diavola.blog.hr

Dodaj komentar (11)

• Vinci

aaaa...eno dolje naše uvalice :)

19.09.2007. (14:27)    -   -   -   -

• priče iz planine...

a vidi još jedan planinarsko-putopisni i vrlo koristan blog, baš lijepo, eto imaš jodnog stalnog posjetioca od danas :)))

19.09.2007. (15:03)    -   -   -   -

• masni palac

predivnoooooooooooooooo.......

19.09.2007. (15:08)    -   -   -   -

• Diavola

- Vinči: hehe, stvarno smo vas spominjali... čak je bilo "eno onog Vinčijevog vala" ;))
    - priče iz planine: ooo dobro došao, dobro došao :)))
    - masni palac: čuj, trebao bi ti obrisati taj svoj masni palac i malo s nama planinarima krenuti okolo, kad tako voliš prirodu :))

19.09.2007. (15:37)    -   -   -   -

• Objektiv

Izleda super. Pogotovo slika kada se konačno vidi vrh!

19.09.2007. (21:41)    -   -   -   -

• gogoo

Možda ovaj mjesec skočim do Paga, a kako si prikazalai isplati se. Kamenje mi je slično kao i na Krku, možda čak malo manje oštro, a htio bih i prespavati u jednom od tih skloništa (volim spavati u divljini) i gledati noću kako se spuštaju vanzemaljci, he. Pozdraw sa Učke

20.09.2007. (01:38)    -   -   -   -

• priče iz planine...

hej, evo što znači koincidencija, odem na coolinarku u namjeri pronač neki recept sa krumpirom i odmah ukuca mu tražilicu krumpir i izbaci mi na prvom mjestu juhu od krumpira - poriluka i tikvica i evo isprintam, stvar super, pogledam autora kaže diavola, poznato mi ime, sjetim se blogerice tog imena, rekoh si nije ime često, hm, odem na profil i baci me na tvoj blog, hebate, ista osoba, a jučer sam slučajno naletila na tvoj blog, a danas na recept; ma ne mogu vjerovat, baš super;
    btw ja sam žensko u grupi 30+ i polako, kao i ti, upoznajem krasote kuhanja, al samo da ne moram dva puta radit istu stvar, radije odem na isto brdo nego da isto kuham!!!!
    bijah na Pagu, lijep uspon i još ljepši pogledi, a tek more s Velebitkse strane, ajojojojoj....:)

20.09.2007. (11:29)    -   -   -   -

• Diavola

- Objektiv: odi na ptičicu na moj album, tamo ima sređenih fotki Paga, ovo su sirove, samo risajzane, jer za drugo nemam vremena :(( drago mi je da ti se sviđaju :)
    - gogoo: moram priznati prilično čudno kamenje, prvi put sam naišla na ovako šta od kad planinarim... u jednom trenutku sam zaista bila uvjerena da ću pasti, ne znam kako sam se uspjela ispraviti... i cijelo vrijeme sam razmišljala da sam pala, ja bih bila u živim ranama, jer sam dosta brzo hodala... ajme užas... odmah sam se uozbiljila! što se skloništa tiče, svaka čast da bi ti u tome spavao, ajoj! meni djeluje sablasno i bez da je mrak, da ne govorim da bih se smrzla... :)) a i nekako nisam za doček vanzemaljaca! ;))) javi kad prespavaš da vidimo kakvo si društvo imao! :)))
    - priče iz planine: eee hehe suđeno nam je! :)) samo slobodno uzimaj od mene recepte, većina mojih je početnički lagana, ja ti kuham zandjih godinu dana, tako da nisam ništa ispred svih drugih početnka, ali obožavam tražiti nove recepte, imam brrrrdo kuharica što godinama skupljam... hehe... evo konačno da ih i koristim! inače, moja omiljena juha nije ta što spominješ već ona s krumpirom i salatom, daj to, pliz, probaj, nećeš se razočarati... ja isto VRLO rijetko nešto ponavljam, evo ta juha sa salatom je jedna od rijetkih koju repriziram, jer mi je SAVRŠENA :)) inače, i ja sam u 30+ grupi i polako upoznajem čari planinarenja hehe...

20.09.2007. (12:07)    -   -   -   -

• mungos

Od Paga sam znao, i probao, paški sir. Sad i više. Sviđa mi se kako živiš bogato. :O)))

20.09.2007. (19:47)    -   -   -   -

• Fabijanić

ne mora se nužno krenuti iz Kolana, već i iznad mjesta Šimuni. inače sve ok. lijepo da se netko sjetio i o Sv. Vidu pisati...

09.01.2008. (15:27)    -   -   -   -

• Diavola

hej, bok, dečki! sad sam tek skužila vaše komentare... :)) mungos: hvala ti na pohvali :))
    Fabijaniću: eto baš mi je drago da ti se sviđa nešto što se meni sviđa! :) znam za Šimune, ali više se ne sjećam zašto smo se odlučili za Kolane... možda zbog sira? :))