...usput, u vezi prošloga: varaš se nije to ideja koju je netko već imao, ni Place (mislim da primjer ide s idejom munje i električnog pražnjenja), a (nažalost-imho) ni Aristotel ti to ne bi spočitali (mislim četvrti razlog prevaže)... al, ajmo mi na poantu baš bih volio upoznati tvoju prijateljicu - odlično to ona čini s imenima i poviješću; još je Julija rekla, mislim da prijevod ide nešto kao: ta što je u imenu? ime je samo tvar, materija...
08.10.2007. (14:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Igra, ispravi tipfelere. Čemu ta turobnost? Zar te Joyce ražalošćuje? Bilo kako bilo, volio bih te razvedriti. Debiblika, pozdrav tebi. Molim te, budi malo opširniji: kako ide primjer s munjom i el. pražnjenjem i čemu je to primjer; što to znači nažalost-imho?; misliš li na causu finalis ili...koji četvrti razlog?! No, ajmo sad na prijateljicu :) Ovaj put nije mislila tek na imena kao konvenciju. Mislila je čak i radikalnije: osobe, ma kako se zvale, sasim su ireleventne; drama je povijesti ono što je bitno. Ima ljudi koji tako misle i osjećaju, dapače, mislim da ih je priličan broj. Kako si mi ti? Nisi se dugo javljao. Dugo...Tko zna što meni a što tebi znači ta riječ! U svakom slučaju, piši opširnije! Pozdrav,
08.10.2007. (15:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
(izbrisati prethodni, molim) ne vidim ukoliko sam turoban- ali mozda je lirika, koja operira istinom, prirodom stvari ispunjena cheznjom, prozeta setom.
In nomine Patris et Filli et Spiritus Sancti -
metempsychosis (Joyce's "met him pike hoses") me uverava- bez obzira na broj blazenih i uzvishenih u jednom i tako nepromenljivom svetu, moj Sin I Ja smo melem na gorucim ranama mnogoga tu-bitka (Dasein):
zbogom, o vi Nebeski- chesto sam u duhu govorio, dok je nada mnom u tihom glasu lebdela krotka melodija jutarnjeg Svetla- vi bozanstveni mrtvi: budite zbogom!
sa kakvom su se samo naklonoshcu igrali sa mojim srcem fantomi ljubavi- ponekad sam zeleo jako potajno da ih pratim (sa sobom me ne bi poveli): hteo sam da sa sebe stresem teret kojim me je moj vek uprtio... i podjem lako u jedno slobodnije carstvo- Carstvo Seni.
-- If anyone thinks that I amn’t divine He’ll get no free drinks when I’m making the wine But have to drink water and wish it were plain That I make when the wine becomes water again.
Liliata rutilantium. Turma circumdet. Iubilatium te virginium.
08.10.2007. (23:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lo, and behold - postoji grad u kojem se duga pojavljuje svaki dan. Velika. Pred smiraj. Nekad ga sanjam, taj grad, a nekad samo zamišljam da živim u njemu. Ni snovi, ni maštanja nemaju okus kakav želim. Treba mi nešto prevesti s jedne fotografije, može li na poštu? (da, pitanje je razložnosti, spomenuti primjer je jednako banalan: električno pražnjenje i munja su dvije različite ideje o istoj stvari; banalno, a opet stalno se spotičemo o te razlike, ili ih koristimo kao stepenice; kaže mi poznanik: izgovorena riječ je parcijalna derivacija ideje, derivirano po čovjeku i vremenu, znači - vrijednost njegove misli u danom trenu. zapisana riječ, e to je, integral - suma vrijednosti ideja što stoje iza riječi, preko mnogobrojnog skupa ljudi, preko velikog vremenoskog vremena. očigledno postoje riječi čiji integrali sežu do početka vremena. eto! na to se javio drugi pa mu kaže: daj to zapiši, namah će ti riječi biti vječne. onda je još nešto pričao kako su osjećaji aksiomi, a o aksiomima se ne raspravlja, stoga je, veli, psihologija nemoguća i još dvije tri o, zamisli, negativnim mislima koje jedu meme. s druge strane, pivo je bilo dobro, belgija, zamisli duvel se zove, jebemu etimologiju, pa sam ipak slušao to što pričaju, a evo u krajnjoj liniji i zapisao.)
10.10.2007. (11:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
..ah, pivo u belgiji, skoljke u belgiji, le plat pays..puno mi mudrujete ovih dana, jel' tako Bako ? Zapravo se nekaj dogodilo nakon onog inicijalnog posta o Desnici, i drago mi je to.
10.10.2007. (11:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ideja da knjige (iskljuchivo) ubijaju, originarno je patetichna: protopatetichna. one takodjer poradjaju: Istinu (istini za volju chesto kao nedonoshchad), Lepotu , Nadu, veru ili Miru. uostalom, zar upravo knjige nisu neporecivi dokaz vechnog zivota- Knjige, dakako: savrshene, i kao nedovrshene, bujne kao Priroda. (pogledaj Dantea, Bozansku komendiju, Shaky-a, Baudeleira...)
uzeti negativne primere Starog Zaveta, Kapitala ili Mein kampfa ( zar je to knjiga?!) zlopamtilachki je.
11.10.2007. (13:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
... Marjan Krivak: Koncentracijski logor kao paradigma zapada... P.S. ...ima li čovjek, koji nema građanska prava, ima li takav čovjek ljudska prava?...ili je takav čovjek ustvari ne-čovjek, odnosno životinja, odnosno egzistent koji je podložan tretiranju poput, službeno neevidentiranoga, predmeta...
GIORGIO AGAMBEN: HOMO SACER - Suverena moć i goli život "Od objavljivanja na talijanskom 1995. godine HOMO SACER (podnaslovljen: Suverena moć i goli život) preveden je na mnoštvo jezika, a Agambenove su prokovativne i dalekosežne teze postala predmetom čestih rasprava, premašujući uvelike domenu puko akademske diskusije.
HOMO SACER - suverena moć i goli život je prvi i centralni dio planirane tetralogije u kojem Agamben poduzima pokušaj da u širokom luku od grčke filozofije i rimskog prava do recentnih političkih, tehnoloških i medicinskih fenomena rasvjetli mehanizme društvenog uključivanja i isključivanja.
Nastavljajući se na radove Waltera Benjamina, Hannah Arendt i Michela Foucaulta u svojoj knjizi Agamben postavlja jednu posve samosvojnu i radikalnu dijagnozu suvremenih demokratskih društava.
Ili da citiramo samog autora: "Ovoj se knjizi, koja je isprva bila zamišljena kao odgovor na krvavu mistifikaciju novoga planetarnog poretka, naposljetku dogodilo da se morala suočiti s problemima - prvi je od njih “svetost života” - na koje isprva nije računala. No tijekom istraživanja postalo je jasno da na takvom području nije bilo moguće prihvatiti kao izvjestan niti jedan od pojmova za koje su humanističke znanosti (od prava do antropologije) vjerovale da ih definiraju ili su ih pretpostavljale kao bjelodane i da su, naprotiv, mnoge od njih zbog neizbježnosti katastrofe zahtijevale reviziju bez rezerviranosti."
Izdanje Vam donosimo u prijevodu Marija Kopića."
12.10.2007. (11:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
GRGA: Na Vaseljeni je objavljeno niz tekstova koji se pozivaju na Agambenovo djelo; mislim da je inicijalni post objavljen 09.04.2007. u 13:32 sati pod nazivom "Homo sacer: biće zakonski mrtvo mada biološki još uvijek živo; biće Zwischenlanda." Nema veze. Ti ionako, vidim, rijetko čitaš blogove koje obilaziš, ali je to irelevantno u odnosu na korist koju donosiš spominjanjem vrijednih klasika, kako glazbe, tako literature ili teorije. IGRA: Javit ću ti se mailom. Nije me bilo par dana doma. Čuj, o knjigama koje ubijaju kao toposu pričali smo davno: treba li te podsjećati na Borgesa, Eca ili Pavića? Ne znam čemu sada Mein Kampf ili Komunistički manifest kao svjedoci? U ovom profanom smislu jednako bi dobro poslužile i "Die Leiden des jungen Werthers". Puno je zanimljivije istražiti porijeklo tog toposa, baš kao i konvencije, recimo, pronađenog manuskripta (ta je djelomično biblijskog porijekla, mada, eto, vidimo da se i Platon služio tim dosjetkama). MILOU: Molim, molim. Na dobrom si mjestu zapeo.
12.10.2007. (12:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Janusar: Proteklih sam dana zapravo najviše razmišljao o tvojoj rečenici ohrabrenja. Lijepo je znati da ima dobrih ljudi koji te na ovakav način bodre.
12.10.2007. (13:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dragi i poštovani Nemanja, ovih sam dana razmišljao o prorektoru iz studentskih redova Čičku i njegovu kolegi po ondašnjim zbivanjima, Budiši. Zanimljivo je kako se dogode nekakove promjene kada ih je, naizgled, teško očekivati, međutim, radom i ostvarenjem određenih uvjeta imamo pravo na pokret prema boljemu. Moja zamjerka tebi jest što tvoji tekstovi nisu svi ili gotovo svi na hrvatskomu jeziku, ovo sam ti vec jednom bio predbacio, no isto tako tvoj mogući odgovor može pokazati koliko i s engleskim ti možeš biti na pravome putu, blogajući tako kako blogaš. Stvar monoprijepora jest jednostavno u tomu kako pronaći, u današnjemu tempu dovoljno vremena za kvalitetnu prijepisku, a što te, predmnijevajući tvoje potrebe i nužnosti, nedvojbeno iritira. Nadam se ne previše. Isto se nadam i za se. Kontaktirajući s mnogim ljudima na istaknutim mjestima i prateći njihov ogroman nerad došao sam do potvrde da nedjelovanjem čine sve u korist entropije. Imaš u svomu bloganju i moju neupitnu podršku jer nas zasigurno obrazuješ. U ovoj zemlji kao i u svim zemljama svijeta egzistiraju razni mamići, hebranzi, bozanići, bandići i ini koji misle samo na sebe, a ostali su stanovnici homo saceri – jer da nisu ne bi se s nama ovako šalili kako se šale a to im i sami omogućujemo, prvenstveno neobrazovanošću. Radi se na tomu da se čovjek izbori za veću nadnicu kako bi mogao kupiti novi model auta i mobitel, te neku zvučnu robnu marku jer to ispunjava njihovu duhovnost i pripadajući intelekt. To je Himalaja ka kojoj streme. I onda ćemo se opet potući, netko s bilo kime, za nekakvih pedesetak, stotinjak godina e da bi za glavešine bilo više mjesta i da bi se zamajac ratne industrije zavrtio optimumom, koja, nota bene, zapošljava i do trideset posto (podatak koji se skriva) radne snage razvijenih i srednje razvijenih zemalja. O Nemanjo, budi odličnoga zdravlja i širi znanje i kulturu među zatucanima. I dosad si odlično radio. P.S. “…Savez za organizaciju progresa – svjestan istine da mu je zadaća usrećiti čovječanstvo, ili drugim riječima, učinkovitim socijalnim radom suzbiti ljudske patnje i na kraju ih posve iskorijeniti, svjestan nadalje istine da se glavna zadaća može izvršiti samo pomoću sociologije kojoj je krajnji cilj savršena država, savez je u Barceloni odlučio prirediti veliko djelo u više svezaka pod naslovom Sociologija patnje, u kojemu će ljudske patnje biti sustavno obrađene, prema vrstama i kategorijama, točno i potanko. Možda ćete reći kakva korist od vrsta, kategorija i sustava! A ja vam odgovaram: red i odabir početak su svladavanja problema, najopasniji je neprijatelj onaj koga ne poznajemo. Ljudski rod treba izvući iz primitivnih stadija straha i pasivne tuposti i dovesti ga do faze aktivnosti svjesne svoga cilja. Treba mu razjasniti da se oslobađamo posljedica kojima smo najprije otkrili uzroke, a onda ih i otklonili, i da su gotovo sve patnje pojedinca bolesti socijalnoga organizma. U redu! To je svrha Sociološke patologije.” Thomas M. Der Zauberberg.
Admin
pozzzzzzzzzzz
08.10.2007. (04:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vertebrata
Mislio sam da ih je dovoljno i 24 , kad ono ipak 36 Tzadikim Nistarim
08.10.2007. (10:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
histrion
...usput, u vezi prošloga: varaš se nije to ideja koju je netko već imao, ni Place (mislim da primjer ide s idejom munje i električnog pražnjenja), a (nažalost-imho) ni Aristotel ti to ne bi spočitali (mislim četvrti razlog prevaže)... al, ajmo mi na poantu baš bih volio upoznati tvoju prijateljicu - odlično to ona čini s imenima i poviješću; još je Julija rekla, mislim da prijevod ide nešto kao:
ta što je u imenu?
ime je samo tvar, materija...
08.10.2007. (14:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Igra, ispravi tipfelere. Čemu ta turobnost? Zar te Joyce ražalošćuje?
Bilo kako bilo, volio bih te razvedriti.
Debiblika, pozdrav tebi. Molim te, budi malo opširniji: kako ide primjer s munjom i el. pražnjenjem i čemu je to primjer; što to znači nažalost-imho?; misliš li na causu finalis ili...koji četvrti razlog?!
No, ajmo sad na prijateljicu :)
Ovaj put nije mislila tek na imena kao konvenciju.
Mislila je čak i radikalnije: osobe, ma kako se zvale, sasim su ireleventne; drama je povijesti ono što je bitno. Ima ljudi koji tako misle i osjećaju, dapače, mislim da ih je priličan broj.
Kako si mi ti? Nisi se dugo javljao.
Dugo...Tko zna što meni a što tebi znači ta riječ!
U svakom slučaju, piši opširnije!
Pozdrav,
08.10.2007. (15:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
prljava igra (!)
(izbrisati prethodni, molim)
ne vidim ukoliko sam turoban- ali mozda je lirika, koja operira istinom, prirodom stvari ispunjena cheznjom, prozeta setom.
In nomine Patris et Filli et Spiritus Sancti -
metempsychosis (Joyce's "met him pike hoses") me uverava- bez obzira na broj blazenih i uzvishenih u jednom i tako nepromenljivom svetu, moj Sin I Ja smo melem na gorucim ranama mnogoga tu-bitka (Dasein):
zbogom, o vi Nebeski- chesto sam u duhu govorio, dok je nada mnom u tihom glasu lebdela krotka melodija jutarnjeg Svetla- vi bozanstveni mrtvi: budite zbogom!
sa kakvom su se samo naklonoshcu igrali sa mojim srcem fantomi ljubavi- ponekad sam zeleo jako potajno da ih pratim (sa sobom me ne bi poveli): hteo sam da sa sebe stresem teret kojim me je moj vek uprtio... i podjem lako u jedno slobodnije carstvo- Carstvo Seni.
-- If anyone thinks that I amn’t divine
He’ll get no free drinks when I’m making the wine
But have to drink water and wish it were plain
That I make when the wine becomes water again.
Liliata rutilantium.
Turma circumdet.
Iubilatium te virginium.
08.10.2007. (23:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Milou
Samo da ti zahvalim što sam zapeo ovdje. Pa... Hvala! :)
09.10.2007. (00:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
histrion
Lo, and behold - postoji grad u kojem se duga pojavljuje svaki dan. Velika. Pred smiraj. Nekad ga sanjam, taj grad, a nekad samo zamišljam da živim u njemu. Ni snovi, ni maštanja nemaju okus kakav želim. Treba mi nešto prevesti s jedne fotografije, može li na poštu? (da, pitanje je razložnosti, spomenuti primjer je jednako banalan: električno pražnjenje i munja su dvije različite ideje o istoj stvari; banalno, a opet stalno se spotičemo o te razlike, ili ih koristimo kao stepenice; kaže mi poznanik: izgovorena riječ je parcijalna derivacija ideje, derivirano po čovjeku i vremenu, znači - vrijednost njegove misli u danom trenu. zapisana riječ, e to je, integral - suma vrijednosti ideja što stoje iza riječi, preko mnogobrojnog skupa ljudi, preko velikog vremenoskog vremena. očigledno postoje riječi čiji integrali sežu do početka vremena. eto! na to se javio drugi pa mu kaže: daj to zapiši, namah će ti riječi biti vječne. onda je još nešto pričao kako su osjećaji aksiomi, a o aksiomima se ne raspravlja, stoga je, veli, psihologija nemoguća i još dvije tri o, zamisli, negativnim mislima koje jedu meme. s druge strane, pivo je bilo dobro, belgija, zamisli duvel se zove, jebemu etimologiju, pa sam ipak slušao to što pričaju, a evo u krajnjoj liniji i zapisao.)
10.10.2007. (11:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cveba
..ah, pivo u belgiji, skoljke u belgiji, le plat pays..puno mi mudrujete ovih dana, jel' tako Bako ?
Zapravo se nekaj dogodilo nakon onog inicijalnog posta o Desnici, i drago mi je to.
10.10.2007. (11:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
prljava igra (!)
Kapetane, sve u redu?
ideja da knjige (iskljuchivo) ubijaju, originarno je patetichna: protopatetichna. one takodjer poradjaju: Istinu (istini za volju chesto kao nedonoshchad), Lepotu , Nadu, veru ili Miru.
uostalom, zar upravo knjige nisu neporecivi dokaz vechnog zivota- Knjige, dakako: savrshene, i kao nedovrshene, bujne kao Priroda. (pogledaj Dantea, Bozansku komendiju, Shaky-a, Baudeleira...)
uzeti negativne primere Starog Zaveta, Kapitala ili Mein kampfa ( zar je to knjiga?!) zlopamtilachki je.
11.10.2007. (13:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
halter skelter
Za istinu se ne bih zaklela, ali Lepotu, to da. Very much so.
11.10.2007. (20:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
grga čvorak
... Marjan Krivak: Koncentracijski logor kao paradigma zapada...
P.S. ...ima li čovjek, koji nema građanska prava, ima li takav čovjek ljudska prava?...ili je takav čovjek ustvari ne-čovjek, odnosno životinja, odnosno egzistent koji je podložan tretiranju poput, službeno neevidentiranoga, predmeta...
GIORGIO AGAMBEN: HOMO SACER - Suverena moć i goli život
"Od objavljivanja na talijanskom 1995. godine HOMO SACER (podnaslovljen: Suverena moć i goli život) preveden je na mnoštvo jezika, a Agambenove su prokovativne i dalekosežne teze postala predmetom čestih rasprava, premašujući uvelike domenu puko akademske diskusije.
HOMO SACER - suverena moć i goli život je prvi i centralni dio planirane tetralogije u kojem Agamben poduzima pokušaj da u širokom luku od grčke filozofije i rimskog prava do recentnih političkih, tehnoloških i medicinskih fenomena rasvjetli mehanizme društvenog uključivanja i isključivanja.
Nastavljajući se na radove Waltera Benjamina, Hannah Arendt i Michela Foucaulta u svojoj knjizi Agamben postavlja jednu posve samosvojnu i radikalnu dijagnozu suvremenih demokratskih društava.
Ili da citiramo samog autora: "Ovoj se knjizi, koja je isprva bila zamišljena kao odgovor na krvavu mistifikaciju novoga planetarnog poretka, naposljetku dogodilo da se morala suočiti s problemima - prvi je od njih “svetost života” - na koje isprva nije računala. No tijekom istraživanja postalo je jasno da na takvom području nije bilo moguće prihvatiti kao izvjestan niti jedan od pojmova za koje su humanističke znanosti (od prava do antropologije) vjerovale da ih definiraju ili su ih pretpostavljale kao bjelodane i da su, naprotiv, mnoge od njih zbog neizbježnosti katastrofe zahtijevale reviziju bez rezerviranosti."
Izdanje Vam donosimo u prijevodu Marija Kopića."
12.10.2007. (11:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
GRGA: Na Vaseljeni je objavljeno niz tekstova koji se pozivaju na Agambenovo djelo; mislim da je inicijalni post objavljen 09.04.2007. u 13:32 sati pod nazivom "Homo sacer: biće zakonski mrtvo mada biološki još uvijek živo; biće Zwischenlanda."
Nema veze. Ti ionako, vidim, rijetko čitaš blogove koje obilaziš, ali je to irelevantno u odnosu na korist koju donosiš spominjanjem vrijednih klasika, kako glazbe, tako literature ili teorije.
IGRA: Javit ću ti se mailom. Nije me bilo par dana doma. Čuj, o knjigama koje ubijaju kao toposu pričali smo davno: treba li te podsjećati na Borgesa, Eca ili Pavića? Ne znam čemu sada Mein Kampf ili Komunistički manifest kao svjedoci? U ovom profanom smislu jednako bi dobro poslužile i "Die Leiden des jungen Werthers".
Puno je zanimljivije istražiti porijeklo tog toposa, baš kao i konvencije, recimo, pronađenog manuskripta (ta je djelomično biblijskog porijekla, mada, eto, vidimo da se i Platon služio tim dosjetkama).
MILOU: Molim, molim. Na dobrom si mjestu zapeo.
12.10.2007. (12:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Janusar: Proteklih sam dana zapravo najviše razmišljao o tvojoj rečenici ohrabrenja.
Lijepo je znati da ima dobrih ljudi koji te na ovakav način bodre.
12.10.2007. (13:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cveba
..samo njezno prijatel, vrati se poeziji, konvalescentno, pusek pride, bez re-
12.10.2007. (14:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
grga čvorak
Dragi i poštovani Nemanja, ovih sam dana razmišljao o prorektoru iz studentskih redova Čičku i njegovu kolegi po ondašnjim zbivanjima, Budiši. Zanimljivo je kako se dogode nekakove promjene kada ih je, naizgled, teško očekivati, međutim, radom i ostvarenjem određenih uvjeta imamo pravo na pokret prema boljemu.
Moja zamjerka tebi jest što tvoji tekstovi nisu svi ili gotovo svi na hrvatskomu jeziku, ovo sam ti vec jednom bio predbacio, no isto tako tvoj mogući odgovor može pokazati koliko i s engleskim ti možeš biti na pravome putu, blogajući tako kako blogaš.
Stvar monoprijepora jest jednostavno u tomu kako pronaći, u današnjemu tempu dovoljno vremena za kvalitetnu prijepisku, a što te, predmnijevajući tvoje potrebe i nužnosti, nedvojbeno iritira. Nadam se ne previše. Isto se nadam i za se.
Kontaktirajući s mnogim ljudima na istaknutim mjestima i prateći njihov ogroman nerad došao sam do potvrde da nedjelovanjem čine sve u korist entropije.
Imaš u svomu bloganju i moju neupitnu podršku jer nas zasigurno obrazuješ.
U ovoj zemlji kao i u svim zemljama svijeta egzistiraju razni mamići, hebranzi, bozanići, bandići i ini koji misle samo na sebe, a ostali su stanovnici homo saceri – jer da nisu ne bi se s nama ovako šalili kako se šale a to im i sami omogućujemo, prvenstveno neobrazovanošću. Radi se na tomu da se čovjek izbori za veću nadnicu kako bi mogao kupiti novi model auta i mobitel, te neku zvučnu robnu marku jer to ispunjava njihovu duhovnost i pripadajući intelekt. To je Himalaja ka kojoj streme.
I onda ćemo se opet potući, netko s bilo kime, za nekakvih pedesetak, stotinjak godina e da bi za glavešine bilo više mjesta i da bi se zamajac ratne industrije zavrtio optimumom, koja, nota bene, zapošljava i do trideset posto (podatak koji se skriva) radne snage razvijenih i srednje razvijenih zemalja.
O Nemanjo, budi odličnoga zdravlja i širi znanje i kulturu među zatucanima.
I dosad si odlično radio.
P.S. “…Savez za organizaciju progresa – svjestan istine da mu je zadaća usrećiti čovječanstvo, ili drugim riječima, učinkovitim socijalnim radom suzbiti ljudske patnje i na kraju ih posve iskorijeniti, svjestan nadalje istine da se glavna zadaća može izvršiti samo pomoću sociologije kojoj je krajnji cilj savršena država, savez je u Barceloni odlučio prirediti veliko djelo u više svezaka pod naslovom Sociologija patnje, u kojemu će ljudske patnje biti sustavno obrađene, prema vrstama i kategorijama, točno i potanko.
Možda ćete reći kakva korist od vrsta, kategorija i sustava! A ja vam odgovaram: red i odabir početak su svladavanja problema, najopasniji je neprijatelj onaj koga ne poznajemo. Ljudski rod treba izvući iz primitivnih stadija straha i pasivne tuposti i dovesti ga do faze aktivnosti svjesne svoga cilja. Treba mu razjasniti da se oslobađamo posljedica kojima smo najprije otkrili uzroke, a onda ih i otklonili, i da su gotovo sve patnje pojedinca bolesti socijalnoga organizma. U redu! To je svrha Sociološke patologije.” Thomas M. Der Zauberberg.
No, a sada se malo opustimo.
Bilježm se uz najbolje želje,
12.10.2007. (18:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Grga, ugodan tebi viknedl.
12.10.2007. (23:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...