the thing is da se u svakom procesu rade greške i po meni to je totalno ljudski i neizbježno i ja se nikada ne ljutim na svoje kada naprave svinjac osim naravno u slučaju kada je propust napravljen očiglednim nemarom (to je ono iz vjerovanja; miplju, riječju, djelom i propustom - dakle kada detektiram grijeh nečinjenja), poanta je samo naučiti ljude da je griješiti normalno i da je najbolje za sve kada se greška detektira odmah a ne kasnije, jer kasnije obično bude prekasno, pogrešna roba je isporučena kupcu i šteta raste eksponencijalno - japanci su sve to skupa odveli na totalno drugačiji nivo i nije niti čudo da su tamo gdje jesu
02.02.2006. (17:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da je to bilo '88 ili '89. Uglavnom, predstavništvo GM-ove tvornice u Firminghanu je otišlo u posjet plantaži Nummi (ili Nummy, morao bih provjeriti) koja je zajednički projekt GMa i Toyote. Uglavnom, to predstavništvo je nakon posjeta bilo bijesno na Toyotine menadžere u toj tvornici. Naime, osjetili su se prevareni jer nigdje nisu vidjeli radionicu za popravak na kraju procesa nit izlaznu kotrolu. Da to ne postoji nisu vjerovali jer je njima oko 25% vremena išlo na to. (izvor: Womack, James i Rosss: The machines that changed the world)
06.02.2006. (09:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zvk@net.hr
Vrlo zanimljivo, nadam se nastavcima.
07.02.2006. (14:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
moja lektu(i)ra
ovi postovi o Tojoti su mrak
02.02.2006. (17:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
http://mrak.org
the thing is da se u svakom procesu rade greške i po meni to je totalno ljudski i neizbježno i ja se nikada ne ljutim na svoje kada naprave svinjac osim naravno u slučaju kada je propust napravljen očiglednim nemarom (to je ono iz vjerovanja; miplju, riječju, djelom i propustom - dakle kada detektiram grijeh nečinjenja), poanta je samo naučiti ljude da je griješiti normalno i da je najbolje za sve kada se greška detektira odmah a ne kasnije, jer kasnije obično bude prekasno, pogrešna roba je isporučena kupcu i šteta raste eksponencijalno - japanci su sve to skupa odveli na totalno drugačiji nivo i nije niti čudo da su tamo gdje jesu
02.02.2006. (17:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ire
nije za nas japanski način rada. svi bi pocrkali nakon samo jednog tjedna a la tojota
02.02.2006. (19:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rock Roll
Mislim da je to bilo '88 ili '89. Uglavnom, predstavništvo GM-ove tvornice u Firminghanu je otišlo u posjet plantaži Nummi (ili Nummy, morao bih provjeriti) koja je zajednički projekt GMa i Toyote. Uglavnom, to predstavništvo je nakon posjeta bilo bijesno na Toyotine menadžere u toj tvornici. Naime, osjetili su se prevareni jer nigdje nisu vidjeli radionicu za popravak na kraju procesa nit izlaznu kotrolu. Da to ne postoji nisu vjerovali jer je njima oko 25% vremena išlo na to. (izvor: Womack, James i Rosss: The machines that changed the world)
06.02.2006. (09:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zvk@net.hr
Vrlo zanimljivo, nadam se nastavcima.
07.02.2006. (14:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...