U slicnom sam poslu, ali je druga bransa u pitanju (i isto se uglavnom hranim entuzijazmom i osluskivanjem vlastitog srca i adrenalinom), tako da potpisujem svaku navedenu rijec. Tko ce skuziti, skuzit ce. Tko ne...eh, u inozemstvu su agenti (posrednici) normalna karika u lancu. S obzirom da na nasim prostorima jos nije niti pravi lanac stvoren (a nedostaje i kvalitetnih samostalnih karika), komunikacija i normalno poslovanje je izuzetno tesko - nazvala bih do kolektivnom karmom ovih prostora. No, us vakom slucaju htjedoh uputiti pozdrav podrske. Sretno! :-)
07.01.2006. (14:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Znam da je teško pokrenuti bilo što novo i još neviđeno, mislim da je ideja dobra, te je kao takvu pozdravljam. Ovaj post objašnjava o čemu se radi, ali ne bi škodilo malo više informacija, a malo manje poezije. što ste to izdavali, što studirali, što pisali? Ako već argumentirate da ste kvalificirani onda konkretno. Nisam sigurna da ćete pričom o entuzijazmu i patnji privući klijente, možda se varam. Post prije dosta odudara (pretpostavljam da je to druga osoba) i teško da će koga privući. Možda nekog mazohistu, autora priručnika "Kako patiti u beskraj" koji želi da mu se obraćaju sa "Alo, ti". Nekako mi se čini da bi prvo sami sebi morali složiti neku sliku kako želite da vas vidi i jedna i druga i strana i onda se toga držati.
07.01.2006. (19:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tratimčico, sve u svoje vrijeme i na svome mjestu. nitko živ i normalan ne hoda po ulici i ne viče naglas svoje ime, prezime, majčino djevojačko i jmbg. ali, zna se tko takve informacije može i treba dobiti. i nitko nije imao namjeru pričati o patnji i entuzijazmu, sve je onako kako je. so, hold your wild horses:)
a druga stvar, ovaj blog nije naša reklama, niti to treba biti. samo osobna zabilješka.
08.01.2006. (19:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nemojte me krivo shvatiti, stvarno mislim da je takva agencija potrebna i želim vam svako dobro. I sebe u nekoj buducnocti mogu vidjeti kao klijenta, zato ovo i pišem. kad sam poslala komentar shvatila sam da vi ovo pišete kao svoj blog, ispušni ventil, dnevničke privatne zapise. Mislim da to nije dobra ideja. Na blogu ima puno potencijalnih klijenata, i vjerujem da svi čitaju knjigoljuba. On je dao osnovnu informaciju, a vi ste ostavili link. To je marketing, što god vi o tome mislili. Svi potencijalno zainteresirani su kliknuli. E sad, zamislite da tražite arhitektonski biro, reklamnu agenciju, zubara, bankara, bilo kakvu uslugu, a taj vam prvo da na uvid svoj privatni dnevnik u kojem pročitate "Alo, nisam ti ja..." ili "studiro sam ja, studiro" ili "mi zasad ne zarađujemo, skupljamo iskustva". Koliko biste ga ozbiljno shvatili?
08.01.2006. (21:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma, tinčice, čitaj malo dublje od toga:)) cisto onako anegdotalno, zamisli koja se sve klijentela moze javljati na ovu adresu;) btw, mozda cemo traziti i suradnike, hoces k nama malo volontirat, da ti pojasnimo o cemu se radi?:))
08.01.2006. (22:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i još nešto.. Za sada, da se razumije... Književnost je petina izdavaštva. Mi radimo za autore, ne samo za književnike i one koji to žele postati. Potrebno je i malo demistifikacije autorstva, a bogami i podsjećanje na to da proces kreiranja djela, njegove promocije, vještine samozastupanja, autorealizacije itd. rijetko izrastu unutar jednog te istog skalpa. Neće biti izdan samo onaj koji valja, nego onaj koji se dovoljno trsio, našao na pravom mjestu, imao sreće, platio, potplatio, nešto barem malo i valjao, znao pogoditi ukus publike, pogodio ulaz u pravi distribucijski kanal etc. c c c... Književnost je umjetnost, izdana književnost je po svoj prilici, prilično i zanat i vještina. Masa samozatajnih senzibilaca radi jako dobre stvari. Dolaze nam rukopisi koje je i užitak čitati, ali ... još će puno vode proteći prije nego kupovna moć odluči čitati dobru (domaću) književnost.
09.01.2006. (00:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jedan od razloga našeg "uspjeha" je i taj što ne krijemo tko smo, što smo i što možemo i što ne možemo. Zapravo, ovaj blog, s nama takvima kakvi jesmo, najbolji je način reklamiranja. Klijent koji to pročita, zna s kime ima posla i tako nam je daleko lakše raditi. Ne da se ne želimo predstaviti za nešto što nismo, nego čak ne želimo ni skriti činjenice da smo početnici i da imamo svoj stil. U način rada što više ugrađujemo sebe i svoj svjetonazor, jer tako je najugodnije raditi.
09.01.2006. (13:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
oceana
U slicnom sam poslu, ali je druga bransa u pitanju (i isto se uglavnom hranim entuzijazmom i osluskivanjem vlastitog srca i adrenalinom), tako da potpisujem svaku navedenu rijec. Tko ce skuziti, skuzit ce. Tko ne...eh, u inozemstvu su agenti (posrednici) normalna karika u lancu. S obzirom da na nasim prostorima jos nije niti pravi lanac stvoren (a nedostaje i kvalitetnih samostalnih karika), komunikacija i normalno poslovanje je izuzetno tesko - nazvala bih do kolektivnom karmom ovih prostora. No, us vakom slucaju htjedoh uputiti pozdrav podrske. Sretno! :-)
07.01.2006. (14:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tinčica u tramvaju
Znam da je teško pokrenuti bilo što novo i još neviđeno, mislim da je ideja dobra, te je kao takvu pozdravljam. Ovaj post objašnjava o čemu se radi, ali ne bi škodilo malo više informacija, a malo manje poezije. što ste to izdavali, što studirali, što pisali? Ako već argumentirate da ste kvalificirani onda konkretno. Nisam sigurna da ćete pričom o entuzijazmu i patnji privući klijente, možda se varam. Post prije dosta odudara (pretpostavljam da je to druga osoba) i teško da će koga privući. Možda nekog mazohistu, autora priručnika "Kako patiti u beskraj" koji želi da mu se obraćaju sa "Alo, ti". Nekako mi se čini da bi prvo sami sebi morali složiti neku sliku kako želite da vas vidi i jedna i druga i strana i onda se toga držati.
07.01.2006. (19:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kapa
tratimčico, sve u svoje vrijeme i na svome mjestu. nitko živ i normalan ne hoda po ulici i ne viče naglas svoje ime, prezime, majčino djevojačko i jmbg. ali, zna se tko takve informacije može i treba dobiti. i nitko nije imao namjeru pričati o patnji i entuzijazmu, sve je onako kako je. so, hold your wild horses:) a druga stvar, ovaj blog nije naša reklama, niti to treba biti. samo osobna zabilješka.
08.01.2006. (19:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tinčica u tramvaju
nemojte me krivo shvatiti, stvarno mislim da je takva agencija potrebna i želim vam svako dobro. I sebe u nekoj buducnocti mogu vidjeti kao klijenta, zato ovo i pišem. kad sam poslala komentar shvatila sam da vi ovo pišete kao svoj blog, ispušni ventil, dnevničke privatne zapise. Mislim da to nije dobra ideja. Na blogu ima puno potencijalnih klijenata, i vjerujem da svi čitaju knjigoljuba. On je dao osnovnu informaciju, a vi ste ostavili link. To je marketing, što god vi o tome mislili. Svi potencijalno zainteresirani su kliknuli. E sad, zamislite da tražite arhitektonski biro, reklamnu agenciju, zubara, bankara, bilo kakvu uslugu, a taj vam prvo da na uvid svoj privatni dnevnik u kojem pročitate "Alo, nisam ti ja..." ili "studiro sam ja, studiro" ili "mi zasad ne zarađujemo, skupljamo iskustva". Koliko biste ga ozbiljno shvatili?
08.01.2006. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kapa
ma, tinčice, čitaj malo dublje od toga:)) cisto onako anegdotalno, zamisli koja se sve klijentela moze javljati na ovu adresu;) btw, mozda cemo traziti i suradnike, hoces k nama malo volontirat, da ti pojasnimo o cemu se radi?:))
08.01.2006. (22:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kapa
i još nešto.. Za sada, da se razumije... Književnost je petina izdavaštva. Mi radimo za autore, ne samo za književnike i one koji to žele postati. Potrebno je i malo demistifikacije autorstva, a bogami i podsjećanje na to da proces kreiranja djela, njegove promocije, vještine samozastupanja, autorealizacije itd. rijetko izrastu unutar jednog te istog skalpa. Neće biti izdan samo onaj koji valja, nego onaj koji se dovoljno trsio, našao na pravom mjestu, imao sreće, platio, potplatio, nešto barem malo i valjao, znao pogoditi ukus publike, pogodio ulaz u pravi distribucijski kanal etc. c c c... Književnost je umjetnost, izdana književnost je po svoj prilici, prilično i zanat i vještina. Masa samozatajnih senzibilaca radi jako dobre stvari. Dolaze nam rukopisi koje je i užitak čitati, ali ... još će puno vode proteći prije nego kupovna moć odluči čitati dobru (domaću) književnost.
09.01.2006. (00:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kapa
Jedan od razloga našeg "uspjeha" je i taj što ne krijemo tko smo, što smo i što možemo i što ne možemo. Zapravo, ovaj blog, s nama takvima kakvi jesmo, najbolji je način reklamiranja. Klijent koji to pročita, zna s kime ima posla i tako nam je daleko lakše raditi. Ne da se ne želimo predstaviti za nešto što nismo, nego čak ne želimo ni skriti činjenice da smo početnici i da imamo svoj stil. U način rada što više ugrađujemo sebe i svoj svjetonazor, jer tako je najugodnije raditi.
09.01.2006. (13:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...