Komentari

zvoneradikal.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • happywedding

    avatar

    16.07.2007. (08:03)    -   -   -   -  

  • pjesak u gaćama

    avatar

    16.07.2007. (09:20)    -   -   -   -  

  • vip71

    avatar

    16.07.2007. (09:23)    -   -   -   -  

  • moja banana

    avatar

    16.07.2007. (13:01)    -   -   -   -  

  • šarli

    Zvone, baš te lijepo vidit lijevo. Čestitam!
    Ima Gauss nekih prednosti, ali mi na matematici još uvijek dajemo ocjene onako po starinski. Ja mislim da je tako i bolje. Dva rubna primjera su temeljni kolegiji na prvoj godini studija gdje se studenti još uvijek nekako tek profiliraju (a neki i ne nađu sebe baš na tom studiju) pa onda
    nije neprirodno da ima više "loših" ocjena nego što bi Gauss pokazao, te mali specijalizirani kolegiji na višim godinama gdje je sasvim moguće da imaš 8 studenata i svi znaju za 4 ili 5.
    Tako da je onda bolje ne uključivat automatskog pilota, nego ocjene daš po zdravom razumu i i savjesti.

    avatar

    16.07.2007. (13:01)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    Pod broj 1) - DI NESTADOŠE KOMENTARI !!!!
    Jel to neki dodatni feature kad uletiš na cool listu :-)))) !!!????

    @sarli - "ocjene daš po zdravom razumu i i savjesti" - upravo tako !!! (a i ovi rubni primjeri su ti "right to the point" !)

    avatar

    16.07.2007. (13:20)    -   -   -   -  

  • stefica

    E Zvone cestitam, sad mozes doma dici rec; Od danas sam cool tata :-)
    Nego koje su ovo gluposti po Gaussu?? to jos nisan cula..ma mislim cemu onda mucenje i trud kad ti imas postotak ocjena koje moras dat..hmm..ili mozda da razmisljam, zasto ovog nije bilo dok sam ja studirala doma, meni ka rodenom kampanjcu ovo super zvuci :-)
    Sad ja moram rec kako je to na mom faksu, ovde na pocetku godine dobijes plan i program, i tu ti profa lipo napise, Finalna ocjena se sastoji od: 10% ucestvovanja u nastavi, 20% neka dva papira koja ces napisat, 30% mid-term, (nesto ka kolokvij) i 40% final. A onda se opet svaka od tih ocjena formira po postotku, npr meni je profa, bas neki dan napisa u majlu da mi je da 93% za prvi papir,zato jer mu nisan dosla nego SAMO 2 puta na njegov chat i nisam mu bas bila aktivna. Mislila sam mu poslat mail da mu pokazem koliko sam aktivna, ali sam se predomislila jer jos uvik mi mora dat final grade ;-)

    avatar

    16.07.2007. (15:57)    -   -   -   -  

  • borgman

    zvone ko' zvone...nikako naučiti kako se nalazi u Hrvatskoj. A ova priča o Gaussu je toliko blesava da mi je gadljiva. Jedini način kako bi to ocjenjivanje moglo biti ispravno je da Vas profesore i asistente zamijene računalima. A pošto to niste (bar vjerujem da niste toliko degenerirali, iako ste poprilično odvojeni od ostatka svijeta), onda ne vrijedi ni Gauss. Jednostavno, zar ne?

    avatar

    16.07.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • baky

    Gauss je stvarno, stvarno loš. po meni obezvrjeđuje akademsko obrazovanje, jer je to ipak neki plafon, vrhunac ljudskog znanja u određenom području. a Gauss ga degradira u nešto vrednovano prosjekom.
    i da komentiram dvije stvari koje oduvijek mrzim kod ferovskog načina razmišljanja (i sâm sam ferovac) a koje je posebno jako među najboljima koji onda postanu, je li, asistenti i profesori:
    1.) prepisivanje se ne rješava nimalo Gaussom. kad smo već kod osobina koje inženjer mora imati, mislim da ne samo danas, nego i oduvijek, je bilo kojem čovjeku za uspjeh u društvu možda najbitnija - društvenost. ljudi koji bi zbog tako jedne apstraktne i vrlo neizravne i mizerne mogućnosti kazne odbili pomoći svojem kolegi... znam, znam, prepisivanje je loše. i najbolja stvar kod fera je to što se ljudi drže pravila. fer je uistinu dosta fer. ali eto, ljudi smo. a takvo nešto stvarno zvuči antisocijalno. inače, po meni je daleko najbolje rješenje za problem prepisivanja - usmeni ispit. uostalom, i praksa pokazuje, koliko čujem, da ima studenata koji u potpunosti samo prolaze prepisivanjem. s usmenim se ipak nije moglo tek tako zezati.
    2.) dodavanje bodova za prisutstvo - čisti fašizam. na feru je jako uvriježeno mišljenje kako su jedino ljudi koji stalno sjede u prvoj klupi i štreberski sve odrađuju, sposobni kvalitetno shvatiti gradivo i biti vrhunski stručnjaci. to je grozno stereotipiziranje. ja sam imao jako visok prosjek, doduše samo na prvoj godini (negdje 4.82), a išao sam samo na poneka predavanja. kad tako podijelite podove za prisutnost koji onda tako brutalno odluče o konačnoj ocjeni, i onda to još nazivate "rješenjem," šaljete jasnu poruku kako na tom faksu uopće nije toliko bitno znanje, niti nikakav intelekt, već samo mahniti štreberaj. dodatno ponižavanje pojma akademskog obrazovanja na tom fakultetu.

    eto. inače, znam Vas ovako iz viđenja, meni niste bili asistent, ali sam stekao po pričama pozitivan dojam, a i ovaj blog je stvarno super. malo tko od "viših sila" na feru, a i drugdje još i manje, bi tek tako kritizirao svoje metode, to je skroz kul. ne želim Vas napasti s ovim postom, samo ukazati na, po meni, neka kriva shvaćanja...

    avatar

    16.07.2007. (21:59)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    @baky - mislim da sam navodnicima kod spominjanja "rješenja" dosta jasno rekao svoje mišljenje o tome kakvo je to rješenje :-))
    Što se tiče usmenog ispita - koliko sam upućen, eliminiranje usmenog ispitivanja se smatra jednim od "naprednijih" detalja Bolonje. Zašto bi to bilo tako u biti je jasno - usmeni ispit nije "pravedan" (pitanja mogu biti lakša i teža i konačna ocjena je "in the eye of the beholder") i "transparentan" (kad si sam s profesorom u kabinetu - sve je moguće ;-).
    Moje osobno mišljenje je da je ukidanje usmenih velika pogreška, pogotovo na FERu koji je po tom pitanju (barem ja tako mislim) imao sasvim zadovoljavajuće standarde. Ipak, to je Bolonja - HTJELI MI TO ILI NE.
    A što se tiče prepisivanje - stavljati ga u kontekst "društvenosti" ili "antisocijalnosti" je jednostavno pogrešno, ali je uvriježeno u našem mentalitetu. Prepisivanje je pošast koju treba iskorijeniti, a socijalnu dimenziju studenti mogu razvijati zajedničkim učenjem i radom na projektima.
    I TOČKA !!!

    avatar

    16.07.2007. (23:23)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    @borgman - slažem se da ljudski faktor prilično negativno utječe na ovu priču oko Gaussa (a to je i bila bit mog posta), ali dok se ne pojave Borg-profesori :-) iz ove kože se ne može.

    avatar

    16.07.2007. (23:26)    -   -   -   -  

  • šarli

    nije baš pristojno drugi puta uzimati riječ, pa zato isprika. ali usmeni ispiti nisu proturječni bolonji, a i ne moraju se događati 1 na 1 u kabinetima. predavaonice su isto dobre. naravno, održat 100 usmenih ispita u jednom roku je čista patnja i trebalo bi naći neku mjeru, ali ja sam jedan od onih koji, koliko god se bude moglo, neću odustati od neke forme usmenog ispita.

    avatar

    17.07.2007. (00:10)    -   -   -   -  

  • Ping

    Mene kao bivseg stud. FER-a zanima kakvi su kriteriji prolaznosti definirani Bolonjom, dakle ne raspodjele pozitivnih ocjena, nego koliko uopce treba student zadovoljiti da prodje prag 2ke iz nekog predmeta? Da li je to 50% tocno rijesenih zadataka ili?
    Sto se samih usmenih tice, i ja sam misljenja da to treba zadrzati, iako se time donekle olaksala cijela prica.

    avatar

    17.07.2007. (01:15)    -   -   -   -  

  • WhatWasThat

    O ishh...patnik... :) Jadni mali crnci umiru od gladi u africi, a on ne bu dobio Loncara... bu huu...

    Khm,
    No uglavnom, meni ta gausova krivulja i dalje zvuci sasvim opravdana, bez obzira na slucaj doticnog studenta.
    Ono sto mene zanima je zasto je taj ucenik kod vas imao 37 bodova umjesto 40? Di je izgubio ta 3 boda? U prezentaciji?
    Da vjerujem da se on istisnski trudi na fakultetu ucit, i naucit sve, ali cilj tih prezentacija nije samo cisto znanje, vec i prikaz prezentacijskih sposobnosti (kao sto je i navedeno u postu ). cisto ovako pretpostavljam da je njegovo znanje bilo besprijekorno ( s obzirom da je sve do tad prosao sa 5.0 ), dakle jedino di je mogao izgubit ta 3 boda, bilo je u nekom socijalnog segmentu prezentacije, eventualno u teorijskom.

    Posto ljudi i dalje nisu kompjuteri ( pa cak ni oni koji studiraju FER ), znanje nije glavni i jedini argument ocjenjivanja, i vazan segment drustva je i dalje sposobnost komunikacije ljudi koji u njemu sudjeluju.
    Dakle, ono sto hocu rec je da doticni student mozda nije dovoljno razvio svoje drustvene sposobnosti ( bez obzira na steceno znanje u 2 godine FER-a ), te iz tog razloga ni ne moze ocekivati da uvijek dobije maximalnu ocjenu ( dakle bez obzira na njegovo znanje ).

    Naravno to je veliki udarac na tastinu pojedinih ljudi, ali to je nesto sa cim se mora zivjet.

    Ukoliko doticni student ima savrseno razvijen smisao za komunikaciju, jedino sto preostaje je da se nije dovoljno pripremio za prezentaciju, te da je zakazao u prakticnom znanju, sto mu se opet nikako ne moze opravdati. Ako mu je glavni cilj "Loncar", onda je trebao racunat na to da se pripremi bolje. Uvijek i svugdje.

    Dakle, cinjenica je, ponavljam, kako je doticni student od vas dobio 37 bodova. Vjerujem da nije bez razloga bio kratak za 3 boda, 3 boda koja bi mu omogucila da dobije najvecu ocjenu iz seminara - 5.

    avatar

    17.07.2007. (01:27)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    @sarli - informaciju o tome da bi se u nastavnom procesu po Bolonji trebalo ukinuti usmene ispite sam dobio od svoga mentora. A jesu li oni proturječni Bolonji ili ne - moje mišljenje je da ukoliko se usmeno ispitivanje provodi korektno i profesionalno nema nikakve proturječnosti.
    Ali, to je jedan dosta značajan "ukoliko" :-)

    avatar

    17.07.2007. (09:47)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    @Ping - prag za prolazak (dvojku) je fiksan i iznosi 50 % ukupnih bodova.

    avatar

    17.07.2007. (09:49)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    @KLonZ - dakle, praviti ću se da nisam pročitao prvu rečenicu jer je takvo razmišljanje glupo (kakve fuckin' veze imaju gladni u Africi i želja kolege da okruni svoj rad zasluženom nagradom), rugalačko i kao da njušim zrnce zavisti :-))) (naravno, sad se očekuje kontra-komentar u kojem ćeš sve to poricati ;-). Znao sam da će se komentar takve vrste pojaviti prije ili kasnije u ovoj priči i SLJEDEĆI TAKAV ĆE BITI MOMENTALNO OBRISAN.

    U ovoj državi imamo daleko previše mediokriteta da bi se rugali ljudima koji žele učiti, raditi i biti najbolji (i za to biti nagrađeni - a pazi, Lončar je čista moralna satisfakcija - dobija se samo diploma !!!).

    Ali, ostavimo to po strani zato jer svojim komentarom ukazuješ na neke zanimljive aspekte cijele priče.

    Prvo, student nije dobio 37, nego 33 boda !!! To je 82,5 % od ukupnog broja bodova i to je čak i u klasičnom sustavu vrednovanja negdje na granici za 5. Međutim, ja sam prilično siguran da bi student dobio 5 - DA JE PRINCIP OCJENJIVANJA BIO STANDARDAN !!!

    Ovako, kad se ocjenjuje u 4 kategorije po 10 bodova, stvari su malo drugačije. Jer, desetka je, jel'te desetka. To se ne daje lako, a bogami ni često (naravno, tu opet dolazimo do problema kako sam ja shvatio to bodovanje i kakve kriterije ja imam - pogotovo u odnosu na druge). Devetka je već onako čvrsta petica. A 8 bodova je već "za ljude" :-).

    I kako je išla distribucija ocjena za kolegu - nemam sad pri ruci taj papir, ali otprilike 33 = 8 + 8 + 8 + 9. Ja bih rekao da je to prilično dobro, izvrsno čak !!!

    Ali ne u ovakvom sustavu ocjenjivanja. A to u biti nema neke velike veze s Gaussom ...

    avatar

    17.07.2007. (10:04)    -   -   -   -  

  • XIII

    Ah, uvijek problemi na ETF-u/FER-u.Nas su nekad mučili FOE,OE,MUE,Elektrotehnička tehnologija,OES,Mehanika,IMPIDIG... a njih samo Gaussova krivulja ;)).

    U svakom sustavu ima nezadovoljnih, ali ih barem Ferković ne može srušiti na MUE-u zato što je ustao to jutro na lijevu nogu, ili ga Ćepulić ne može mrcvariti 5-6 sati na glupome usmenom ispitu ;))

    avatar

    17.07.2007. (10:34)    -   -   -   -  

  • WhatWasThat

    @zvone radikal: uvodna recenica bila je cista provokacija, nemam sto porec, i bas me je zabavila;)

    Evo posto sam citao post podosta umoran i pospan, valjda mi je promaklo da se radi o 33, a ne 37 bodova ( al sad uocih razliku )... Jos gore. Radi se o tome da se ovdje ne radi o tome da li je student bio na "granici" ili ne, da li je trebao dobiti 5 ili ne...
    Radi se o tome da se doticni nije dovoljno pripremio ( iz kojeg god razloga ), jer da je, sigurno bi dobio 40 bodova ( ocito je bilo ljudi koji su dobili po 40 bodova, zar ne? ).
    Dakle ne radi se cak ni o cvrstim peticama.

    Doista steta sto ovaj put nije dobio peticu, jos jednu u nizu, steta, ali sa druge pak strane to nije nesto sto mu se dogodilo pred kraj studija. Vjerujem da je locar nadasve zadovoljava tastinu kada uspijete sve proc sa pet...Ali teorija je jedno zivot je drugo, i koliko god nekad zeljeli nesto, mozda to nije moguce ostvarit.
    Mozda nismo dovoljno inteligentni ili lijepi, mozda nemamo dovoljno novaca... itd.

    A ponekad smo si bome i sami krivi. Ruzno zvuci, ali da, nisu uvijek drugi krivi za sve sto nam se lose dogodi.

    Ne radi se ovdje o nekakvoj zavidnosti, mogu bit zavidan na mnogo stvari, ali netko tko se trudi proc fer sa pet i prolazi ne izaziva nikakve emocije zavisti u meni ). Radi se o tome da je taj ucenik do sad prolazio sa 5... Siguran sam da je nekoliko petica dobio na ljepe oci, jer kao do sad si sve uvijek znao, pa evo ti i sad...
    I onda mu se napokon dogodi ta sudbonosna cetvorka... Pa je lijut...

    avatar

    17.07.2007. (12:33)    -   -   -   -  

  • dolinski

    pozivati se na prosjek je i inaće zeznuta stvar. Koliko se ocjena u završnim razredima srednje i osnovne škole pokloni zbog dizanje prosječne ocjene (koja se pak boduje pri upisu na fakultet / srednju).

    avatar

    17.07.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • Griffith

    Vi na feru ste svi debili, ja bi svakom kolegi samo kaj je napiso nes i izaso pred plocu dao max bodova, al stas kad ste zidovi :)

    A kad opet pogledas ni na jednom faxu nemaju komunikaciju di se uci kako se pricati sa ljudima osim na feru :) sta ti to govori? :P

    avatar

    17.07.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • limerick

    ja sam protiv ocjenjivanja po Gaussovoj krivulji, ali kad sam to rekla glasno na metodici nije se baš prepozitivno shvatilo. nadam se da me to neće pitati na ispitu, jer sumnjam da ću moći prešutjeti ili preskočiti svoje vlastito mišljenje. za usmene jesam :)
    a i na mojim studijima još uvijek prevladavaju usmena ispitivanja i bolonjcima i ne - bolonjcima :) ako ne pitaju detalje onda previše bismo morali pisati heh, ovako samo pričaš koliko hoćeš :) i naravno ako imaš što za pričati :))) pozdrav :)

    avatar

    18.07.2007. (01:18)    -   -   -   -  

  • baky

    Zvone, sorry na kasnom odgovoru. prvo, ono što si rekao, "to je Bolonja - HTJELI MI TO ILI NE HTJELI" - to je mnogo nezdraviji dio hrvatskog mentaliteta, a to je da se na sve što se događa vani i sve što dolazi izvana gleda kao na nešto nužno savršeno, kao da na zapadu žive neki, je li, übermensch. Naravno, zapadne države jesu u mnogočemu ispred nas, ali se i o njihovim najboljim tekovinama da diskutirati. prekid diskusije s argumentom "to je Bolonja" mi je bzvz.

    drugo, općenito anti-Bolonja: to što si rekao je istina, kod nas su mnoge stvari izopačene u percepciji morala, svašta je ljudima normalno. ali mene isto nekako boli pogled na to zapadno društvo, dronove koji prolaze kroz fakseve za dronove i dronovski žive svoj život, a da im je najveći problem cijena hamburgera. možda ćemo tako biti sretniji... ali ja volim Balkan. život je takav, čupav i dlakav... savršeni faks, savršena pravda, to su priče za malu djecu. zapad podržava ljude da vjeruju u takve iluzije jer su onda gluplji i, kao što je očito na primjeru Amera, strahovito podatni za manipulaciju. a mi odavde osjetimo njihovu vjeru u red, pa nam se čini kao da je tamo sve savršeno. red je možda veći, ali sigurno nije apsolutan nigdje. valjda u to ne vjeruješ ni ti sam?

    p.s. znači, nikad ništa u životu svom nisi prepisao?

    avatar

    18.07.2007. (09:54)    -   -   -   -  

  • Phillip Bridgeoldman

    I ja FER-ovac od ove godine... Buraz mi je sad završio pa će bit asistent na zavodu za elektrotehniku i mjerenja. Ajd uživaj...

    avatar

    18.07.2007. (14:52)    -   -   -   -  

  • Zarada pomoću računala

    Ne treba vam nikakav FER.

    avatar

    18.07.2007. (20:37)    -   -   -   -  

učitavam...