Da. ako plaćaš za nove buseve, bilo bi logično i pravedno i da imaš udio u vlasništvu. To i ne mora biti isključivo socijalistički. Ali ovo je čisti namet. Moraš platiti veću cijenu, htio ti ili ne i onda opet moraš plaćati kartu u novim busevima po skupoj cijeni. Onda se pitaju zašto se sve manje ljudi vozi busevima, a sve je više automobila na cesti pa je promet zagušen? Zato jer neznaju poslovati, nego im je najlakše povećati cijenu, a nitko se neće buniti, jer to je OK, to je kapitalizam. Nije to ni kapitalizam, to je feudalizam. Na isti način bi mogli uvesti "pravo prve noći" da bi osigurali kvalitetne i stručne ljude u gradu, jer ako je netko uspio doći na direktorsko mjesto znači da je sposoban, a građanke će željno udovoljiti prohtjevima direktora sve u svrhu kvalitetnijeg, stručnijeg i sposobnijeg društva.
05.03.2007. (13:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ne plaćaš ti buseve, ti plaćaš uslugu prijevoza. više zato što se usluga poboljšala.
meni ne smeta što se borite protiv poskupljenja, to poštujem. ali mi smeta što ne primjećujete porast kvalitete. sjetite se onih karampana s drvenim sicevima i puknutim harmonikama koje se rotiraju tako da se penzioneri ruše po podu u zavojima. uz obavezno prokišnjavanje s gornje strane harmonike. rijeka ima uvjerljivo najbolje autobuse u hrvatskoj, čak i znatno bolje nego npr. u ljubljani ili trstu (odite malo u split pa ćete vidjeti o čemu pričam). u ri školarci, studenti i nezaposleni imaju subvencioniranu kartu. penzioneri besplatnu. uopće ne mislim da je situacija tako loša.
zašto ne izvršite koristan pritisak, npr. za uvođenje noćne linije? i logika suvlasništva je totalno sranje. onda bi netko ko često spava u hotelu trebao postati suvlasnik hotela?!!??
05.03.2007. (14:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ma možemo imati bolje buseve nego bilo tko, ali što to koristi ako je karta skupa. Skuplja nego u Zagrebu. To što studenti i učenici imaju subvencionirane karte je dobro, ali to je samo mali dio populacije za koji nema svojih prihoda, pa se i očekuje od Grada da sufinancira njihove troškove. Osim toga u drugim gradovima je studentska karta jeftinija, a da niti ne pričam o tranvajima u ZG gdje nema nikakve kontrole jeli netko kupio kartu. Plaćaš kvalitetu, ali to se već plaća porezom, ovo je dodatni namet na financije ljudi. To je ekstra novac koji služi isključivo za nabavku novih buseva, a što je s ostalim što dobivaju od poreza? Kakvo je to poslovanje? Stoga, ako građani plaćaju ekstra za nove buseve trebali bi imati i udio u vlasništvu. Ali najveći problem, ponavljam, je taj što im je poslovanje loše da ne mogu proračunskim novcem osigurati si nabavku novih buseva. Ovo s hotelom nema veze, hotel nije financiran iz proračuna. Kada bi Autotrolej bila privatna tvrtka, onda bi mogli poskupiti cijene koliko žele. ali to tada ne bi radili, jer ne bi imali gradski proračun koji im osigurava plaće i ne bi bili konkurentni, nego bi spustili cijene, kao ove silne taxi službe u gradu. Stoga je najveći problem što dobivaju novce iz proračuna, a još poskupljuju cijene jer im taj novac građana nije dovoljan nego im treba još.
05.03.2007. (14:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meni samo nije jasno zašto još nisu uveli noćne linije...
06.03.2007. (19:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Obi
Za nekog tko želi biti novinar i pratiti gradske teme trebao bi znati dvije osnovne stvari kad je u pitanju javni gradski prijevoz: 1 cijena vozne karte se subvencionira jer nigdje ne svijetu cijena karte u javnom prijevozu nije ekonomska kategorija. Ta subvencija se koristi za plaće šoferima mehaničarima, materijalne troškove, nabavku novih djelova i sl. Povećanje cije je isključivo namjenjeno nabavci novih autobusa jer nema mogućnosti povećanje subvencije iz proraučana a de se ne smanji izdvajanje za nešto drugo, kulturu ili sport npr. Možemo povećati prirez npr kao u toliko spominjenom Zagrebu pa će svaki Riječanin s prosječnom plaćom imati primanja manja za 1000 kuna godišnje. 2. građani jesu vlasnici novih autobusa kao sto su vlasnici i Autotroleja ali i cjelokupnog gradskog proračuna a demokratski ustroj predviđa da u njihovo ime njihovom imovinom upravljaju oni koje su građani odabrali na izborima. Koliko su zadovoljni iskazuju svake 4 godine na novim izborima. Demokracija nije idealan sutav ali za sad nema boljeg rekao je stari Cherchil
06.03.2007. (23:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sve mi je to poznato, ali to i dalje ne opravdava da se za svaku nabavku novih buseva moraju povećavati cijene. Možda kada bi Autotrolej imao konkurenciji bi drugačije poslovali i spuštali cijene i tražili načine kako što jeftinije nabaviti autobuse. Ovako se postavljaju kao neki gazda, ili če se osoba voziti busevima po njihovim uvjetima (skupa karta) ili neće. Alternativa je automobil, ali onda svi pozivi da se češće koristi javni prijevoz su besmisleni jer je javni prijevoz pre skup, pa su prometnice zakrčene. Osim toga manje putnika u autotrolejevim busevima znači i slabiji dotok novca i njihovo lošije poslovanje, pa onda jedini način na koji si mogu obnoviti vozni park su povećanja cijena. samo je pitanje do kada će tako poslovati, jer im se ne isplati. Izvlači ih to što su jedini gradski prijevoznik (ovdje mislim na gradske i prigradske linije). Imat ćemo super buseve, ali ez ljudi u njima ili samo sa srednjoškolcima, studentima i penzionerima, što im neće osigurati novac za normalno poslovanje. Eto.
07.03.2007. (08:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sva sreća što su se od vremena Churchila razvile nevladine udruge. Prema tome ima i boljih sustava od neke Engleske demokracije, čiju je kritiku najbolje napravio G. Orwel u "1984", koja je insprirana Engleskim društvom za vrijeme i nakon drugog svjetskog rata, odnosno Churchilovim i post Churchilovim dobom.
07.03.2007. (12:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Obi
Nema engleske i neke druge bolje demokracije. Postoji samo demokracija u kojoj se jasno zna što je uloga države, lokalne samouprave a što nevladinih udruga. Inače zanimljivo da su se nevladine udruge razvile upravo u toj zapadnoj demokraciji. A što se tiče monopola volio bih da mi netko navede grad ili državu u kojoj se javni prijevoz ne subvencionira ili u kojoj je tvrtka koja obavlja javni prijevoz privatizirana. Uostalom i ovom prilikom upućujem javni poziv da svaka tvrtka ili poduzetnik koji za iste novce može organizirati javni prijevoz bolje ili organizirati isti standard javnog prijevoza za manje novce pošalje svoju ponudu na adresu gradonačelnika. Bit će s velikom pažnjom razmotrena i javno objavljena
07.03.2007. (23:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pod engleskom demokracijom mislio sam sustav u kojem se izmjenjuju dvije stranke čije su razlike mikroskopske, a izlazak na izbore i biranje između tih dviju sličnih stranaka se predstavlja kao velika sloboda izbora. Nije važno od kuda su se razvile nevladine udruge, važno je da taj primjer pokazuje da postoji bolji oblik demokracije od Churchilovog poimanja i da se ona razvija u pravcu kojeg on nije mogao zamisliti. A kako se danas policija odnosi prema protestantima iz nevladinih udruga na skupovima G8 (najbogaijih zemalja) ili posljednji primjer u Danskoj, čini se kao da zapadnoj demokraciji te udruge jako smetaju i draži su im bogati investitori. Tome u prilog ide i domaći primjer sa situacijom oko cvjetnog trga gdje se prigovori nevldinih udroga odbacuju argumentom da one nisu pobjedile na izborima, pa prema tome namju pravo se buniti.. Ipak i dalje nije odgovoreno može li Autotrolej bolje poslovati, tako da za nabavku novih buseva više ne mora podizati cijene . Hipotetski, zamislimo da Rijeka ima najbolje buseve ali se za njihovu nabavku morala cijena karte poskupiti za 100%, tko će se voziti u tim kvalitetnim busevima? Ako je Autotrolej već poskupio cijene za nabavku buseva, hoće li onda vratiti cijene na staro kada se busevi nabave? Ako ne, mogu li korisnici Autotrolejevih usluga dobiti neku kompenzaciju za njihov "samodoprinos" prilikom nabavke buseva? I svakako, za bolje poslovanje Autotroleja i manju cijenu karata bilo bi poželjno da mu se uvede neka konkurencija u gradskom prijevozu.
08.03.2007. (09:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Obi
Dragi moj SVIDE moja priča o demokraciji nema veze sa ponašanjem policije na skupovima G8. Uostalom da u tome sudjelujem onda bi svakako sudjelovao na strani demonstranata pa ne razumijem suštinu tvoje primjedbe. A što se tiče konkurencije Autotroleju moj javni poziv za svakog koji to može organizirati jeftinije ili barem bolje za iste novce i dalje je otvoren.
09.03.2007. (14:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
major tom
šta SVID znači Socijalizam Vrijedi I Dalje?
05.03.2007. (13:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SVID
Da. ako plaćaš za nove buseve, bilo bi logično i pravedno i da imaš udio u vlasništvu. To i ne mora biti isključivo socijalistički. Ali ovo je čisti namet. Moraš platiti veću cijenu, htio ti ili ne i onda opet moraš plaćati kartu u novim busevima po skupoj cijeni.
Onda se pitaju zašto se sve manje ljudi vozi busevima, a sve je više automobila na cesti pa je promet zagušen? Zato jer neznaju poslovati, nego im je najlakše povećati cijenu, a nitko se neće buniti, jer to je OK, to je kapitalizam. Nije to ni kapitalizam, to je feudalizam.
Na isti način bi mogli uvesti "pravo prve noći" da bi osigurali kvalitetne i stručne ljude u gradu, jer ako je netko uspio doći na direktorsko mjesto znači da je sposoban, a građanke će željno udovoljiti prohtjevima direktora sve u svrhu kvalitetnijeg, stručnijeg i sposobnijeg društva.
05.03.2007. (13:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
major tom
ne plaćaš ti buseve, ti plaćaš uslugu prijevoza. više zato što se usluga poboljšala.
meni ne smeta što se borite protiv poskupljenja, to poštujem.
ali mi smeta što ne primjećujete porast kvalitete. sjetite se onih karampana s drvenim sicevima i puknutim harmonikama koje se rotiraju tako da se penzioneri ruše po podu u zavojima. uz obavezno prokišnjavanje s gornje strane harmonike.
rijeka ima uvjerljivo najbolje autobuse u hrvatskoj, čak i znatno bolje nego npr. u ljubljani ili trstu (odite malo u split pa ćete vidjeti o čemu pričam).
u ri školarci, studenti i nezaposleni imaju subvencioniranu kartu. penzioneri besplatnu.
uopće ne mislim da je situacija tako loša.
zašto ne izvršite koristan pritisak, npr. za uvođenje noćne linije?
i logika suvlasništva je totalno sranje. onda bi netko ko često spava u hotelu trebao postati suvlasnik hotela?!!??
05.03.2007. (14:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SVID
Ma možemo imati bolje buseve nego bilo tko, ali što to koristi ako je karta skupa. Skuplja nego u Zagrebu. To što studenti i učenici imaju subvencionirane karte je dobro, ali to je samo mali dio populacije za koji nema svojih prihoda, pa se i očekuje od Grada da sufinancira njihove troškove. Osim toga u drugim gradovima je studentska karta jeftinija, a da niti ne pričam o tranvajima u ZG gdje nema nikakve kontrole jeli netko kupio kartu.
Plaćaš kvalitetu, ali to se već plaća porezom, ovo je dodatni namet na financije ljudi. To je ekstra novac koji služi isključivo za nabavku novih buseva, a što je s ostalim što dobivaju od poreza? Kakvo je to poslovanje? Stoga, ako građani plaćaju ekstra za nove buseve trebali bi imati i udio u vlasništvu.
Ali najveći problem, ponavljam, je taj što im je poslovanje loše da ne mogu proračunskim novcem osigurati si nabavku novih buseva.
Ovo s hotelom nema veze, hotel nije financiran iz proračuna. Kada bi Autotrolej bila privatna tvrtka, onda bi mogli poskupiti cijene koliko žele. ali to tada ne bi radili, jer ne bi imali gradski proračun koji im osigurava plaće i ne bi bili konkurentni, nego bi spustili cijene, kao ove silne taxi službe u gradu.
Stoga je najveći problem što dobivaju novce iz proračuna, a još poskupljuju cijene jer im taj novac građana nije dovoljan nego im treba još.
05.03.2007. (14:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Spades dance best from the hip...
meni samo nije jasno zašto još nisu uveli noćne linije...
06.03.2007. (19:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Obi
Za nekog tko želi biti novinar i pratiti gradske teme trebao bi znati dvije osnovne stvari kad je u pitanju javni gradski prijevoz:
1 cijena vozne karte se subvencionira jer nigdje ne svijetu cijena karte u javnom prijevozu nije ekonomska kategorija. Ta subvencija se koristi za plaće šoferima mehaničarima, materijalne troškove, nabavku novih djelova i sl. Povećanje cije je isključivo namjenjeno nabavci novih autobusa jer nema mogućnosti povećanje subvencije iz proraučana a de se ne smanji izdvajanje za nešto drugo, kulturu ili sport npr. Možemo povećati prirez npr kao u toliko spominjenom Zagrebu pa će svaki Riječanin s prosječnom plaćom imati primanja manja za 1000 kuna godišnje.
2. građani jesu vlasnici novih autobusa kao sto su vlasnici i Autotroleja ali i cjelokupnog gradskog proračuna a demokratski ustroj predviđa da u njihovo ime njihovom imovinom upravljaju oni koje su građani odabrali na izborima. Koliko su zadovoljni iskazuju svake 4 godine na novim izborima. Demokracija nije idealan sutav ali za sad nema boljeg rekao je stari Cherchil
06.03.2007. (23:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SVID
Sve mi je to poznato, ali to i dalje ne opravdava da se za svaku nabavku novih buseva moraju povećavati cijene. Možda kada bi Autotrolej imao konkurenciji bi drugačije poslovali i spuštali cijene i tražili načine kako što jeftinije nabaviti autobuse. Ovako se postavljaju kao neki gazda, ili če se osoba voziti busevima po njihovim uvjetima (skupa karta) ili neće. Alternativa je automobil, ali onda svi pozivi da se češće koristi javni prijevoz su besmisleni jer je javni prijevoz pre skup, pa su prometnice zakrčene. Osim toga manje putnika u autotrolejevim busevima znači i slabiji dotok novca i njihovo lošije poslovanje, pa onda jedini način na koji si mogu obnoviti vozni park su povećanja cijena. samo je pitanje do kada će tako poslovati, jer im se ne isplati. Izvlači ih to što su jedini gradski prijevoznik (ovdje mislim na gradske i prigradske linije).
Imat ćemo super buseve, ali ez ljudi u njima ili samo sa srednjoškolcima, studentima i penzionerima, što im neće osigurati novac za normalno poslovanje.
Eto.
07.03.2007. (08:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SVID
Sva sreća što su se od vremena Churchila razvile nevladine udruge. Prema tome ima i boljih sustava od neke Engleske demokracije, čiju je kritiku najbolje napravio G. Orwel u "1984", koja je insprirana Engleskim društvom za vrijeme i nakon drugog svjetskog rata, odnosno Churchilovim i post Churchilovim dobom.
07.03.2007. (12:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Obi
Nema engleske i neke druge bolje demokracije. Postoji samo demokracija u kojoj se jasno zna što je uloga države, lokalne samouprave a što nevladinih udruga. Inače zanimljivo da su se nevladine udruge razvile upravo u toj zapadnoj demokraciji. A što se tiče monopola volio bih da mi netko navede grad ili državu u kojoj se javni prijevoz ne subvencionira ili u kojoj je tvrtka koja obavlja javni prijevoz privatizirana. Uostalom i ovom prilikom upućujem javni poziv da svaka tvrtka ili poduzetnik koji za iste novce može organizirati javni prijevoz bolje ili organizirati isti standard javnog prijevoza za manje novce pošalje svoju ponudu na adresu gradonačelnika. Bit će s velikom pažnjom razmotrena i javno objavljena
07.03.2007. (23:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SVID
Pod engleskom demokracijom mislio sam sustav u kojem se izmjenjuju dvije stranke čije su razlike mikroskopske, a izlazak na izbore i biranje između tih dviju sličnih stranaka se predstavlja kao velika sloboda izbora.
Nije važno od kuda su se razvile nevladine udruge, važno je da taj primjer pokazuje da postoji bolji oblik demokracije od Churchilovog poimanja i da se ona razvija u pravcu kojeg on nije mogao zamisliti. A kako se danas policija odnosi prema protestantima iz nevladinih udruga na skupovima G8 (najbogaijih zemalja) ili posljednji primjer u Danskoj, čini se kao da zapadnoj demokraciji te udruge jako smetaju i draži su im bogati investitori. Tome u prilog ide i domaći primjer sa situacijom oko cvjetnog trga gdje se prigovori nevldinih udroga odbacuju argumentom da one nisu pobjedile na izborima, pa prema tome namju pravo se buniti..
Ipak i dalje nije odgovoreno može li Autotrolej bolje poslovati, tako da za nabavku novih buseva više ne mora podizati cijene .
Hipotetski, zamislimo da Rijeka ima najbolje buseve ali se za njihovu nabavku morala cijena karte poskupiti za 100%, tko će se voziti u tim kvalitetnim busevima?
Ako je Autotrolej već poskupio cijene za nabavku buseva, hoće li onda vratiti cijene na staro kada se busevi nabave?
Ako ne, mogu li korisnici Autotrolejevih usluga dobiti neku kompenzaciju za njihov "samodoprinos" prilikom nabavke buseva?
I svakako, za bolje poslovanje Autotroleja i manju cijenu karata bilo bi poželjno da mu se uvede neka konkurencija u gradskom prijevozu.
08.03.2007. (09:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Obi
Dragi moj SVIDE moja priča o demokraciji nema veze sa ponašanjem policije na skupovima G8. Uostalom da u tome sudjelujem onda bi svakako sudjelovao na strani demonstranata pa ne razumijem suštinu tvoje primjedbe. A što se tiče konkurencije Autotroleju moj javni poziv za svakog koji to može organizirati jeftinije ili barem bolje za iste novce i dalje je otvoren.
09.03.2007. (14:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...