Čitao sam jednom tekst , kako Tibetanski budusti
postižu da blokovi od parsto kila levitiraju u zraku ili
čak odlete kao iz katapulta pomoću njihovog ritualnog
bubnjanja i pjevanja , tako da me ovo toliko ne čudi
15.11.2005. (01:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zri
MagLev se koristi i za vlakove- u Njemaćkoj i u Japanu.
Koriste se i supravodiči za brze vlakove (zasad samo u Japanu), ali je to povezano s velikom potrošnjom energije (i s velikim troškovima), jer se magneti moraju stalno održati na - 270°.
15.11.2005. (20:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zri
Corr.: Njemačkoj
15.11.2005. (20:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
univerzum
Čitao sam jednom tekst , kako Tibetanski budusti postižu da blokovi od parsto kila levitiraju u zraku ili čak odlete kao iz katapulta pomoću njihovog ritualnog bubnjanja i pjevanja , tako da me ovo toliko ne čudi
15.11.2005. (01:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zri
MagLev se koristi i za vlakove- u Njemaćkoj i u Japanu. Koriste se i supravodiči za brze vlakove (zasad samo u Japanu), ali je to povezano s velikom potrošnjom energije (i s velikim troškovima), jer se magneti moraju stalno održati na - 270°.
15.11.2005. (20:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zri
Corr.: Njemačkoj
15.11.2005. (20:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...