Komentari

daywalker.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • ZlicaOdOpaka

    Potpisujem :-)).
    Zapravo, davnih dana sam tupila da ne treba baš striktna pješačka zona, nego velike i beskrajno jeftine garaže u širem centru Zg, zatim jeftin i frekventan javni prijevoz, a to sve popraćeno visokom cijenama parkiranja u centru.
    Recimo, zakaj ne bi potvrda o parkiranju u jednoj od tih nepostojećih (još :-)) ) garaža vrijedila i kao karta za Zet. Moglo bi se takvo parkiranje u garažama naplaćivati, ne po satu, nego po danu ili mjesečno. I to za malu lovu, dok bi parkiranje u gradu koštalo k'o svetog Petra kajgana.

    avatar

    25.10.2006. (21:25)    -   -   -   -  

  • Amorfia

    je, a od čega buju onda živeli ovi jadni u zagrebparkingu kad se proglasi pješačka zona i oni nebuju imali auteke za dizati s paukom u centru? ha? na to nisi mislil? :):):):):)
    u svakom slučaju sam za, previše je tutaća u centru, previše nervoznih ljudi u tutaćima, a o buci od konstantnog trubljenja da ne prićam..nema veze kaj je 7 ujutro, ko još spava u to vrijeme, ajmo sjest na trubu...užas! pusa

    avatar

    26.10.2006. (13:34)    -   -   -   -  

  • Blini

    Ljubim te u čelo! My thoughts exactly. Mrzim ispušne plinove, mrzim gužvu i živčanoću, nedavno mi je trebalo 1.45 h da stignem od Trga do Sigeta (velik dio Savske sam propješačila) jer tramvaji zapnu u prometnim čepovima. Više hodanja, više javnog prijevoza, zabrana osobnih automobila u širem centru - i Zagreb bi stvarno bio puno ugodniji grad za život. Ovako mi je, koliko ga god volim, već počeo opasno ići na jetra.

    avatar

    26.10.2006. (20:30)    -   -   -   -  

  • aparatczyk

    @Zlica: parkiranje u centru već košta ko Sv. Petra kajgana, a ni u garažama nije puno jeftinije.
    @Daywalker: da si vozač, drugačije bi govorio. Ja sam vozač i na posao idem busom, ali drugo obavljam autom i pizdim zbog gužvi. Treba više garaža i bolje prometnice, bolji gradski prevoz, a uza sve to više slobode i prava vozačima.
    Što se biciklista tiče, oni se žestoko bore za svoja prava, a kad smetaju u prometu ili se na Cvjetnom ili u Bogovićevoj zalijeću među pješake onda nitko ne govori kakvi su!

    avatar

    27.10.2006. (09:03)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Prometno planiranje u gradu je nikakvo jer se ne konzultiraju prometni, već građevinski stručnjaci. Najbolji primjer je Mamićeva zgrada, koja je donijela dodatno opterećenje od nekih 3500 vozila, koje se slijevaju na ionako preopterećenu Aveniju u špici. Glavni problem je taj što prometni inžinjeri ne potpisuju projekte prometnica, već to čine građevinari. Njihov lobi je jači i tlači. Sad znate adresu na koju se trebate žaliti. Građevinske mafije b.b.

    avatar

    27.10.2006. (09:17)    -   -   -   -  

  • DayWalker

    @aparatczyk: ajde buraz, budi tak dobar pa mi navedi koje bi ti to vece slobode i prava dao vozacima?? kao sto sam i napisao, ako si dobro procitao, i ja sam za izgradnju sto veceg broja garaza. bolje prometnice svakako, ali one se mogu graditi samo izvan centra. ili si mislio srusiti zgrade u Hebrangovoj pa prosiriti cestu?? mozda da maknemo HNK u Novi Zagreb pa da bude jos vise mjesta za aute?? danas sam opet pjesacio do posla. tramvaji otvorili vrata kod Godot-a i ni makac. jebeno sranje. procitaj jos jednom moj prijedlog. ja sam za pjesacku zonu u centru, ne da cijeli grad postane pjesacka zona. citaj s razumijevanjem.

    avatar

    27.10.2006. (09:51)    -   -   -   -  

  • direkt

    Najbolje da trajvane oslobode plaćanja karata od strane ljudi i tak da se Centar opješachi...Jes mivokabular danas...:)
    Pozdraf,prijatelju,veeeliki pozdraf...Btw,odselil sam s Trešnjevke u Trnje,moj rodni kvart...:)

    avatar

    27.10.2006. (13:57)    -   -   -   -  

  • aparatczyk

    avatar

    29.10.2006. (15:32)    -   -   -   -  

  • DayWalker

    avatar

    30.10.2006. (12:27)    -   -   -   -  

  • Ivashi

    avatar

    30.10.2006. (19:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...