ne mogu vjerovati, film koji ima tako izvrsnu glumačku postavu na kraju ispao kao veliko razočaranje?? šteta, jučer u cinestaru sam vidio trailer za film i izgledao mi je odlično, stvarno mi nije jasno kako je film na kraju uspio biti tako razočaravajuć... u zadnje vrijeme vidim da juliji roberts baš i ne ide, prvo je glumila u katastrofalnom ocean's twelve, i sada ovo... šteta...
10.09.2006. (13:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sara
Crtići postaju sve gori i gori...Koja ti je sljedeća kritika?Moram te ponovno pohvaliti jer ti je blog fenomenalan i imaš dara za pisanje kritika.
11.09.2006. (19:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@HorrorFanatic, pa opisao sam teaser, koji je stvarno izgledao odlično... Zna se, nikad ne vjerovat najavama... :(
@ Sara, hvala... :D Sljedeće su Gilmoreice... Al nakon sljedećih park kritika stiže stanka, jer ovo je unaprijed sve pisano, a već stvarno dugo vremena nisam ništa pogledao zbog manjka vremena...
12.09.2006. (14:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Sara - a ne bih baš rekao...kao i u svakom žanru, ima boljih i ima lošijih filmova, samo šta sad animiranih filmova ima više nego prije, pa se je sad razlika u kvaliteti naslova u tom žanru više uočljivija. Npr. ove godine su se pojavila dva izvanredna crtića..."Preko ograde" i meni osobno najbolji CGI crtić "Ice Age 2", ali se je isti tako pojavio i loš animirac kao što je npr. "The wild", koji me je totalno razočarao što se tiče režije, priče humora i tome sl.
12.09.2006. (16:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sara
I meni su Preko ograde i Ledeno doba 2 jako smiješni,ali svake godine snimaju pet šest crtića od kojih je jedan odličan.Moji najdraži crtići su Madagascar,Shrek 2,Legenda o medvjedu,Preko ograde,Ledeno doba 1 i 2.
12.09.2006. (18:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HORROR ZONA
ne mogu vjerovati, film koji ima tako izvrsnu glumačku postavu na kraju ispao kao veliko razočaranje?? šteta, jučer u cinestaru sam vidio trailer za film i izgledao mi je odlično, stvarno mi nije jasno kako je film na kraju uspio biti tako razočaravajuć... u zadnje vrijeme vidim da juliji roberts baš i ne ide, prvo je glumila u katastrofalnom ocean's twelve, i sada ovo... šteta...
10.09.2006. (13:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sara
Crtići postaju sve gori i gori...Koja ti je sljedeća kritika?Moram te ponovno pohvaliti jer ti je blog fenomenalan i imaš dara za pisanje kritika.
11.09.2006. (19:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
~ Kritike serija
@HorrorFanatic, pa opisao sam teaser, koji je stvarno izgledao odlično... Zna se, nikad ne vjerovat najavama... :(
@ Sara, hvala... :D Sljedeće su Gilmoreice... Al nakon sljedećih park kritika stiže stanka, jer ovo je unaprijed sve pisano, a već stvarno dugo vremena nisam ništa pogledao zbog manjka vremena...
12.09.2006. (14:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dragonrage
@ Sara - a ne bih baš rekao...kao i u svakom žanru, ima boljih i ima lošijih filmova, samo šta sad animiranih filmova ima više nego prije, pa se je sad razlika u kvaliteti naslova u tom žanru više uočljivija.
Npr. ove godine su se pojavila dva izvanredna crtića..."Preko ograde" i meni osobno najbolji CGI crtić "Ice Age 2", ali se je isti tako pojavio i loš animirac kao što je npr. "The wild", koji me je totalno razočarao što se tiče režije, priče humora i tome sl.
12.09.2006. (16:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sara
I meni su Preko ograde i Ledeno doba 2 jako smiješni,ali svake godine snimaju pet šest crtića od kojih je jedan odličan.Moji najdraži crtići su Madagascar,Shrek 2,Legenda o medvjedu,Preko ograde,Ledeno doba 1 i 2.
12.09.2006. (18:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilith Entertainment
To cu ici gledati s necakinjom
12.09.2006. (23:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...