Sarajevski izumitelj Miroslav Štabek, 75-godišnjak, zadnjim se naporima i na rubu strpljenja bori kako bi svijet napokon shvatio važnost njegova izuma kojim bi mogao zaustaviti globalno zatopljenje koje prijeti cijelome planetu. Iako je svoj izum perpetuum mobile - motor koji se pokreće sam od sebe, odnosno gravitacijom, bez pomoći električne energije, nafte i ugljena, patentirao, nakon provjera, u Australiji još 2002. godine ni dan danas nije uspio naći ljude koje zanima njegov izum, a kamoli ulagače u prototip. Tako je Štabekov perpetuum mobile još samo u skicama.
Desetljeće čekanja
- Iako sam sa svojim izumom upoznao medije diljem svijeta, a pismo sam prije nekoliko dana poslao i predsjedniku Europske komisije Joseu Manuelu Barrosu, vi ste prvi iz medija koji ste mi se javili - kazao je za Večernji list M. Štabek, dodajući kako ga pokušava objaviti već desetljeće. - Osim vas, i norveški je meteorološki zavod preko WMO-a izrazio zanimanje za moj izum - dodaje Štabek, za večernji list.
Štabek objašnjava kako se iz jezera može dobiti energija dok ono miruje, uspoređujući svoj izum s hidroelektranama - gravitacija kroz turbine radi “isti posao”.
Ne vjeruju u učinak
Na tome rade ljudi stotine godina pa Štabek kaže kako i nema ulagača u njegov izum jer nitko ne vjeruje kako je to ostvarivo.Pred povjerenstvom je Svjetske patentne organizacije (PCT) još uvijek jedini koji je uspio obranio svoj izum između svih gravitacijskih motora jer stručnjaci nisu imali izbora i kazali kako je to ipak moguće. Zahvaljujući patentiranju izuma u Australiji, isto je učinjeno i u BiH.
- Posljednji i najsnažniji od svih modela nazvao sam Termogravitacijska energana treće generacije - GE3GE. Taj model može imati snagu hidrocentrale bilo koje snage.
Kao moja reakcija na najavljene planove EU da uloži milijarde eura u traženje novih mogućnosti korištenja energije, tim pismom obavještavam Vas i svjetsku javnost, da postoji jednostavan i siguran način zaustavljanja prekomjerna zagrijavanja i onečišćavanja zemaljske površine, trajno i sigurno. Dakle, rješenje problema naše civilizacije postoji, ali još se ne koristi samo zato jer ja, kao izumitelj, nemam novca za izradu dobrog prototipa, koji će dokazati da stroj GE3GE može biti dovoljno snažan i vrijedan ulaganja u početak masovne proizvodnje - stoji, među ostalim, u Štabekovu pismu Barrosu.
ovo je objavljeno pred 15 estak dana... u večenjem...
19.03.2007. (22:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da prodaja proizvoda nema baš direktne veze sa prenapuhavanjem u reklamama. Naravno da i to utječe kao i lijepo pakiranje, ali ono što je najvažnije jestučestalost pojavljivanja. Sinergija ta dva-tri faktora stvara kod tebe dojam da je to odličan proizvod (iako ga nikada nisi probao). Ja sam npr. uvjeren da su Always najbolji ulošci......
20.03.2007. (08:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Reklame djeluju na nas čak i kada idemo spavati. Ujutro se budimo i kupujemo nešto ne zato jer to želimo ili trebamo, već zato jer nam odzvanja negdje iz podsvijesti pohranjeno u nesvijesnom. Čudna je logika reklama. Nema razloga da se od Bronhija ( bombona ) lakše diše, ali ostalo je to od davnih vremena negdje u glavama nas staraca upravo od reklama prije dnevnika.
20.03.2007. (18:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U potpunosti se slažem s razmišljanjima. Pogotovo u vezi reklama. Jednostavno postoji to ''nešto'' u svijesti potrošaća da jednostavno slijepo vjeruju, ne razmišlajući posežu za proizvodima. U reklamam je dosta neistine i pretjerivanja. Mnogo je veoma glupih reklama. No koliko one glupe i odbojne bile, na nas ostave dojam i sjetimo ih se u svako doba, a time i toga proizvoda koji se reklamira. A tada i taj proizvod često završava u našoj ''košari'' . Pozdrav
21.03.2007. (23:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja više vjerujem u kvalitetu proizvoda ako za njega cujem, a ne vidim da se jako puno reklamira, to znaci da mu je kvaliteta dovoljna reklama... POzdrav
22.03.2007. (15:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zi
Kad krenu reklame na televiziji, ja lijepo stišam zvuk do kraja. Probajte. Većina reklama tad izgleda smiješno i ne djeluje na isti način kao prije. Zvuk je taj koji nam još satima i danima bruji u glavi i hipnotizira nas da kupimo proizvod.
28.03.2007. (13:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MANAH
Sarajevski izumitelj Miroslav Štabek, 75-godišnjak, zadnjim se naporima i na rubu strpljenja bori kako bi svijet napokon shvatio važnost njegova izuma kojim bi mogao zaustaviti globalno zatopljenje koje prijeti cijelome planetu. Iako je svoj izum perpetuum mobile - motor koji se pokreće sam od sebe, odnosno gravitacijom, bez pomoći električne energije, nafte i ugljena, patentirao, nakon provjera, u Australiji još 2002. godine ni dan danas nije uspio naći ljude koje zanima njegov izum, a kamoli ulagače u prototip. Tako je Štabekov perpetuum mobile još samo u skicama.
Desetljeće čekanja
- Iako sam sa svojim izumom upoznao medije diljem svijeta, a pismo sam prije nekoliko dana poslao i predsjedniku Europske komisije Joseu Manuelu Barrosu, vi ste prvi iz medija koji ste mi se javili - kazao je za Večernji list M. Štabek, dodajući kako ga pokušava objaviti već desetljeće.
- Osim vas, i norveški je meteorološki zavod preko WMO-a izrazio zanimanje za moj izum - dodaje Štabek, za večernji list.
Štabek objašnjava kako se iz jezera može dobiti energija dok ono miruje, uspoređujući svoj izum s hidroelektranama - gravitacija kroz turbine radi “isti posao”.
Ne vjeruju u učinak
Na tome rade ljudi stotine godina pa Štabek kaže kako i nema ulagača u njegov izum jer nitko ne vjeruje kako je to ostvarivo.Pred povjerenstvom je Svjetske patentne organizacije (PCT) još uvijek jedini koji je uspio obranio svoj izum između svih gravitacijskih motora jer stručnjaci nisu imali izbora i kazali kako je to ipak moguće. Zahvaljujući patentiranju izuma u Australiji, isto je učinjeno i u BiH.
- Posljednji i najsnažniji od svih modela nazvao sam Termogravitacijska energana treće generacije - GE3GE. Taj model može imati snagu hidrocentrale bilo koje snage.
Kao moja reakcija na najavljene planove EU da uloži milijarde eura u traženje novih mogućnosti korištenja energije, tim pismom obavještavam Vas i svjetsku javnost, da postoji jednostavan i siguran način zaustavljanja prekomjerna zagrijavanja i onečišćavanja zemaljske površine, trajno i sigurno. Dakle, rješenje problema naše civilizacije postoji, ali još se ne koristi samo zato jer ja, kao izumitelj, nemam novca za izradu dobrog prototipa, koji će dokazati da stroj GE3GE može biti dovoljno snažan i vrijedan ulaganja u početak masovne proizvodnje - stoji, među ostalim, u Štabekovu pismu Barrosu.
ovo je objavljeno pred 15 estak dana... u večenjem...
19.03.2007. (22:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gumi
Mislim da prodaja proizvoda nema baš direktne veze sa prenapuhavanjem u reklamama. Naravno da i to utječe kao i lijepo pakiranje, ali ono što je najvažnije jestučestalost pojavljivanja. Sinergija ta dva-tri faktora stvara kod tebe dojam da je to odličan proizvod (iako ga nikada nisi probao). Ja sam npr. uvjeren da su Always najbolji ulošci......
20.03.2007. (08:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dejmon
Reklame djeluju na nas čak i kada idemo spavati. Ujutro se budimo i kupujemo nešto ne zato jer to želimo ili trebamo, već zato jer nam odzvanja negdje iz podsvijesti pohranjeno u nesvijesnom. Čudna je logika reklama. Nema razloga da se od Bronhija ( bombona ) lakše diše, ali ostalo je to od davnih vremena negdje u glavama nas staraca upravo od reklama prije dnevnika.
20.03.2007. (18:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Možda se varam, no možda...
U potpunosti se slažem s razmišljanjima. Pogotovo u vezi reklama. Jednostavno postoji to ''nešto'' u svijesti potrošaća da jednostavno slijepo vjeruju, ne razmišlajući posežu za proizvodima. U reklamam je dosta neistine i pretjerivanja. Mnogo je veoma glupih reklama. No koliko one glupe i odbojne bile, na nas ostave dojam i sjetimo ih se u svako doba, a time i toga proizvoda koji se reklamira. A tada i taj proizvod često završava u našoj ''košari'' . Pozdrav
21.03.2007. (23:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kuzushi
Ja više vjerujem u kvalitetu proizvoda ako za njega cujem, a ne vidim da se jako puno reklamira, to znaci da mu je kvaliteta dovoljna reklama...
POzdrav
22.03.2007. (15:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zi
Kad krenu reklame na televiziji, ja lijepo stišam zvuk do kraja. Probajte. Većina reklama tad izgleda smiješno i ne djeluje na isti način kao prije. Zvuk je taj koji nam još satima i danima bruji u glavi i hipnotizira nas da kupimo proizvod.
28.03.2007. (13:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
alex34
pa,kako ti kažeš,posao je posao,novac je novac i sve se vrti oko njega.ali i ulizivanje je doro....tako nekako....bog
07.04.2007. (16:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cura iz dubrave
dobar blog samo puno teksta stavi i slikice,by do way svrati do mog
15.04.2007. (20:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...