Nipošto se ne slažem da klijentu treba reći ne. Naprotiv: treba znati kada, i kojim klijentima treba reći ne.
Gledaj ovako: ako dođem u pekaru i tražim veš mašinu, jedini suvisli odgovor koji ću dobiti jest "ne"; isto tako ako tražim da mi netko isprogramira YouTube za jedno popodne. Suvisli klijenti su oni koji će se znati prilagoditi ograničenjima i zakonitostima struke; nesuvisli klijenti su oni koji će inzistirati na gledištu "ja plaćam i za to mogu raditi što me volja". Takvi klijenti će koštati daleko više nego su zaista vrijedni, i treba ih otkazati čim se uoči kakvi su.
17.08.2007. (16:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Berislav Lopac
I još nešto na brzinu: tvoji dosadašnji postovi su ti (bar kod mene) stvorili jako pozitivan stav i reputaciju. Ovaj post ima potencijala da sam samcat to sruši.
Pripazi malo s izjavama tipa "Stvarno sam trebao postati konzultant koji bi bio posrednik između programera i klijenta. Potrebna je samo mrvica zdravog razuma." Takve izjave pokazuju da ne znaš što govoriš.
Keep up the good work!
17.08.2007. (16:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Berislave, hvala na komentaru. Istina je da ima zahtjevnih kijenata koji traže (pre)više, ali niti njima ne treba odmah odbrusiti NE u facu. Kako sam i sam jedno vrijeme bio u programerskim vodama i dosta radim s programerima znam što se može i koliko je za što potrebno vremena. Iza ove svoje izjave i dalje stojim jer sam u praksi vidio što loša komunikcija radi. Programeri razmišljaju samo u svojim okvirima, a korisnik im ne zna prenijeti svoje želje i ne zna zašto je sada tako veliki problem ako želi još samo jednu malu kućicu na ekranu. Da, potreban je netko tko poznaje programiranje i tko razumije biznis i zašto se software radi. U stvari već godinama i radim nešto slično kao konzultant samo to ne naplaćujem.
17.08.2007. (17:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dugo nista ne pises i onda dva posta u danu, bas si me ugodno iznenadio :)
Za xclaim sam znao da svaku stranicu racunaju posebno, pisalo se o tome dosta na webmajstorima. Ja takoder mislim da je to glupo. Vjerojatno nije stvar da oni ne mogu zbrajati zaradu nego to ne zele, jer ako svaka stranica mora posebno doci do 500kn potrebnih za isplatu, puno njihov klijenata nece nikada skupiti isplatu i time ce xclaim zaraditi masnu svotu novca.
BTW. Spomenio sam te dosta u novom postu, ima je dna zanimljiva anegdota a tice se tvojeg bloga i moje mature :)
17.08.2007. (18:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
slažem se da ima klijenata kojima treba reći ne, ali takvih je prema mojoj procjeni manje od 1%. Kod mene imamo dobru foru - takvim ljudima u konačnici ne kažeš ne nego im pokloniš kondom sa amblemom firme. Oni nek si misle što hoće, a ti si tom gestom poželiš da se takvi više ne množe :)
17.08.2007. (18:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Koliko god bio dobar menadžer, često se u većim tvrtkama događa da direktan dodir s klijentom imaju upravo najogorčeniji radnici, bez ikakvih odgovornosti, koji (zaštićeni sindikatima i zakonima) ne mogu biti sankcionirani za loš pristup klijentima. Turizam je prepun toga. Umješnost upravljanja takvim ljudima u zadanim okvirima je daleko slabije plaćen posao nego u kvalitetno uređenim kapitalističkim sustavima. Ipak, slažem se s pristupom da se za klijenta mora potruditi, konačno, to je jedini put prosperiteta. Rijetki si mogu dozvoliti balansiranje na tržištu odbijanjem klijenata, a takvi obično niti nemaju u njima glavni izvor prihoda. I sve dok se ne disperzira i segmentira ponuda prema tržištu, imat ćemo takve situacije. Primjer, želiš li privatno nabaviti filter za zrak, jedan uređaj za stan, pet od šest firmi se uopće neće potruditi prodati ti ga kad postaviš telefonski upit. Jer žive od velikih klijenata. Jedna firma će se potrgati da ti ga proda i preko tebe doći do mnogih drugih kupaca. Ne mogu shvatiti princip onih prvih pet firmi.
19.08.2007. (14:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
davorc
Klijentu treba reć ne, tek onda kada smo ga saslušali i SHVATILI što on želi. Često puta sam svijedok da se ne kuže - trgovac - kupac (klijent). Prije nego što se kaže ne treba ponuditi neko riješenje da se problem otkloni. Mislim da je inače problem kod nas - RIJEŠAVANJE PRIGOVORA. Ne znam da li se neko time bavi ili ne, ali mislim da je to osnovni problem.
19.08.2007. (20:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uvme
Pozz, Što se xclaima tice mislim da ce nesto morat promjenit jer 500kn je previše za čekat pa će svi odustat prije toga(Recimo google plaća isto oko 500kn(100$) ali tamo vrijednost klikova u hr iznosi oko 0,52$->meni a na xclaimu 0,40kn što je jebačka razlika).Možda su i misli zaraditi ali neće imat klijenta previše(možda im je želja da ga koriste samo ozbiljne web stranice ali opet!pitanje vremena,pa ćemo doznat)
PS-imam jedno pitanje...a ti si profesionalac pa... hihi -Imam neke dionice(tj-stari), "rivijera poreč" točnije vrijednosti oko nekih 170 000kn(700kn komad)...i sada me zanima di je to najlakše/najbolje/najpovoljnije prodati?Imam sve pinove i indentifikacijske brojeve!hvala
20.08.2007. (18:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uvme, javi se bilo kojem brokeru i on će ti to srediti. 500 kn je jednako teško dočekati kao i ček od googla :) bilo bi super da su klikovi po 0,52$, ali nisu :(
20.08.2007. (20:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uvme
a to sam i mislio samo neznam kome i kako to ide(provizije i tako to)...mislio sam da se baviš i sa time!hvala svejedno....a teško je da dočekat!pozz
20.08.2007. (21:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U dosta se stvari slažem sa tvojim razmišljanjem. isto sam u svijetu IT-a već popriličan niz godina i nagledao sam se svakojakih stvari. Nažalost puno puta je bilo "ko jači taj kači", tako da su se ljudi morali prilagodjavati na takve bedastoće da ti se povraća od njih. Mislim da je klijenta najvažnije uputiti što mu se može ponuditi i za koju cijenu. Ako hoće više viša je i cijena (MAN DAYS) raste. Jasno ako je firma u nekoj gabuli pa hoće zadržati klijenta pošto poto pa mu obeća brda i doline za kikiriki - programeri uglavnom budu ..bena strana u toj situaciji. Ali mislim da je smisao konzultanta,analitičara ili BO-a da usuglasi potrebe klijenta i mogućnosti programera, ako je to kao u prethodnoj rečenici - nekaj treba mijenjati.....
Najbolje potražiti nove mlade programere : - ))))
21.08.2007. (09:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
obično stoji sve što kažeš, ali ne mogu se u ovom slučaju složiti s tobom... ja sam upravo poslovni konzultant koji radi sa ogromnu svjetsku kompaniju, radi se o informatičkom sustavu, i mogu ti reći da smo ne jednom morali odbiti zahtjeve klijenta ... Npr. zahtjev klijenta čije programiranje košta oko 100.000 € iliti 120 radnih dana jednog programera samo zato što klijent ne želi kliknuti na 2x već samo na 1x. Znam šta si želio napisati, ali možda si sve malo pregrubo rekao. Kada nebi postojale procedure u kompanijama, onda nebi bilo niti mogućnosti ikakve kontrole u kompaniji učinkovitosti i rezultata rada zaposlenika...Zamisli kompaniju od 2000 zaposlenika gdje svatko ima i provodi svoju viziju obavljanja nekog posla....
A najbolji primjer gdje možeš vidjeti granice svoje ideje- zamisli trgovački lanac koji bi dozvolio svojim blagajnicama da s kupcima samostalno dogovaraju način naplate artikala- tipa kupac bih dio na rate,dio u gotovini a dio platio u eurima.... Pa zamisli koliko bi to trajalo i koliki redovi bi se stvarali, kao i koliku bi blagajnu (ili bolje da kažem sef) ta blagajnica trebala imati da pospremi sve te novce... I sad ako dozvoliš plaćane u eurima, sutra će ti doći netko i reći - e, ja bi platio u CHF, a za dva dana netko bi platio u jenima.... I gdje je tu kraj?
A za garaže... Vjerujem da ovi koji će ti prodati stan bez garaže imaju dobru kalkulaciju da si te garaže / parkirna mjesta naplate kroz tvoje kvadrate ;) jer oni ih moraju izgraditi po zakonu i sigurno neće raditi s minusom. I u redu je što ti nemaš auto pa ti ne treba parking, ali kad ti dođu gosti, gdje će oni parkirat - možda na tuđem parkirnom mjestu ili na prometnici?
21.08.2007. (09:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sextress, stoji to što kažeš možda je ispalo pregrubo, ali kada se nešto radi onda se radi tako da se u obzir uzme stvarnost i praktičnost posla, a programeri često nemaju pojima o samom poslu koji se obavlja njihovim softwareom. Ja bih svakoga od njih nakon što sve isprogramiraju posjeo za računalo neka sada rade taj posao 2-3 mjeseca. Garantiram ti da bi se 50% stvari promjenilo i da bi se sve odjednom radilo s jednim klikom, a ne sa 50 kao što se sada radi.
Šteta što ste odbili ovog klijenta jer ste mogli zaraditi 100.000 EUR. Tu sam apsolutno na njihvoj strani zašto da klikću 2x ako mogu 1x? I to danas kada je vrijeme novac? Vi ste krivi što odmah niste napravili da se klikne samo jednom :) I ja bih tražio isto. Kako vam nije jasno da je informatika funkcija podrške koja se mora prilagoditi ljudima, a ne obrnuto! Nažalost programeri i dalje razmišljaju naopačke. Naprave software i onda tjeraju ljude da se prilagode takvom načinu rada.
Ovo za blagajnice je loš primjer jer su tu neki drugi zakoni u igri koji NE DOZVOLJAVAJU plaćanje u eurima. Pitanje je samo je li klijent kralj i onaj koji daje plaću ili nije. Kada shvatite da je onda ćete skužiti da niti jedna njegova ideja nije glupa. On radi taj posao i zna zašto nešto traži. Pitanje je jesi li ti konzultant koji pokušava prodati svoj "gotovi" software ili si zaista posrednik između klijenta i developera i imaš klijentov interes na prvom mjestu. Ti se sada hvataš za glavu jer je tu gomila posla da se cijeli vaš sustav reprogramira, ali da ste od početka razmišljali o mogućnosti više načina naplate onda vam ne bi bio problem da plati dio čekom, dio na kredit, dio u jenima i dio u francima.
Velike firme s puno zaposlenih imaju procedure i sve to stoji. Ne može svaki referent obrađivati zahjev kako on misli da je najbolje. Međutim ne mogu se postaviti takva pravila (i onda se više ne mijenjati) koja ne služe ničemu osim da iritiraju klijenta i da se zadovolji forma koja je samonametnuta (čak nije ni zakonska obveza). Ovo što sam ja naveo kao primjer je po meni običan previd i čini mi se da se tu nije previše razmišljalo osim ako se baš nije išlo na to da će ljudi jako teško skupiti lovu za isplatu.
A što ako imam auto i kupim garažu gdje će mi onda doći gosti? Glupost.
p.s nadam se da ne radiš u SAP-u (sorry about promises) :)
21.08.2007. (11:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
klijent kada nešto traži uvijek to treba dobiti. po bilo koju cijenu. jer je on taj koji plaća. ako radite u prodaji vaš je zadatak da bol koju može osjetiti zbog cjene što prije pretvorite u užitak. treba samo promjeniti pogled klijenta na stvar.
25.08.2007. (22:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
za uspjeh netreba imati papir na kojem piše mr. sc. dr. treba samo volje, upornosti i ljubavi za posao koji radis :) i na internetu je sve moguće :) pozdrav
06.09.2007. (12:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
slažem se načelno s ovim što si napisao, međutim klijentu doista treba i reći NE. Moje je iskustvo da su neki klijenti predivni i prezadovoljni rezultatima koje dobivaju (a dobivaju jako puno PR aktivnosti). S druge strane, ima i onih kojima daš ruku a oni bi i nogu i glavu itd, itd. kužite me. Takav način rada, u kojem ti stalno daješ i daješ i trgaš se za klijenta te na kraju dovede do toga da poludiš i raskineš ugovor. Zato je bolje reći odmah direktno ljudima što može, a što ne. Inače radiš samo na svoju štetu.
18.08.2010. (20:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jedna
ja redovno klijentima kažem NE kada se radi o standardima struke. dakle, jednostavno neću pristati da radim po njihovim naputcima, ako se istima ne slažem, sry. ima drugih pa nek to ide na njihovo ime.
04.02.2015. (15:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pavel Đuga
Poštovani.
Na Vašoj stranici smo saznali da ste zainteresirani za razmjenu linkova. I mi smo. Postojimo već skoro 20 godina i prilično smo poznati po servisiranju računala:
https://www.hitna-pc-sluzba.hr
Po statistici iz search console u zadnjih 12 mjeseci smo imali više od 215 000 organskog prikaza naše stranice. Želimo to povećati. Ako nam želite pomoći u tome postavite naš dofollow link:
najbrži servis kompjutera
negdje u tekstu Vaše homepage stranice gdje pišete o pomoći i popravljanju kompjutera. Javite nam mailom da ste link postavili i gdje i pošaljite nam Vaš link koji ćemo odmah postaviti na našoj stranici po Vašim uputama o čemu ćemo Vas također obavijestiti. Unaprijed se zahvaljujemo na Vašoj suradnji.
Pavel Đuga.
09.08.2020. (08:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Berislav Lopac
Nipošto se ne slažem da klijentu treba reći ne. Naprotiv: treba znati kada, i kojim klijentima treba reći ne.
Gledaj ovako: ako dođem u pekaru i tražim veš mašinu, jedini suvisli odgovor koji ću dobiti jest "ne"; isto tako ako tražim da mi netko isprogramira YouTube za jedno popodne. Suvisli klijenti su oni koji će se znati prilagoditi ograničenjima i zakonitostima struke; nesuvisli klijenti su oni koji će inzistirati na gledištu "ja plaćam i za to mogu raditi što me volja". Takvi klijenti će koštati daleko više nego su zaista vrijedni, i treba ih otkazati čim se uoči kakvi su.
17.08.2007. (16:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Berislav Lopac
I još nešto na brzinu: tvoji dosadašnji postovi su ti (bar kod mene) stvorili jako pozitivan stav i reputaciju. Ovaj post ima potencijala da sam samcat to sruši.
Pripazi malo s izjavama tipa "Stvarno sam trebao postati konzultant koji bi bio posrednik između programera i klijenta. Potrebna je samo mrvica zdravog razuma." Takve izjave pokazuju da ne znaš što govoriš.
Keep up the good work!
17.08.2007. (16:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
Berislave, hvala na komentaru. Istina je da ima zahtjevnih kijenata koji traže (pre)više, ali niti njima ne treba odmah odbrusiti NE u facu. Kako sam i sam jedno vrijeme bio u programerskim vodama i dosta radim s programerima znam što se može i koliko je za što potrebno vremena. Iza ove svoje izjave i dalje stojim jer sam u praksi vidio što loša komunikcija radi. Programeri razmišljaju samo u svojim okvirima, a korisnik im ne zna prenijeti svoje želje i ne zna zašto je sada tako veliki problem ako želi još samo jednu malu kućicu na ekranu. Da, potreban je netko tko poznaje programiranje i tko razumije biznis i zašto se software radi. U stvari već godinama i radim nešto slično kao konzultant samo to ne naplaćujem.
17.08.2007. (17:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Toni Aničić
Dugo nista ne pises i onda dva posta u danu, bas si me ugodno iznenadio :)
Za xclaim sam znao da svaku stranicu racunaju posebno, pisalo se o tome dosta na webmajstorima. Ja takoder mislim da je to glupo. Vjerojatno nije stvar da oni ne mogu zbrajati zaradu nego to ne zele, jer ako svaka stranica mora posebno doci do 500kn potrebnih za isplatu, puno njihov klijenata nece nikada skupiti isplatu i time ce xclaim zaraditi masnu svotu novca.
BTW. Spomenio sam te dosta u novom postu, ima je dna zanimljiva anegdota a tice se tvojeg bloga i moje mature :)
17.08.2007. (18:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bansu
slažem se da ima klijenata kojima treba reći ne, ali takvih je prema mojoj procjeni manje od 1%. Kod mene imamo dobru foru - takvim ljudima u konačnici ne kažeš ne nego im pokloniš kondom sa amblemom firme. Oni nek si misle što hoće, a ti si tom gestom poželiš da se takvi više ne množe :)
17.08.2007. (18:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
he he he bansu. dobra fora samo je ipak ne bih volio isprobati :)
17.08.2007. (19:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
vlasniče portala, mislim da griješiš i da će oni to uskoro srediti (ako im je stalo do klijenata)
17.08.2007. (19:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Athena Air
Koliko god bio dobar menadžer, često se u većim tvrtkama događa da direktan dodir s klijentom imaju upravo najogorčeniji radnici, bez ikakvih odgovornosti, koji (zaštićeni sindikatima i zakonima) ne mogu biti sankcionirani za loš pristup klijentima. Turizam je prepun toga. Umješnost upravljanja takvim ljudima u zadanim okvirima je daleko slabije plaćen posao nego u kvalitetno uređenim kapitalističkim sustavima. Ipak, slažem se s pristupom da se za klijenta mora potruditi, konačno, to je jedini put prosperiteta. Rijetki si mogu dozvoliti balansiranje na tržištu odbijanjem klijenata, a takvi obično niti nemaju u njima glavni izvor prihoda. I sve dok se ne disperzira i segmentira ponuda prema tržištu, imat ćemo takve situacije.
Primjer, želiš li privatno nabaviti filter za zrak, jedan uređaj za stan, pet od šest firmi se uopće neće potruditi prodati ti ga kad postaviš telefonski upit. Jer žive od velikih klijenata. Jedna firma će se potrgati da ti ga proda i preko tebe doći do mnogih drugih kupaca. Ne mogu shvatiti princip onih prvih pet firmi.
19.08.2007. (14:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
davorc
Klijentu treba reć ne, tek onda kada smo ga saslušali i SHVATILI što on želi. Često puta sam svijedok da se ne kuže - trgovac - kupac (klijent). Prije nego što se kaže ne treba ponuditi neko riješenje da se problem otkloni. Mislim da je inače problem kod nas - RIJEŠAVANJE PRIGOVORA. Ne znam da li se neko time bavi ili ne, ali mislim da je to osnovni problem.
19.08.2007. (20:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uvme
Pozz,
Što se xclaima tice mislim da ce nesto morat promjenit jer 500kn je previše za čekat pa će svi odustat prije toga(Recimo google plaća isto oko 500kn(100$) ali tamo vrijednost klikova u hr iznosi oko 0,52$->meni a na xclaimu 0,40kn što je jebačka razlika).Možda su i misli zaraditi ali neće imat klijenta previše(možda im je želja da ga koriste samo ozbiljne web stranice ali opet!pitanje vremena,pa ćemo doznat)
PS-imam jedno pitanje...a ti si profesionalac pa... hihi
-Imam neke dionice(tj-stari), "rivijera poreč" točnije vrijednosti oko nekih 170 000kn(700kn komad)...i sada me zanima di je to najlakše/najbolje/najpovoljnije prodati?Imam sve pinove i indentifikacijske brojeve!hvala
20.08.2007. (18:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
uvme, javi se bilo kojem brokeru i on će ti to srediti. 500 kn je jednako teško dočekati kao i ček od googla :) bilo bi super da su klikovi po 0,52$, ali nisu :(
20.08.2007. (20:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
uvme
a to sam i mislio samo neznam kome i kako to ide(provizije i tako to)...mislio sam da se baviš i sa time!hvala svejedno....a teško je da dočekat!pozz
20.08.2007. (21:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
ma bilo kojem brokeru odeš. Provizije su jedine razlike među njima. Evo pa izaberi nekog popis brokera
20.08.2007. (22:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dante
U dosta se stvari slažem sa tvojim razmišljanjem. isto sam u svijetu IT-a već popriličan niz godina i nagledao sam se svakojakih stvari.
Nažalost puno puta je bilo "ko jači taj kači", tako da su se ljudi morali prilagodjavati na takve bedastoće da ti se povraća od njih.
Mislim da je klijenta najvažnije uputiti što mu se može ponuditi i za koju cijenu. Ako hoće više viša je i cijena (MAN DAYS) raste.
Jasno ako je firma u nekoj gabuli pa hoće zadržati klijenta pošto poto pa mu obeća brda i doline za kikiriki - programeri uglavnom budu ..bena strana u toj situaciji. Ali mislim da je smisao konzultanta,analitičara ili BO-a da usuglasi potrebe klijenta i mogućnosti programera, ako je to kao u prethodnoj rečenici - nekaj treba mijenjati.....
Najbolje potražiti nove mlade programere : - ))))
21.08.2007. (09:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sextress
obično stoji sve što kažeš, ali ne mogu se u ovom slučaju složiti s tobom... ja sam upravo poslovni konzultant koji radi sa ogromnu svjetsku kompaniju, radi se o informatičkom sustavu, i mogu ti reći da smo ne jednom morali odbiti zahtjeve klijenta ... Npr. zahtjev klijenta čije programiranje košta oko 100.000 € iliti 120 radnih dana jednog programera samo zato što klijent ne želi kliknuti na 2x već samo na 1x.
Znam šta si želio napisati, ali možda si sve malo pregrubo rekao. Kada nebi postojale procedure u kompanijama, onda nebi bilo niti mogućnosti ikakve kontrole u kompaniji učinkovitosti i rezultata rada zaposlenika...Zamisli kompaniju od 2000 zaposlenika gdje svatko ima i provodi svoju viziju obavljanja nekog posla....
A najbolji primjer gdje možeš vidjeti granice svoje ideje- zamisli trgovački lanac koji bi dozvolio svojim blagajnicama da s kupcima samostalno dogovaraju način naplate artikala- tipa kupac bih dio na rate,dio u gotovini a dio platio u eurima.... Pa zamisli koliko bi to trajalo i koliki redovi bi se stvarali, kao i koliku bi blagajnu (ili bolje da kažem sef) ta blagajnica trebala imati da pospremi sve te novce... I sad ako dozvoliš plaćane u eurima, sutra će ti doći netko i reći - e, ja bi platio u CHF, a za dva dana netko bi platio u jenima.... I gdje je tu kraj?
A za garaže... Vjerujem da ovi koji će ti prodati stan bez garaže imaju dobru kalkulaciju da si te garaže / parkirna mjesta naplate kroz tvoje kvadrate ;) jer oni ih moraju izgraditi po zakonu i sigurno neće raditi s minusom.
I u redu je što ti nemaš auto pa ti ne treba parking, ali kad ti dođu gosti, gdje će oni parkirat - možda na tuđem parkirnom mjestu ili na prometnici?
21.08.2007. (09:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
sextress, stoji to što kažeš možda je ispalo pregrubo, ali kada se nešto radi onda se radi tako da se u obzir uzme stvarnost i praktičnost posla, a programeri često nemaju pojima o samom poslu koji se obavlja njihovim softwareom. Ja bih svakoga od njih nakon što sve isprogramiraju posjeo za računalo neka sada rade taj posao 2-3 mjeseca. Garantiram ti da bi se 50% stvari promjenilo i da bi se sve odjednom radilo s jednim klikom, a ne sa 50 kao što se sada radi.
Šteta što ste odbili ovog klijenta jer ste mogli zaraditi 100.000 EUR. Tu sam apsolutno na njihvoj strani zašto da klikću 2x ako mogu 1x? I to danas kada je vrijeme novac? Vi ste krivi što odmah niste napravili da se klikne samo jednom :) I ja bih tražio isto. Kako vam nije jasno da je informatika funkcija podrške koja se mora prilagoditi ljudima, a ne obrnuto! Nažalost programeri i dalje razmišljaju naopačke. Naprave software i onda tjeraju ljude da se prilagode takvom načinu rada.
Ovo za blagajnice je loš primjer jer su tu neki drugi zakoni u igri koji NE DOZVOLJAVAJU plaćanje u eurima. Pitanje je samo je li klijent kralj i onaj koji daje plaću ili nije. Kada shvatite da je onda ćete skužiti da niti jedna njegova ideja nije glupa. On radi taj posao i zna zašto nešto traži. Pitanje je jesi li ti konzultant koji pokušava prodati svoj "gotovi" software ili si zaista posrednik između klijenta i developera i imaš klijentov interes na prvom mjestu. Ti se sada hvataš za glavu jer je tu gomila posla da se cijeli vaš sustav reprogramira, ali da ste od početka razmišljali o mogućnosti više načina naplate onda vam ne bi bio problem da plati dio čekom, dio na kredit, dio u jenima i dio u francima.
Velike firme s puno zaposlenih imaju procedure i sve to stoji. Ne može svaki referent obrađivati zahjev kako on misli da je najbolje. Međutim ne mogu se postaviti takva pravila (i onda se više ne mijenjati) koja ne služe ničemu osim da iritiraju klijenta i da se zadovolji forma koja je samonametnuta (čak nije ni zakonska obveza). Ovo što sam ja naveo kao primjer je po meni običan previd i čini mi se da se tu nije previše razmišljalo osim ako se baš nije išlo na to da će ljudi jako teško skupiti lovu za isplatu.
A što ako imam auto i kupim garažu gdje će mi onda doći gosti? Glupost.
p.s nadam se da ne radiš u SAP-u (sorry about promises) :)
21.08.2007. (11:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
RekaoSamTi.com
klijent kada nešto traži uvijek to treba dobiti. po bilo koju cijenu. jer je on taj koji plaća. ako radite u prodaji vaš je zadatak da bol koju može osjetiti zbog cjene što prije pretvorite u užitak. treba samo promjeniti pogled klijenta na stvar.
25.08.2007. (22:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Teeja
zanimljivo.. samo kod nas tako nesto se nece kupovat dok su vani ludi za time.. al kao sto kazes, na engleskom su sva vrata otvorena
05.09.2007. (17:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kikiriki Trip
za uspjeh netreba imati papir na kojem piše mr. sc. dr. treba samo volje, upornosti i ljubavi za posao koji radis :) i na internetu je sve moguće :) pozdrav
06.09.2007. (12:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
on.off.lutkica
najteže je kad spadaš u N ...ovo je sve drugo o.k
16.10.2007. (18:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
wassabi
MIslim da su svi klijenti kao kikiriki, važno je da ga prvo oguluš, onda ga ili pržiš ili ga pojedeš sirovog!
29.07.2009. (00:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vMEDIA
slažem se načelno s ovim što si napisao, međutim klijentu doista treba i reći NE.
Moje je iskustvo da su neki klijenti predivni i prezadovoljni rezultatima koje dobivaju (a dobivaju jako puno PR aktivnosti). S druge strane, ima i onih kojima daš ruku a oni bi i nogu i glavu itd, itd. kužite me. Takav način rada, u kojem ti stalno daješ i daješ i trgaš se za klijenta te na kraju dovede do toga da poludiš i raskineš ugovor. Zato je bolje reći odmah direktno ljudima što može, a što ne. Inače radiš samo na svoju štetu.
18.08.2010. (20:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jedna
ja redovno klijentima kažem NE kada se radi o standardima struke. dakle, jednostavno neću pristati da radim po njihovim naputcima, ako se istima ne slažem, sry. ima drugih pa nek to ide na njihovo ime.
04.02.2015. (15:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pavel Đuga
Poštovani.
Na Vašoj stranici smo saznali da ste zainteresirani za razmjenu linkova. I mi smo.
Postojimo već skoro 20 godina i prilično smo poznati po servisiranju računala:
https://www.hitna-pc-sluzba.hr
Po statistici iz search console u zadnjih 12 mjeseci smo imali više od 215 000 organskog prikaza naše stranice.
Želimo to povećati. Ako nam želite pomoći u tome postavite naš dofollow link:
najbrži servis kompjutera
negdje u tekstu Vaše homepage stranice gdje pišete o pomoći i popravljanju kompjutera.
Javite nam mailom da ste link postavili i gdje i pošaljite nam Vaš link koji ćemo odmah postaviti na našoj stranici po Vašim uputama o čemu ćemo Vas također obavijestiti.
Unaprijed se zahvaljujemo na Vašoj suradnji.
Pavel Đuga.
09.08.2020. (08:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...