@Nažigač daleko je to od besplatnog studiranja. Svaki od njih je platio po desetak tisuća EUR-a za polaganje raznih nivoa civilne profi-dozvole. Problem je što su završili isti fakultet kao i civilni piloti, ali nemaju iste dozvole. Znači znaš onda dokle im je došla voda, kad su spremni sve polagati iz početka samo da se maknu iz trulog sustava koji ih siše. Za platu od cca 6000 hrk. @Zagi tko ne plaća svoju, plaća tuđu vojsku. Puno skuplje. Povijesno dokazano.
12.01.2007. (10:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Iskreno ovakvo Ratno zrakoplovstvo kakvo imamo danas ne služi *urcu. Neispravni zrakoplovi, piloti izvan trenaže s malo sati naleta, ne motivirani djelatnici sa nikakvim plaćama, rad u teškim uvjetima bez adekvatne opreme i da dalje ne nabrajam... što nije rastureno, na dobrom je putu da se rasturi do kraja. Vid oružanih snaga koji predstavlja presudnu komponentu ratovanja i bez kojeg je ne moguće pobijediti u modernom sukobu. A kad bi HRZ bio ono što Zrakoplovstvo jest u normalnim državama, služilo bi sljedećim mirnodopskim zadaćama: 1. Nadzoru i obrani suverenog zračnog prostora RH 2. Presretanju i prisilnom spuštanju ne identificiranih i otetih zrakoplova 3. Nadzoru granice u smislu spriječavanja ulaska ne legalnih imigranata, droge i sl. 4. Nadzoru šumskih područja u cilju ranog otkrivanja požara i počinitelja 5. Gašenju požara iz zraka 6. Prevoženju vatrogasaca i namjensko organiziranih snaga u ugrožena područja RH 7. Traganju i spašavanju nestalih i unesrećenih 8. Hitnom medicinskom transportu 9. Prevoženju i postavljanju specijalnih tereta na nepristupačnim terenima 10. Jeftinijoj komercijalnoj usluzi civilnom sektoru (transporta, snimanja iz zraka...) 11. Pružanju remontnih usluga komercijalnom zrakoplovstvu 12. ...i svemu ostalom čemu se nisam mogao dosjetiti ovako iz glave
12.01.2007. (20:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
prema svemu što si nabrojio, hrvatskoj su potrbniji piloti i helikopteri (poput meni najdražeg starog MIL24) nego brdo para bačeno na prastare migove, secend hand phantome, Mirage i sl tuđe ishodovano smeće. Uglavnom Vojni piloti su nam potrebni za Civilne probleme. Naročiti one koje brinu Hrvatsku kao wanabe turističku destinaciju.
12.01.2007. (21:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hvala na odgovoru. Kužim sustav jer sam i sam bio u njemu jedno vrijeme (HRZ). Bespredmetna rasprava, kao i svi mogući okrugli stolovi na TV poslije kojih s eništa ne događa.
13.01.2007. (09:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ove godine - trojica kadeta, a na godinu dvojica, pa tako, dok ne presuši interes... Doći će vrijeme da će se netko - upitati, to sigurno. A isto tako je sigurno - da nitko neće odgovarati - što nema novih "završenih" pilota i što su piloti u najboljim godinama otjerani u mirovinu ili prešli u civilno zrakoplovstvo. No možda nekom i zatrebaju - kad uđemo u NATO... Pozdrav :))) P.S. Kad si spomenuo smrt kolege u Atosu, danas je kraj mene projurio balavac u novom BMW-u (nema više od dvadesetak godina), skoro je srušio ženu koja je prelazila cestu, kočnice su škripale, žena jadna potrčala i pala. Odjurio je, a prolaznik je upisao registraciju. Sad poslijepodne vozila sam se biciklom, iza mene je dojurio još jedan balavac na motorčini, skoro me preletio, čula sam ga još minutu iza toga... I takove kretene nitko ne vidi, a ljudima naplaćuju kazne za pogrešno parkiranje...
13.01.2007. (18:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Sadistico helikopteri i transportni kapaciteti zaista znatno pomažu civilnom društvu, ali ne treba zato uništiti sve ostalo. Na jedan način to nam se lagano i sugerira iz NATO-a. Šta će vam stari lovci. Vama trebaju samo transportni kapaciteti, a mi ćemo vam davati uslugu zaštite zračnog prostora. Koju će se naravno masno plaćati. Slovenci su popušili tu spiku. No najgore je kad nešto takvo ubiješ trebaju ti desetljeća da povratiš prijašnje stanje. Najviše zbog dugotrajnosti i prekinutog kontinuiteta obuke. S druge strane i u civilstvu posjedovanje vlastitog mlaznog lovca znači nešto što se ne može platiti novcem. Umjesto da ti organ za presađivanje putuje na relaciji Zagreb-Split sat i pol s helikopterom, MiG ga dostavi za 15 minuta. Šta misliš hoće li ti NATO dati svoj lovac iz Aviana za takvu zadaću... i ako ti ga daju koliko će ti naplatiti uslugu? @nažigač eto vidiš kako je naše selo malo. Naravno da se ljude u sustavu ne može zadržavti silom i ne dodjelom civilnih ovlaštenja na koja imaju pravo svojim školovanjem. Ljude se zadržava isključivo s plaćama i uvjetima rada. Možda to netko shvati prije nego nam ne bude prekasno. @Annabelle odgovorit ću ti s jednom Titovom. "Radimo kao da će sto godina biti mir, pripremajmo se kao da će sutra izbiti rat." Ako ne želiš hraniti svoju, hranit ćeš tuđu vojsku...
13.01.2007. (18:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kužim te potpuno, (mislim ja sam orgroman fan Aviona, naročito mlaznih iako znam da sigurno nikada neću uppravljati jednim osim virtualno) ali ipak izlazi da niti jedan od njih nije više potreban za niti jednu vojnu zadaću, nego samo strogo civilne.
Neznam kako su to riješile druge zemlje koje poput nas i nemaju baš ogroman zračni prostor na raspolaganju..mislim na neke ozbiljnije, ne Sloveniju :)
15.01.2007. (03:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Fanny ne trebaš brinuti... neće se nitko pitati ništa zbog ničega. Sve to se radi sa dobro razrađenim planom i programom, samo što naši ćoravi političari to ne mogu shvatiti, jer ne vide dalje od svojih sitnih prizemnih interesa... @Trill najžalosnije je što nitko ne visi zbog toga... @Sadistico površina Hrvatske je 56.542 km2, a recimo neke površinski manje države, sa puno mirnijim komšilukom (osim Izraela) drže sljedeće ptice grabljivice: -> Slovačka (48.845 km2) MiG-29 -> Nizozemska (41.526 km2) F-16 -> Švicarska (41.290 km2) F-18 -> Belgija (32.545 km2) F-16 -> Izrael (26.990 km2) F-15, F-16 ... i da ne nabrajam dalje mislim da si stekao generalni dojam :(
15.01.2007. (14:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
žalosno je da to što smo svi mi platili hrđa i trune zbog ljudi u politici koji opće ovu materiju ne razumiju, po njima bi se letjelo sa motornim zmajevima a neprijatelja bi napadali sa bojlerima kao što smo nažalost to morali činiti za rata, samo bedak može zanemariti ratno zrakoplovstvo i sve njegove prednosti u mirnodopskoj situaciji ...
vjerujem da će kad bukne na ljeto malo jači požar zasigurno naši "pametni" političari sjesti u motorne zmajeve i iznad požara se popišat te tako snagom političkog mlaza ugasiti požare koji će se pojaviti ...
15.01.2007. (15:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@dago i o malverzacijima oko nabave Kanadera se pisalo svojedobno. A kad izgori sve njima još bolje jer padaju cijene nekretnina. No takve vruće teme u medijima prolaze po onoj izija vuk magare... @filmskagreško od klijenata iz frizerskog. U frizerskom stolcu odaju ti se i najbolje čuvane državne tajne. No od svega toga, objavljuje se samo ono što nam dozvoli prvo pravilo poslovanja 012 postaje...
15.01.2007. (16:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nažalost najčešće našim predragim političarima u glavu neke stvari sjednu kad im se zapali stolica ispod guzice te bi valjalo kada se to desi umjesto da se pošalju vatrogasci sa vozilima da se pošalje nekoliko desetaka ljudi da ih popišaju i ugase ...
koliko vidim o kanaderima više ni jednog slova se nigdje ne može čuti, no koliko meni moja intuicija govori od onoliko kanadera koje smo imali (nije ih bilo mnogo) vjerujem da su se u njih već golubovi i stršljeni uselili ...
no zato će nam oni poljoprivredni zaprašivači (traktori) gasiti požare kad planu jer u njih stane doslovno dvije i pol kapi vode te pride im dodat koji MI8 sa kadom vode na štriku ...
tragedija je mala riječ za sve što nam se dešava u ovo "truloj" državi Danskoj ...
15.01.2007. (22:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nažalost, da moj prijatelj Ljudevit Pohajda je poginuo u tom ATOS-u laka mu bila Hrvatska zemlja, a zadnji razgovor koji sam vodio s njime je izgledao ovako: Imaju za isplatit prekovremene vlakovođama kojih ima znatno više, a nemaju za 200 tinjak pilota. Nadam se samo da nisu opet bili u pitanju oni slavni F-16, otpisani već od Nacionalne garde i s nekih 200 do totalnog resursa. U biti najsigurniji su piloti dok lete Pilatuse i 206-tice, jer kad sjednu u 21 ili 8 i 24, to je ono živa kockarnica.
16.01.2007. (22:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nažigač
Ajde, pusti ljude da u miru besplatno studiraju kako bi kasnije mogli kao civilni piloti imati barem neke koristi od zanata.
11.01.2007. (20:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zgdnevnik
A kad vidiš di sve fali love a na kaj se sve trpši di ne treba onda u ovoj našoj državi niš nije čudno.
11.01.2007. (22:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
012 STATION posada
@Nažigač daleko je to od besplatnog studiranja. Svaki od njih je platio po desetak tisuća EUR-a za polaganje raznih nivoa civilne profi-dozvole. Problem je što su završili isti fakultet kao i civilni piloti, ali nemaju iste dozvole. Znači znaš onda dokle im je došla voda, kad su spremni sve polagati iz početka samo da se maknu iz trulog sustava koji ih siše. Za platu od cca 6000 hrk.
@Zagi tko ne plaća svoju, plaća tuđu vojsku. Puno skuplje. Povijesno dokazano.
12.01.2007. (10:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SadisticoShy
čemu Hrvatskoj služi vojna aviacija - danas ?
12.01.2007. (11:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
012 STATION posada
Iskreno ovakvo Ratno zrakoplovstvo kakvo imamo danas ne služi *urcu. Neispravni zrakoplovi, piloti izvan trenaže s malo sati naleta, ne motivirani djelatnici sa nikakvim plaćama, rad u teškim uvjetima bez adekvatne opreme i da dalje ne nabrajam... što nije rastureno, na dobrom je putu da se rasturi do kraja. Vid oružanih snaga koji predstavlja presudnu komponentu ratovanja i bez kojeg je ne moguće pobijediti u modernom sukobu.
A kad bi HRZ bio ono što Zrakoplovstvo jest u normalnim državama, služilo bi sljedećim mirnodopskim zadaćama:
1. Nadzoru i obrani suverenog zračnog prostora RH
2. Presretanju i prisilnom spuštanju ne identificiranih i otetih zrakoplova
3. Nadzoru granice u smislu spriječavanja ulaska ne legalnih imigranata, droge i sl.
4. Nadzoru šumskih područja u cilju ranog otkrivanja požara i počinitelja
5. Gašenju požara iz zraka
6. Prevoženju vatrogasaca i namjensko organiziranih snaga u ugrožena područja RH
7. Traganju i spašavanju nestalih i unesrećenih
8. Hitnom medicinskom transportu
9. Prevoženju i postavljanju specijalnih tereta na nepristupačnim terenima
10. Jeftinijoj komercijalnoj usluzi civilnom sektoru (transporta, snimanja iz zraka...)
11. Pružanju remontnih usluga komercijalnom zrakoplovstvu
12. ...i svemu ostalom čemu se nisam mogao dosjetiti ovako iz glave
12.01.2007. (20:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SadisticoShy
prema svemu što si nabrojio, hrvatskoj su potrbniji piloti i helikopteri (poput meni najdražeg starog MIL24) nego brdo para bačeno na prastare migove, secend hand phantome, Mirage i sl tuđe ishodovano smeće. Uglavnom Vojni piloti su nam potrebni za Civilne probleme. Naročiti one koje brinu Hrvatsku kao wanabe turističku destinaciju.
12.01.2007. (21:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nažigač
Hvala na odgovoru. Kužim sustav jer sam i sam bio u njemu jedno vrijeme (HRZ). Bespredmetna rasprava, kao i svi mogući okrugli stolovi na TV poslije kojih s eništa ne događa.
13.01.2007. (09:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fanny
Ove godine - trojica kadeta, a na godinu dvojica, pa tako, dok ne presuši interes... Doći će vrijeme da će se netko - upitati, to sigurno. A isto tako je sigurno - da nitko neće odgovarati - što nema novih "završenih" pilota i što su piloti u najboljim godinama otjerani u mirovinu ili prešli u civilno zrakoplovstvo. No možda nekom i zatrebaju - kad uđemo u NATO... Pozdrav :)))
P.S. Kad si spomenuo smrt kolege u Atosu, danas je kraj mene projurio balavac u novom BMW-u (nema više od dvadesetak godina), skoro je srušio ženu koja je prelazila cestu, kočnice su škripale, žena jadna potrčala i pala. Odjurio je, a prolaznik je upisao registraciju. Sad poslijepodne vozila sam se biciklom, iza mene je dojurio još jedan balavac na motorčini, skoro me preletio, čula sam ga još minutu iza toga... I takove kretene nitko ne vidi, a ljudima naplaćuju kazne za pogrešno parkiranje...
13.01.2007. (18:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
012 STATION posada
@Sadistico helikopteri i transportni kapaciteti zaista znatno pomažu civilnom društvu, ali ne treba zato uništiti sve ostalo. Na jedan način to nam se lagano i sugerira iz NATO-a. Šta će vam stari lovci. Vama trebaju samo transportni kapaciteti, a mi ćemo vam davati uslugu zaštite zračnog prostora. Koju će se naravno masno plaćati. Slovenci su popušili tu spiku. No najgore je kad nešto takvo ubiješ trebaju ti desetljeća da povratiš prijašnje stanje. Najviše zbog dugotrajnosti i prekinutog kontinuiteta obuke.
S druge strane i u civilstvu posjedovanje vlastitog mlaznog lovca znači nešto što se ne može platiti novcem. Umjesto da ti organ za presađivanje putuje na relaciji Zagreb-Split sat i pol s helikopterom, MiG ga dostavi za 15 minuta. Šta misliš hoće li ti NATO dati svoj lovac iz Aviana za takvu zadaću... i ako ti ga daju koliko će ti naplatiti uslugu?
@nažigač eto vidiš kako je naše selo malo. Naravno da se ljude u sustavu ne može zadržavti silom i ne dodjelom civilnih ovlaštenja na koja imaju pravo svojim školovanjem. Ljude se zadržava isključivo s plaćama i uvjetima rada. Možda to netko shvati prije nego nam ne bude prekasno.
@Annabelle odgovorit ću ti s jednom Titovom. "Radimo kao da će sto godina biti mir, pripremajmo se kao da će sutra izbiti rat." Ako ne želiš hraniti svoju, hranit ćeš tuđu vojsku...
13.01.2007. (18:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
trill
Žalosno je sve to skupa...
13.01.2007. (19:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SadisticoShy
Kužim te potpuno, (mislim ja sam orgroman fan Aviona, naročito mlaznih iako znam da sigurno nikada neću uppravljati jednim osim virtualno) ali ipak izlazi da niti jedan od njih nije više potreban za niti jednu vojnu zadaću, nego samo strogo civilne.
Neznam kako su to riješile druge zemlje koje poput nas i nemaju baš ogroman zračni prostor na raspolaganju..mislim na neke ozbiljnije, ne Sloveniju :)
15.01.2007. (03:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
012 STATION posada
@Fanny ne trebaš brinuti... neće se nitko pitati ništa zbog ničega. Sve to se radi sa dobro razrađenim planom i programom, samo što naši ćoravi političari to ne mogu shvatiti, jer ne vide dalje od svojih sitnih prizemnih interesa...
@Trill najžalosnije je što nitko ne visi zbog toga...
@Sadistico površina Hrvatske je 56.542 km2, a recimo neke površinski manje države, sa puno mirnijim komšilukom (osim Izraela) drže sljedeće ptice grabljivice:
-> Slovačka (48.845 km2) MiG-29
-> Nizozemska (41.526 km2) F-16
-> Švicarska (41.290 km2) F-18
-> Belgija (32.545 km2) F-16
-> Izrael (26.990 km2) F-15, F-16
... i da ne nabrajam dalje mislim da si stekao generalni dojam :(
15.01.2007. (14:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dag Dagoberovic
žalosno je da to što smo svi mi platili hrđa i trune zbog ljudi u politici koji opće ovu materiju ne razumiju, po njima bi se letjelo sa motornim zmajevima a neprijatelja bi napadali sa bojlerima kao što smo nažalost to morali činiti za rata, samo bedak može zanemariti ratno zrakoplovstvo i sve njegove prednosti u mirnodopskoj situaciji ...
vjerujem da će kad bukne na ljeto malo jači požar zasigurno naši "pametni" političari sjesti u motorne zmajeve i iznad požara se popišat te tako snagom političkog mlaza ugasiti požare koji će se pojaviti ...
15.01.2007. (15:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
filmske greske
Smao jedno kratko pitanje, od kud tebi sve te informacije ??
15.01.2007. (16:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
012 STATION posada
@dago i o malverzacijima oko nabave Kanadera se pisalo svojedobno. A kad izgori sve njima još bolje jer padaju cijene nekretnina. No takve vruće teme u medijima prolaze po onoj izija vuk magare...
@filmskagreško od klijenata iz frizerskog. U frizerskom stolcu odaju ti se i najbolje čuvane državne tajne. No od svega toga, objavljuje se samo ono što nam dozvoli prvo pravilo poslovanja 012 postaje...
15.01.2007. (16:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dag Dagoberovic
nažalost najčešće našim predragim političarima u glavu neke stvari sjednu kad im se zapali stolica ispod guzice te bi valjalo kada se to desi umjesto da se pošalju vatrogasci sa vozilima da se pošalje nekoliko desetaka ljudi da ih popišaju i ugase ...
koliko vidim o kanaderima više ni jednog slova se nigdje ne može čuti, no koliko meni moja intuicija govori od onoliko kanadera koje smo imali (nije ih bilo mnogo) vjerujem da su se u njih već golubovi i stršljeni uselili ...
no zato će nam oni poljoprivredni zaprašivači (traktori) gasiti požare kad planu jer u njih stane doslovno dvije i pol kapi vode te pride im dodat koji MI8 sa kadom vode na štriku ...
tragedija je mala riječ za sve što nam se dešava u ovo "truloj" državi Danskoj ...
15.01.2007. (22:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Berini dnevnici
Nažalost, da moj prijatelj Ljudevit Pohajda je poginuo u tom ATOS-u laka mu bila Hrvatska zemlja, a zadnji razgovor koji sam vodio s njime je izgledao ovako: Imaju za isplatit prekovremene vlakovođama kojih ima znatno više, a nemaju za 200 tinjak pilota. Nadam se samo da nisu opet bili u pitanju oni slavni F-16, otpisani već od Nacionalne garde i s nekih 200 do totalnog resursa. U biti najsigurniji su piloti dok lete Pilatuse i 206-tice, jer kad sjednu u 21 ili 8 i 24, to je ono živa kockarnica.
16.01.2007. (22:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...