Komentari

knjigoljub.blog.hr

Dodaj komentar (9)

• lucija9

Moljče, hvala što ne zanemaruješ predstaviti i podsjetit nas na, uvjetno rečeno „starije“ pisce. Kako je on u najboljim godinama to“starije“ se odnosi na godine koliko je prisutan u svim sferama pisane riječi.Bila sam polaznik više njegovih radionica kreativnog pisanja pri Pučkom učilištu u Zagrebu, gdje je on nama bio mentor u pravom smislu riječi. Učio nas je zanatu pisanja. Koliko smo uspjeli naučiti nije toliko bitno,jer dalje to ovisi o našem radu, već bitno je što nas je naučio čitati i vidjeti i osjetiti napisano. Bili smo grupa od nas desetak i šestero nas aktivno piše.( I među blogerima nas ima!) To je pohvala Profesoru! Osim toga redovno nas poziva na mnoge kulturne prezentacije pisane riječi, bilo da je on učesnik ili je kvaliteta prezentacije visoka i želi nam proslijediti informaciju. Plodonosan je. Prijevodom Čapeka upoznao nas je s „Ratom s daždevnjacima“, predstavio nam je novi prijevod kratkih priča Thomasa Manna i inih djela kao subjekt „Bauerovog pristuopa“ u izdavačkoj kući „Kruzak“, zatim u dječjoj književnosti je prisutan odavna i njegova Kneginjica Virna Rastočka je nešto sasvim novo i prekrasno! Na njegovim romanima prepoznali smo poetiku pisanja o kojoj nam je predavao. Da je pisac soneta doznali smo na Danima ljubavne poezije na Ljubičinom grobu u Samoboru
    u spomen velikoj, neostvarenoj ljubavi Stanka Vraza.
    Imala bih mnogo lijepih riječi reći o profesoru Baueru, i to nikada ne bi bilo sveobuhvatno koliko rada stoji iza njega, ali sliku o njemu bi najbolje opisala potvrda izrečene misli iz jedne školske priče: „Svi učimo od svih!“ Nas, svoje učenike, uzdigao je sebi ravnima. To čine samo izuzetni ljudi!!
    Preporućujem: Čitajte Bauera!

avatar

01.01.2007. (03:53)    -   -   -   -

• Marinianis

Kneginjica Virna Rastočka je nešto novo objavljeno? Gdje se može naći? Na internetu nema ništa pod tim imenom.

avatar

10.01.2007. (17:03)    -   -   -   -

• Marinianis

Draga Lucija, u međuvremenu dogodila se ljubavna katastrofa. Virna je Rabusa zatekla u ljubavnom grču ni manje ni više u ambaru za kukuruz i to, zamisli, s pastiricom-svinjarkom. To je za tvrdoglavu i ponosnu Virnu bilo pre-previše.

avatar

05.02.2007. (10:24)    -   -   -   -

• Marinianis

Jooj, lucija 9 (srrrk, puć, puć, malo kave i cigarete), Virna je spakirala klince i otišla k ocu. Rabus se nije usudio otić doma već se danima tješio kog svinjarke u kocu. Stari joj je rekao kako je ne namjerava kazniti, kažnena je dovoljno što se spetljala sa skitnicom koji je smisao života našao u traženju i vječito živi u iluziji. Bogme je Rabus potražio Virnu, susjedi su rekli da je otišla k ocu. Uputio se on tamo i lupao na vrata tvrdoga grada. Vikao je kao Kremenko Vilmaaa, zapravo Virnaaaa!!! Srce nije kamen i Virna je promolila glavu kroz puškarnicu. Trudila se da bude stroga i ozbiljna. -Otvori Virna! Kad ga je vidjela zadrhtala joj je brada i počela je plakati. -Kako si mogao? -Volim te Virna al dvaput je dvaput!! Bio je njegov odgovor. Virna je još više počela plakati i rekla mu je: -Svinjo jedna! Neću ti otvoriti. Rabus se potuljio, okrenuo i zauvijek otišao. Priča se da je promijenio zanimanje, da je kupio medvjeda, naravno ženskog jer brundanje muškog medvjeda nebi nikako podnio, a ženskoga do neke mjere. I tako pričalo se da putuje po vašarima i da medvjed zarađuje novce jer se Rabus prilično istrošio na njegovu kupovinu.

avatar

14.02.2007. (14:37)    -   -   -   -

• marinianis