Ha ha...pa u čemu je problem Loptice...život se sastoji od tisuća takvih "sitnica".Svi mi imamo svoje slabosti!Važno je dobro procijeniti i odvagnuti sve dobre i loše strane.Koliko si ga u početku nahvalila,kad ono ispada da je mizerija od čovjeka pošto je samo "shopping histerija" prevagnula u negativu.Zbilja mizerija od čovjeka...ha ha.Savršeni na žalost ne postoje ili možda sudiš prema sebi?U tome slučaju gornja tvrdnja ne stoji?!
11.11.2005. (09:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ej, ali ipak imam oči pa vidim, pa imam oči pa vidim što drugi vide...a i ja što ja vidim...a navike i pamet nije isto...ili je..prosvijetlite te me...i ne slažem se da je mizerija od čovjeka...zašto...čovjek samo kupuje, a ja manje..i njemu je to smetalo...bar mislim..ne meni :)))
11.11.2005. (11:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ha ha, ovog tvog "ultimate buyera" prema opisu zamišljam kao lagano feminiziranog wannabe metrića koji fanatično grabi s polica sve što stigne. Moram priznat, atipičan HR muškarac - osim ovog djela sa pivom :) Definitivno mi je jasno mi je zašto je nogiran, a sad vidiš kako je nama kad idemo sa ženama u kupovinu ;)
11.11.2005. (18:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Web Testing options !
Ha ha...pa u čemu je problem Loptice...život se sastoji od tisuća takvih "sitnica".Svi mi imamo svoje slabosti!Važno je dobro procijeniti i odvagnuti sve dobre i loše strane.Koliko si ga u početku nahvalila,kad ono ispada da je mizerija od čovjeka pošto je samo "shopping histerija" prevagnula u negativu.Zbilja mizerija od čovjeka...ha ha.Savršeni na žalost ne postoje ili možda sudiš prema sebi?U tome slučaju gornja tvrdnja ne stoji?!
11.11.2005. (09:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
champs-elysees
"Nisam ja valjda kriva što je moja erogena zona između očiju"...a onda te smetaju njegove navike i promijenila si mu image...
11.11.2005. (09:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
moja lektu(i)ra
ej, ali ipak imam oči pa vidim, pa imam oči pa vidim što drugi vide...a i ja što ja vidim...a navike i pamet nije isto...ili je..prosvijetlite te me...i ne slažem se da je mizerija od čovjeka...zašto...čovjek samo kupuje, a ja manje..i njemu je to smetalo...bar mislim..ne meni :)))
11.11.2005. (11:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MARKETING Shop
ha ha, ovog tvog "ultimate buyera" prema opisu zamišljam kao lagano feminiziranog wannabe metrića koji fanatično grabi s polica sve što stigne. Moram priznat, atipičan HR muškarac - osim ovog djela sa pivom :) Definitivno mi je jasno mi je zašto je nogiran, a sad vidiš kako je nama kad idemo sa ženama u kupovinu ;)
11.11.2005. (18:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...