Hej...ma ovaj transparent je predivan... ...predivna poruka i mogu mislit i vjerujem da je Alonsu, ako je vidio puno, puno znacila, a morao ju je vidjet...ja sam jako zadovojna utrkom sto si mogla i procitati...čuj bolje nije moglo...a nismo ni očekivali da ce sa lose pozicije s grida doci na drugo mjesto, odnosno da ce beba Hami odustati..to je bilo ono najbolja moguca opcija koju smo mogli samo sanjati i ostvarila se bez problema...
..pusa velika...
07.10.2007. (11:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Opet vjerujete u naslov? Milsim,ti vjeruješ,ne? Ali,Kimi će osvojiti Brazil,tako da računaj na maximalno 8 bodova,a Hamilton da bude 5. onda..... i onda bi alonso bio prvak.... pozzzzz
07.10.2007. (11:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hola, stvarno je predivan transparent, ishod utrke je Alonsovima navijačima olakšanje , da ti iskreno kažem, uopće nisam vjerovala da bi se nešto dogodilo HAMILTONU, pa jel je to moguće. Niti ja nisam vjerovala kad sam vidjela, a ono dogodilo se. I još posljednja utrka,hmmm..još vjerujem, ja ti nemogu opisati kako bi se osjećala da osvoji naslov... pozdrav
07.10.2007. (12:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
e ljubica ostavila bi ti kom prije, ali naravno opet mi se neš s netom pojebalo... neznam kaj da ti velim još... ...evo još jednom... ...JA JOŠ VJERUJEM U ČUDA... e manchester ima veeeeeeeeeeelike šanse da osvoji ligu prvaka... jej!!! prvi su u skupini.... vidimo se.... ljubim teeeee....
08.10.2007. (12:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ah da......ko po običaju ja zadnja doznajem da imaš novi blog...hehe,al da molim te,nemoj samo ovakve postove pisat.napiši i koji o nama,društvu........i vidim kako si sve linkiće obrisala,i ostavila samo neke kaj ja znam......nemam pojma koji su...pa daj jbt stavi nas pod linkove....i daj napraci još jedan blog...jer ovaj ti niko od naših neće čitat nit komentirat...ak misliš na ovom blogu pisat samo postove o alonsu i formuli...onda molim te napravi još jedan blog...tako da imam kaj čitat...ovo mi se ni neda gledat...hehe=).........ajde,ja se oporavila nekako od subote=)........stvarno ne mogu vjerovat,tek mi danas neke stvari dolaze u siječanje kaj se zapravo događalo.svako malo se sjetim nečeg i smijem ko kreten...hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahaha....... ........a valjda se to trebalo jednom dogodit......na greškama se uči...... idem sad.....pusa malenaaaaaaa..... =*
08.10.2007. (14:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...ma ok...ostaviti ću ti jedan koment...baš mi je drago zbog tebe.....i mislim alonsa...hehehehheehheheheheh....neznam kaj da ti još pišem...e da....moraš mi ispričati do kraja.....ono kaj sii mi pričala na ročkasu...ajd...pozzzdravljam...te...i promijeniti ću te u linkićima...bok....
08.10.2007. (16:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
aloha.....kaj mislim o utrci i kako sam sretan sam ti vec rekao u poruci....a i porazgovarat cemu o skoli malo o tome....ako se sjetima i ako hoces,hehe....a znam da hoces,lol......i zakaj samo jedan komentar i to cu te u skoli pitat..........a kaj se tiče ovih posteva i blogova......mozda bi mogla u jedan boks pisat samo izvjestaje sa utrka al onda nitko nebi mogao komentare ostavit......pa tako da ne znam.....al bilo bi dobro kada bi uz formulu pisala i post o zivotu i dogadanjima i tako dalje.......da mozemo procitat kaj ti mislis o tome,kako se osjecas i kako ti je.......al mislim to je tvoj blog....ti radi kaj hoces,al mislim da bi bilo malo bolje ovako kako sam rekao.....a sad ti odluči.......ajde pozz,vidimo se u skoli sutra....
08.10.2007. (20:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Države i gradovi u kojima su se održale utrke Formule 1Inauguracijsko prvenstvo Formule 1 je prvi osvojio talijan Giuseppe Farina u svojoj Alfi 1950., za dlaku pobjedivši svog argentinskog momčadskog vozača Juan Manuel Fangia. Ipak je Fangio osvojio naslov 1951. i još četiri sljedeća u narednih 6 godina dok mu nije dvostruki svjetski prvak Alberto Ascari poremetio planove vozeći za Ferrari. Iako se britanac Stirling Moss redovito natjecao nikad nije uspio osvojiti Svjetsko prvenstvo. Fangio je ostao poznat po tome što je dominirao Formulom 1 čitavo desetljeće i dandanas se smatra vicemajstorom Formule 1.
Prvi Britanac koji je osvojio Svjetsko Prvenstvo je bio Mike Hawthorn, donijevši Ferrariju naslov 1958. Međutim kada je Colin Chapman ušao u F1 kao dizajner šasija i kasnije osnivač Lotusovih automobila Velika Britanija je zadominirala Formulom 1 cijelo desetljeće. Pored Jima Clarka, Jackieja Stewarta, Jacka Brabhama, Grahama Hilla i Dennyja Hulmea, britanski timovi i njihovi vozači su osvojili 12 svjetskih prvenstava od 1962. do 1973.
1962. je uvedeno novo vozilo s aluminijskom šasijom nazvanom monokok umjesto tradicionalne tubularne šasije. 1968. Lotus je stavio reklamna slova Imperial Tobacca na vozilo i tako uveo sponzorstvo u taj sport.
Aerodinamika je polako dobila važnost u dizajniranju vozila s pojavom aerofoila u kasnim 1960. Kasnih sedamdesetih Lotus je uveo zemljani efekt aerodinamike koji je bolidima osigurao ogroman downforce i uvelike povećao brzinu na zavojima.
Stvaranje Međunarodne federacije sportskih automobila 1979. je uzrokavalo niz trzavica između FISE i FOCE u kojima su se FISA i njen predsjednik Jean Marie Balestre neprestano sukobljavali s udrugom konstruktora Formule 1 oko televizijskih zarada i tehničkih pravila.
FIA je stavila zabranu na zemljani efekt aerodinamike u sezoni Formule 1 1983. Do tada su već turbonabijeni motori, koje je Renault uveo 1977., proizvodili 700 ks (520 kW) i tako postali neizostavni dio natjecanja. Kasnije, točnije 1987., turbo bolidi Formule 1 su proizvodili 1000 ks u utrci. Ti automobili su bili i ostali najsnažniji trkaći automobili ikad napravljeni. Da bi smanjila energiju motora i brzinu, FIA je ograničila kapacitet rezervoara goriva 1984. i smanjila brzine bolida 1988. prije zabrane turbonabijenih motora 1989.
U ranim devedesetima momčadi su uveli pomoćnog elektronskog vozača za upravljanje snagom motora, kontrolu protiv proklizavanja i poluautomatski mjenjač. Neke su posuđene od suvremenih cestovnih vozila. Neke kao aktivni ovjes je prvenstveno napravljen za stazu a kasnije su se probile na tržište osobnih automobila. FIA je zbog pritužbi da je tehnologija određivala rezultat utrka više nego vozačeva vještina zabranila 1994. mnogo takvih pomoćnih sredstava. Ipak mnogi promatrači su smatrali da je zabrana takvih pomoći vozačima zapravo bila zabrana zato jer FIA nije imala neku tehnologiju koja bi eliminirala takve stvari u utrci.
Timovi su potpisali drugi dogovor o slaganju (Concorde Agreement), 1992. i treći 1997. koji ističe krajem 2007.
Na stazi momčad Mc Laren i Wiliams su dominirali 80tima i 90 tim. Honda i McLaren su najviše dominirali u 80 tima dok je Renault pojačan za Wiliamsovim vozačima dobio nekoliko Svjetskih prvenstava sredinom 90 tih, sve dok se Mclaren nije vratio u kasnim 90 tima. Rivalstvo između trkaćih legendi Senne i Prosta je postalo Formulina glavna zanimacija u sezoni 1988 i nastavila se sve dok se Prost nije povukao krajem 1993. Tragično i ironično Senna je poginuo 1994. u zavoju Tamburelo na Velikoj nagradi San Marina i preuzeo je Prostovo vodstvo u Wiliamsu te godine. FIA je poboljšala sigurnosne standarde na stazi tako da od tog vikenda nijedan vozač nije poginuo za vrijeme utrke na stazi.
Vozači iz McLaren-a Williams-a i Renault-a prije poznatog kao Beneton i Ferrari-ja (momčadi poznatije kao Velika četvorka) dobili su svako Svjetsko pravenstvo od 1984. do danas. Zbog tehnoloških napredaka u 90 tima cijena natjecanja u Formuli 1 je dramatično porasla. To je povećalo financijski teret zajedno s dominacijom te velike četvorke (koji su bili financirani od velikih proizvođača automobila poput Daimler Chrysler, što je rezultiralo da male momčadi nisu financijski mogle opstati u Formuli 1. Financijski problemi su natjerali nekoliko timova da se povuku . Od 1990. 28 timova se povuklo iz Formule 1 što je ponukalo bivšeg Jordanovog vlasnika Eddieja Jordana da kaže da su dani natjecanja gusarskih brodova gotovi.
09.10.2007. (15:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
eeeee evo mene... kao što znaš, ja sam samo došla ostavit taj jedan jedini jebeni kom samo da ih nemaš 22!!!!!!!!!! ne može to tako!!!!! uh..... al mrzim taj broj.... ko kaku i milan.... lopovi niš drugo..... aj ljubim teeee....
09.10.2007. (19:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Anna
Ej chiqui......imaš mail...:-)
10.10.2007. (14:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hej!! evo da posjetim i tebe :))) i misliš da možemo očekivati još jedno čudo?? ja mislim da bi mogli završiti na 1. mjestu a ham na 3. i to bi bilo to.....
uh...nada umire posljednja..
:))
pozz
10.10.2007. (17:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
La Nana
Hej...ma ovaj transparent je predivan...
...predivna poruka i mogu mislit i vjerujem
da je Alonsu, ako je vidio puno,
puno znacila, a morao ju je vidjet...ja
sam jako zadovojna utrkom sto si
mogla i procitati...čuj bolje nije moglo...a
nismo ni očekivali da ce sa lose pozicije
s grida doci na drugo mjesto, odnosno
da ce beba Hami odustati..to je bilo ono
najbolja moguca opcija koju smo mogli
samo sanjati i ostvarila se bez problema...
..pusa velika...
07.10.2007. (11:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kimi
Opet vjerujete u naslov?
Milsim,ti vjeruješ,ne?
Ali,Kimi će osvojiti Brazil,tako da računaj na maximalno 8 bodova,a Hamilton da bude 5. onda.....
i onda bi alonso bio prvak....
pozzzzz
07.10.2007. (11:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
alonso
Hola, stvarno je predivan transparent, ishod utrke je Alonsovima navijačima olakšanje , da ti iskreno kažem, uopće nisam vjerovala da bi se nešto dogodilo HAMILTONU, pa jel je to moguće. Niti ja nisam vjerovala kad sam vidjela, a ono dogodilo se. I još posljednja utrka,hmmm..još vjerujem, ja ti nemogu opisati kako bi se osjećala da osvoji naslov...
pozdrav
07.10.2007. (12:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
F1 fan
pozz
kak ti se svidila utrka?
nadam se da ti je sad srce na mjestu?
posjeti me.....
pozz
07.10.2007. (12:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Anna
Hey....imaš mail..:-)
07.10.2007. (13:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Anna
Hey oh......nadam se da bu Alonso prvak......imaš mail....:)
08.10.2007. (07:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nela:)
ej....ajme kakva utrka...kak sam bila sretna kad je ovaj odustao....ajooj
alonso 4ever =)=)=)=)=)
po zz zz
08.10.2007. (09:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Anna
.......evo mene opet.........kaj misliš..? Imaš mail...:)
08.10.2007. (11:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jocarule
EY lik,,,,,kaj ima???????''
08.10.2007. (12:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...razumiiiš???????... =)
e ljubica ostavila bi ti kom prije,
ali naravno opet mi se neš s netom pojebalo...
neznam kaj da ti velim još...
...evo još jednom...
...JA JOŠ VJERUJEM U ČUDA...
e manchester ima veeeeeeeeeeelike šanse da osvoji
ligu prvaka...
jej!!!
prvi su u skupini....
vidimo se....
ljubim teeeee....
08.10.2007. (12:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
*...LaDy blu€...*
ah da......ko po običaju ja zadnja doznajem da imaš novi blog...hehe,al da molim te,nemoj samo ovakve postove pisat.napiši i koji o nama,društvu........i vidim kako si sve linkiće obrisala,i ostavila samo neke kaj ja znam......nemam pojma koji su...pa daj jbt stavi nas pod linkove....i daj napraci još jedan blog...jer ovaj ti niko od naših neće čitat nit komentirat...ak misliš na ovom blogu pisat samo postove o alonsu i formuli...onda molim te napravi još jedan blog...tako da imam kaj čitat...ovo mi se ni neda gledat...hehe=).........ajde,ja se oporavila nekako od subote=)........stvarno ne mogu vjerovat,tek mi danas neke stvari dolaze u siječanje kaj se zapravo događalo.svako malo se sjetim nečeg i smijem ko kreten...hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahaha....... ........a valjda se to trebalo jednom dogodit......na greškama se uči......
idem sad.....pusa malenaaaaaaa..... =*
08.10.2007. (14:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...motorbikes are my only love...
...ma ok...ostaviti ću ti jedan koment...baš mi je drago zbog tebe.....i mislim alonsa...hehehehheehheheheheh....neznam kaj da ti još pišem...e da....moraš mi ispričati do kraja.....ono kaj sii mi pričala na ročkasu...ajd...pozzzdravljam...te...i promijeniti ću te u linkićima...bok....
08.10.2007. (16:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Everything is cool...!!!
aloha.....kaj mislim o utrci i kako sam sretan sam ti vec rekao u poruci....a i porazgovarat cemu o skoli malo o tome....ako se sjetima i ako hoces,hehe....a znam da hoces,lol......i zakaj samo jedan komentar i to cu te u skoli pitat..........a kaj se tiče ovih posteva i blogova......mozda bi mogla u jedan boks pisat samo izvjestaje sa utrka al onda nitko nebi mogao komentare ostavit......pa tako da ne znam.....al bilo bi dobro kada bi uz formulu pisala i post o zivotu i dogadanjima i tako dalje.......da mozemo procitat kaj ti mislis o tome,kako se osjecas i kako ti je.......al mislim to je tvoj blog....ti radi kaj hoces,al mislim da bi bilo malo bolje ovako kako sam rekao.....a sad ti odluči.......ajde pozz,vidimo se u skoli sutra....
08.10.2007. (20:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
alonso
Hej, nisam bila nešto pretjerano na netu pa tak,bilo bi i red da napišem post.....jednog dana=)
Inače sam ok i tak, kak si mi ti?
besito
08.10.2007. (22:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kimi
Jesi vidla da se Wurz povukao?
Vozit će Kazuki Nakajima,sin nekog Nakajime koji je prije vozio F1....
09.10.2007. (13:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marta*
trasparent je diličan,,,
ma fenomenalan.pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
marta.blog.hr
09.10.2007. (14:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I was made for lovin you baby
kaj tebi je.ti si malo previše u formuli
09.10.2007. (15:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I was made for lovin you baby
poslat ću ti sliku
09.10.2007. (15:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I was made for lovin you baby
e da i ne moraš ti sve znat
09.10.2007. (15:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I was made for lovin you baby
Države i gradovi u kojima su se održale utrke Formule 1Inauguracijsko prvenstvo Formule 1 je prvi osvojio talijan Giuseppe Farina u svojoj Alfi 1950., za dlaku pobjedivši svog argentinskog momčadskog vozača Juan Manuel Fangia. Ipak je Fangio osvojio naslov 1951. i još četiri sljedeća u narednih 6 godina dok mu nije dvostruki svjetski prvak Alberto Ascari poremetio planove vozeći za Ferrari. Iako se britanac Stirling Moss redovito natjecao nikad nije uspio osvojiti Svjetsko prvenstvo. Fangio je ostao poznat po tome što je dominirao Formulom 1 čitavo desetljeće i dandanas se smatra vicemajstorom Formule 1.
Prvi Britanac koji je osvojio Svjetsko Prvenstvo je bio Mike Hawthorn, donijevši Ferrariju naslov 1958. Međutim kada je Colin Chapman ušao u F1 kao dizajner šasija i kasnije osnivač Lotusovih automobila Velika Britanija je zadominirala Formulom 1 cijelo desetljeće. Pored Jima Clarka, Jackieja Stewarta, Jacka Brabhama, Grahama Hilla i Dennyja Hulmea, britanski timovi i njihovi vozači su osvojili 12 svjetskih prvenstava od 1962. do 1973.
1962. je uvedeno novo vozilo s aluminijskom šasijom nazvanom monokok umjesto tradicionalne tubularne šasije. 1968. Lotus je stavio reklamna slova Imperial Tobacca na vozilo i tako uveo sponzorstvo u taj sport.
Aerodinamika je polako dobila važnost u dizajniranju vozila s pojavom aerofoila u kasnim 1960. Kasnih sedamdesetih Lotus je uveo zemljani efekt aerodinamike koji je bolidima osigurao ogroman downforce i uvelike povećao brzinu na zavojima.
Stvaranje Međunarodne federacije sportskih automobila 1979. je uzrokavalo niz trzavica između FISE i FOCE u kojima su se FISA i njen predsjednik Jean Marie Balestre neprestano sukobljavali s udrugom konstruktora Formule 1 oko televizijskih zarada i tehničkih pravila.
FIA je stavila zabranu na zemljani efekt aerodinamike u sezoni Formule 1 1983. Do tada su već turbonabijeni motori, koje je Renault uveo 1977., proizvodili 700 ks (520 kW) i tako postali neizostavni dio natjecanja. Kasnije, točnije 1987., turbo bolidi Formule 1 su proizvodili 1000 ks u utrci. Ti automobili su bili i ostali najsnažniji trkaći automobili ikad napravljeni. Da bi smanjila energiju motora i brzinu, FIA je ograničila kapacitet rezervoara goriva 1984. i smanjila brzine bolida 1988. prije zabrane turbonabijenih motora 1989.
U ranim devedesetima momčadi su uveli pomoćnog elektronskog vozača za upravljanje snagom motora, kontrolu protiv proklizavanja i poluautomatski mjenjač. Neke su posuđene od suvremenih cestovnih vozila. Neke kao aktivni ovjes je prvenstveno napravljen za stazu a kasnije su se probile na tržište osobnih automobila. FIA je zbog pritužbi da je tehnologija određivala rezultat utrka više nego vozačeva vještina zabranila 1994. mnogo takvih pomoćnih sredstava. Ipak mnogi promatrači su smatrali da je zabrana takvih pomoći vozačima zapravo bila zabrana zato jer FIA nije imala neku tehnologiju koja bi eliminirala takve stvari u utrci.
Timovi su potpisali drugi dogovor o slaganju (Concorde Agreement), 1992. i treći 1997. koji ističe krajem 2007.
Na stazi momčad Mc Laren i Wiliams su dominirali 80tima i 90 tim. Honda i McLaren su najviše dominirali u 80 tima dok je Renault pojačan za Wiliamsovim vozačima dobio nekoliko Svjetskih prvenstava sredinom 90 tih, sve dok se Mclaren nije vratio u kasnim 90 tima. Rivalstvo između trkaćih legendi Senne i Prosta je postalo Formulina glavna zanimacija u sezoni 1988 i nastavila se sve dok se Prost nije povukao krajem 1993. Tragično i ironično Senna je poginuo 1994. u zavoju Tamburelo na Velikoj nagradi San Marina i preuzeo je Prostovo vodstvo u Wiliamsu te godine. FIA je poboljšala sigurnosne standarde na stazi tako da od tog vikenda nijedan vozač nije poginuo za vrijeme utrke na stazi.
Vozači iz McLaren-a Williams-a i Renault-a prije poznatog kao Beneton i Ferrari-ja (momčadi poznatije kao Velika četvorka) dobili su svako Svjetsko pravenstvo od 1984. do danas. Zbog tehnoloških napredaka u 90 tima cijena natjecanja u Formuli 1 je dramatično porasla. To je povećalo financijski teret zajedno s dominacijom te velike četvorke (koji su bili financirani od velikih proizvođača automobila poput Daimler Chrysler, što je rezultiralo da male momčadi nisu financijski mogle opstati u Formuli 1. Financijski problemi su natjerali nekoliko timova da se povuku . Od 1990. 28 timova se povuklo iz Formule 1 što je ponukalo bivšeg Jordanovog vlasnika Eddieja Jordana da kaže da su dani natjecanja gusarskih brodova gotovi.
09.10.2007. (15:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I was made for lovin you baby
i ne bi mene stavila u linkove
09.10.2007. (15:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I was made for lovin you baby
svrati do mene i ostavi malo više komentara
09.10.2007. (15:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...razumiiiš???????... =)
eeeee
evo mene...
kao što znaš, ja sam samo došla
ostavit taj jedan jedini jebeni kom
samo da ih nemaš 22!!!!!!!!!!
ne može to tako!!!!!
uh.....
al mrzim taj broj....
ko kaku i milan....
lopovi
niš drugo.....
aj ljubim teeee....
09.10.2007. (19:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Anna
Ej chiqui......imaš mail...:-)
10.10.2007. (14:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
F.Alonso
hej!! evo da posjetim i tebe :)))
i misliš da možemo očekivati još jedno čudo?? ja mislim da bi mogli završiti na 1. mjestu a ham na 3. i to bi bilo to.....
uh...nada umire posljednja..
:))
pozz
10.10.2007. (17:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...