Cijela znanost razvijena je o tome kako zaobici propise u cestovnom prometu. Vozaci autobusa i kamiona u istom su polozaju. S jedne strane oni su doslovce robovi, a s druge ubojice na kotacima. Iako i sami snose dio krivnje, glavni su krivci gazde i njihovi politicki zastitnici.
31.07.2006. (12:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da je vrijeme da se prestane sa tezom da su mladi vozači krivi za sve. Istina, oni su skloniji riziku, ali isto tako imaju puno bolje razvijen refleks koji je ključan pri vožnji automobila, a i takvih tegljača. Mislim da je ključan problem ovaj koji si samo nakratko naveo u točki 2 POLICIJA NE RADI SVOJ POSAO. Mogu postojat tisuće kamera, presretača ili čega sve ne ali dok prosječni Hrvat zna da kod većine policajaca može kaznu platiti novcem u džep i time sve riješiti dotle će sve te mjere bit uzaludne. Stoga, bio vozač mlad ili ne policija, a usto i država je ta koja može stat na kraj nesrećama. Jer, ova nesreća kao posljedica prevelike brzine samo je jedna od stotine njih koje se događaju kroz godinu, koja je eto zato je je snimljena dobila toliku medijsku pozornost.
31.07.2006. (12:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U nekim se stvarima slažem s tobom a u nekima ne. Kao prvo nisu uvijek problem mladi vozači kamiona ili autobusa, ja znam hrpu starih šofera koji voze buseve pijani majke mi moje čista istina. Istina je da mladi vozači znaju povesti brže, ali da te priupitam ti uvijek poštuješ ograničenja brzine, nikad ne pretječeš kolonu ( ako ne znaš tri auta ili više) i nikad se ne okrećeš polukružno tamo gdje je to zabranjeno. Da li si ti ikad pomislio kako je tom mladiću, on na savjesti ima 2 male djece i njihove mame, znam da je kriv, treba završiti u zatvoru, vozio je 20 km više od dopuštene brzine. Pitanje je još zašto je bio zastoj u tunelu, znači krive su i hrvatske autoceste, tu se u potpunosti slažemo. I da još nešto, ja sam osobno prisustvovala kada je jedan hrvatski policajac od mog frenda uzeo tahograf listić. Ukratko gleda on listić a listić gleda njega, pojma on nema šta je tu nažvrljano. Češka se on i na kraju promrlja "Sve u redu" a ono lijepo linija pokazuje 90 -100-200 na sat, vožnja 12 sati bez prekida (zakonski je 8 h, onda ako se ne varam treba preuzeti drugi vozač) Čovijeku sve lijepo piše. Nisu samo krivi mladi vozači koji su ubojice, kriv je zakon, neoprezni vozači i loše ceste i autoceste. Ti ne bi brzo vozio da npr. mjesec dana nisi vidio ženu i djete a ideš kući? Zapitaj se iskreno pa odgovori, po meni su veći problem oni tatini sinovi što voze brze aute 200 ili 300 na sat samo zato što im se digo ...... Pozdrav
31.07.2006. (13:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da ključ problema leži u ovome: U Hrvatskoj nema donje dobne granice za dozvole upravljanja takvim mrcinama tako da mnogo mladih i neiskusnih vozača upravlja tako velikim kamionima koji su prave kamikaze na cestama. U kamionima, kombijima i inim prijevoznim sredstvima prevoznički kompanija postoje uređaju, tzk. tahografi, koji zapisuju najveću voženu brzinu prijeđene kilometre i sl., Policija ima pravo na uvid u tahograf, te bi se trebale postrožiti kontrole upravo tih prijevoznh sredstava jer su one veće opasnost na cesti od bilo kojeg drugog vozila!
Pozdrav!
31.07.2006. (13:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nije da branim HAC, ali ova nesreća nema veze s njima, prije sjedanja za volan treba znati da vožnja po autosesti ne znači cigla na gas i maži koliko ide, gužve su normalna pojava svugdje u svijetu i jednostavno treba više povesti računa i posvetiti malo više pažnje, inače stalno sam na cesti, upravo toj na kojoj se dogodila nesreća, mislim stvarno kojih debila ima to nije za povjerovat, prisjeti se samo jarana Zovka, 320 na sat!!!!! po javnoj prometnici?!, kako im samo padne na pamet takvo što, i ne, ne radim i Hac-u (nažalost)....
31.07.2006. (13:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Za gore potpisana 2 gospodina, imam par pitanja. 1.) Vi uvijek poštujete ograničenje brzine? Najte sad lagiti, kažite mami iskreno. Znači ako je ograničenje 60 ravna duga cesta nigdje nikog, ali je naseljeno mjesto vi nikad niste stavili ciglu na gas i vozili + 20. Ako kažete da niste ili lažete ili vam vozači bijesno trube i hebu majku. 2) Nikad niste preticali kolonu vozila to vam znači 3 auta a ne 10. Nikad niste popizdili vozeći iza dva kamiona koji voze 60 po ograničenju, a puštaju otrovne polinove, i pričepili gas na 80 ujedno im psujući sve po spisku. 3) Uvijek ali baš uvijek stajete na pješačkom, znam da stajete komadu u minjaku, ali uzmite u obzir i muškarce. Ja znam da na ta tri pitanja ne mogu odgovoriti negativno, jer fakat to radim, ne jurcam ko većina ljudi, ali kršim neka pravila. Samo ja i vi smo zasad imali sreće a tko zna možda danas sutra, ne dao Bog, malo izgubimo živce i stisnemo gas i onda..... Nemojte suditi na brzinu i na prečac, a naročito ne općenito. Moj frend 10 godina vozi šleper, počeo je voziti sa 18 i nikad nikad nije ni ogrebao kamion. A sad Vas opet pitam, vi nikad niste pukli nekoga autom. Ja jesam, pozdrav.
31.07.2006. (14:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kad sam ja polagala vozački prije 4-5 godina, postojala je dobna granica za takva vozila. Ne sjećam se točno koja, ali moralo se imati i nekoliko godina vozačkog iskustva da bi se vozilo veeeelike kamione.
31.07.2006. (17:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne kuzim kako nije isplativo da otvore obje cijevi u tunelima na autocesti, kad je cijena da se useres. 150 kn Zagreb - Split za osobni auto i nije bas malo kad pogledamo koliko je turista doslo ove godine. Najbolje bi bilo da naplate putarinu a sve strance usmjere starom cestom preko Knina da bude isplativije. Bitno je da je kod nas jos uvjek 0,0 % alkohola. Daleko smo mi jos od Europe po mnogo cemu .
31.07.2006. (17:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nista njima ne znace zivoti dok su oni sigurni...i koliko uopce neisplativo moze biti otvarenje kad je vec prokopano...ne kuzim se u to previse ali brijem da je prokopavanje najveci dio posla...pojedinacno gledano...
31.07.2006. (18:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tko je sada kriv... možemo u beskonačnost pričati...
tu su izgubljeni životi... jedan mali dječak, dvije mame i jedna mlada cura...
treba poraditi na tome da se ovakve stvari ne ponove jer je ovo užasna tragedija
moja sućut obitelji i bližnjima
31.07.2006. (21:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lude
SPLIT. Svaku vecer vozaci cetiriju autobusa Rijeckog Autotransa, nakon okupljanja na autobusnom kolodvoru kecu prema hotelu Zagreb gdje spavaju i to dionicom preko splitskog znjana. Ne daj boze nikom da se nade na toj cesti kad oni prolaze ili bolje rec utrkuju medusobno. Da stvar bude gora, svi su redom vozaci profesionalci u novim aurobusima i sa mnogo godina iskustva. I tako svaku vecer svaki boziji dan dok neko ni kriv ni duzan ne ostane zauvijek na toj cesti. A poanta svega je da je stoka samo stoka i nije joj mjesto na cesti.....A Policija..?; pa ipak je to samo hrvatska policija
31.07.2006. (21:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
na točke 3. i 4. nemam prigovora...na točku 2. samo djelomično prigovaram, jer policija stalno kontrolira tahografe, ali možda ne baš tak često kak bi vi htjeli...što se tiče točke 1., netočno je da ne postoje dobna ograničenja za vozače kamiona, provjerite u zakonu...by the way: policajci pustili u promet nove presretače, trebalo bi to malo provuć kroz medije radi prevencije
01.08.2006. (11:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nešto je trulo u državi...Policija apsolutno ne radi što bi morala i trebala, a da ne govorim da je tu još i sprega poslodavaca i političara. Ponašaju se kao goniči robova, a politika ih štiti; kladim se da ima mnogo onih koji redovito vire političarima iz...zna se već čega :P Žao mi je što u svemu, kao i uvijek, nastradaju oni koji nisu ništa krivi. Grozim se i ježim od toga :P
01.08.2006. (22:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Radnik
Cijela znanost razvijena je o tome kako zaobici propise u cestovnom prometu. Vozaci autobusa i kamiona u istom su polozaju. S jedne strane oni su doslovce robovi, a s druge ubojice na kotacima. Iako i sami snose dio krivnje, glavni su krivci gazde i njihovi politicki zastitnici.
31.07.2006. (12:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Run
Mislim da je vrijeme da se prestane sa tezom da su mladi vozači krivi za sve. Istina, oni su skloniji riziku, ali isto tako imaju puno bolje razvijen refleks koji je ključan pri vožnji automobila, a i takvih tegljača. Mislim da je ključan problem ovaj koji si samo nakratko naveo u točki 2 POLICIJA NE RADI SVOJ POSAO. Mogu postojat tisuće kamera, presretača ili čega sve ne ali dok prosječni Hrvat zna da kod većine policajaca može kaznu platiti novcem u džep i time sve riješiti dotle će sve te mjere bit uzaludne. Stoga, bio vozač mlad ili ne policija, a usto i država je ta koja može stat na kraj nesrećama. Jer, ova nesreća kao posljedica prevelike brzine samo je jedna od stotine njih koje se događaju kroz godinu, koja je eto zato je je snimljena dobila toliku medijsku pozornost.
31.07.2006. (12:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bussy mama
U nekim se stvarima slažem s tobom a u nekima ne. Kao prvo nisu uvijek problem mladi vozači kamiona ili autobusa, ja znam hrpu starih šofera koji voze buseve pijani majke mi moje čista istina. Istina je da mladi vozači znaju povesti brže, ali da te priupitam ti uvijek poštuješ ograničenja brzine, nikad ne pretječeš kolonu ( ako ne znaš tri auta ili više) i nikad se ne okrećeš polukružno tamo gdje je to zabranjeno. Da li si ti ikad pomislio kako je tom mladiću, on na savjesti ima 2 male djece i njihove mame, znam da je kriv, treba završiti u zatvoru, vozio je 20 km više od dopuštene brzine.
Pitanje je još zašto je bio zastoj u tunelu, znači krive su i hrvatske autoceste, tu se u potpunosti slažemo.
I da još nešto, ja sam osobno prisustvovala kada je jedan hrvatski policajac od mog frenda uzeo tahograf listić. Ukratko gleda on listić a listić gleda njega, pojma on nema šta je tu nažvrljano. Češka se on i na kraju promrlja "Sve u redu" a ono lijepo linija pokazuje 90 -100-200 na sat, vožnja 12 sati bez prekida (zakonski je 8 h, onda ako se ne varam treba preuzeti drugi vozač) Čovijeku sve lijepo piše.
Nisu samo krivi mladi vozači koji su ubojice, kriv je zakon, neoprezni vozači i loše ceste i autoceste.
Ti ne bi brzo vozio da npr. mjesec dana nisi vidio ženu i djete a ideš kući?
Zapitaj se iskreno pa odgovori, po meni su veći problem oni tatini sinovi što voze brze aute 200 ili 300 na sat samo zato što im se digo ......
Pozdrav
31.07.2006. (13:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zoompolitikon
Mislim da ključ problema leži u ovome: U Hrvatskoj nema donje dobne granice za dozvole upravljanja takvim mrcinama tako da mnogo mladih i neiskusnih vozača upravlja tako velikim kamionima koji su prave kamikaze na cestama. U kamionima, kombijima i inim prijevoznim sredstvima prevoznički kompanija postoje uređaju, tzk. tahografi, koji zapisuju najveću voženu brzinu prijeđene kilometre i sl., Policija ima pravo na uvid u tahograf, te bi se trebale postrožiti kontrole upravo tih prijevoznh sredstava jer su one veće opasnost na cesti od bilo kojeg drugog vozila!
Pozdrav!
31.07.2006. (13:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Akrap
nije da branim HAC, ali ova nesreća nema veze s njima, prije sjedanja za volan treba znati da vožnja po autosesti ne znači cigla na gas i maži koliko ide, gužve su normalna pojava svugdje u svijetu i jednostavno treba više povesti računa i posvetiti malo više pažnje, inače stalno sam na cesti, upravo toj na kojoj se dogodila nesreća, mislim stvarno kojih debila ima to nije za povjerovat, prisjeti se samo jarana Zovka, 320 na sat!!!!! po javnoj prometnici?!, kako im samo padne na pamet takvo što, i ne, ne radim i Hac-u (nažalost)....
31.07.2006. (13:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bussy mama
Za gore potpisana 2 gospodina, imam par pitanja.
1.) Vi uvijek poštujete ograničenje brzine? Najte sad lagiti, kažite mami iskreno. Znači ako je ograničenje 60 ravna duga cesta nigdje nikog, ali je naseljeno mjesto vi nikad niste stavili ciglu na gas i vozili + 20. Ako kažete da niste ili lažete ili vam vozači bijesno trube i hebu majku.
2) Nikad niste preticali kolonu vozila to vam znači 3 auta a ne 10. Nikad niste popizdili vozeći iza dva kamiona koji voze 60 po ograničenju, a puštaju otrovne polinove, i pričepili gas na 80 ujedno im psujući sve po spisku.
3) Uvijek ali baš uvijek stajete na pješačkom, znam da stajete komadu u minjaku, ali uzmite u obzir i muškarce.
Ja znam da na ta tri pitanja ne mogu odgovoriti negativno, jer fakat to radim, ne jurcam ko većina ljudi, ali kršim neka pravila. Samo ja i vi smo zasad imali sreće a tko zna možda danas sutra, ne dao Bog, malo izgubimo živce i stisnemo gas i onda.....
Nemojte suditi na brzinu i na prečac, a naročito ne općenito. Moj frend 10 godina vozi šleper, počeo je voziti sa 18 i nikad nikad nije ni ogrebao kamion. A sad Vas opet pitam, vi nikad niste pukli nekoga autom.
Ja jesam, pozdrav.
31.07.2006. (14:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SPALJENE
ej blog ti je cool aj svrati do mene i ostavi mi mali komentar
31.07.2006. (15:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vražja posla
Kad sam ja polagala vozački prije 4-5 godina, postojala je dobna granica za takva vozila. Ne sjećam se točno koja, ali moralo se imati i nekoliko godina vozačkog iskustva da bi se vozilo veeeelike kamione.
31.07.2006. (17:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kenguur
Ne kuzim kako nije isplativo da otvore obje cijevi u tunelima na autocesti, kad je cijena da se useres. 150 kn Zagreb - Split za osobni auto i nije bas malo kad pogledamo koliko je turista doslo ove godine. Najbolje bi bilo da naplate putarinu a sve strance usmjere starom cestom preko Knina da bude isplativije. Bitno je da je kod nas jos uvjek 0,0 % alkohola. Daleko smo mi jos od Europe po mnogo cemu .
31.07.2006. (17:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
slaven178
to je još samo jedan dokaz da taj autoput ne valja i da ga teba raskopati buldožerima marine dropulović.
31.07.2006. (17:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
i dalje sam zgrožena slikom i klipom o toj nesreći... koma
31.07.2006. (17:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Spennato Verita
nista njima ne znace zivoti dok su oni sigurni...i koliko uopce neisplativo moze biti otvarenje kad je vec prokopano...ne kuzim se u to previse ali brijem da je prokopavanje najveci dio posla...pojedinacno gledano...
31.07.2006. (18:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
4ever_young
tko je sada kriv... možemo u beskonačnost pričati...
tu su izgubljeni životi... jedan mali dječak, dvije mame i jedna mlada cura...
treba poraditi na tome da se ovakve stvari ne ponove jer je ovo užasna tragedija
moja sućut obitelji i bližnjima
31.07.2006. (21:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lude
SPLIT.
Svaku vecer vozaci cetiriju autobusa Rijeckog Autotransa, nakon okupljanja na autobusnom kolodvoru kecu prema hotelu Zagreb gdje spavaju i to dionicom preko splitskog znjana. Ne daj boze nikom da se nade na toj cesti kad oni prolaze ili bolje rec utrkuju medusobno. Da stvar bude gora, svi su redom vozaci profesionalci u novim aurobusima i sa mnogo godina iskustva. I tako svaku vecer svaki boziji dan dok neko ni kriv ni duzan ne ostane zauvijek na toj cesti. A poanta svega je da je stoka samo stoka i nije joj mjesto na cesti.....A Policija..?; pa ipak je to samo hrvatska policija
31.07.2006. (21:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Marijan M. (34)
na točke 3. i 4. nemam prigovora...na točku 2. samo djelomično prigovaram, jer policija stalno kontrolira tahografe, ali možda ne baš tak često kak bi vi htjeli...što se tiče točke 1., netočno je da ne postoje dobna ograničenja za vozače kamiona, provjerite u zakonu...by the way: policajci pustili u promet nove presretače, trebalo bi to malo provuć kroz medije radi prevencije
01.08.2006. (11:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Big Blue
Nešto je trulo u državi...Policija apsolutno ne radi što bi morala i trebala, a da ne govorim da je tu još i sprega poslodavaca i političara. Ponašaju se kao goniči robova, a politika ih štiti; kladim se da ima mnogo onih koji redovito vire političarima iz...zna se već čega :P Žao mi je što u svemu, kao i uvijek, nastradaju oni koji nisu ništa krivi. Grozim se i ježim od toga :P
01.08.2006. (22:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Just me and myself
jel ima neko clip sa nesrećom sa video kamere iz tunela, a koja je bila prikazana na dnevniku. plizzz...
02.08.2006. (14:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...