Komentari

jazzie.blog.hr

Dodaj komentar (56)

Marketing


  • Bigi

    Nije to ništa prema Kauflandu...koja je tek to logika, ajme meni...

    avatar

    23.04.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • Helix

    Ništa čudno, kao da sam prošetala nekim pulskim centrima.

    avatar

    23.04.2007. (13:21)    -   -   -   -  

  • trill

    Nisam nikada bila u Intersparu, a nakon ovoga nemam baš ni volju. Volim kad je sve logično postavljeno i odlazim tamo gdje već i napamet znam gdje ću šta pronaći. Ovo bi me izludilo :)

    avatar

    23.04.2007. (13:52)    -   -   -   -  

  • ja

    ma pevec je najjači ;) dolje beton gore puluimprovizirani krov.. zimi hladno ..ljeti vruče..prodavača ni za lijek..pa se ti snađi..a što se izbora robe tiče još je bolje..od hrane do bojlera, motokultivatora, keramike ..raspoređeno je po samo njima znanom rasporedu..
    ja sam prošlo ljeto iz neke limene bačve na parkingu ispred ulaza birala artikle ;) kupovina tamo nalik extremnom sportu ;)

    avatar

    23.04.2007. (13:58)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    Ne volim te ogromne dućane, osim Mercatora al' i oni su se sa novim vlasnikom jako pokvarili glede asortimana.

    avatar

    23.04.2007. (15:11)    -   -   -   -  

  • Sefica

    Profesionalna deformacija:)

    avatar

    23.04.2007. (16:12)    -   -   -   -  

  • milena

    To se kaže merčendajzing im mater,jel tako....

    avatar

    23.04.2007. (17:34)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    Zato sto si otvorio ovo dobices poljubac najdalje do petka od ljubavi tvog
    zivota ako ne prekines lanac. Sutra ce biti najbolji dan u tvom zivotu.Bilo
    kako bilo ako ne posaljes ovo najmanje 10 ljudi do ponoci bices zauvijek
    odbacen.Samo copy i paste ovo .Sretno

    avatar

    23.04.2007. (18:55)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    je je, no, uspjeh u sisačkom interšparu pronaći svašta, ali samo zato što je puuno manji (po kvadraturi) od onog u zg. no, zato volim npr. billu - uđeš u jednu, kao da si ušao u bilokoju!!

    avatar

    23.04.2007. (19:33)    -   -   -   -  

  • *just one girl*

    Kaufland je meni super.Već napamet znam gdje ću šta naći..u Interšparu nisam bila

    avatar

    23.04.2007. (19:49)    -   -   -   -  

  • Ribac

    nijesam bio, nemam pojma, al ajde vjerovat ću ti na riječ...

    avatar

    23.04.2007. (20:19)    -   -   -   -  

  • Smiješni blog

    Ljeti vruće, zimi hladno, kud okreneš, uvijek gadno... oj živote oj, koji ti je moj :d

    avatar

    24.04.2007. (01:13)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Postigli su svoj cilj, natjerali su kupca da obađe ama baš sve police. E sad, što kupci sposobni za rasuđivanje neće ući ponovno na njihova vrata, to je već viša matematika. A da svi po asortimanu sliče na malo bolju samopuslugu istina je. Nisu "centri" pa da ga ubiješ:) Jel ovi stranci namjerno prave najgluplje dućane u nas?!

    avatar

    24.04.2007. (07:13)    -   -   -   -  

  • Gali

    Joj kak si nevesela. Hodanje po Intersparu te natjera na veselje.....Znam kad idem tam da sigurno nem izašla van tri sata, i nikada ne kupim sve što mi treba. Zaboravila si kak su bijelu tehniku neprimjetno ugurali između sokova, kozmetike i mliječnih proizvoda. Mislim da je to zato ak ti postane jako hladno kod frižiča da se malo zgriješ gledajući aparate....

    avatar

    24.04.2007. (07:30)    -   -   -   -  

  • K0koLO

    Ma njihov management to i želi. Zbuni pa otmi sto više. Mozda ako tri puta prođeš kraj istog proizvoda odlučiš da ti taj proizvod ipak treba. Treba uhvatiti prvog kvazi prodavača i sjesti mu na vrat s pitanjima i ako se počne izmotavati, tražiti ga da dovede svog šefa. Probao sam to - nevjerovatna je brzina kojom se sjete gdje stoji voćni šećer. Apsoluto zadivljujuće. Treba ih tlačiti. Za to su plaćeni. Btw - priča iz database warehousinga - Walmart je skužio da prodaja piva ide bolje ako se pive stave pokraj pelena. Zašto? Zato sto žene nazovu muževe i kazu da treba kupiti pelene. Frajer ode u dućan po pelene, uzme pelene jer mora, a kupi i karton pive da se opusti jer je popizdio na ženu što ga tjera da kupi pelene . Eto prodaje.

    avatar

    24.04.2007. (08:42)    -   -   -   -  

  • zarsipozvaomene

    zašto ne voliš djecu????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????

    avatar

    24.04.2007. (08:48)    -   -   -   -  

  • jazzie

    @Kokolo - znam, to je školski primjer data mininga...

    avatar

    24.04.2007. (09:15)    -   -   -   -  

  • JJ

    a mene najvise nerviraju kad isti trgovacki lana, u istom prostoru u dva objekta ima razlicito rasporedjene stvari... ufff

    avatar

    24.04.2007. (10:32)    -   -   -   -  

  • ddadd

    Meni je baš jako fora što je napravljeno po vrsti proizvoda pa tek onda po proizvođačima...ja sam ionako došao po proizvod a ne po brand, marku ću izabrati u hodu. Osim toga, na taj način mogu puno lakše vidjeti da je ponuda razolika i bogata :)
    A imam i 178 cm pa se ne bunim :D

    avatar

    24.04.2007. (12:03)    -   -   -   -  

  • jazzie

    @ddadd - ideja da je složeno po vrsti proizvoda u teoriji nije loša, ali je izvedba katastrofa... moralo bi se jako pažljivo slagati, kako bi se dobilo nešto što stvarno i ima smisla.

    avatar

    24.04.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • puknuto_srce

    A kako to sve skupa izgleda u Somaliji? Ili Iraku?

    avatar

    24.04.2007. (13:49)    -   -   -   -  

  • PeTaRdE rEtArDe

    eeeee....
    ovaj neznam akko kod vas interspar..
    ali ovdi u zadru..je skroz ok...
    police su složene vodoravno...
    i mlijeko nije posloženo po % mlječne masti...
    skroz je drukčiji kod nas..nego što si ga ti opisala...čudno...
    =)

    avatar

    24.04.2007. (16:49)    -   -   -   -  

  • PiLePiLeNcE

    Interspar je u Osijeku ok i stvarno mila majka za Kaufland...Papuče na jednoj strani a na drugoj tjestenina,pa onda donje rublje i školske torbe...Stvarno raspored-nema šta:)

    avatar

    24.04.2007. (18:41)    -   -   -   -  

  • mačkicaa

    haj posjeti me i punoooooo komentiraj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    24.04.2007. (19:14)    -   -   -   -  

  • Edvin Edi Kaloper -ov blog

    zanimljivo kod nas su proizvodi još uvjek grupirani prema proizvođačima i grupama proizvoda a to slaganje unutar grupe proizvoda... zanimljivo mislim da je to tehnika prilagođenija kretenskim kupcima s zapada opsjednutim mlječnom masti i sl. (ako ti treba manje masti popij pola čaše mlijeka a ne razrijeđeno mlijeko)

    avatar

    24.04.2007. (19:59)    -   -   -   -  

učitavam...