazovanje :-)))

    Sve si rekao !!!

    A nije baš da se HSS i HSLS nisu "trudili" oko obrazovanja. Spominjalo se i to, pogotovo od Čehoka u početku. Ali čini mi se da je on "izvisio", a i "važnije" teme su tu (ZERP, poljoprivreda ...)

    Jednom rječju, situacija je TEŠKI DEBAKL !!!

    avatar

    07.12.2007. (00:17)    -   -   -   -  

  • trio tangica

    I na kraju svi nekako maturiraju, prodju prijemne, upisu fax, zavrse fax, zaposle se i zbog njihovog slabog znanja nista skoro ne napreduje.
    Dobar osvrt.

    avatar

    07.12.2007. (01:55)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    dobro, al koje je rjesenje zadatka?

    avatar

    07.12.2007. (11:30)    -   -   -   -  

  • bijela zemlja

    Gradivo prenatrpano, to stoji. Previše novih i nepotrebnih informacija koje djeca moraju usvajati bez logike čemu to treba. Svaki sat novo, za ponavljanje, vježbanje ,utvrđivanje gradiva skoro da i nema vremena. Ako dijete nije u stanju naučiti osnove nekog predmeta kako može teže i složenije stvari. Učitelje nitko ne pita. Plan i program postoji, fond nastavnih sati također, gradivo nagomilano. U svemu tome teško se snaći ako znaš da u razredu imaš trideset četrnaestogodišnjaka koji još ni sami ne znaju kud sa sobom pa, se odgoj ne svodi samo na matematiku već i na druge stvari, za koje roditelji imaju sve manje vremena. Zašto se na školu gleda kao na tvornicu koja nešto proizvodi, u školi se živi, tu se stalno nešto događa, svaki dan je različit od onog prethodnog, nekad se nešto dobro napravi nekad loše. Važno je učenika gledati u oči, pokazati da ti je stalo do njega samoga, a tako i do njegovog znanja. U ovom poslu ne smije biti izgovora tipa nazivnik ili brojnik, nitko nikog nije primorao da odabere baš to zanimanje, ako ga ne voli ima slobodan izbor drugih, posebno profesori matematike.O školi se malo vodi računa, ako se o njoj govori onda je to iz pozicije vanjskog promatrača, pa se onda i zaključci takvi donose.Kad bi se više vodilo računa o samoj školi i rezultati bi bili mnogo bolji. Pozdrav.

    avatar

    07.12.2007. (11:56)    -   -   -   -  

  • kokošje sljepilo

    naravno, bravo - kao i uvijek... naravno da se uvijek slažemo po pitanju te famozne matematike - meni nije jasno kako HNOSovce nije sram što rade pogrešne korake ... bez da sad pišem esej podrške... bravo...
    Bleki

    avatar

    07.12.2007. (13:17)    -   -   -   -  

  • Just A Drop In The Sea

    Slažem se sa svim. Ja sam u srednjoj školi pa znam dobro o čem se priča. Hvala bogu da sam ja imala dobru osnovnu pa sam naučila skoro sve što i treba (makar sam naučila neke osnovne stvari tek u prvom srednje tipa meridijani i paralele ali dobro...), ali ima nekih ljudi koji su prošli s pet nula u mom razredu koji doslovce nisu znali zbrojiti dva razlomka. I sad idem po blogovima i zgražavam kad čitam stvari tipa uvjek, pobijeda, ču pogledati i tako. A što se gradiva tiče, to je stvarno nenormalno. Ja idem u gimnaziju i imam sve skupa 17 predmeta, i mjesec i pol prije praznika imamo jedno bar 5 testova na tjedan, plus ispitivanja plus oni mali "slatki" testići koji se kakti ne broje, a za njih moraš učiti bar onoliko koliko i za pravi test. Ja prolazim više-manje s pet nula i dobro savladavam gradiva pa sam ipak na rubu živčanog sloma. Znam da nisam morala odabrati gimnaziju, ali ja sam htjela kompletno obrazovanje, a ne nedostatak sna i stres jer mi tijelo odbija više pamtiti jer je preiscrpljeno.
    A tu su još i profesori. Kakvi sve ljudi rade i u uglednim školama... Trebalo bi ih snimati, pa tek onda pozvati inspekciju! Moja profesorica kemije provodi sate i sate pričajući nam o tome kako je ona inteligentna, što je ona radila kad je bila mala, hvaleći sebe i svoju kćer, praveći se pametna i pričajući nam svoje životne mudrosti i onda u zadnjih dvadeset sekundi sata ispiše par formula na ploču ili nekakav izvod, i još ga skoro nikad ni ne dovrši. Ili profesorica engleskog, napiše par rečenica za primjer na ploču, daje nam hrpe papira za rješavanje i dva sata prije testa pametno zaključi da ništa ne znamo. Ima toga još... I još moramo plaćati instrukcije zbog nekvalitetnih profesora, i još ostajemo budni do tri sata ujutro učeći za razne stvari. Strahota! Kakvo je stanje, barem pola profesora bi trebalo dobiti nogu i umjesto njih zaposliti jude koje stvarno nešto rade!

    avatar

    08.12.2007. (11:22)    -   -   -   -  

  • junac

    meni nikad nije bilo jasno zašto stalno težimo razvoju našeg školstva po uzoru na europsko, jer tko god je iz hrvatske otišao, vani je postigao veliki uspjeh i bio jedan od 'pametnijih'. znači da ipak nešto valja kod nas. ili je valjalo. ili je to samo bila stvar pojedinačne genijalnosti. ne znam....
    pitanje je i koliko su ta istraživanja vjerodostojna i kojim su se uopće školama odvijala....
    ali činjenica je da se u 6. razredu osnovne škole sada uče neke stvari s kojima sam se ja prvi put susreo na faksu. i to još na užem usmjerenju. i nisam to radio puno opširnije nego osnovnoškolci.

    udžbenici su katastrofa!

    avatar

    08.12.2007. (12:37)    -   -   -   -  

  • °° Stela °°

    ej, wow svaka čast za post, zanimljivo zboriš =) ....slažem se sa svime što si rekao..evo mogu reći da sam bila uključena u Pisa projekt i da mi se zadaci nisu zadavali nikakve poteškoće pri rješavanju, štoviše bila su mi zanimljiva pitanja na koja je trebalo samo logički odgovorit...no dakako stoji da mi đaci često puta ne znamo logičko nešto rješit, već se nažalost okrećemo definicijama iz udžbenika...

    evo tek sad na tvom blogu, mogu vidjet kako su naši rezultati bili poražavajući..sramota...
    pozdrav

    avatar

    08.12.2007. (13:05)    -   -   -   -  

  • NF

    očekivao sam još gore rezultate i o tom pisao. jedan primjer, učenici koji kao početnici u prvom srednje uzmu drugi strani jezik u pravilu su na kraju četvrtog bolji od većine "nastavljača" tog stranog jezika, razlog je prozaičan, "jer su to sami izabrali". kod nas se stalno priča o kvantiteti i nastavnim programima, bolji nastavnici koji znaju da su nastavni programi kao gume za žvakanje, mogu se po potrebi razvlačiti i sužavati dolaze na udar ravnatelja i inspekcija. u strukovnim školama najteže programe imaju ona zanimanja koja društvo najmanje cijeni, tko je tu lud. mogao bih napisati roman, al to ne bi imalo svrhe, samo bi mi dodatno diglo tlak, imamo školstvo kavo zaslužujemo, učitelji i profesori nisu ništa iznad naroda, biraju stranke kojima je najveći doseg, besplatni udžbenici i za djecu tajkuna, još uvijek su u prodanim većinskim sindikatima i plješću manjinskom kad konstantno ukazuje na nepravilnosti, to me podsjeća na ono da svaki katolik koji drži do seba mora imati ljubavnicu,, što reče dugogodišnji emigrant pokojni maruna "hrvati mi idu na jetru", i zbilja idu...

    avatar

    08.12.2007. (14:10)    -   -   -   -  

  • tipkojisjedi

    Uvijek sam govorio - Ja ne memoriram, ja procesiram. Moram razumjeti. Shvatiti o čemu se radi. A danas se i na nekim fakultetima cijeni znanje usporedivo sa sadržajem telefonskog imenika, a ne s njegovom funkcijom.
    Pokušajte pitati 'akademske građane' - S kojim podatcima ulazite u telefonski imenik, što radite u telefonskom imeniku i s kojim podatcima izlazite iz njega? I čudit ćete se nerazumijevanju pitanja.
    Pitajte ih - Čemu još može poslužiti telefonski imenik? - i shvatit ćete gdje smo.

    avatar

    08.12.2007. (14:16)    -   -   -   -  

  • KONIZIVOT

    Cool blog POSJETI I TI MOJ BLOG.I OSTAVI KOMENTAR.

    avatar

    08.12.2007. (16:43)    -   -   -   -  

  • pero

    Eto, ja sam još u srednjoj školi i jedna sam od onih koji će biti pokusni kunići za državnu maturu. Ne mogu reći da sam presretna, naime isfrustrirana sam, najviše zbog toga što nam ni profesori ne znaju reći o čemu se točno radi. Ljudi šize, ali nas nitko ne sluša. Kaj se matematike tiče, ja ju ne volim i ne ide mi i najradije bih da ju ne pišemo obvezno jer mi naprosto ne trebaju sve te stvari u životu. Osnove da, ali nešto više od toga, za moj izbor fakulteta... čisto sumnjam. Ne znam je li ta državna matura pametna, ali toliko nas maltretiraju time, a mi i dalje ne postajemo ništa pametniji. A što se tiče pet-nula i četri-osam, odavno sam zaključila da oni koji takav prosjek imaju ne znači da ga i zaslužuju.
    Pročitala sam i post o maturalcima i moram reći da je i mene to ove godine dočekalo. Ide se u Barcelonu, a cijena je ogromna, ali naravno da se ljudi čiji roditelji to mogu platiti ne bune. Sve ostale sitnice i problemi u vezi s maturalcem idu preko leđa nas kojima je to previše. A turističke agencije dobro znaju da će svaki roditelj priuštiti djetetu maturalac pa cijene dižu u nebesa. Jer ipak se može plaćati do 2009.
    Nadam se da se nisam raspisala...
    Pozdrav...

    avatar

    08.12.2007. (17:04)    -   -   -   -  

  • Teeja

    slazem se sa prvim komentarom! inace, vrlo dobro obrazlozeno, samo bojim se da ce to ostat samo tu na blogu.. kad bi se barem ministarstvo i vlada malo vise aktivirala oko toga

    avatar

    08.12.2007. (18:59)    -   -   -   -  

  • Osmashica

    Svaka cast!
    Slazem se u potpunosti! Jos imamo dva tjedna do praznika, a testovi su svaki dan. Naravno, imamo jos i one "kontrolne" koji se ne racunaju. Nasa nastavnica iz matematike ne zna objasniti ni osnove, a ocekuje od nas cuda! Prosli tjedan skoro da ni nisam spavala posto sam se morala buditi u 4 sata da naucim ono sto nisam stigla po danu. Morali smo naucit 58 stranica iz povijesti, naravno rezultati su bili losi! Vecinom nam nastavnici govore kako smo mi krivi, jer smo ucili zadnji dan, a trebali smo vise! Kako da ucimo cijeli tjedan kad imamo jos 5 predmeta za ucit! Hrvatski nam je katastrofa! Uciteljica je vec za penziju. U tri tjedna izgubila mi je dvije biljeznice i vec cijelo polugodiste cekamo rezultate testa kojeg smo pisali na pocetku godine! Kemija je uzasno teska...Tri ucenika u cijelom razredu razumiju trenutacno gradivo!
    Ja sam ucenik koji prolazi sa 5,00 od prvog razreda, ali unatoc toga nemam neko osnovno znanje. Matematika, fizika i kemija su mi jaca podrucja, posto imam vrlo dobro razvijeno logicko misljenje, ali predmeti poput povijest i zemljopisa su mi najveca nocna mora. Toliko je nepotrebnih informacija kojih nastavnici traze da se samo uci napamet. Time nakon dva dana zaboravis opet sve. Moja najbolja prijateljica nezna 'ko je bio Thomas Edison, ali to je jos i dobro naspram ostatka. Mnogi neznaju osnove fizike i matematike u logickim zadatcima su potpuno izgubljeni i ostvare malo boda (ako uopce). Skola bez stresa - promotivna poruka HNOS-a. Ako im je to stvarno cilj, onda neka nesto podhitno promijene. Nas obrazovni standard je sve nizi, a ti Hrvatski NeObrazovani Seljaci uvode pametnu plocu nadajuci se da ce se s tim nesto poboljsati.
    To bi bilo to od mene, barem za ovaj post!

    P.S. zabranjeno nam je pisati nesto o uciteljima na blogu. Moja prijateljica je dobila opomenu nakon sto je napisala da je nasa nastavnica grozna. Morala je nakon toga pobrisati blog.

    avatar

    08.12.2007. (19:10)    -   -   -   -  

  • ...black ...angel(becky)

    Ovaj post je stvarno kvalitetan, inače nemam običaj čitat nečija pametovanja o tome kako nitko više ne uči i kako zato svi imaju loše ocjene.Ja sam kampanjac i nisam neki "štreber" učim kad mi se da a to je ako 5h tjedno (u to ubrajam i pisanje zadaća).Znam da nemogu očekivat puno ako ne učim al ipak. Gradivo je stvarno toliko da kad bi učili samo one glavne predmete nebi ih mogli naučit kako treba, a kamo li kad ih imamo oko 17. Povijest je meni najmrži predmet i u osnovnoj i sad to me jako nervira,da mi je znat što će mi u životu tko je bio Marko Aurelije i kaj ja znam tko. Ima tu toliko gradiva da nemogu zamislit. Uz to još u testu nađem pitanje (nešto na grčkom il latinskom) što ako se ne varam nema ni u knjizi za 1.srednje stukovnih škola niti to imam u bilježnici.Ako toga ima na rubovima stranica knjige ispričavam se jer nemam baš mogućnosti da proučim svaku marginu imam 10-15 lekcija za naučit pa tko će sve to popamtit?!
    U osnovnoj školi je stvarno učenje jako loše. Moja osnovna (živim u Zagrebu) škola je moram se ovako izrazit "sranje" jedino što sam u toj školi naučila je biologija jer sam imala strožu profesoricu i u 5.mi je razredu (iz prirode i društva) zapaprila 1 tako da sam to jedino učila. Sada u 1.srednje nemoram skoro ni pogledat taj predmet jer stvarno sve znam.
    Tehnički, hrvatski, povijest, zemljopis i neki još predmeti su bili čista zafrkancija. Pod tehničkom kulturom smo slušali o proizvodima "aloja vere". Pod Hrvatskim jezikom smo se gađali gumicama i papirićima s tim da je u tome sudjelovao i profesor.
    Ocjene su se djelile, kako se kaže "na lijepe oči". Tko je kome više simpatičan, tko je ljepše obučen itd.
    Sada u srednjoj, tek sam 1.razred i sve mi je novo ali neki profesori su odlični a neki opet užas! Profesorica biologije je super,objasni ti sve koliko god puta treba i gleda koliko razmišljaš i logički zaključuješ a ne koliko si dobro definiciju iz knjige naučio na pamet i da ti pomogne kad ti fali ona JEDNA riječ.(takvi dobe 3,kaže profa:"a ipak ste se trudili,ali niste naučili"). Profesorica (ja sam u 1.ekonomskoj školi) iz poslovnih komunikacija nam da zadaću (neku vježbu iz knjige) i to nam ocjenjuje. Nit je objasnila kako se piše i kako mora bit, ni koji font ni koja veličina slova.Ipak neke osobe nisu išle na informatiku u osnovnoj i neznaju da je veličina fonta koja se manje-više uvijek koristi 12,a font arial ili neki drugi već koji se traži. Tako da smo većina nas krivo napisali nekih 3 vježbi i profa je počela živčanit. Neki kada su se ispričali i rekli da nemaju doma printer(pa nisu svi bogati da imaju sve živo) ona im je dala 1 jer nisu imali zadaću i rekla je da to nije njen problem i da ona nama ne priča da njena kćer nema cipele. Također dva prijatelja su napravila tako da je jedan napisao vježbu a drugi ju isprintao i dobili su 1 obadvoje(jedan i dvije 1).
    Pod matematikom koju svi smatraju kao glavni predmet profesor nam uopće ništa dobro ne objasni! U osnovnoj sam imala 5 u osmom,(sedmi 4),al sam sve znala i kužila, na satu smo znali riješit po 40zadataka koji su malo teži i stvarno smo sve kužili. A sad nitko ništa ne razumije a on nam niš ne pomogne kad nam objasni zadatak 5puta,samo ga možemo naučit napamet. A neki rade tako da,kada se piše test 1.put njih 5 ne dođe,nego dođu na ispravak i onda mi budale koji jedva dobijemo 2 ili 3 im poažemo i točno riješimo zadatke tako da dobe 5.
    Znam da sam napisala stvarno puno da se ovo neće pročitat al imala bih ja još puno za napisat samo kad bi imao tko za čitat. A sad idem...pa-pa

    avatar

    08.12.2007. (20:21)    -   -   -   -  

  • barba

    Sve je to kako ti kazes ,ali ovo izgleda kao slobodan prijevod iz svicarskih medija nakon rezultata iz prethodnog PISA ispitivanja. Naime tada su se mali (i veliki) svicarci neocikavano se nasi u nebranom grozdju, a iz medija je grmjelo i sijevalo: pa ne valja sustav, pa kolicina znanja, pa primjena znanja u prakticnom svijetu, pa jesu i bolje privatne od javnih skola i tako blize i tako dalje.
    Ove godine su se se plasirali na trece (ili cetvrto mjesto) i sad odjednom sve stima.
    Ma how yes no?
    Nista samo su ucitelji uzeli stare PISA testove i obradjivali ih pod normalnim gradivom.
    Alles ist relativische.

    avatar

    08.12.2007. (22:41)    -   -   -   -  

  • mihaelbudrovic

    -Smatram kako i veliku odgovornost za katastrofalnu situaciju u Hrvatskom školstvu snose i profesori. Neki profesori ne potiču učenike na razmišljanje, već samo žele da oni uče "napamet". Problem su i profesori koji svoje privatne probleme i svoje frustracije "iskaljuju" na učenicima, bez imalo pedagogije.
    -Ali svakako je najgori dio hrvastkog učiteljskog i profesorskog "kadra" onaj koji je ostao i stare Juge i starih sistema, oni nemaju ni dovoljno znanja niti poznaju tehnike kako učenicima prenijeti znanje ili ih navesti na razmišljanje, oni su potpuno neprilagođeni za nove, modernije načine rada koji su neophodni. Poznajem jednu profesoricu iz Hrvatskog jezika koja učenicima predava na ekavici, ima čudan naglasak(teško razumljiv), a čak niti ne razlikuje priloge od prijedloga, dativ od lokativa i sl.(pretpostaljate, prešla je 60.godina života)
    -Kakvo će znanje takvi profesori prenjiti slijedećim generacijama???

    avatar

    09.12.2007. (01:26)    -   -   -   -  

  • nježna

    nabasah i na tvoj blog, i to preko bloga jednoga moga učenika koji mene, svoju profesoricu, hvala mu, još nije popljuvao. inače pljuje gdje stigne.
    o školstvu pišeš? lijepo, ali bezuspješno. prvi problem su glavonje ravnatelji, ako zanemarin najvećeg glavonju među svima a to je ministar, iako je ovomu trenutnom, koji je na odlasku, glava kao u guštera. znači, problem su politički postavljeni ravnatelji koji, da bi se dobro držali i glumili pamet, oko sebe okupe nekoliko poslušnika koji su spremni napraviti sve, ama baš sve za biti u vrhu. onda se polako stvara atmosfera trača u zbornici iz koje na satove odlaze profesori dobro nabrijani oko nevažnih pitanja. kada počne kolati rečenica «miro, rekli su mi ... da si ovo ...», a ništa od toga nije istina, atmosfera u zbornici postaje kao ona na političkoj hrvatskoj sceni. onda takav profesor mora u razred. a u razredu sve mali modno osviješteni klinci. curice pod slojem pudera i prekratkih suknjica, sa sisama do brade. i nitko je ne može poslati kući da se upristoji, jer dečkićima se mali mišić diže u gaćama i ionako neradnici rade baš ništa. glava im je puna hormona i hoće da pukne. e, mala djevojčica ima mamu koja kaže da je njeno dijete napredno i nitko je ne može učiti kako bi se trebala oblačiti. onda profa ne smije dati više od 50% negativnih jer je to znak da djecu nije dobro naučio, a nitko mu ne vjeruje da je ponovio sve već puno puta i da bi glede toga svi mogli dobiti pet. ali ništa. onda profa nije zadovoljan.....
    da ne pričam dalje. pa se lijepo profa opameti pa da prostiš odjebe maminu i tatinu djecu i daje znanja koliko daje, ocjene padaju kakve padaju, i svi su sretni i zadovoljni, i glupi.
    pa zar mi hrvati nismo glupi? jesmo. dokazano više puta.
    nisam profesor iz juge nego iz suvremene hrvatske države kojega boli glava od demokracije.
    budeš čitan/a i dalje

    avatar

    09.12.2007. (11:29)    -   -   -   -  

  • Funky Momak

    situacija u školama je GROZNA! znam to iz osobnog iskustva - nakon osmog razreda dosta je idiota otišlo u gimnazije, imali su dobre ocjene i sve, ali nisu bili previše bistri. Lako je sve naučiti napamet da se kasnije zaboravi. i to je najveći problem, cilj nije naučiti, nego dobiti ocjenu, a profesore boli nabfalus.

    avatar

    09.12.2007. (13:25)    -   -   -   -  

  • pametni zub

    može se škola reformirati koliko god hoće, ali će školski sustav nestati u roku od 20 godina, jer znanje više nije ono što se može i mora naučiti u školi. život je negdje drugdje već odavno, a i znanje ubrzano curi na drugu stranu

    avatar

    09.12.2007. (15:30)    -   -   -   -  

  • free thinker

    pozdrav,bilo bi zanimljivo cuti vasa iskustva o ovome projektu :
    na prvom svjetskom miru,postavljen je slobodan demo ulaz :
    http://cromland.cromalternativemoney.org

    avatar

    09.12.2007. (19:49)    -   -   -   -  

  • you_make_me_happy

    U osnovnoj je postalo prelagano...ako te učitelji vole odmah imaš i veću ocjenu,a još ako ti je sestra ili brat išla u tu školu i bila dobra učenik još ti je lakše...kod nekih učitelja imaš šalić velik kao knjigu i oni ne vide....moja sestra je odbila moju učiteljicu razredne nastave i bilo joj je divno jer ju obožavala...sad je dobila moju razrednicu i sve druge učitelje kad je krenula u 5. razred i opet joj je lakša nego meni..ja sam se trudila, nisu su me u početku ni cijenili ni voljeli..sama sam se izborila za sebe...sve ovisi da li poznaju učitelji tvoje roditelji...većina ocjena ide preko veze...i to mi je uvijek bilo mrsko....sad sam krenula u gimnaziju i svi očekuju od nas gimnazijalaca da smo geniji, pa i mi smo samo djeca....kad se nešto bunimo ili ne znamo kažu nam pa vi to trebate znat pa vi ste gimnazijalci i to me strašno iritira...ako te profesor ne voli pozdravi se s dobrim ocjenama,barem iz odgovaranja jer te pita svaku sitnicu...a iz matematike su nam dali profesoricu koja ne zna ništa objanit i generacije se žale na nju....i više od pola razreda ide na instrukcije...i ona jednostavno uživa u tome da nas muči.....ma, naše je školstvo koma....da bi sve naučila moram učit po cijele dane...i mnogi profesori nas zakidaju za naša preva koja su propisana u pravilniku,ali bitno da se oni žale na male plaće...a koliko rade...jadni..... ni ne moram reć da mi se tvoj post jako svidio...očito je po mom dugačkom komentaru...pozzz....

    avatar

    09.12.2007. (22:05)    -   -   -   -  

  • Karlovchanin

    Evo i mene. Nažalost zbog straha anonimno. Uglavnom, također sam gimnazijalac grada Karlovca i nadovezao bih se na profesore... ima ih ovdje svakakvih. Profesorice koje prije nastave ili za vrijeme rupe u nastavi idu na duplu lozu u susjedni birc pa se gegaju po stepenicama, profesori koji kažu učenicima u facu da im se neda više raditi i da jednostavno čekaju i skupljaju staž, nema kontrole u razredu. Objani on 10 puta ali niko ne sluša i onda naravno 2 ljudi od 34 dobije 2 i wow... kako to. Svi krive profesora, ma nije da on ne zna objasnit, ali nema kontrole. Znam ja po sebi, slušaš jedan jedini sat i stvari su ti jasnije, da se bar mogu natjerati slušati ga dulje od jednog sata a da me moj kolega ne zabavi haha. Ove ocjene su nikakve. To nije odraz stvarnog znanja učenika. Trebalo bi se staviti usmeni i pismeni završni test na kraju godine koji bi nosio bar 50% konačne ocjene i onda bi se vidjelo tko je kontinuirano radio, ne mora se crnčiti ali valjda si u stanju odvojiti bar 15 minuta na jedan predmet tjedno. Znam da će sad mnogi reći ovo je izlika i za završni se nebi isto učilo. Pa nebi prvu godinu pa bi se vidjeli rezultati pa bi se sjelo za knjigu. Testove bi trebalo ostaviti ali samo sebi za provjeru znanja. Gradivo smanjiti i uvesti dopunsku nastavu jer mene ne zanima i smatram da mi neće nikada trebati građa oblenjaka ali me na primjer zanima tko je bio marko aurelije ili me zanima problem odnosa južne i sjeverne koreje. Trebala bi se uvesti jedna reforma školstva koja bi imala takvu vrstu provjere znanja i da se maknu gimnazije i strukovne škole već da svatko bira predmete (i sad će opet naravno biti komentara razno raznih) za srednju školu ovisno o tome na koji faks želi ići ili kakav obrtnik želi biti a sa upoznavanjem o raznim poslovima i kako ti ljudi žive da se krene u 5. razredu a ne u 2. polugodištu 8. razreda pa da ispadne da se sam se ja naprimjer našao u nekim zanimanjima tek sada u 2. razredu. Pljujte koliko god hoćete po meni ali to je moje mišljenje i imam pravo na slobodu govora. Pozdrav profesorima Gimnazije Karlovac (upornim istraživačima koji će na sve sile pokušati otkriti tko to njih blati)

    avatar

    09.12.2007. (23:50)    -   -   -   -  

  • sopot1.blog.hr

    ima smo mogli vidjeti da je definitivno političarima matematika jača strana,a to ne bih rekao za običan puk..:)

    avatar

    10.12.2007. (00:24)    -   -   -   -  

  • sopot1.blog.hr

    Na izborima smo mogli vidjeti da je definitivno političarima matematika jača strana,a to ne bih rekao za običan puk..:)

    avatar

    10.12.2007. (00:24)    -   -   -   -  

učitavam...