Harry Potter je klasična priča o odrastanju, s gomilom ideja što doslovno prenesenih (dječak čarobnih moći s obiteljskim problemima, lenonicama i sovom: Books of Magic by Neil Gaiman), a što arhetipski iskorištenih. Ista formula upalila je kod apsolutno svakog fantastičnog djela koje je postiglo planetarni uspjeh: Tolkien, Star Wars...
23.08.2007. (10:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Adam Dell
ih, opet ti... nevjerojatno kolko ti motiviras na stvaranje, novac... :) upravo sam poslao mejl jednom websiteu ako ih interesira objava jednog mog clanka o jednom mom izumu - DVD/CD pogon koji ne vrti DVD/CD medij... pa cemo vidjet, mozda se netko i zainteresira za ideju... :)
23.08.2007. (17:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
od ideje do realizacije je dug put... i kod mene proradilo, pogledaj kako?
24.08.2007. (18:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
medo
Svojedobno sam pročitao o lukavostima pomoću kojih se može doći u medije - bez reklame - ali sa istim ili sličnim učinkom: - donirajte nešto ali pred novinarima iz što više medija pa ih potom pozovite na domjenak - pozovite medije na proslavu nekoga datuma iz kratke povijesti firme i dobro pogostite -sazovite konferenciju za novinare u povodu promocije nečeg novog ( vašega proizvoda ili usluge) pa potom cuga i klopa - organizirajte piknik u prirodi i naravno pozovite brdo novinara Nevjerojatno je kako će novinari biti nježni i darežljivi sa medijskim prostorm prema vašoj firmi
24.08.2007. (21:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Adam Dell, držač za kavu je već izmišljen, jedino je nezgodno da se krene uvlačit kad se restarta računalo... ;) medo, znam iz vlastitog iskustva da je novinarima bitan domijenak, a neki će se razlog već pronać, ako se ne sjeti gazda, smislit će ga novinari, nakon par buteljki naravno... :)
Što se tiče ideja oko zarade love, eto na www.millionways.info nekoliko ideja, kako doći do prvog milijunčića...
25.08.2007. (00:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
1000000, držim ti fige za AdSense i nadam se da te neće izbaciti kao mene
25.08.2007. (22:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hrc
Da zanimljivo je to sa Alexom. Toliko glupa ideja uz dobar PR i prodano. Što se tiče blog.hr -a uz tvoj dosta "prijašnji" post, odličan sell. Nebrini, ima nas koji zarađujemo u HR jako jako jakooo puno od on line biza, samo to ti je ko underground :-). Slabo se zna za nas :-). And we'll keep it that way.
Pozd. Hrc
28.08.2007. (05:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marketing Drazen
Harry Potter je čisti marketing. Mašinerija koja stoji iza kako bi pojačala prodaju. Osiguranja, krađe, ponoćna prodaja, slučajno netko ukrade jedan odlomak , navodno internetom kruži verzija... itd. iza svega je marketing mašinerija izdavačke kuće. Književna kvaliteta priča je osrednja. Pipi ili Koko su naravno zakon u dječjoj literaturi (o.k. meni)
04.09.2007. (10:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Berislav Lopac
Harry Potter je klasična priča o odrastanju, s gomilom ideja što doslovno prenesenih (dječak čarobnih moći s obiteljskim problemima, lenonicama i sovom: Books of Magic by Neil Gaiman), a što arhetipski iskorištenih. Ista formula upalila je kod apsolutno svakog fantastičnog djela koje je postiglo planetarni uspjeh: Tolkien, Star Wars...
23.08.2007. (10:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Adam Dell
ih, opet ti... nevjerojatno kolko ti motiviras na stvaranje, novac... :) upravo sam poslao mejl jednom websiteu ako ih interesira objava jednog mog clanka o jednom mom izumu - DVD/CD pogon koji ne vrti DVD/CD medij... pa cemo vidjet, mozda se netko i zainteresira za ideju... :)
23.08.2007. (17:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
pošalji meni ja ću objaviti. novac_blog@yahoo.com
23.08.2007. (19:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Adam Dell
Dakle, moram i na hrvatskom i na engleskom napisat? :) OK, dobit ces primjerak, daj mi par dana da to srocim i da skeniram slike koje mi trebaju. :)
23.08.2007. (23:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Drazen
wow, možda ćemo biti svjedoci nekom izumu koji će promijeniti svijet ;)
Drazen
24.08.2007. (01:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Irida
od ideje do realizacije je dug put...
i kod mene proradilo, pogledaj kako?
24.08.2007. (18:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
medo
Svojedobno sam pročitao o lukavostima pomoću kojih se može doći u medije - bez reklame - ali sa istim ili sličnim učinkom:
- donirajte nešto ali pred novinarima iz što više medija pa ih potom pozovite na domjenak
- pozovite medije na proslavu nekoga datuma iz kratke povijesti firme i dobro pogostite
-sazovite konferenciju za novinare u povodu promocije nečeg novog
( vašega proizvoda ili usluge) pa potom cuga i klopa
- organizirajte piknik u prirodi i naravno pozovite brdo novinara
Nevjerojatno je kako će novinari biti nježni i darežljivi sa medijskim prostorm prema vašoj firmi
24.08.2007. (21:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Milijunas
Adam Dell, držač za kavu je već izmišljen, jedino je nezgodno da se krene uvlačit kad se restarta računalo... ;)
medo, znam iz vlastitog iskustva da je novinarima bitan domijenak, a neki će se razlog već pronać, ako se ne sjeti gazda, smislit će ga novinari, nakon par buteljki naravno... :)
Što se tiče ideja oko zarade love, eto na www.millionways.info nekoliko ideja, kako doći do prvog milijunčića...
25.08.2007. (00:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
1000000, držim ti fige za AdSense i nadam se da te neće izbaciti kao mene
25.08.2007. (22:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hrc
Da zanimljivo je to sa Alexom. Toliko glupa ideja uz dobar PR i prodano. Što se tiče blog.hr -a uz tvoj dosta "prijašnji" post, odličan sell. Nebrini, ima nas koji zarađujemo u HR jako jako jakooo puno od on line biza, samo to ti je ko underground :-). Slabo se zna za nas :-). And we'll keep it that way.
Pozd.
Hrc
28.08.2007. (05:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marketing Drazen
Harry Potter je čisti marketing. Mašinerija koja stoji iza kako bi pojačala prodaju. Osiguranja, krađe, ponoćna prodaja, slučajno netko ukrade jedan odlomak , navodno internetom kruži verzija... itd. iza svega je marketing mašinerija izdavačke kuće.
Književna kvaliteta priča je osrednja. Pipi ili Koko su naravno zakon u dječjoj literaturi (o.k. meni)
04.09.2007. (10:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...