e, pogodila si me u temu koju sam mislila 'obraditi' jednom. :) pa cu sad. malo ;). dakle, osvrnes li se na reklame koje si spomenula, vidjet ces da su sve za 'zena'. recimo to tako. kozmeticki preparati, sredstva za pranje i ciscenje, boje za kosu... sve to najvise koriste zene. pogledaj onda 'muske' reklame. one za playstation, recimo. ili za aute. ok, i zene voze i zene se igraju, ali, ruku na srce, vecinom frajeri kupuju aute. barem kod nas. reklame za aute su mrak. dakle, frajeri, koji sjede kao copywriteri (jel se to tak zove?) u reklamnim agencijama, ciljaju na one zene koje imaju kvocijent inteligencije velicine broja moje cipelice (36, op.a.). ili misle da su sve zene svijeta glupe. jer, znas, ima i onih koje popuse foru. cujem ja svasta u javnom prijevozu - od toga kako ti pristici odu kad pocnem koristit clear&clean do toga kako kad stare traperice operes perwolom za sareni ves, one postanu opet obojane. ali od njih cujem da je barbara jelic zena od ivice jelica i da vole pit votku od crnog puskina (na pitanje 'kaj je to crni puskin?', odgovara 'ne znam. neka biljka valjda.') tako da me nista ne cudi. nazalost. ali tako je. samo nemoj kupovat sve to. nek ti frendice kazu ako kaj valja. ja se ne sminkam. a mama mi jos uvijek pere ves. koristim niveu za bebe i s njom se mazem po svuda jer nekako mislim da ne smije imat neke stetne tvari ako je namijenjena za bebine guze.
23.09.2005. (23:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Možda stvarno i bi! Samo problem ostaje uvijek isti - nedovoljna masa ljudi se žali (sjećam li se dobro predavanja s faksa, tu bi se moglo teoretizirati o 'collective action problem':). I povrh toga, uvijek ostane dovoljan broj onih koji nastave kupovati - iz inercije, ili naivnosti. Tja...Evo, baš sam jučer razmišljala kako bi sve kozmetičke tvrtke financijski patile kad bi konačno izumile maskaru koja radi SVE. Ali neće, ne isplati im se...The beauty of consumerism.
23.09.2005. (23:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ve ć sam vrištala zbog toga ali ljudi su ti previše inertni za bilo kakvu akciju, a kamo li ovakvu. Makar ti i ja bismo mogle, da se razljutimo, podići dosta prašine i vjerojatno završiti u buksi ;)))
23.09.2005. (23:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Inače, Helana Frankenštajn ti ima jednu maskaru koja je izašla na tržište pred 20 i nešto godina ali koja se i dalje radi, koja se ne sapire vodom i koja je fantastična. Pakirana je u zlatnoj futroli, izgleda kao nalivpero, a nema četkicu već kao vijak izgleda. Potraži u parfumeriji ili nekoj boljoj robnoj kući. Stvarno je fantastična i još ima male dlačice unutra, tako da dobiješ super duge trepavice. Luda stvar :))
23.09.2005. (23:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Primarni cilj reklame jest izazvati stid, koji sam od sebe proizvodi zelju. Sto je onda tu cudno? Pa gori od reklama su zenski casopisi - kod reklama je gledatelj barem svjestan toga da gleda reklamu.
Reklame su uzrocno posljedicno vezane uz kapitalizam, koji nas sviju treba samo da - trosimo. Ne moramo cak ni stvarati neku vrijednost, bitno je samo da okrecemo novce.
Zakljucak - sve je to samo cijena vremena i mjesta u kojem zivimo.
23.09.2005. (23:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ljudi su ofce. So we treat them that way. (Misim, statisticki gledano. A reklama ionako cija na statisticki znacajan dio ciljane publike. Koji je eto, bas (uvijek) slucajno odabran tako da bude onaj neinteligentniji.) Anyway, inicijativa je dobra, ali pitam se tko ce biti uspjesniji - onaj tko ofcama puse pod rep ili onaj tko im pokusava objasniti da su ofce?
24.09.2005. (02:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marketing je mochna stvar, i sve dok ima onih koji padaju na nju, ona bu i dalje ostala mochna stvar. marketing bu bio jaka karika u nashem drushtvenom lancu for a long long time.
24.09.2005. (09:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne vjeruejem u takvu revoluciju....ljudi su prelijeni, prenaivni i ne da im se zajebavat s tim stvarima. Jedino nam ostaje savjetovati jedni druge po im pitanima. Inače, što se maskara tiče i moja mora bit vodootporna jer imam osjetljive, "suznjikave" oči...jedino mi paše MF-ova 2000 Calorie :)
24.09.2005. (10:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zato sam ja prestala koristit vodootpornu maskaru. A one ko fol "2000 calories mascara" i slicne, uh, don't get me started. A sto se tice marketinga, moram priznati da sam tu prva koja padam. Dobro, ne bas svaki puta i na svakom proizvodu, ali ipak. :)
24.09.2005. (10:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kako je u pitanju ništa drugo nego profit, proizvođačima je svejedno hoće li od potrošača praviti budale ili ne, bitno je samo izazvati dovoljno jaku reakciju koja će ga natjerati da kupi proizvod. Što im baš i nije problem. Mislim da im je puno veći zadatak zadržati kupca. Jer, i ja kao i ti, isprobavam razne proizvode dok ne nađem neki koji mi odgovara. Ponekad nađem, ponekad i ne pa tada uvijek kupujem proizvod drugog proizvođača. Stoga, jasno je da «budale» možemo biti, ali kratko, jer ako nismo zadovoljni, tražimo dalje, barem ja. Što se reklama tiče, stvarno ne nasjedam na njih. Imam par onih koje mi se sviđaju, npr. od Coca-Cole, ali nisam ju pila sigurno 10 godina. :))
24.09.2005. (12:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja vec godinama ne vjerujem reklamama, a kupujem proizvode za koje sam sigurna da imaju djelovanje upravo onakvo za sto su namijenjeni. nego, retusiram i ja fotografije za prijateljice i cesto se dogadjalo da ih na taj nacin uvjerim da su sve one nasmijane tete na reklamama retusirane sa svih strana. nego da li si znala da se hrana za reklame pravi od plastike? hamburgeri, povrce pa cak i spageti! barilla spageti na istom plavom kartonskom omotu su od PLASTIKE!
24.09.2005. (13:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
svašta se danas reklamira, a što i ne odgovara onome kako nam se to servira... obično čudotvorne kreme i slično, pojave se i ne znaš više ni tko je iza toga stajao - ljudi vole slušati bajke... pozdrav:-)
24.09.2005. (14:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nisam čitala druge komentare,... al ja sam za akciju! ovo s celulitnom kremom mi zvući primamljivo! ak za niš dobiješ lovu za pretrpljene duševne boli ak ne nestane!
24.09.2005. (14:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Znaju oni koji rade reklame da i mi znamo da su sve to gluposti. Ali, oni igraju na - prepoznatljivost. Jer kad dođeš u supermarket i vidiš 278 deterdženata za strojno pranje rublja, nemaš vremena proučavati što, kako i gdje i... ili uzimaš onaj koji uvijek kupuješ ili onaj čiju si reklamu - koliko god stupidna bila - najviše puta vidio. Nego, moj savjet glede maskara. I sigurno ćeš biti zadovoljna: prestani kupovati vodootporne. Zapravo, sve može pisati osim "vodootporna" i bit će super. A nemoj ni protiv Mr. MUscoloa - meni očisti odvod umivaonika svaki put savršeno (kad god se selim:)))
24.09.2005. (15:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
joj, joj, kulerice, a kaj si ti mislila zašto ja uvijek kupujem velike torbe, zato što obavezno nosim deterdžent u torbi da svima pokažem što to moje rublje čini tako krasnim ;DDDDD šalu na stranu, jedina reklama za deterdžent koja je normalna je ona za faks kada razne vrste namirnica padaju po bijeloj površini, nijedan ne opere mrlje ali ovaj bar ima dobru reklamu ;))
24.09.2005. (15:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a i ti vjerujes u Djeda Mraza. Ja recimo koristim OMO u kapsulama za 3 kila robe i mogu ti reci da na 60°C skida sve. A to sto je kutija za 14 takvih pranja i kosta 70 kn je drugih par rukava.
24.09.2005. (19:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
znaš kaj, ja ti se već odavno ne šminkam, pa me opće ne zanima koja je maskara dobra a koja nije, a televiziju ne gledam, osim mućki i pokojeg filma, pa ni ne vidim puno tih reklama, a kad ih slučajnio vidim lijepo zažmirim i začepim uši
24.09.2005. (21:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lipicaner
ja sam daleko od svega toga.imam muza, sina, psa,auto,stan,puno novaca,odlican izgled.zvucim umisljeno...ali nisam.mi smo duhovnjaci...nemamo tv,ne ramišljamo o tim stvarima... zivimo u svijetu, ali nismo dio njega.brijemo na ful prirodan nacin zivljenja.ja ne koristim sminku,farbu za kosu, lak za nokte.mislim da je sve to posljedica toga jer zene imaju jako malo samopuzdanja, a ovi sto rade reklame jos im vise unistavaju i to malo samopuzdanja. Revolucija, da!!! Ali kakva?Odbacimo maske, budimo prirodni,budimo lijepi. Jer svaki muskarac i zena su lijepi. Ovo sve drugo je nametnuto. Oslobodimo se svega toga u glavi. Volimo se takvi kakvi jesmo i budimo sretni i zadovoljni. Revolucija!
25.09.2005. (03:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meni je najbolja ona reklama kada ženska ide čistiti pronto sprejem (barem mislim) i povuče krpicu koja očisti i onaj dio koji on auopče nije posprejala, i onda se sve sjaji i blistaju zvjezdice
25.09.2005. (14:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
:-) što se tiče maskara, s njima nemam problema, koju god da metnem trepavice mi ok izgledaju, a vodootporne ne volim jer mi treba tri puta više da ih skinem nego obične. a glupe reklame...no comment. nego, off topic, prije sto godina sam vas blogere zamolila da mi predlažete knjige, sad sam gledala popis, jesi ti na adriana molea mislila na godine kapučina ili ima neka novija za koju ne znam?
25.09.2005. (19:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Svašta proizvođači rade da bi prodali ono što proizvode i nikakve moralne, etičke i sl. norme im nisu bitne.... čak nasuprot....Zato ne treba svemu vjerovati... treba koristiti prokušano :)))) Pusa
25.09.2005. (22:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kako is to samo dobro prokazala. ja dodajem i kažem ...hebeš i Benettonova obećanja o postojanosti boja, svaki detarđent pojede mi malo boje na njihovim majicama, i to uvijek baš tam gdje se vidi, po sred prednjice izbljedila fleka, fuuuuuj. A sigurno je kriva benetonova majica i njihova boja jer na onoj s placa za 50 kuna ne ode boja nikam
26.09.2005. (11:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
amy damon
e, pogodila si me u temu koju sam mislila 'obraditi' jednom. :) pa cu sad. malo ;). dakle, osvrnes li se na reklame koje si spomenula, vidjet ces da su sve za 'zena'. recimo to tako. kozmeticki preparati, sredstva za pranje i ciscenje, boje za kosu... sve to najvise koriste zene. pogledaj onda 'muske' reklame. one za playstation, recimo. ili za aute. ok, i zene voze i zene se igraju, ali, ruku na srce, vecinom frajeri kupuju aute. barem kod nas. reklame za aute su mrak. dakle, frajeri, koji sjede kao copywriteri (jel se to tak zove?) u reklamnim agencijama, ciljaju na one zene koje imaju kvocijent inteligencije velicine broja moje cipelice (36, op.a.). ili misle da su sve zene svijeta glupe. jer, znas, ima i onih koje popuse foru. cujem ja svasta u javnom prijevozu - od toga kako ti pristici odu kad pocnem koristit clear&clean do toga kako kad stare traperice operes perwolom za sareni ves, one postanu opet obojane. ali od njih cujem da je barbara jelic zena od ivice jelica i da vole pit votku od crnog puskina (na pitanje 'kaj je to crni puskin?', odgovara 'ne znam. neka biljka valjda.') tako da me nista ne cudi. nazalost. ali tako je. samo nemoj kupovat sve to. nek ti frendice kazu ako kaj valja. ja se ne sminkam. a mama mi jos uvijek pere ves. koristim niveu za bebe i s njom se mazem po svuda jer nekako mislim da ne smije imat neke stetne tvari ako je namijenjena za bebine guze.
23.09.2005. (23:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
West End Beatrice online
Možda stvarno i bi! Samo problem ostaje uvijek isti - nedovoljna masa ljudi se žali (sjećam li se dobro predavanja s faksa, tu bi se moglo teoretizirati o 'collective action problem':). I povrh toga, uvijek ostane dovoljan broj onih koji nastave kupovati - iz inercije, ili naivnosti. Tja...Evo, baš sam jučer razmišljala kako bi sve kozmetičke tvrtke financijski patile kad bi konačno izumile maskaru koja radi SVE. Ali neće, ne isplati im se...The beauty of consumerism.
23.09.2005. (23:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugenvilija
Ve ć sam vrištala zbog toga ali ljudi su ti previše inertni za bilo kakvu akciju, a kamo li ovakvu. Makar ti i ja bismo mogle, da se razljutimo, podići dosta prašine i vjerojatno završiti u buksi ;)))
23.09.2005. (23:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugenvilija
Inače, Helana Frankenštajn ti ima jednu maskaru koja je izašla na tržište pred 20 i nešto godina ali koja se i dalje radi, koja se ne sapire vodom i koja je fantastična. Pakirana je u zlatnoj futroli, izgleda kao nalivpero, a nema četkicu već kao vijak izgleda. Potraži u parfumeriji ili nekoj boljoj robnoj kući. Stvarno je fantastična i još ima male dlačice unutra, tako da dobiješ super duge trepavice. Luda stvar :))
23.09.2005. (23:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
EROTSKE PRIČE I FANTAZIJE
Primarni cilj reklame jest izazvati stid, koji sam od sebe proizvodi zelju. Sto je onda tu cudno? Pa gori od reklama su zenski casopisi - kod reklama je gledatelj barem svjestan toga da gleda reklamu. Reklame su uzrocno posljedicno vezane uz kapitalizam, koji nas sviju treba samo da - trosimo. Ne moramo cak ni stvarati neku vrijednost, bitno je samo da okrecemo novce. Zakljucak - sve je to samo cijena vremena i mjesta u kojem zivimo.
23.09.2005. (23:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gawrun
nemoj me jebat da nije istina to što kažu na televiziji
24.09.2005. (02:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kulerica
Ljudi su ofce. So we treat them that way. (Misim, statisticki gledano. A reklama ionako cija na statisticki znacajan dio ciljane publike. Koji je eto, bas (uvijek) slucajno odabran tako da bude onaj neinteligentniji.) Anyway, inicijativa je dobra, ali pitam se tko ce biti uspjesniji - onaj tko ofcama puse pod rep ili onaj tko im pokusava objasniti da su ofce?
24.09.2005. (02:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
down is the new up.
marketing je mochna stvar, i sve dok ima onih koji padaju na nju, ona bu i dalje ostala mochna stvar. marketing bu bio jaka karika u nashem drushtvenom lancu for a long long time.
24.09.2005. (09:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bigi
Ne vjeruejem u takvu revoluciju....ljudi su prelijeni, prenaivni i ne da im se zajebavat s tim stvarima. Jedino nam ostaje savjetovati jedni druge po im pitanima. Inače, što se maskara tiče i moja mora bit vodootporna jer imam osjetljive, "suznjikave" oči...jedino mi paše MF-ova 2000 Calorie :)
24.09.2005. (10:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
xiola bleu
Zato sam ja prestala koristit vodootpornu maskaru. A one ko fol "2000 calories mascara" i slicne, uh, don't get me started. A sto se tice marketinga, moram priznati da sam tu prva koja padam. Dobro, ne bas svaki puta i na svakom proizvodu, ali ipak. :)
24.09.2005. (10:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pegy
Kako je u pitanju ništa drugo nego profit, proizvođačima je svejedno hoće li od potrošača praviti budale ili ne, bitno je samo izazvati dovoljno jaku reakciju koja će ga natjerati da kupi proizvod. Što im baš i nije problem. Mislim da im je puno veći zadatak zadržati kupca. Jer, i ja kao i ti, isprobavam razne proizvode dok ne nađem neki koji mi odgovara. Ponekad nađem, ponekad i ne pa tada uvijek kupujem proizvod drugog proizvođača. Stoga, jasno je da «budale» možemo biti, ali kratko, jer ako nismo zadovoljni, tražimo dalje, barem ja. Što se reklama tiče, stvarno ne nasjedam na njih. Imam par onih koje mi se sviđaju, npr. od Coca-Cole, ali nisam ju pila sigurno 10 godina. :))
24.09.2005. (12:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juliere
ja vec godinama ne vjerujem reklamama, a kupujem proizvode za koje sam sigurna da imaju djelovanje upravo onakvo za sto su namijenjeni. nego, retusiram i ja fotografije za prijateljice i cesto se dogadjalo da ih na taj nacin uvjerim da su sve one nasmijane tete na reklamama retusirane sa svih strana. nego da li si znala da se hrana za reklame pravi od plastike? hamburgeri, povrce pa cak i spageti! barilla spageti na istom plavom kartonskom omotu su od PLASTIKE!
24.09.2005. (13:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jagode
svašta se danas reklamira, a što i ne odgovara onome kako nam se to servira... obično čudotvorne kreme i slično, pojave se i ne znaš više ni tko je iza toga stajao - ljudi vole slušati bajke... pozdrav:-)
24.09.2005. (14:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
oda jagodi
nisam čitala druge komentare,... al ja sam za akciju! ovo s celulitnom kremom mi zvući primamljivo! ak za niš dobiješ lovu za pretrpljene duševne boli ak ne nestane!
24.09.2005. (14:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tehnozena
Znaju oni koji rade reklame da i mi znamo da su sve to gluposti. Ali, oni igraju na - prepoznatljivost. Jer kad dođeš u supermarket i vidiš 278 deterdženata za strojno pranje rublja, nemaš vremena proučavati što, kako i gdje i... ili uzimaš onaj koji uvijek kupuješ ili onaj čiju si reklamu - koliko god stupidna bila - najviše puta vidio. Nego, moj savjet glede maskara. I sigurno ćeš biti zadovoljna: prestani kupovati vodootporne. Zapravo, sve može pisati osim "vodootporna" i bit će super. A nemoj ni protiv Mr. MUscoloa - meni očisti odvod umivaonika svaki put savršeno (kad god se selim:)))
24.09.2005. (15:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tita
joj, joj, kulerice, a kaj si ti mislila zašto ja uvijek kupujem velike torbe, zato što obavezno nosim deterdžent u torbi da svima pokažem što to moje rublje čini tako krasnim ;DDDDD šalu na stranu, jedina reklama za deterdžent koja je normalna je ona za faks kada razne vrste namirnica padaju po bijeloj površini, nijedan ne opere mrlje ali ovaj bar ima dobru reklamu ;))
24.09.2005. (15:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
..::Domaćički shit-lit::..
Probaj Lancome-ovu maskaru, nije u domenu najjeftinijih (ovde je oko 30 e) ali zato traje više od godinu dana a efekti joj vrede svaku paru!
24.09.2005. (16:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
barba
a i ti vjerujes u Djeda Mraza. Ja recimo koristim OMO u kapsulama za 3 kila robe i mogu ti reci da na 60°C skida sve. A to sto je kutija za 14 takvih pranja i kosta 70 kn je drugih par rukava.
24.09.2005. (19:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sišèanka
znaš kaj, ja ti se već odavno ne šminkam, pa me opće ne zanima koja je maskara dobra a koja nije, a televiziju ne gledam, osim mućki i pokojeg filma, pa ni ne vidim puno tih reklama, a kad ih slučajnio vidim lijepo zažmirim i začepim uši
24.09.2005. (21:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lipicaner
ja sam daleko od svega toga.imam muza, sina, psa,auto,stan,puno novaca,odlican izgled.zvucim umisljeno...ali nisam.mi smo duhovnjaci...nemamo tv,ne ramišljamo o tim stvarima... zivimo u svijetu, ali nismo dio njega.brijemo na ful prirodan nacin zivljenja.ja ne koristim sminku,farbu za kosu, lak za nokte.mislim da je sve to posljedica toga jer zene imaju jako malo samopuzdanja, a ovi sto rade reklame jos im vise unistavaju i to malo samopuzdanja. Revolucija, da!!! Ali kakva?Odbacimo maske, budimo prirodni,budimo lijepi. Jer svaki muskarac i zena su lijepi. Ovo sve drugo je nametnuto. Oslobodimo se svega toga u glavi. Volimo se takvi kakvi jesmo i budimo sretni i zadovoljni. Revolucija!
25.09.2005. (03:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vanja
meni je najbolja ona reklama kada ženska ide čistiti pronto sprejem (barem mislim) i povuče krpicu koja očisti i onaj dio koji on auopče nije posprejala, i onda se sve sjaji i blistaju zvjezdice
25.09.2005. (14:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maja
:-) što se tiče maskara, s njima nemam problema, koju god da metnem trepavice mi ok izgledaju, a vodootporne ne volim jer mi treba tri puta više da ih skinem nego obične. a glupe reklame...no comment. nego, off topic, prije sto godina sam vas blogere zamolila da mi predlažete knjige, sad sam gledala popis, jesi ti na adriana molea mislila na godine kapučina ili ima neka novija za koju ne znam?
25.09.2005. (19:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Let me know...
Svašta proizvođači rade da bi prodali ono što proizvode i nikakve moralne, etičke i sl. norme im nisu bitne.... čak nasuprot....Zato ne treba svemu vjerovati... treba koristiti prokušano :)))) Pusa
25.09.2005. (22:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hpdpevec
kako is to samo dobro prokazala. ja dodajem i kažem ...hebeš i Benettonova obećanja o postojanosti boja, svaki detarđent pojede mi malo boje na njihovim majicama, i to uvijek baš tam gdje se vidi, po sred prednjice izbljedila fleka, fuuuuuj. A sigurno je kriva benetonova majica i njihova boja jer na onoj s placa za 50 kuna ne ode boja nikam
26.09.2005. (11:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
ja razlikujem reklame ugodne oku, i one koje me iritiraju...a ostalo, no draga, pa ni ja plavuša ne vjerujem njima....čak i onima za juhu...
26.09.2005. (20:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...