It's EVOL, I'm tellin' ya! A, kazi, koji auto bi ti pretpostavila da ja gotivim? (Ja bih, naravno, Ferrari Grand Turismo s cetvoro vrata, ali nema se para. Zato cu si kupit CD koji je Ferrari izdao s bukom njihovim motora, pa si to pustat iz keifa. Il jos bolje, slozit neku umjetnicku instalaciju na pragu Biosistema Rene Uilenmoeta...) Joj, bas sam danas vidio novu C klasu. Tuzno. Izgleda kao scaled-down versioin Chryslera... Sic transit gloria mundi. Bit ce jednom zaseban post na temu Zasto volim svoj punoljetni mercedes. A imam ja i jos jedan auto, skuplja prasinu u iznajmljenoj garazi u Zagrebu i ceka neka imaginarna vremena kad cu se oparit i potpuno renovirati taj prekrasan 1974 Audi 80 GT! Zuti s crnom trakom postrance i crnim krovom, imitacijom koze... Tutach!
04.04.2007. (14:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ni s Mercedesom kao automobilskom markom, a bome niti s Audijem ili Ferrarijem. Iako, ako taj mladić u godinama od Mercedesa izgleda kao Audi iz '74-e - s izgledom mogu. No, s markom nikako. Šta ja znam s kojim bi mogla... Nešto američko, kao onaj od Doc-a iz Back to the Future, De Lorean ili tako nešto. A i ti si našao ženu pitati za nekakvo mišljenje o autu.
04.04.2007. (15:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pa kad si rekla da me ne mozes zamisliti s mercedesom, pa sam izveo da me mozes zamisliti s nekim drugim? De Lorean je dobro izgledao, ali je previse ocit, a osim toga nije bio kvalitetan. Bio je Yugo, ali sa zapada. "The business of the century", koji je zavrsio 98 godina prerano.
Ja sam (iako to mozda nije toliko jasno iz bloga, ali to ce promijeniti s vremenom) vise tip "sive eminencije". Ja volim naizgled "obican", ali lijep, plemenit, auto koji se ne istice odvec, ali koji nagradjuje iole pozorniji pogled. A kad treba zagrmit ili odjedanput potegnut -- fijuuuu!-- praunuci mu se automobilski nadju u cudju, sta 21-godisnji starchich se odljepio u roku od keks, s 220 km/h?! Pa tko je ovdje lud, bejbi. Not me, heh heh. "Ima neceg jako seksi u sviranju ispod svojih mogucnosti", rekao je jednom moj mladenacki heroj, Vlatko Stefanovski van de Leb i sol. Exactly right.
Hopey, I would LOVE to pick your brains (kako kazu Ameri) i nadam se da ces prihvatit moj poziv na pice (vidi ispod). Znam da imamo sigurno nesto zajednickih poznanika, medju piscima. A cim se dohvatim, malo cu reklamirat mojeg omiljenog, "hrvatskog james joyca", sjajnog Ljubu Pauzina i njegovo remek-djelo poezije, jedno od najboljih djela koje opisuje Hrvatsku danas, i jedno od tri najvecih umjetnickih dozivljaja u mojem zivotu: "Meteor je pao na zemlju", 20% stvarne naklade od koje sam sam kupio i dijelio okolo. Jes baby, takav sam po celom telu, hahaha.
04.04.2007. (15:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Oko kakvih stvari, Tea? Automobila? Auti su za mnoge muskarce mnogo vise od sredstava za doci od tocke A do tocke B. Kako cemo doci od A do B je vrlo bitno, kako mozemo, kako bismo htjeli. Najbolji put od A do B je putem zavoja, bejbi!
It's the holy trinity! Sveto trojstvo: vozac, automobil, priroda (tj. cesta). Automobil je za mene pokretni dom, najistaknutiji simbol moje mobilnosti i slobode i autonomnosti. Kao i svako sredstvo ono moze postati produzetak, instrument, izraza sposobnosti vozaca: ovladati sto je bolje moguce s tim strojem, i dobro se zabaviti tijekom voznje. To je kao balet, fina, protocna koordinacija pokreta, motorike, opazanja, analize, anticipacije, KOMUNIKACIJE!
Voznja je KOMUNIKACIJA, ako se radi o dobrom vozacu. Temelj je sigurne voznje analizirati stanje i uvjete na cesti, predvidjati akcije drugih sudionika, biti posve transparentan i predvidljiv drugim sudionicima u prometu u svojim nakanama, a prije svega biti svjestan svojih mogucnosti i ogranicenja, kao i onih automobila.
Mlada si, naucit ces to o deckima, heh heh (salim se, ne mislim ovdje nikome soliti pamet niti profesorovati, ali voznja je umjetnosti, voznja je sloboda).
04.04.2007. (20:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hopey
Nekako te ne mogu spojiti s mercedesom, bio on punoljetan ili ne.
04.04.2007. (09:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stepska ptitchitza
It's EVOL, I'm tellin' ya! A, kazi, koji auto bi ti pretpostavila da ja gotivim? (Ja bih, naravno, Ferrari Grand Turismo s cetvoro vrata, ali nema se para. Zato cu si kupit CD koji je Ferrari izdao s bukom njihovim motora, pa si to pustat iz keifa. Il jos bolje, slozit neku umjetnicku instalaciju na pragu Biosistema Rene Uilenmoeta...) Joj, bas sam danas vidio novu C klasu. Tuzno. Izgleda kao scaled-down versioin Chryslera... Sic transit gloria mundi. Bit ce jednom zaseban post na temu Zasto volim svoj punoljetni mercedes. A imam ja i jos jedan auto, skuplja prasinu u iznajmljenoj garazi u Zagrebu i ceka neka imaginarna vremena kad cu se oparit i potpuno renovirati taj prekrasan 1974 Audi 80 GT! Zuti s crnom trakom postrance i crnim krovom, imitacijom koze... Tutach!
04.04.2007. (14:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hopey
Ni s Mercedesom kao automobilskom markom, a bome niti s Audijem ili Ferrarijem. Iako, ako taj mladić u godinama od Mercedesa izgleda kao Audi iz '74-e - s izgledom mogu.
No, s markom nikako.
Šta ja znam s kojim bi mogla... Nešto američko, kao onaj od Doc-a iz Back to the Future, De Lorean ili tako nešto.
A i ti si našao ženu pitati za nekakvo mišljenje o autu.
04.04.2007. (15:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stepska ptitchitza
Pa kad si rekla da me ne mozes zamisliti s mercedesom, pa sam izveo da me mozes zamisliti s nekim drugim? De Lorean je dobro izgledao, ali je previse ocit, a osim toga nije bio kvalitetan. Bio je Yugo, ali sa zapada. "The business of the century", koji je zavrsio 98 godina prerano.
Ja sam (iako to mozda nije toliko jasno iz bloga, ali to ce promijeniti s vremenom) vise tip "sive eminencije". Ja volim naizgled "obican", ali lijep, plemenit, auto koji se ne istice odvec, ali koji nagradjuje iole pozorniji pogled. A kad treba zagrmit ili odjedanput potegnut -- fijuuuu!-- praunuci mu se automobilski nadju u cudju, sta 21-godisnji starchich se odljepio u roku od keks, s 220 km/h?! Pa tko je ovdje lud, bejbi. Not me, heh heh. "Ima neceg jako seksi u sviranju ispod svojih mogucnosti", rekao je jednom moj mladenacki heroj, Vlatko Stefanovski van de Leb i sol. Exactly right.
Hopey, I would LOVE to pick your brains (kako kazu Ameri) i nadam se da ces prihvatit moj poziv na pice (vidi ispod). Znam da imamo sigurno nesto zajednickih poznanika, medju piscima. A cim se dohvatim, malo cu reklamirat mojeg omiljenog, "hrvatskog james joyca", sjajnog Ljubu Pauzina i njegovo remek-djelo poezije, jedno od najboljih djela koje opisuje Hrvatsku danas, i jedno od tri najvecih umjetnickih dozivljaja u mojem zivotu: "Meteor je pao na zemlju", 20% stvarne naklade od koje sam sam kupio i dijelio okolo. Jes baby, takav sam po celom telu, hahaha.
04.04.2007. (15:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
satans witch
ja ne kužim zakaj svi rade frku oko tih stvari? :S
04.04.2007. (19:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stepska ptitchitza
Oko kakvih stvari, Tea? Automobila? Auti su za mnoge muskarce mnogo vise od sredstava za doci od tocke A do tocke B. Kako cemo doci od A do B je vrlo bitno, kako mozemo, kako bismo htjeli. Najbolji put od A do B je putem zavoja, bejbi!
It's the holy trinity! Sveto trojstvo: vozac, automobil, priroda (tj. cesta). Automobil je za mene pokretni dom, najistaknutiji simbol moje mobilnosti i slobode i autonomnosti. Kao i svako sredstvo ono moze postati produzetak, instrument, izraza sposobnosti vozaca: ovladati sto je bolje moguce s tim strojem, i dobro se zabaviti tijekom voznje. To je kao balet, fina, protocna koordinacija pokreta, motorike, opazanja, analize, anticipacije, KOMUNIKACIJE!
Voznja je KOMUNIKACIJA, ako se radi o dobrom vozacu. Temelj je sigurne voznje analizirati stanje i uvjete na cesti, predvidjati akcije drugih sudionika, biti posve transparentan i predvidljiv drugim sudionicima u prometu u svojim nakanama, a prije svega biti svjestan svojih mogucnosti i ogranicenja, kao i onih automobila.
Mlada si, naucit ces to o deckima, heh heh (salim se, ne mislim ovdje nikome soliti pamet niti profesorovati, ali voznja je umjetnosti, voznja je sloboda).
04.04.2007. (20:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...