Tek sam na pola. :) Odličan je... osim što mu je stvarno H. trn u oku, svako malo pa nešto o njemu. A neke stvari doista graniče s dobrim ukusom, recimo ono o šutnji, da je šutnja tek to da seljačina nema što reći. :bonk: Ali dobro... Zapravo, pitanje je neposrednosti, koliko se meni čini. Adorno je tu u Hegelovoj tradiciji da je ono neposredno uvijek već posredovano. Pa je jedino moguće misliti dalje i dalje, dialektički. Heidegger to vidi drugačije - baš u šutnji nalazi neposrednost. Kaže jedan forumaš: ''tko nauči ne misliti, taj nauči i misliti.'' Ima nečeg u tome.
11.04.2006. (09:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Smorče
A zar to nije istočnjačka ideja, to o šutnji?
11.04.2006. (13:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Smorče
Konačno...:)) Kako ti se svidela knjiga?
10.04.2006. (20:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
davor
Tek sam na pola. :) Odličan je... osim što mu je stvarno H. trn u oku, svako malo pa nešto o njemu. A neke stvari doista graniče s dobrim ukusom, recimo ono o šutnji, da je šutnja tek to da seljačina nema što reći. :bonk: Ali dobro... Zapravo, pitanje je neposrednosti, koliko se meni čini. Adorno je tu u Hegelovoj tradiciji da je ono neposredno uvijek već posredovano. Pa je jedino moguće misliti dalje i dalje, dialektički. Heidegger to vidi drugačije - baš u šutnji nalazi neposrednost. Kaže jedan forumaš: ''tko nauči ne misliti, taj nauči i misliti.'' Ima nečeg u tome.
11.04.2006. (09:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Smorče
A zar to nije istočnjačka ideja, to o šutnji?
11.04.2006. (13:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
davor
Vjerojatno, poznata je Heideggeova popularnost u Japanu, među zen buddhistima, tako da stanovita srodnost zacijelo postoji. Istok, zašto ne?
11.04.2006. (22:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Smorče
Ne znam, ja još ni Zapad nisam upoznao... Pitao sam jer sam čuo da je i sam H. pred kraj života odustao od Istoka...
11.04.2006. (22:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...