Vani je politički marketing postao posebna znanstveno razrađena disciplina, ali svejedno predizborna kampanja izgleda kičasto i igra se prljavo, posebni timovi razrađuju psihološke učinke po biračko tijelo za svaku izgovorenu riječ, a kamoli debatu. Ti spominjes kultove ličnosti, ako sam dobro shvatio to se ne odnosi na personaliziranu kampanju koja je vani učestalost. Istina je pak da vani ne postoje toliko jaki ideološki backgroundi kao kod nas, ali svejedno postoje, no dobro si primjetio, kod nas imaju veći učinak! U svakom slučaju neloš tekst.
01.11.2007. (01:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ipak, u proklamiranom cilju marketinga možda jest predstavljanje proizvoda, ali marketing nije ništa drugo do manipulacija i laž. Prodaja muda pod bubreg. Tako da istinskoj demokraciji ne treba marketing. Ako je po liberalnom učenju svaki čovjek racionalan, ne znam zašto onda marketing. On pretvara demokratski politički sustav u sustav manipulacije i fikcije.
01.11.2007. (13:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Krivo si shvatio, možda ja nisam dobro objasnio! Politički marketing je ipak nešto drugačije, naravno! Temelji se na ekonomskom marketingu, ali samo u pristupu biracima, a ne pakiranju proizvoda, odnosno lažnih obećanja, jer podrazumijeva demokratsko uvjeravanje! On u sebi sadrži znanja iz ekonomije, socijalne psihologije, komunikologije i politologije, a njegov glavni cilj u politici jest stvaranje uvjeta za prevlast racionalnih mjerila u politici.
01.11.2007. (18:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Back-up measure
Vani je politički marketing postao posebna znanstveno razrađena disciplina, ali svejedno predizborna kampanja izgleda kičasto i igra se prljavo, posebni timovi razrađuju psihološke učinke po biračko tijelo za svaku izgovorenu riječ, a kamoli debatu. Ti spominjes kultove ličnosti, ako sam dobro shvatio to se ne odnosi na personaliziranu kampanju koja je vani učestalost. Istina je pak da vani ne postoje toliko jaki ideološki backgroundi kao kod nas, ali svejedno postoje, no dobro si primjetio, kod nas imaju veći učinak! U svakom slučaju neloš tekst.
01.11.2007. (01:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tragicnamisao
Ipak, u proklamiranom cilju marketinga možda jest predstavljanje proizvoda, ali marketing nije ništa drugo do manipulacija i laž. Prodaja muda pod bubreg.
Tako da istinskoj demokraciji ne treba marketing. Ako je po liberalnom učenju svaki čovjek racionalan, ne znam zašto onda marketing. On pretvara demokratski politički sustav u sustav manipulacije i fikcije.
01.11.2007. (13:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zoompolitikon
Krivo si shvatio, možda ja nisam dobro objasnio! Politički marketing je ipak nešto drugačije, naravno! Temelji se na ekonomskom marketingu, ali samo u pristupu biracima, a ne pakiranju proizvoda, odnosno lažnih obećanja, jer podrazumijeva demokratsko uvjeravanje! On u sebi sadrži znanja iz ekonomije, socijalne psihologije, komunikologije i politologije, a njegov glavni cilj u politici jest stvaranje uvjeta za prevlast racionalnih mjerila u politici.
01.11.2007. (18:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...