sta drugo reci nego zalosno... prvo mi je nevjerovatno da ste sjeli za prljavi sto, tj. da taj sto nije bio odmah ociscen kad su kad su oni koji su tu sjedili prije vas otisli, a onda tako losa usluga... trebas poslati email Krasu da znaju kako im se brand name upropascuje
14.11.2007. (01:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Još jednom ponavljanje tako poznate hrvatske priče. Nisam upućena u uvjete rada u Krašu, ali sumnjam da su puno bolji od ostalih. Osim toga, kako je naglo to sve otvoreno, a i poznavajući poslovično loš marketing (od proizvoda nadalje) te tvrtke, sumnjam da su konobari ikako motivirani da rade bolje nego sada.
U Opatiji se čini nešto bolje, ali dajmo im još koji mjesec. Nadam se da nisam u pravu.
14.11.2007. (08:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
knjiga žalbe ? Zapravo danas se svakoj firmi može poslati e-mail , a najčešće dobiješ i odgovor ili barem ispriku .
14.11.2007. (10:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ane
mene fascinira količina drame i preuveličavanja koja izlazi iz tvojih usta i ispisuje se na tvom blogu. ja idem u choco bar relativno često i NIKAD nisam imala nikakvih problema, duboko sumnjam u potpunu istinitost te priče.
14.11.2007. (10:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
14.11.2007. (12:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ccc
slažem se s 'ane' ! svaki put kad idem tamo posluga je fenomenalna, baš kao i sve ostalo. baš sam ostala fascinirana svim.
14.11.2007. (12:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Run
Ja sam u ta choco- bar usao tek nekoliko dana nakon otvaranja kada bi se jos ocekivala nekakva razina kvaliteta usluge te napisao slicno intoniran post....Narucio sam cokoladice od marcipana koje su bile 20 cm od mojih ociju, ali velikih 10 minuta cekanja u redu koji btw nije postojao. U medjuvremenu konobarice il sto vec pravile su se kako ko fol mjesaju tamo neku cokoladu, a zapravo su imali interni trac party....
14.11.2007. (12:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ribac - triput bio, dvaput super usluga - jel to znači da je jednom bila ne-super? moje mišljenje se temelji na jednom posjetu, dakle moguće je da bi drugi put bilo bolje. Uzorak mi nikako nije reprezentativan.
14.11.2007. (18:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
svakako da svi mi ocekujemo vrhunsku usluga ma di posli ali dogodi se los dan i najboljima...na osnovu jednog posjeta napisati ovakav komentar mislim da je smijesno...da se to ponovilo ma i samo dvaput ne bi rijec rekla ali ovako...mozda je covjek imao los dan...pa svi ga mi imamao.. i taj dan i nismo bas toliko ljubazni i profesionalni kao inace zar ne!?
14.11.2007. (22:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tinibon
Uzet ću si slobodu i odgovoriti Zanzareli - A zašto se ovakav post nebi mogao napisati i samo nakon jednog jedinog posjeta? Kao da taj posjet ne vrijedi i ne računa se!?! To bi bilo OK da taj put, kad nam se ne svidi usluga, ne trebamo platiti za nju. Ako postoje ljudi koji se, i kad imaju loš dan, trude pružiti vrhunsku uslugu jer je klijent/kupac/potrošač na prvom mjestu i od njega se (u nekim firmama) živi, onda se ovakvi slučajevi nikako ne mogu oprostiti i čekati drugi ili treći put da se provjeri učestalost ponavljanja neispravnosti. I moj prijedlog je da pošalješ pritužbu na pravo mjesto jer kao potrošač i platiša usluge imaš pravo na to, makar samo nakon jednog posjeta!
15.11.2007. (08:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uf da, grozno neljubazan i nezainteresiran konobar. ja sam pak nakon 15-minuta cekanja narucila neku od tih cokolada (zaboravih tocno sto) koja je u cjeniku iskazana barem na pet mjesta s pet razlicitih okusa, ali rekose mi toga nema. i nemojte to narucivati jer toga nema nikad. cemu onda stoji u cjeniku..sva sreca Vincek je preko:)
15.11.2007. (12:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Uf kad bi u Šibeniku išla nabrajat negostoljubive konobare....uuuuuu.Nego, ponekad pomislim, mozda san ja kriva, mozda san ih krivo pogledala ili sl,ali ipak nemozes bit bahat konobar da san te kako god krivo pogledala...
15.11.2007. (14:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
choco x
Ih,koji Kras!?To ni okusa i ni boje i jedino je dobar za one koji nisu probali ili nemaju para za kak spada cokoladu.Kras bi se trebao ugledati na Thorntons ili Lindt,pa i Aldi i Lidl imaju bolju cokoladu (prema zadnjem Stiftung Warentestu) nego taj jadan Kras.Fali njima svasta,od ljudi kak treba do proizvoda.Nece to u Europu,pa nece,puska ga ubila. Meni the best je Lindtova 70% bitter Smokva-Mousse,o je!
15.11.2007. (14:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da je to tipični hrvatski sindrom: otvorimo neki fensi-šmensi-šminka bar/restoran/kafić/hotel, uredimo ga ultra-mega-super-turbo lijepo, izreklamiramo kao super mjesto za izaći, ali nam se osoblje (čast iznimkama!) ponaša kao da su prisiljeni biti tamo i kao da se ljute jer im smetaju dok se odmaraju. Na svom radnom mjestu.
18.11.2007. (00:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Suputnica
zanimljivo. kraseva chocolaterija u Opatiji je odlicna, od posluge do usluge :)
14.11.2007. (00:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SadisticoShy
uvjek imas prepuni vincek preko puta :P
14.11.2007. (00:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Little Drunk Fish
Uh, nema gore od loše posluge....
Ma može i biti neka čudna krčma ali ako se ljudi trude oko tebe, ostat će ti u lijepo sjećanju.
14.11.2007. (00:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jaca
sta drugo reci nego zalosno... prvo mi je nevjerovatno da ste sjeli za prljavi sto, tj. da taj sto nije bio odmah ociscen kad su kad su oni koji su tu sjedili prije vas otisli, a onda tako losa usluga... trebas poslati email Krasu da znaju kako im se brand name upropascuje
14.11.2007. (01:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
tako je, tužno i žalosno... najgore što ti se može dogoditi je nezainteresiran i bahat konobar!! sve ostalo bi se dalo izvući na bad day...
14.11.2007. (06:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podloga
ja sam pokusala par puta ici u takav bar u opatiji i svaki put nema mjesta, to me nervira jer bi zeljela sve probati
14.11.2007. (08:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gastrolovka
Još jednom ponavljanje tako poznate hrvatske priče. Nisam upućena u uvjete rada u Krašu, ali sumnjam da su puno bolji od ostalih. Osim toga, kako je naglo to sve otvoreno, a i poznavajući poslovično loš marketing (od proizvoda nadalje) te tvrtke, sumnjam da su konobari ikako motivirani da rade bolje nego sada.
U Opatiji se čini nešto bolje, ali dajmo im još koji mjesec. Nadam se da nisam u pravu.
14.11.2007. (08:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
champs-elysees
knjiga žalbe ? Zapravo danas se svakoj firmi može poslati e-mail , a najčešće dobiješ i odgovor ili barem ispriku .
14.11.2007. (10:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ane
mene fascinira količina drame i preuveličavanja koja izlazi iz tvojih usta i ispisuje se na tvom blogu. ja idem u choco bar relativno često i NIKAD nisam imala nikakvih problema, duboko sumnjam u potpunu istinitost te priče.
14.11.2007. (10:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bojan
ane - član uprave kraša ili?
14.11.2007. (12:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ccc
slažem se s 'ane' !
svaki put kad idem tamo posluga je fenomenalna, baš kao i sve ostalo.
baš sam ostala fascinirana svim.
14.11.2007. (12:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Run
Ja sam u ta choco- bar usao tek nekoliko dana nakon otvaranja kada bi se jos ocekivala nekakva razina kvaliteta usluge te napisao slicno intoniran post....Narucio sam cokoladice od marcipana koje su bile 20 cm od mojih ociju, ali velikih 10 minuta cekanja u redu koji btw nije postojao. U medjuvremenu konobarice il sto vec pravile su se kako ko fol mjesaju tamo neku cokoladu, a zapravo su imali interni trac party....
14.11.2007. (12:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marisi
Nisam vidjela choco-bar, zanimljivo zvuci, al cu nakon ovog opisa dvaput razmislit o odlasku tamo.
14.11.2007. (15:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ribac
ja sam dobio kompletno drugi dojam, tripu bio, dvaput super usluga, bit će da si pogodila ko prstom u govno...
14.11.2007. (15:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jazzie
@ribac - triput bio, dvaput super usluga - jel to znači da je jednom bila ne-super? moje mišljenje se temelji na jednom posjetu, dakle moguće je da bi drugi put bilo bolje. Uzorak mi nikako nije reprezentativan.
14.11.2007. (18:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Claire
naša svadodnevnica nažalost...ljudi prečesto ustaju na lijevu nogu...
14.11.2007. (19:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zanzarela
svakako da svi mi ocekujemo vrhunsku usluga ma di posli ali dogodi se los dan i najboljima...na osnovu jednog posjeta napisati ovakav komentar mislim da je smijesno...da se to ponovilo ma i samo dvaput ne bi rijec rekla ali ovako...mozda je covjek imao los dan...pa svi ga mi imamao.. i taj dan i nismo bas toliko ljubazni i profesionalni kao inace zar ne!?
14.11.2007. (22:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tinibon
Uzet ću si slobodu i odgovoriti Zanzareli - A zašto se ovakav post nebi mogao napisati i samo nakon jednog jedinog posjeta? Kao da taj posjet ne vrijedi i ne računa se!?! To bi bilo OK da taj put, kad nam se ne svidi usluga, ne trebamo platiti za nju. Ako postoje ljudi koji se, i kad imaju loš dan, trude pružiti vrhunsku uslugu jer je klijent/kupac/potrošač na prvom mjestu i od njega se (u nekim firmama) živi, onda se ovakvi slučajevi nikako ne mogu oprostiti i čekati drugi ili treći put da se provjeri učestalost ponavljanja neispravnosti.
I moj prijedlog je da pošalješ pritužbu na pravo mjesto jer kao potrošač i platiša usluge imaš pravo na to, makar samo nakon jednog posjeta!
15.11.2007. (08:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
zgodno...zapravo i hvale vrijedno...ssamo uglavnom takve stvari kod nas dolaze s prilično zgodmo cijenom
15.11.2007. (09:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vražja žen(s)ka
uf da, grozno neljubazan i nezainteresiran konobar. ja sam pak nakon 15-minuta cekanja narucila neku od tih cokolada (zaboravih tocno sto) koja je u cjeniku iskazana barem na pet mjesta s pet razlicitih okusa, ali rekose mi toga nema. i nemojte to narucivati jer toga nema nikad. cemu onda stoji u cjeniku..sva sreca Vincek je preko:)
15.11.2007. (12:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sefica
Uf kad bi u Šibeniku išla nabrajat negostoljubive konobare....uuuuuu.Nego, ponekad pomislim, mozda san ja kriva, mozda san ih krivo pogledala ili sl,ali ipak nemozes bit bahat konobar da san te kako god krivo pogledala...
15.11.2007. (14:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
choco x
Ih,koji Kras!?To ni okusa i ni boje i jedino je dobar za one koji nisu probali ili nemaju para za kak spada cokoladu.Kras bi se trebao ugledati na Thorntons ili Lindt,pa i Aldi i Lidl imaju bolju cokoladu (prema zadnjem Stiftung Warentestu) nego taj jadan Kras.Fali njima svasta,od ljudi kak treba do proizvoda.Nece to u Europu,pa nece,puska ga ubila.
Meni the best je Lindtova 70% bitter Smokva-Mousse,o je!
15.11.2007. (14:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Genijalni Ud.
Zbog toga sam se i preselio u Hrvatsku iz Austro Ugarske. Usput fascinantna si. U Holivudu bi za tebe ponudili 10 robova sa dobrim zubima. navrati.
17.11.2007. (15:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mila
hrvatska (po)usluga? postoje časne iznimke.
17.11.2007. (18:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bumbarica
Mislim da je to tipični hrvatski sindrom: otvorimo neki fensi-šmensi-šminka bar/restoran/kafić/hotel, uredimo ga ultra-mega-super-turbo lijepo, izreklamiramo kao super mjesto za izaći, ali nam se osoblje (čast iznimkama!) ponaša kao da su prisiljeni biti tamo i kao da se ljute jer im smetaju dok se odmaraju. Na svom radnom mjestu.
18.11.2007. (00:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...