super priča o ovom čovijeku i kremi,ali ja ti garantiram da bi se kod nas neki Mujo dosjetio kako zajebat ovog što mu daje kremicu,pa bi čovijek prodao i gače sa sebe da preživi....tako ti je to kod nas.
25.11.2005. (19:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ovako...malo sam izanalizirao tvoje postove i sinteza glasi...previše teorije za priglup narod.........ono što čujemo za Ameriku nije sve..to je vrh sante leda...ono ispod se ne vidi....želimo li uspjeti treba znati neuspjeti...treba znati umrijeti da bi znao živjeti..ok???
26.11.2005. (17:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Advertising. Ovaj slucaj nije bas pod tom kapom, ali i ne pokriva neke osnovne strane marketinga pa ne znam sto bi koristio. Pitanje je koliko je neuspjesnih proizvoda propalo u osnovoma marketinga bez obzira na interesantnu kombinaciju pricinga i slaganja distribucijskih kanala kao u ovom primjeru.
03.12.2005. (10:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Professeur */ pRófEsoeR /
Slažem se sa naslovom!
25.11.2005. (17:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
opaljena
super priča o ovom čovijeku i kremi,ali ja ti garantiram da bi se kod nas neki Mujo dosjetio kako zajebat ovog što mu daje kremicu,pa bi čovijek prodao i gače sa sebe da preživi....tako ti je to kod nas.
25.11.2005. (19:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mad money, rekao bi cramer...
zanimljiva ideja, moram priznati...daj JOŠ! ;)
26.11.2005. (07:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
1038
ovako...malo sam izanalizirao tvoje postove i sinteza glasi...previše teorije za priglup narod.........ono što čujemo za Ameriku nije sve..to je vrh sante leda...ono ispod se ne vidi....želimo li uspjeti treba znati neuspjeti...treba znati umrijeti da bi znao živjeti..ok???
26.11.2005. (17:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
1038, nije ok. ako umreš onda te više nema. :(
27.11.2005. (16:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tvoja žrtva
money,money,money
27.11.2005. (16:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Svinje u blatu
Stvarno ne bi trebao koristiti rijec marketing u ovom kontekstu. U Hrvatskoj je vec dovoljno zagadjena i nikom ne treba jos vise nerazumijevanja.
28.11.2005. (11:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
novac
WinstonW, bojim se da ako krenem u objašnjavanje onda tek nikome ništa neće biti jasno. Btw. koju bi ti riječ koristio?
28.11.2005. (12:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Svinje u blatu
Advertising. Ovaj slucaj nije bas pod tom kapom, ali i ne pokriva neke osnovne strane marketinga pa ne znam sto bi koristio. Pitanje je koliko je neuspjesnih proizvoda propalo u osnovoma marketinga bez obzira na interesantnu kombinaciju pricinga i slaganja distribucijskih kanala kao u ovom primjeru.
03.12.2005. (10:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...