Otkači ih i idi u neku profesionalniju agenciju. Meni se Generlaturist zgadio kad su mi otkazali putovanje tri dana prije početka. Čak su i službenici bili ljubazni, al očito ima puno neposlovnih karika kod njih.
26.06.2007. (14:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Danas je ipak puno veća konkurencija nego prije kad su mnoge firme bile monopolisti, a izgleda da je poslovnost kod takvih sve lošija. Ali kao i kod ribe, mislim da i tu najviše smrdi od glave, makar to ne opravdava službenike. Pozdraw sa lijepog Kvarnera
26.06.2007. (23:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
katastrofa i jako žalosna činjenica. valjda imam sreće da sam našla super agencijicu preko koje sređujem šefu avionske karte, uvijek su ljubazni, valjda zato jer su mali, u većim firmama nemaš službenika koji se nije probahatio, to im valjda dođe kao uvjet za zaposlenje:)
28.06.2007. (08:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
- Amorfia: Pliz, ime te firme! ;)) - Viola sul palco: hvala na komentaru i podršci :) - gogoo: slažem se.. pozdrav i tebi! - JupiterST: čini se da će tako i biti.. joj da mi se još dogodilo nešto kao tebi, ajme.. zamisli, uzmeš godišnji i onda ne odeš tamo gdje si planirao i uplatio..
usput, sjetila sam se još jedne priče od prije 6-7 godina, uplatila aranžman preko Generalturista Osijek, famozna djelatnica Subotić.. radilo se o tjedan dana Dubrovnika sa subvencioniranim avio-kartama.. letjelo se iz Osijeka direktno za Dubrovnik.. i mi na aerodromu, kaže nama tip pa vi uopće niste na popisu putnika, mi vas nemamo u sustavu! meni se noge odsjekle, ode tih tjedan dana u vjetar! poludjela sam! kao da nam je izdala avionsku kartu bez pokrića.. na sreću, na sreću da je bilo mjesta u avionu i da smo mu pokazali sve vaučere i to.. ostali bi u Osijeku! užas..
28.06.2007. (09:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ameliaa
Bok svima, htjela sam podržati korisnika pod imenom DIAVOLA, jednostavno moram priznat da je i meni GENERALTURIST totalno pao u očima otkad sam kod njih uplatila aranžman za utakmicu engleska -hrvatskaKOJI košta 10 000 kn, da bi mi rekli da oni nisu dobili ulaznice? Pa mislim si s koliko dostojanstva i bez imalo srama možeš tako nešto reći ljudima? Pa koliko pametan moraš biti da ideš raditi aranžman koji nemožeš ispuniti? Zar smo mi ljudi tako glupi i naivni tj. svi mi koji smo dali toliko novaca? Bome ni mene taj general neće više vidjeti u svojim poslovnicama, oćito da nisu naučili lekciju koju zna i valjda najneobrazovaniji čovjek: kupac je uvijek u pravu i od kupaca živite ljudi moji!!! a general ih oćito svijesno tjera od sebe, pa šta da vam kažem nego SVAKA ČAST!!
31.10.2007. (23:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ANTONELA
NNakon pet godina korištenja raznih agencija koje su imale, sada to vidim, sitne kikseve, odlučih se za tu jadnu agenciju koja očigledno živi na staroj slavi. Dođete u agenciju, potvrdite aranžman, gdje odma morate uplatit 30%. Oni vas nakon toga što vi mislite da ste rješili stvar zovu da je došlo do ove i one greške, te na kraju promjene tjedan, vrijeme trajanja, polazak, povratak i grad iz kojeg krećete. Da smo djeca bogatih roditelja koja besposličare, to i ne bi smetalo, ali halo ako radite, morate planirat i kad potvrdite taj plan.....o čemu imamo dalje pričat. Novac koji naplačuju je abnormalan, najskuplja agencija=najkvalitetnija, to je velika zabluda!!! Do zadnjeg vas dana zovu i maltretiraju, bacaju vas u bed, frustrijaju, tako da se nikako nestignete veseliti toliko dugo očekivanom odmoru, nego na kraju dobite živčani slom. Oni su osigurani da sve to smiju, čak vam u startu glupa zaposlenica ima pravo krivo zaračunat tri tisuće kuna više, bez naknadne isprike ili objašnjenja, još na kraju vas gledaju kao zmaja kad deseti put ko furija uletite u agenciju i eksplodirate. Možda da im samo damo novac bez da tražimo povratnu uslugu. SVAKA ČAST!!!!
16.07.2008. (15:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
eeee
Ova firma je početkom 2011 pred totalni krahom kao primjer špekulativnog kapitalizma gdje su isisane nekretnine i novac iz poslovanja a ništa ne ostavljeno. Radnici daju otkaze jer ne mogu živiti bez plaće koju ne dobijaju po više mjeseci. Novootvorene firme kao Generalturist nekretnine. Generalturist razvoj, Generalturist mreža itd samo služe za brisanje tragova pljačke na hrvatski način. Franšiza TUI-ja je kupljena samo da mnogobrojni dobavljači ne bi mislili da je firma u problemima i slali ovrhe za račune koji nisu plaćeni preko dvije godine. Očekivani kraj je cca početak ožujka 2012.
18.01.2012. (14:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
JupiterST
Otkači ih i idi u neku profesionalniju agenciju. Meni se Generlaturist zgadio kad su mi otkazali putovanje tri dana prije početka. Čak su i službenici bili ljubazni, al očito ima puno neposlovnih karika kod njih.
26.06.2007. (14:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Danas je ipak puno veća konkurencija nego prije kad su mnoge firme bile monopolisti, a izgleda da je poslovnost kod takvih sve lošija. Ali kao i kod ribe, mislim da i tu najviše smrdi od glave, makar to ne opravdava službenike. Pozdraw sa lijepog Kvarnera
26.06.2007. (23:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Viola (sul palco)
odlican tekst
nazalost neljubazni sluzbenici su nasa stvarnost
ali stvarno ti je vrijeme za drugu agenciju..........
27.06.2007. (17:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Amorfia
katastrofa i jako žalosna činjenica. valjda imam sreće da sam našla super agencijicu preko koje sređujem šefu avionske karte, uvijek su ljubazni, valjda zato jer su mali, u većim firmama nemaš službenika koji se nije probahatio, to im valjda dođe kao uvjet za zaposlenje:)
28.06.2007. (08:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Diavola
- Amorfia: Pliz, ime te firme! ;))
- Viola sul palco: hvala na komentaru i podršci :)
- gogoo: slažem se.. pozdrav i tebi!
- JupiterST: čini se da će tako i biti.. joj da mi se još dogodilo nešto kao tebi, ajme.. zamisli, uzmeš godišnji i onda ne odeš tamo gdje si planirao i uplatio..
usput, sjetila sam se još jedne priče od prije 6-7 godina, uplatila aranžman preko Generalturista Osijek, famozna djelatnica Subotić.. radilo se o tjedan dana Dubrovnika sa subvencioniranim avio-kartama.. letjelo se iz Osijeka direktno za Dubrovnik.. i mi na aerodromu, kaže nama tip pa vi uopće niste na popisu putnika, mi vas nemamo u sustavu! meni se noge odsjekle, ode tih tjedan dana u vjetar! poludjela sam! kao da nam je izdala avionsku kartu bez pokrića.. na sreću, na sreću da je bilo mjesta u avionu i da smo mu pokazali sve vaučere i to.. ostali bi u Osijeku! užas..
28.06.2007. (09:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ameliaa
Bok svima, htjela sam podržati korisnika pod imenom DIAVOLA, jednostavno moram priznat da je i meni GENERALTURIST totalno pao u očima otkad sam kod njih uplatila aranžman za utakmicu engleska -hrvatskaKOJI košta 10 000 kn, da bi mi rekli da oni nisu dobili ulaznice? Pa mislim si s koliko dostojanstva i bez imalo srama možeš tako nešto reći ljudima? Pa koliko pametan moraš biti da ideš raditi aranžman koji nemožeš ispuniti? Zar smo mi ljudi tako glupi i naivni tj. svi mi koji smo dali toliko novaca? Bome ni mene taj general neće više vidjeti u svojim poslovnicama, oćito da nisu naučili lekciju koju zna i valjda najneobrazovaniji čovjek: kupac je uvijek u pravu i od kupaca živite ljudi moji!!! a general ih oćito svijesno tjera od sebe, pa šta da vam kažem nego SVAKA ČAST!!
31.10.2007. (23:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ANTONELA
NNakon pet godina korištenja raznih agencija koje su imale, sada to vidim, sitne kikseve, odlučih se za tu jadnu agenciju koja očigledno živi na staroj slavi. Dođete u agenciju, potvrdite aranžman, gdje odma morate uplatit 30%. Oni vas nakon toga što vi mislite da ste rješili stvar zovu da je došlo do ove i one greške, te na kraju promjene tjedan, vrijeme trajanja, polazak, povratak i grad iz kojeg krećete. Da smo djeca bogatih roditelja koja besposličare, to i ne bi smetalo, ali halo ako radite, morate planirat i kad potvrdite taj plan.....o čemu imamo dalje pričat. Novac koji naplačuju je abnormalan, najskuplja agencija=najkvalitetnija, to je velika zabluda!!! Do zadnjeg vas dana zovu i maltretiraju, bacaju vas u bed, frustrijaju, tako da se nikako nestignete veseliti toliko dugo očekivanom odmoru, nego na kraju dobite živčani slom.
Oni su osigurani da sve to smiju, čak vam u startu glupa zaposlenica ima pravo krivo zaračunat tri tisuće kuna više, bez naknadne isprike ili objašnjenja, još na kraju vas gledaju kao zmaja kad deseti put ko furija uletite u agenciju i eksplodirate. Možda da im samo damo novac bez da tražimo povratnu uslugu. SVAKA ČAST!!!!
16.07.2008. (15:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
eeee
Ova firma je početkom 2011 pred totalni krahom kao
primjer špekulativnog kapitalizma gdje su isisane nekretnine i novac iz
poslovanja a ništa ne ostavljeno.
Radnici daju otkaze jer ne mogu živiti bez plaće koju ne dobijaju po više mjeseci.
Novootvorene firme kao Generalturist nekretnine. Generalturist razvoj,
Generalturist mreža itd samo služe za brisanje tragova pljačke na hrvatski način. Franšiza TUI-ja je kupljena samo da mnogobrojni dobavljači ne bi mislili da je firma u problemima i slali ovrhe za račune koji nisu plaćeni preko dvije godine. Očekivani kraj je cca početak ožujka 2012.
18.01.2012. (14:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...