Komentari

xavierlibertador.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • ZlicaOdOpaka

    No pasaran :-)).

    avatar

    19.12.2006. (03:54)    -   -   -   -  

  • Vatro

    NO PASARAN!! I čestitke i podrška Sao Paolu! Ono što mene kod marketinga više muči od njegove svrhe i oblika u koji se razvio, su ljudi koji ga puše. Okej, imaš novi proizvod i onda u novinama daš oglas "Imamo novi proizvod". Sve pet. Ali: "Naš proizvod koriste oni koji su mladi/ljepi/pametni/drukčiji od drugih - a vi valjda želite biti takvi"; pa onda kad to još netko stvarno i proguta..."Volim svoj stil života"-slogan iz reklame za fakin deterdžent sa suđe, eeej!! Nije dobro što ljudi prodaju maglu, al je još gore što je drugi kupuju. A najgore je što ljudi koji ju prodaju, što bi rekli - markentiški magovi - stvarno vjeruju u ta svoja, da prostite, sranja...
    Latinska Amerika nas neće razočarati, oni će biti predvodnici nekog novog, normalnijeg života, za razliku od njihovih sjevernih susjeda/tlačitelja/blabla. Sve oči uprte u Sao Paolo!
    Odličan post, čestitam i podpisujem svaku riječ.
    Još jednom: NO PASARAN!

    avatar

    19.12.2006. (10:36)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    zgazit će te accounti svijeta...

    avatar

    19.12.2006. (13:50)    -   -   -   -  

  • rutvica

    to je to, žavijere :)
    mene naročito zbuni kad vidim da za brendovima luduje, ne znam kako da ih karakteriziram, 'alternativna' ekipa. ono, mora se imati dokse, starke, vensice... wtf? to vam nije punk, djeco.

    avatar

    19.12.2006. (18:26)    -   -   -   -  

  • svijet u boci

    Jebote, šta bi dao da se maknu svi jambo plakati iz grada....mislim nije da bi nešto dao ali:)

    avatar

    20.12.2006. (18:27)    -   -   -   -  

  • dmj

    Ono što je osvijetljeno u Vatikanu samo po sebi je reklama, i to najodvratnijeg i najpogubnijeg proizvoda u povijesti čovječanstva - organizirane religije.

    avatar

    21.12.2006. (18:55)    -   -   -   -  

  • žavijer

    @dmj - o organiziranoj religiji se možemo složiti, ali to je drugi par rukava. Ono što je osvijetljeno jesu Berninijeve kolonade, obelisk, bazilika sv.petra, sixteenska kapela i tako dalje. Dakle, ono što - bez obzira na opijum za narod, benedikta 16, Tomasa Torquemadu, inkviziciju i zabranu uporabe kondoma u AIDS-om desetkovanim afričkim zemljama - vrijedi tog light-showa.

    avatar

    22.12.2006. (01:45)    -   -   -   -  

  • dmj

    Bez daljnjega. Pored svih zala koje su donijele svijetu, religije su ipak ostavile i nešto lijepo, zgrade, kipove, slike... Samo, ako proniknemo u srž stvari shvatit ćemo da su i to bile isključivo reklame, marketing proizvoda koji se nesmanjenom žestinom prodaje već tisućama godina. Mislim, Masaccio ili Michelangelo su bili plaćeni da na zidovima nacrtaju reklame za Novi, odnosno Stari zavjet isto kao što su danas reklamne agencije plaćene da na zidove stave jumbo plakate za Coca Colu ili Heineken. To što su oni prvi pritom uspjeli stvoriti umjetnost neprolazne ljepote samo je vrh ledene sante, jer je iza njih bilo na tisuće netalentiranih lokalnih zanatlija koji su štancali Isuseke i Madonice kojima danas starina daje jedinu vrijednost. Otvoreno je, međutim, pitanje postoji li u današnjem marketingu taj vrh ledene sante, hoćemo li se nekoj današnjoj reklami za pola tisućljeća diviti kao umjetnosti neprolazne vrijednosti. Tj. hoće li je marketinški stručnjaci za procjenjivanje vrijednosti umjetnina proglasiti takvom, i nastaviti podgrijavati taj mit.

    avatar

    22.12.2006. (08:39)    -   -   -   -  

  • žavijer

    Ima jedna krucijalna razlika:
    crkva želi tvoju dušu
    marketing samo tvoj novac.

    Ovo prvo je olinjala ali jezivo moćna struktura, tajno društvo uzvišenog cilja i samoproglašenog božanskog poslanja
    s ožiljcima od borbi, strijama od debljanja, krastama od opačine i poroka, starima 2000 godina
    s tisućama recki na nožu, s nekoliko uništenih civilizacija na grbači,
    s najljepšim umjetničkim djelima u povijesti umjetnosti
    s vjekovnim misterijima, neizrecivim tajnama, arhivima i katakombama u kojima se nalazi Sv. Gral i Kamen mudraca

    Možeš je mrziti, možeš je voljeti, može ti se gaditi, ali ta zvjerka je nešto što se mora respektirati, jer je pronosila sjećanje i stvarala civilizacijsko tkivo kada ništa drugo nije postojalo

    Ovo drugo običan je mladoliki dripac u skupom odijelu, s mobitelom na uhu i ljigavim smiješkom na licu
    koji te pokušava oženiti za lovu.
    Ako si pohlepan za lovu i sumnjivih etičkih načela - željet ćeš biti kao on,
    Ako nisi, jedino što možeš je prezirati ga, i stisnuti mu šljagu.

    Ne vjerujem da je takva dripčina, s tako prizemnim ciljevima i težnjama, u stanju stvoriti išta dugoročno vrijedno
    Mada ćemo se svi blago naježiti i pasti u određeno emotivno stanje kada vidimo staru reklamu za Radensku tre cuori
    To je zbog nostalgije i mladosti
    Svi volimo stare reklame
    jer nas podsjećaju na mlađe sebe
    ili na ljude prije nas
    kao i stare novine

    avatar

    22.12.2006. (12:58)    -   -   -   -  

  • dmj

    Vidiš, ja pak mislim da je kultura reklama i marketinga već uspjela stvoriti djela trajne umjetničke vrijednosti, od oh toliko očitog Andya Warhola (čije vrećice juha i slične pizdarije možda mogu izgledati kao izdrkavanje u udžbenicima povijesti umjetnosti, ali u neposrednom kontaktu ostavljaju snažan, uznemirujuć dojam) do Williama Gibsona. Pri čemu, naravno, ne možemo znati koliko će ta djela biti interesantna budućim naraštajima, priznajem. Mogu razumjeti odbijanje kulture konzumerizma, no mene ona više privlači i predstavlja izazov, nego što je se gnušam. Dekadentna društva poput današnjeg možda u principu i ne ostavljaju za sobom tako divnu umjetnost, ali sam oduvijek nekako patio na njih...

    avatar

    22.12.2006. (15:29)    -   -   -   -  

  • žavijer

    :D pričaj mi - diplomski mi je bio na temu dekadentizma - intoniran kao apologetika
    ali, ali...
    današnja (marketingizirana) dekadentnost je rezultat nečeg previše postmodernog (lažnog) - ona mami, intrigira, ostavlja mjestimično bez daha, ali za razliku od "prave" dekadencije, koja je proizlazila iz pesimizma, iscrpljenosti, zasićenja i blaziranosti (uzvišenog) duha koji gleda svijet oko sebe s gnušanjem i svojim ga životom i djelom dekonstruira, uništava, pljuje

    - današnji pak Zeitgeist vizualiziram kao stanara BB kuće - proaktivni, mladi, utegnuti, skvarcani, brendirani tupan, koji je utoliko 'dekadentan' i 'moderan' koliko mu to određuje uredan, počešljan board of management korporacije. Iliti The Man.
    Svi znaci dekadentnosti su tu ('živi za danas, ko jebe sutra', koketiranje s istospolnom ljubavi, pljuvanje na tradiciju, kult mladosti, zasićivanje simbolima, slikama, mirisima, podražajima, 'anything goes'...), ali - svi se ti znaci iščitavaju s Diesel jumbo-plakata, oni su običan konstrukt, oni su običan, tanki premaz forme ispod čega ne postoji ništa..

    avatar

    22.12.2006. (16:50)    -   -   -   -  

  • rutvica

    :s veći komentari od posta :) i jednako dobri i zanimljivi, od oba sudionika.
    nema baš veze s postom ali ima malo s ovime da i reklama može biti umjetnost - kaj mislite kad će kompjuterske igrice postati umjetnička forma? iz jeftine zabave, kao nekad film, kao nekad strip.

    avatar

    22.12.2006. (21:33)    -   -   -   -  

  • dmj

    Mislim da su već postale. Danas će se vizualno kreativni klinci prije posvetiti rađenju igrica, nego anakronom mediju poput stripa. (Bez obzira što je meni, generacijski, strip mnogo bliži.) Dijelom čak i u okviru velikih korporacija stvara se Umjetnost, a pogotovo na nezavisnoj sceni - ne pratim to područje, ali, posredno, posve sam u to uvjeren.

    @žavijer - u većini si stvari koje pišeš u pravu, ali samo kada bi ponegdje upotrijebio izraze tipa "uglavnom" ili "većinom" mogao bih se složiti sa tobom. Jer me stav "sve je danas sranje" jako iritira, isključivost je to koja vodi fundamentalizmu (češće) ili simpatičnom dekonstruktivnom nihilizmu (rjeđe). A i u jednom se i u drugom slučaju gubi sposobnost uživanja u sitnicama, kako bi se lakše prebrodila nakaznost cjelokupnog postojanja - po meni jedini način koji daje smisao. Kako smo preživjeli život i još se pritom smijali.

    avatar

    23.12.2006. (11:30)    -   -   -   -  

  • svijet u boci

    Evo meni već nedostaje stari logo zagrebačke banke...imao je umjetničkog štiha. Iako samo rutva zna koliko se ja volim obrušit na bankare, ali to je već neka druga tema. Ili nije?

    avatar

    23.12.2006. (11:37)    -   -   -   -  

  • žavijer

    @rutvica: dmj ima pravo - ne igram, odnosno, igram iznimno rijetko (ali dobro), no već sam izvjestan broj igara vidio koje bi se dale opisati kao rubna, alternativna 'umjetnost' - u svakom slučaju veća nego mnogi filmovi koji sami sebe takvima doživljavaju.
    @dmj - naravno - za sve napisano i rečeno bez daljnjeg dodajem i jedan "uglavnom" :D
    Izbjegavam koristiti ograđivanja i neutraliziranja u govoru jer ona često škopiraju i bespotrebno razvodnjuju misao. But it goes without saying da je sve o čemu pričamo, i sve što oko sebe vidimo izrazito relativno, i da svemu valja pristupati uz male ograde - kao da je riječ samo o snu. Jer, možda i jest. To se, naravno, ne odnosi jedino na fundamentalizam.
    @svijet u boci - smiješno, ali i meni već nedostaje. Al ko što rekoh - vjerojatno samo kao znak koji je tu oduvijek, prisutan u topografiji djetinjstva, kao dio uspomene na prve odlaske na Trg Republike s roditeljima, poveznica s nečim što je bilo prije...
    Trebao bih možda napisati neki post o nepostojanju pozitivnih a ne-seoskih i ne-seljačkih tradicija u ovom našem balkanskom podneblju.

    avatar

    23.12.2006. (12:06)    -   -   -   -  

  • rutvica

    slatki ste kad se ovoliko raspišete :)
    a ovo za igrice mi je i palo na pamet jer sam pomislila: hm, gle slijedeću formu, a ja to neću kužiti, k'o moja pokojna prateta koja je obožavala wagnera, a za jazz uvijek govorila da je obična buka i 'prokleti jac'.

    avatar

    23.12.2006. (17:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...