da...da...da...trokut, kvadrat krug sve je to božepomozi jedno...pička ;-)... zapravo jako važan je bio jedan mali iskonov člančić o toj pojavi, a zvao se ...manje kože više automobila...gdje su se predstavnici autoindustrije žalili kako na sajmovima ljudi dolaze gledati modele i hostese, a ne limariju (automobile)...indijci bi rekli kako je to jasno kao dan...sva naša energija dolazi iz "kundalini" čakre (seksualna energija), najprizemniji instikt... pa su marketinški stručnjaci djelovali na nešto što čak i najveći idiot na ovom svijetu može razumjeti (može imati zablokirano sve ostale dijelove tijela, čakre i osjete)... i tako na golemim panoima imaš od dugonogih ljepotica do jebežljivih očiju... sve ti nude i sve daju (što prosječnog tikvana-tikvanicu, odmah tjera u podsvjesno upoređivanje sa jezovitom stvarnošću, u njihovim pokušajima odgovaranja na genetski kodiranu reprodukciju)... i reklama je tu...to što reklama nema blage veze sa proizvodom i što je proizvod potpuno besmislen (jednak stotinama drugih)...pa koga je briga ...osim tebe i mene u mojoj Kockici
15.04.2007. (13:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zgodna opservacija. te bi se reklame fakat dale razviti u pornjavu. Jel to znači da kroz par godina možemo očekivati porniće s logotipom??? Zadnjoj reklami fali jedno P, a kvačica (koju ne vidim) je suvišna.
15.04.2007. (22:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ha, nasi tek sad dosli na ovo... a subliminarne poruke (pogotovo u reklamama su stara stvar) - prije 2 godine sam nesto o tome i pisala. recimo ova iz '70tih. nije niti subliminarna, koliko je eksplicitna (ne znam hoce li uhvatiti blog editor link)
http://www.youtube.com/watch?v=4X4MwbVf5OA mogla bih staviti i neke fotke starih... npr ova je najpoznatija: LINK , pa mi reci sta radi ovaj neprirodni polozaj desne (ili lijeve) ruke na boci... tipicna falicna reklama za muskarcine.
@Borgmane, posljedica je i da nam se povisio prag osjetljivosti na seksualne nadražaje - ili sam ja, jebi ga, ostario. @Nemo, ti si naprosto zločest. @Juliere, za onu sa viskijem - grozno, ko dijete kad piški!
17.04.2007. (10:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borgman
da...da...da...trokut, kvadrat krug sve je to božepomozi jedno...pička ;-)... zapravo jako važan je bio jedan mali iskonov člančić o toj pojavi, a zvao se ...manje kože više automobila...gdje su se predstavnici autoindustrije žalili kako na sajmovima ljudi dolaze gledati modele i hostese, a ne limariju (automobile)...indijci bi rekli kako je to jasno kao dan...sva naša energija dolazi iz "kundalini" čakre (seksualna energija), najprizemniji instikt... pa su marketinški stručnjaci djelovali na nešto što čak i najveći idiot na ovom svijetu može razumjeti (može imati zablokirano sve ostale dijelove tijela, čakre i osjete)... i tako na golemim panoima imaš od dugonogih ljepotica do jebežljivih očiju... sve ti nude i sve daju (što prosječnog tikvana-tikvanicu, odmah tjera u podsvjesno upoređivanje sa jezovitom stvarnošću, u njihovim pokušajima odgovaranja na genetski kodiranu reprodukciju)... i reklama je tu...to što reklama nema blage veze sa proizvodom i što je proizvod potpuno besmislen (jednak stotinama drugih)...pa koga je briga ...osim tebe i mene u mojoj Kockici
15.04.2007. (13:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
propheta nemo
Zgodna opservacija. te bi se reklame fakat dale razviti u pornjavu. Jel to znači da kroz par godina možemo očekivati porniće s logotipom???
Zadnjoj reklami fali jedno P, a kvačica (koju ne vidim) je suvišna.
15.04.2007. (22:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juliere
ha, nasi tek sad dosli na ovo... a subliminarne poruke (pogotovo u reklamama su stara stvar) - prije 2 godine sam nesto o tome i pisala. recimo ova iz '70tih. nije niti subliminarna, koliko je eksplicitna (ne znam hoce li uhvatiti blog editor link)
http://www.youtube.com/watch?v=4X4MwbVf5OA
mogla bih staviti i neke fotke starih... npr ova je najpoznatija: LINK , pa mi reci sta radi ovaj neprirodni polozaj desne (ili lijeve) ruke na boci... tipicna falicna reklama za muskarcine.
Ovu ostavljam tebi za analizu...
Po tome ja vidim "njega" u svemu, pa smo na istome.
16.04.2007. (15:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mosor2
@Borgmane, posljedica je i da nam se povisio prag osjetljivosti na seksualne nadražaje - ili sam ja, jebi ga, ostario.
@Nemo, ti si naprosto zločest.
@Juliere, za onu sa viskijem - grozno, ko dijete kad piški!
17.04.2007. (10:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...