ejla... zanimljiva tema... baš o tom ocjenjivanju puno razmišljam u zadnje vrijeme... shvatila sam koliko profesori mogu biti nekorektni... idem u 3. razr i bitne su mi ocjene (jer ipak želim upisat fax),ali isto tako mislim da mi je bitnije moje znanje nego onaj broj šta piše u dnevniku ili na papiru... ali nažalost (samo) pomoću tog papira ću upisat fax.. osim toga niko me neće pitat koliko ja znam, nego s koliko prolazim i koje su mi ocjene... i profesori nam često ponavljaju kako je bitnije naše znanje nego ocjene,jer svatko može naštrebat neku lekciju,a nakon možda 2 mj se toga uopće neće sjećat... ali zašto nam onda daju takve ocjene....??? a ono šta najviše mrzim i ono šta sam doživjela u zadnjih tjedan dana u 3 predmeta : "ja znam da ti znaš za 5,al evo ti 3.To će ti bit poticaj za drugo polugodište." čemu to??? ko da će me to stvarno motivirat... samo me deprimira jer znam da imam 3 ko i neki debil koji je jedva navuko trojku... i ta me nepravda boli i ljuti i u inat profesorici ne želim učiti... i još jedna stvar koja me jaaako jaaako nervira i dosta mi je živaca uzela u zadnje vrijeme... kako oni koji stalno bježe s nastave- pod ovim nemislim jedan sat na dan nego po 3 tjedna i to neopravdano al naravno uvijek nađu ispričnicu i slučajno se nađu subotom i četvrtkom vani u najpoznatijem disku ili po danu na središnjem trgu- mogu imat ista prava kao oni koji su na nastavi stalno?! i oduzimat vrijeme ispitivanja onim učenicima koji stvarno zaslužuju da budu ispitani?! naravno to se i meni desilo... nije da sam ja STALNO na nastavi al bar sam više od takvih osoba... i onda ja i ta osoba imamo ista prava... ja moram čekat drugi sat da me pitaju jer je ta osoba zauzela čitav sat... SORRY na malo dužem komentaru al to me baš smetalo i morala sam napisat... zadnja 2 dana KONSTANTNO o tome pričam pa se neako uklopilo u ovu temu... nadam se da se ne ljutiš=) *CMOK*
15.12.2006. (16:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dragi moj Junac, isprvak netočnog navoda - nije KNOS, nego HNOS (Hrvatski nacionalni obrazovni standard). Čisto kao dodatak, znaš li da je pedagoški standard za predškolski odgoj na snazi od 1978. i do danas nije promijenjen.
Moj profesor tjelesnog je imao foru da gimnastiku (koja inače nosi 90% polugodišne ocjene) ocjenjuje kao na gimnastičkom natjecanju. Pa idemo... parter, vratilo, ruče, konj, karike... i nema popusta, nema za***ancije. Prve godine sam imao 2, druge 3, treće 4 i kao maturant isto 4. Zbog toga sam se drugo polugodište uvijek gadno trudio da nabijem dovoljno petica na trčanju i rukometu da mogu imati 5 iz tjelesnog.
15.12.2006. (17:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Imaš pravo, ne rađamo se svi s istim sposobnostima i nepravedno je da neke od njih smatramo boljima i važnijima od drugih. Ipak, činjenica je da u današnjem školstvu ( a tako će vjerojatno i ostati) puno bolje prolaze učenici koji znaju matematiku, fiziku, geografiju i slične predmete, od onih kojima ide glazbeni, likovni ili tjelesni. Slažem se s time da je za dobru ocjenu iz predmeta poput matematike potrebno puno više truda nego za dva, tri kruga oko stadiona, pa mi je nekako i u redu da oni koji se više trude budu bolje nagrađeni. Možda bi se jedino moglo prestati ocjenjivati likovni, glazbeni i sl. ili barem uvesti neki drugi kriterij, različit od onog po kojem se dijele ocjene za ostale, ''teže'' predmete. Poznajem nekoliko osoba kojima je ocjena iz tjelesnog oduzela nekoliko dobrih prilika kasnije u životu. Nije isto kada se trudiš čitavu godinu i imaš prosjek od npr. 4,7 i kada te prof. tjelesnoga kazni jer ne trčiš dovoljno brzo pa taj prosjek, koji si marljivo zaslužio, padne na 4,4. Automatski je i uspjeh niži. To nije i ne može biti u redu. Činjenica je da se mnogi provlače s ocjenama iz tih ''lakših'' predmeta i njima podižu svoj prosjek jer im za dobru ocjenu nije potrebno previše rada i odricanja, potreban je manje-više samo talent, a ovi koji ga nemaju...plaćaju instrukcije iz matematike. To je čisti kontrast između marljivosti i ljenosti. Eto, to je optprilike moje mišljenje, iako...dalo bi se još o tome. Laku noć i šaljem ti veliki pozdrav!
16.12.2006. (00:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
"Nisu svi rođeni s darom za matematiku, risanje, pisanje, pamćenje, pjevanje, preskakanje kozlića"...uuuu fuck.....pa ja sam živio u zabludi. Hvala junac, sad krećem iz početka. :)
16.12.2006. (13:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
iskreno meni se svidja ovaj nacin ocjenjivanja jer iskreno nisam znala da su likovni i glazbeni vazni kao matematike i hrvatski. mozda nekom a najcesce su to oni kojima idu dobro ti predmeti. a njima ni nije bitno kakva im je matematika i hrvatski. ali priznajmo da likovni i tjelesni ne moze svak isto izvoditi... dok mat ako se potrudimo mozemo i nekad biti bolji od onih koji su za to " talentirani". iako iskreno nisam znala da mozes imat talent za hrvatski. inace za uspjeh je potrebno 10% talenta a 90% rada... a tako nije i s likovnim. nema svatko istu predodzbu ljepote i umjetnosti. pa znaci da su ti predmeti pomalo subjektvini. i mozes se ti trudit i trudit pa opet neces moci crtat kao neko talentiran. a i glas . za to se rodis. i ne mozes se poboljsat.... dok za mat mozes. mozes vjezbat i naucit. a kako ces ti naucit glasnice da ti izvode pravi ton?? mislim da je tvoje misljenje krivo. ali ne zelim ga mijenjati. sami moramo shvatiti greske. a zasto i bismo ako nam je ovako dobro?
pozdrav :)
16.12.2006. (15:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i napisao sam da likovni i glazbeni nisu toliko važni kao neki drugi predmeti. za hrvatski možeš imati talent u smislu pisanja sastavaka, zadaćnica, lektira... zašto neki uvijek dobiju 3 (najviše 4) iz zadaćnica, dok drugi koja je god tema dobe 5. nije sve u gramatici i točnom naglasku. ako si apsolutni antitalent za glazbeni ili likovni, naravno da ti nema pomoći... al probaj nacrtat okruglo sunce. iz prve će sunce više biti jajasto nego okruglo. probaj još jednom. jel ispalo malo bolje? probaj još jednom pa još jednom...ak se trudiš sunce će bit sve okruglije i okruglije... nemam apsolutni sluh (daleko sam od tog). tu i tam fulam koji ton, poluton...ali ako malo vježbam tj. otpjevam pjesmu par puta (uz drugi glas ili klavir kojeg svira mama), nakon nekog vremena ipak moj zvonki glas zazvuči pristojno. zato mislim da se i ti predmeti mogu (kolko tolko) izvježbati.
16.12.2006. (16:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nikad me nije toliko smetalo kaj sam antitalent za tjelesni, jebiga neki imaju problema sa visinom i skakanjem preko kozlića :(, ali živciralo me kaj mi se zbog tog smanjivo prosjek(bar u osnovnoj) žena mi nije vjerovala da se bojim visina, iako sam na spomen njih problijedila,i počela se nekontrolirano tresti... Za zadaćnicu iz hrvatskog JE naglasak je na gramatici, jedino moš dobiti slabiju ocjenu ako fulaš temu a gramatika ti je oke... Iz vlastitog iskustva dobivala sam iz zadaćnica 3, uvrh glave 4, sa komentarima "Nasmijala si me do suza!", "Sadržajno odlično, pravopis loš", tako da, nema to veze sa talentom za pisanja sastavka... Glazbeni u osnovnoj to je bilo zavijanje u nekih ljudi, pa su imali pet zato kaj se se trudili, srednja - štrebanje i prepoznavanje skladbi, likovni - crtanje, ak si imo pribor i crtao ono ajmo reć oke, imo bi pet; srednja - štrebanje i analiza slika... Ne možeš uspoređivati NIKAKO matematiku i tjelesni, ak ti ne idu logaritmi izvježbat ćeš milijun i jedan zadatak da ih shvatiš, aj ti mene natjeraj da se popnem negdje?! Kak ću ja to izvježbati? Kad počnem još hiperventilirati... Glazbeni i likovni aj to se moš malo usavršiti... Ali ipak sjećam se da su dečki u osmom razredu počeli mutirati, i Bog mu nije mogo pomoći da poboljša pjevanje, i šta da ćeš dečku 2 ili 3, jer je to fakat za tu ocijenu? Ja sam za da klinci imaju 5 iz likovnog, glazbenog i tjelesnog, bezveze da im se spušta prosijek, jer mislim ak imaš ogromnog talenta u razredu za crtanje i koliko god ti vježbao tvoji radovi će izgledati lošije nego njegovi, i kaj ćeš onda, ak daš talentu i ovom lošijem 5 nije fer, ako daš ovom lošijem 4 a to je njegov domet u crtanju - opet nije fer... Pa onda daj svima pet, neg stave drugi kriterij, ak nosiš pribor, mapu i dobar si na satu, a crtaš ko sa lijevom nogom imat ćeš pet, ako ne smanjite mu ocijenu... A matematiku, povijest, hrvatski, engleski, kemiju, fiziku - primite se jebene knjige, nije izlika ne ide mi matematika, pa nije ni meni išla pa sam imala 4, nije mi puno toga išlo pogotovo prirodni predmeti, pa sam cijele vikende trošila da bi to naučila tak da... Živcira me ti šta ekipa žica ocijene, primjerice jedna je cura od prosjeka 3,5 navukla do 4,5, btw. i ja sam imala 4,5 sa puno većim radom od nje tako da... Jednostavno ocjena je subjektivni doživljaj profesora, i možeš ti reć da si znao za više i sve, ali jedino se ocijena gleda... To je ko nogomet, pa si vidio kak je Werder jebeno igro protiv Barce :), al jedino kaj se pamti je rezultat... Aj, ništa, uživaj, idem ja učiti ;) Pozdrav!!!
17.12.2006. (12:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Duboka ispirka Dragi moj Junče. Naime od količine posla najvjerojatnije mi se učinilo (iako me ne bi začudilo ni da je kompjuter odigrao loš vic na moj račun) da umjesto "H" vidim "K". Molim te uvaži moje isprike i javno posipanje pepelom po glavi. Jednako tako častim sa božićnim pivom ili vinom iz Lidla po 30 euro centi.
21.12.2006. (16:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podra
blog sranje
15.11.2007. (16:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podra
vnsdhvs
15.11.2007. (16:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podra
ti si debil
15.11.2007. (16:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sanja_gta
ejla...
zanimljiva tema...
baš o tom ocjenjivanju puno razmišljam u zadnje vrijeme...
shvatila sam koliko profesori mogu biti nekorektni...
idem u 3. razr i bitne su mi ocjene (jer ipak želim upisat fax),ali isto tako mislim da mi je bitnije moje znanje nego onaj broj šta piše u dnevniku ili na papiru...
ali nažalost (samo) pomoću tog papira ću upisat fax..
osim toga niko me neće pitat koliko ja znam, nego s koliko prolazim i koje su mi ocjene...
i profesori nam često ponavljaju kako je bitnije naše znanje nego ocjene,jer svatko može naštrebat neku lekciju,a nakon možda 2 mj se toga uopće neće sjećat...
ali zašto nam onda daju takve ocjene....???
a ono šta najviše mrzim i ono šta sam doživjela u zadnjih tjedan dana u 3 predmeta :
"ja znam da ti znaš za 5,al evo ti 3.To će ti bit poticaj za drugo polugodište."
čemu to???
ko da će me to stvarno motivirat...
samo me deprimira jer znam da imam 3 ko i neki debil koji je jedva navuko trojku...
i ta me nepravda boli i ljuti i u inat profesorici ne želim učiti...
i još jedna stvar koja me jaaako jaaako nervira i dosta mi je živaca uzela u zadnje vrijeme...
kako oni koji stalno bježe s nastave- pod ovim nemislim jedan sat na dan nego po 3 tjedna i to neopravdano al naravno uvijek nađu ispričnicu i slučajno se nađu subotom i četvrtkom vani u najpoznatijem disku ili po danu na središnjem trgu- mogu imat ista prava kao oni koji su na nastavi stalno?!
i oduzimat vrijeme ispitivanja onim učenicima koji stvarno zaslužuju da budu ispitani?!
naravno to se i meni desilo...
nije da sam ja STALNO na nastavi al bar sam više od takvih osoba...
i onda ja i ta osoba imamo ista prava...
ja moram čekat drugi sat da me pitaju jer je ta osoba zauzela čitav sat...
SORRY na malo dužem komentaru al to me baš smetalo i morala sam napisat...
zadnja 2 dana KONSTANTNO o tome pričam pa se neako uklopilo u ovu temu...
nadam se da se ne ljutiš=)
*CMOK*
15.12.2006. (16:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MaoTze
Dragi moj Junac, isprvak netočnog navoda - nije KNOS, nego HNOS (Hrvatski nacionalni obrazovni standard). Čisto kao dodatak, znaš li da je pedagoški standard za predškolski odgoj na snazi od 1978. i do danas nije promijenjen.
Moj profesor tjelesnog je imao foru da gimnastiku (koja inače nosi 90% polugodišne ocjene) ocjenjuje kao na gimnastičkom natjecanju. Pa idemo... parter, vratilo, ruče, konj, karike... i nema popusta, nema za***ancije. Prve godine sam imao 2, druge 3, treće 4 i kao maturant isto 4. Zbog toga sam se drugo polugodište uvijek gadno trudio da nabijem dovoljno petica na trčanju i rukometu da mogu imati 5 iz tjelesnog.
15.12.2006. (17:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
Dragi moj Mao, ne znam o čemu ti pričaš... pa nigdje ne piše knos....
;D
hvala!
15.12.2006. (20:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Scarlett
Imaš pravo, ne rađamo se svi s istim sposobnostima i nepravedno je da neke od njih smatramo boljima i važnijima od drugih. Ipak, činjenica je da u današnjem školstvu ( a tako će vjerojatno i ostati) puno bolje prolaze učenici koji znaju matematiku, fiziku, geografiju i slične predmete, od onih kojima ide glazbeni, likovni ili tjelesni. Slažem se s time da je za dobru ocjenu iz predmeta poput matematike potrebno puno više truda nego za dva, tri kruga oko stadiona, pa mi je nekako i u redu da oni koji se više trude budu bolje nagrađeni. Možda bi se jedino moglo prestati ocjenjivati likovni, glazbeni i sl. ili barem uvesti neki drugi kriterij, različit od onog po kojem se dijele ocjene za ostale, ''teže'' predmete. Poznajem nekoliko osoba kojima je ocjena iz tjelesnog oduzela nekoliko dobrih prilika kasnije u životu. Nije isto kada se trudiš čitavu godinu i imaš prosjek od npr. 4,7 i kada te prof. tjelesnoga kazni jer ne trčiš dovoljno brzo pa taj prosjek, koji si marljivo zaslužio, padne na 4,4. Automatski je i uspjeh niži. To nije i ne može biti u redu. Činjenica je da se mnogi provlače s ocjenama iz tih ''lakših'' predmeta i njima podižu svoj prosjek jer im za dobru ocjenu nije potrebno previše rada i odricanja, potreban je manje-više samo talent, a ovi koji ga nemaju...plaćaju instrukcije iz matematike. To je čisti kontrast između marljivosti i ljenosti. Eto, to je optprilike moje mišljenje, iako...dalo bi se još o tome.
Laku noć i šaljem ti veliki pozdrav!
16.12.2006. (00:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Skitam se i kenjam
"Nisu svi rođeni s darom za matematiku, risanje, pisanje, pamćenje, pjevanje, preskakanje kozlića"...uuuu fuck.....pa ja sam živio u zabludi. Hvala junac, sad krećem iz početka. :)
16.12.2006. (13:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
juznjacka utjeha
iskreno meni se svidja ovaj nacin ocjenjivanja jer iskreno nisam znala da su likovni i glazbeni vazni kao matematike i hrvatski. mozda nekom a najcesce su to oni kojima idu dobro ti predmeti. a njima ni nije bitno kakva im je matematika i hrvatski. ali priznajmo da likovni i tjelesni ne moze svak isto izvoditi... dok mat ako se potrudimo mozemo i nekad biti bolji od onih koji su za to " talentirani". iako iskreno nisam znala da mozes imat talent za hrvatski. inace za uspjeh je potrebno 10% talenta a 90% rada... a tako nije i s likovnim. nema svatko istu predodzbu ljepote i umjetnosti. pa znaci da su ti predmeti pomalo subjektvini. i mozes se ti trudit i trudit pa opet neces moci crtat kao neko talentiran. a i glas . za to se rodis. i ne mozes se poboljsat.... dok za mat mozes. mozes vjezbat i naucit. a kako ces ti naucit glasnice da ti izvode pravi ton?? mislim da je tvoje misljenje krivo. ali ne zelim ga mijenjati. sami moramo shvatiti greske. a zasto i bismo ako nam je ovako dobro?
pozdrav :)
16.12.2006. (15:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
i napisao sam da likovni i glazbeni nisu toliko važni kao neki drugi predmeti.
za hrvatski možeš imati talent u smislu pisanja sastavaka, zadaćnica, lektira... zašto neki uvijek dobiju 3 (najviše 4) iz zadaćnica, dok drugi koja je god tema dobe 5. nije sve u gramatici i točnom naglasku.
ako si apsolutni antitalent za glazbeni ili likovni, naravno da ti nema pomoći... al probaj nacrtat okruglo sunce. iz prve će sunce više biti jajasto nego okruglo. probaj još jednom. jel ispalo malo bolje? probaj još jednom pa još jednom...ak se trudiš sunce će bit sve okruglije i okruglije...
nemam apsolutni sluh (daleko sam od tog). tu i tam fulam koji ton, poluton...ali ako malo vježbam tj. otpjevam pjesmu par puta (uz drugi glas ili klavir kojeg svira mama), nakon nekog vremena ipak moj zvonki glas zazvuči pristojno.
zato mislim da se i ti predmeti mogu (kolko tolko) izvježbati.
16.12.2006. (16:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
juznjacka utjeha
pa covice genije si kad mozes sam popravit glas!! eto prvi kojega sam upoznala! preporucit cu te nekim "beznadnim slucajevima"! :))
16.12.2006. (16:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bamby :)
Nikad me nije toliko smetalo kaj sam antitalent za tjelesni, jebiga neki imaju problema sa visinom i skakanjem preko kozlića :(, ali živciralo me kaj mi se zbog tog smanjivo prosjek(bar u osnovnoj) žena mi nije vjerovala da se bojim visina, iako sam na spomen njih problijedila,i počela se nekontrolirano tresti... Za zadaćnicu iz hrvatskog JE naglasak je na gramatici, jedino moš dobiti slabiju ocjenu ako fulaš temu a gramatika ti je oke... Iz vlastitog iskustva dobivala sam iz zadaćnica 3, uvrh glave 4, sa komentarima "Nasmijala si me do suza!", "Sadržajno odlično, pravopis loš", tako da, nema to veze sa talentom za pisanja sastavka... Glazbeni u osnovnoj to je bilo zavijanje u nekih ljudi, pa su imali pet zato kaj se se trudili, srednja - štrebanje i prepoznavanje skladbi, likovni - crtanje, ak si imo pribor i crtao ono ajmo reć oke, imo bi pet; srednja - štrebanje i analiza slika... Ne možeš uspoređivati NIKAKO matematiku i tjelesni, ak ti ne idu logaritmi izvježbat ćeš milijun i jedan zadatak da ih shvatiš, aj ti mene natjeraj da se popnem negdje?! Kak ću ja to izvježbati? Kad počnem još hiperventilirati... Glazbeni i likovni aj to se moš malo usavršiti... Ali ipak sjećam se da su dečki u osmom razredu počeli mutirati, i Bog mu nije mogo pomoći da poboljša pjevanje, i šta da ćeš dečku 2 ili 3, jer je to fakat za tu ocijenu? Ja sam za da klinci imaju 5 iz likovnog, glazbenog i tjelesnog, bezveze da im se spušta prosijek, jer mislim ak imaš ogromnog talenta u razredu za crtanje i koliko god ti vježbao tvoji radovi će izgledati lošije nego njegovi, i kaj ćeš onda, ak daš talentu i ovom lošijem 5 nije fer, ako daš ovom lošijem 4 a to je njegov domet u crtanju - opet nije fer... Pa onda daj svima pet, neg stave drugi kriterij, ak nosiš pribor, mapu i dobar si na satu, a crtaš ko sa lijevom nogom imat ćeš pet, ako ne smanjite mu ocijenu... A matematiku, povijest, hrvatski, engleski, kemiju, fiziku - primite se jebene knjige, nije izlika ne ide mi matematika, pa nije ni meni išla pa sam imala 4, nije mi puno toga išlo pogotovo prirodni predmeti, pa sam cijele vikende trošila da bi to naučila tak da... Živcira me ti šta ekipa žica ocijene, primjerice jedna je cura od prosjeka 3,5 navukla do 4,5, btw. i ja sam imala 4,5 sa puno većim radom od nje tako da... Jednostavno ocjena je subjektivni doživljaj profesora, i možeš ti reć da si znao za više i sve, ali jedino se ocijena gleda... To je ko nogomet, pa si vidio kak je Werder jebeno igro protiv Barce :), al jedino kaj se pamti je rezultat... Aj, ništa, uživaj, idem ja učiti ;) Pozdrav!!!
17.12.2006. (12:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MaoTze
Duboka ispirka Dragi moj Junče. Naime od količine posla najvjerojatnije mi se učinilo (iako me ne bi začudilo ni da je kompjuter odigrao loš vic na moj račun) da umjesto "H" vidim "K". Molim te uvaži moje isprike i javno posipanje pepelom po glavi. Jednako tako častim sa božićnim pivom ili vinom iz Lidla po 30 euro centi.
21.12.2006. (16:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podra
blog sranje
15.11.2007. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podra
vnsdhvs
15.11.2007. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podra
ti si debil
15.11.2007. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...