čuj, ovaj blog alat i naslovnicu smatram čistim marketingom, a znaš što prodaje proizvod.. uostalom, čini mi se dosta neažuran i raskomadan.. veliki dio dobrih tekstova prođe neprimjetno, a ne posotji nitko tko bi pratio blog u potpunosti i izvlačio na naslovnicu bitne teme, vijesti, tekstove.. ovako se sve vrti u krug između tucet poznanika.. želim da ti ideja zaživi, no ne javljam ti se na mail jer rijetko pišem o hr tematici kakvom se ti baviš..
26.11.2005. (22:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Almost Cool listu nikad ne gledam jer je na krivoj strani. Pogledam Cool listu i Fresh listu. Nije fer da se blogovi s almost cool liste vise ne pojavljuju na fresh listi.
27.11.2005. (23:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
R.E.
čuj, ovaj blog alat i naslovnicu smatram čistim marketingom, a znaš što prodaje proizvod.. uostalom, čini mi se dosta neažuran i raskomadan.. veliki dio dobrih tekstova prođe neprimjetno, a ne posotji nitko tko bi pratio blog u potpunosti i izvlačio na naslovnicu bitne teme, vijesti, tekstove.. ovako se sve vrti u krug između tucet poznanika.. želim da ti ideja zaživi, no ne javljam ti se na mail jer rijetko pišem o hr tematici kakvom se ti baviš..
26.11.2005. (22:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Frederika
Almost Cool listu nikad ne gledam jer je na krivoj strani. Pogledam Cool listu i Fresh listu. Nije fer da se blogovi s almost cool liste vise ne pojavljuju na fresh listi.
27.11.2005. (23:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...