Komentari

antiglobalist.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • dorilys

    Potpuno se slazem.
    Mrzim gledati televiziju bas zbog reklama koje su nerjetko seksisticke. A listati kakav casopis je isto postala muka. Izgleda nemoguce uociti kakav clanak u bljestavilu reklama....

    Jedino se moram zapitati koliko bi kupca kostale novine bez reklama, a da se izdavacu ispati to tiskat? Isto pitanje i za tv.

    avatar

    14.08.2007. (21:55)    -   -   -   -  

  • lelana

    E, prijatelju .... zaista si u pravu. Zamislim se tako i vratim u proslost .... i sjetim se kako nekada nije bilo tako .... i kad si sa uzivanjem mogao na miru da pogledas neki dobar film. Govorim o 80-im, za mene najljepsem dobu moga zivota. I vjerujem, ne samo mog ...
    Puno pozdrava od Licanke!

    avatar

    14.08.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  • mms umnice

    Nekad kad sam ja bio malen bar je bilo lijepih crtića a danas ni crtići više nisu lijepi. I oni su orjentirani marketinško i potrošački :-(( . Tvoj opis bloga sadrži :Rješenje ne vidim niti u anarhizmu, niti u socijalizmu, već u socijalno osjetljivom kapitalizmu, utemeljenom na moralu i etici. vjerojatno ti se sviđa ili barem simpatiziraš CSR (DOP) . Desetak nas je u HR koji smo članovi Caux Round Table . Moj blog tiho šapuće o bolesti morala koja se lijeći dnevnom dozom ljubavi i dobrote. Uživaj !

    avatar

    14.08.2007. (22:21)    -   -   -   -  

  • Klara

    ne kupujem ništa što mi ne treba, jer nemam love za to, televiziju gotovo i ne gledam, češće slušam radio, a na radiju je tih odvratnih reklama ipak nešto manje

    avatar

    14.08.2007. (23:13)    -   -   -   -  

  • lion queen

    od reklama mnogi ljudi žive, zarađuju ne za uživanje i veliko bogatstvo, već za najobičnije puko preživljavanje. tuđi rad treba uvažavati, cijeniti, poštivati. netko je u tu reklamu ugradio svoje novčiće u nadi da će se stvari pokrenuti, netko je razmišljao kako bi što ljepše napisao tekst, kakvu bi sličicu stavio, što bi novo smislio kako bi baš njegova reklama bila uočljiva. silan trud je u to uložen, silna nadanja....ajjj a vama teško bar pogledat, ako i nećete kupit, ccccccccc

    avatar

    15.08.2007. (17:12)    -   -   -   -  

  • dolinski

    @dorilys - koliko god novine u tom slučaju koštale vjerujem da bi vrijedile tih para. danas s kilmotetra udaljanosti vidiš po sadržaju novina (npr. senzacionalističko novinarstvo) da urednici rade sve samo da povećaju tiražu... kvaliteta i objektivnost su u drugom i trećem planu. A što se tiće reklama kao takvih - to nema veze sa razumom.
    @Lelana, osamdesete - tad sam bio mali i svijet mi je u svemu izgledao predivan i čudesan:) Pozdrav i tebi moja Ličanko!
    @mms umnice, hvala na hintovima. Caux Round Table: "Principles for Business": ..."Beyond the Letter of Law Toward a Spirit of Trust",..."provide working conditions that respect each employee's health and dignity..." zvuči dobro, vrlo dobro. sve se to može i još malo konkretizirati. npr. ne možeš puno promašit ako kažeš da je 8 satno radno vrijeme nekakav prosječni dnevni maksimum (bez obzira na želju i volju zaposljenika da radi i više), da je jedan dan u tjednu obvezan odmor,...itd, itd...
    @Siscijanko (kojeg li imena) Jesi li sigurna da ne kupuješ što ti ne treba? Ja imam hrpu stvari doma koje sam kupio, a ne trebaju mi, bez kojih sam mogao živjet.
    @Lion Queen, ti dakle stojiš iza tih nabrijanih reklama? protiv toga sam, izrazito protiv; Pustite nas male ljude na miru od vaših nabrijanih reklama.

    avatar

    16.08.2007. (07:43)    -   -   -   -  

  • delnice

    e, da..
    a tv kuće, radio, net..
    svi oni traže sponzore i reklame da tuđin kurcen mlate po koprivama..

    avatar

    16.08.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • Vrgorčanin

    Onih 15-20 minuta što unutar serija na TV-u oni ispune reklamama su zapravo meni ukradeno vrijeme, a kako znamo vrijeme je novac.

    avatar

    16.08.2007. (21:28)    -   -   -   -  

  • dolinski

    komentar za povratak slika :-/

    avatar

    24.08.2007. (15:26)    -   -   -   -  

  • Zemlja Oz

    Kapitalizam nikada ne može biti socijalano osijetljiv i to iz jednostavnog razloga, jer je to nemoguće. Ukidanje reklama, hm. Ako bi mediji ukinuli reklame, onda bi i propali. To je kapitalizam, pa i onaj najosjetljiviji.

    avatar

    25.08.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • dolinski

    @Zemlja Oz kažeš da "Kapitalizam nikada ne može biti socijalano osijetljiv"? Želiš li time reći da država nebi smjela određivati minimalne plaće, minimalno trajanje godišnjih odmora, maksimalan broj radnih sati, zdravstvene standarde, sigurnosne propise? To su sve pitanja socijalne osjetljivosti? Što dakle kažeš, jeli takva pitanja država smije određivat ili ne smije?

    avatar

    26.08.2007. (02:31)    -   -   -   -  

  • Zemlja Oz

    '' Želiš li time reći da država nebi smjela određivati minimalne plaće, minimalno trajanje godišnjih odmora, maksimalan broj radnih sati, zdravstvene standarde, sigurnosne propise '' - čuj to je već sfera socijalizma, a ne kapitalizma. Ovo što si ti nabrojao je državni intervecionizam, a to je suprono neoliberalizmu. To je protivno slobodnom tržištu.
    No, možda griješim, pa se unaprijed isprićavam...

    avatar

    26.08.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • dolinski

    @Zemlja Oz. Bez državnog intervencionizma kroz aparate kao što su policija, sudovi, javne-infrastrukture nema šanse da uopće osiguraš poštivanje bilo kojeg sustava, pa ni tog tvojeg kapitalizma i slobodnog tržišta. Hoću reći, socijalni faktor je dakle i u tim sustavima već koliko toliko prisutan. Hoćeš-nećeš. Ja samo kažem da taj socijalni faktor treba biti izraženiji, tj. da treba zadirati i u pitanja kao što su minimalci, ili briga za zdravlje radnika. Taj dio je u Hrvatskoj i EU još uvijek solidno riješen, međutim sav taj trud se poništava upravo slobodnim trgovanjem sa državama koje nemaju socijalne osjetljivosti u svojim zakonima. Bilo bi potrebno dakle osigurati da se i carinski ograniči trgovanje sa takvim državama, npr. Kinom. (kao što vidiš protiv sam slobodne trgovine).

    avatar

    27.08.2007. (00:56)    -   -   -   -  

  • Zemlja Oz

    Mislim da griješiš. Policija, sudstvo, javne-infarstrukture, to su tijala ili organi države preko kojih ona obavlja svoje funkcije. Ono gore nabraojano prije jest državni intervencionizam. Nemoj miješati normalne funkcije države i intrervencionizam.

    Slobodno tržište je svetinja.

    Ja se s tobom slažem da bi tako trebalo biti, kao ti kažeš, ali to je socijademokracija. Vidim da si ti socijaldemokratski nastrojen, premda toga ti nisi svjestan. Ali, sve ono nabrojano na tvome blogu pod '' za '' su postulati socijaldemokracije.

    kapitalizam je danas izopačen do samoga dna. Ja smatram osobno da bi humani, socijalno osjetljivi ( ostvarenje '' socijalne države '' ) kapitalizma mogao funkcionirati u socijalizmu i socijaldemokraciji. zato te podržavam i sviđaju mi se tvoji stavovi. ali takvi stavovi još uvijek nisu dobrodošli neoliberalistima i njihovoj ideji slobodnog tržišta.

    Pozdrav...

    avatar

    27.08.2007. (14:52)    -   -   -   -  

  • dolinski

    Da, slobodna trgovina je postala sveta krava protiv koje se ne smije ništa reći. Privatni interesi guraju u implementaciju samo one aspekte slobodne trgovine koja im u datom trenutku povećava zaradu. A političari im idu na ruku, jer su često i oni u uskoj vezi s nekim privatnim interesom. A i vjerujem da političari često jednostavno nisu dovoljno sposobni sagledati sve društvene posljedice odluka koje donose, pa se onda rukovode obećanjima ekonomskih teoretičara. A znamo da se teorija i praksa ne moraju poklapati, pogotovo u opsežnim disciplinama kao što je državno i svjetsko gospodarstvo.

    Što se tiče državnog intervencionizma u kapitalizmu, sigurno ne griješim, jer spomenuti organi države kao npr. policija, moraju se financirati iz poreza, a oporezivanje je izravna intervencija države u poslovanje tvrtki i pojedinaca; te time to oporezivanje postaje državni intervencionizam.

    Sad, ovo ostalo što si napisao je stvar terminologije kako ćemo nešto zvati. Definicije pojmova kapitalizam, demokracija, socijala nisu neka nauka. Međutim sve kovanice tih pojmova mogu imati dosta rastezljiva značenja. S obzirom na tu rastezljivost smatram da kovanica koju sam upotrijebio «socijalno osjetljivi kapitalizam» može poslužiti kao opis onoga za što se zalažem.

    avatar

    27.08.2007. (17:26)    -   -   -   -  

  • Zemlja Oz

    Da, ali u slučaju policije, a koja se financira iz poreza, njen vlasnik i gazda jest država sama.

    avatar

    27.08.2007. (22:05)    -   -   -   -  

  • dolinski

    @Zemlja Oz, uglavnom zafilozofirali smo. neću sad upirat prstom tko je počeo, ali... :) pozdrav.

    avatar

    28.08.2007. (00:37)    -   -   -   -  

  • wufi

    da, sve to stoji što pišeš. a opet većina nas će reći, gledajući bajkovite reklame:daj me nemoj hraniti glupostima- a opet će u dućanu izabrati bas taj proizvod cijenjene tvrtke..premda ga u biti ni ne treba. shoping je pravi obiteljski izlet, gdje već mala djeca s uživanjem izabiru proizvode..ma cijeli ovaj današnji svijet je odgojen u duhu imanja materijalnog. vrijednost čovjeka se i mjeri po tome što on posjeduje. Ako je dobro obučen, u skupom autu...taj je in. a jednostavno u ljudskoj potrebi je da bude poštovan i cijenjen od društva-pa eto tako i ti iznosiš svoja razmišljanja i sigurno te veseli poneki komentar i pohvala istomišljenika. svi mi tako igramo tu igru života i trudimo se IMATI, jer je to postalo najvažnije.oni koji ne mare za skupocjenu odjeću,posjedovanje auta,stana su danas ili drogeraši ili čudaci
    sada jedno pitanje za tebe: Što bi učinio da recimo na lotu dobiješ 1 miljun eura?-eto baš me zanima, kada smatraš da sreća nije u novcu....

    avatar

    28.08.2007. (23:18)    -   -   -   -  

  • dolinski

    ha sa milijun eura se svijet ne može promijeniti. Onako od 'prve' mi se čini primamljivo da taj novac iskoristim da 'pobjegnem od svijeta', disciplinirano ga raspodijelim tako da doživotno više ne moram raditi i igrati kojekakve igrice u svrhu maksimalizacije nečijeg profita; u slobodno vrijeme bi se bavio možda nekim manjim voćnjakom, i pio bevandu :). Ako sumnjaš u moju financijsku disciplinu – nemoj, npr. u zadnjih 5 godina nisam bio u minusu ili kreditu, - makar jasno je, to nije niti nužan niti dovoljan uvjet da bi se nekoga smatralo discipliniranim, uzmi to samo kao malu indiciju. A možda bi smislio i neki manje sebičan način da iskoristim taj novac, možda i neki manji edukacijski ili društveni informativni/aktivni projekt-studiju na temu neoliberalizma i njegovog utjecaja na društvo. Možda bi pitao ekipu ovdje na blogu šta da učinim s time...:) Teško mi je 100% odgovorit. Jedno sam prilično siguran: taj novac nebi ulagao u privatni biznis, ili ako hoćeš u investicijske fondove/dionice.
    A što se tiče posjedovanja stvari. nisam protiv stvari, nego protiv načina na koji se stječu (izrabljivljanjem radne snage) i motiva zbog kojih se stječu (da bi bio u trendu kao svrha samoj sebi). Kad stvari na taj način stječemo nema one prave sreće, najbogatije države na svijetu dokazuju to svojim živim primjerom. Jednostavno bi volio, da kojeg god se posla uhvatiš da to bude na zadovoljstvo sviju koji su s tim poslom u vezi: i onaj tvornički radnik što radi na traci, i onaj iz rudnika, i prijevoznik, i prodavačica, da nitko u tom krugu ne bude izrabljivljan. Jasno je netko će imati bolju plaću, netko slabiju, ali najosnovnije je da nitko nije radio prekovremeno, bez odmora, bez godišnjeg, bez slobodnih dana, bez neke minimalne plaće, itd, itd,…

    avatar

    29.08.2007. (03:03)    -   -   -   -  

  • Ulfuz

    dobra tema za post. mrzim te reklame... jer proizvod koji predstavljaju u realnom svijetu uopće ni ne postoji. toliko laži ili neznanja, kako kome... ma televizija je općenito glup izum, i to treba ukinut....

    avatar

    06.09.2007. (17:15)    -   -   -   -  

  • moon

    mediji=moć. gledatelji daju medijima moć. problem je u gledateljima. opet je problem u ljudima. da njih nema, tj. da nema njihovih ispranih mozgova, i njihovih gubljenja glave zbog svake sitnice koju vide na televiziji, ne bismo ni imali ovakve probleme kakve imamo. so, it's our blame for it. ustvari mi smo problem, ne reklame. ne uzrok problema, nego problem...

    avatar

    07.09.2007. (19:20)    -   -   -   -  

  • BibBlog

    Sjećam se još 1993. kada sam bio u Italiji, nervirale su me njihove kilometarske reklame na Rai Uno itd. Dakle, tada je reklama na HTV-u bilo relativno malo, barem nisu trajale dulje od dvije-tri minute. Sada vidim da smo napravili veliki korak naprijed prema Europi - barem što se reklama tiče.
    U pravu si! Kupujemo zato što nam to nude. Život je bio puno jednostavniji prije. Trebali bi, recimo MaxTv, napraviti poseban deal po kojemu bi oni koji ne žele gledati reklame platili nešto više. Mislim da bi nam se to zapravo moglo i isplatiti dugoročno.

    avatar

    11.09.2007. (08:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...