Sjajno!!! :-) S obzirom da se zrakoplovna usluga zove "zračna plovidba", za očekivati je da se od stjuardesa traži "vještina plivanja", bilo bi čudno da su napisali "vještina letenja"... :-) A opet, ako avion promaši pistu i sleti u more, neko mora izvući pijanog pilota iz kabine... :-) Stalno govorim da su apsurdi u stvarnom životu nenadmašivi!!! Kao i činjenica da se iznad sjedala u zrakoplovu nalaze maske s kisikom, a ispod sjedala zračni prsluci... A nigdje padobrana...
14.09.2005. (18:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zrako - plovstvo - što je tu nejasno. Ako plovi, mora znati i plivati. Ali budući da plovi zrakom dobro bi bilo da zna letjeti poput supermena. A čuj, što se tiče spašavanja života, dugi su letovi npr. nad Atlantikom, ima tamo neki KIT za preživljavanje s čamčićima, znači da očekuju da se strmekneš u more s 14 000 m i preživiš, onda fino plutaš u čamčiću koji se napuhao, a stjuardese plivaju od jednog do drugog i nose koktele ili vodu, zavisi u kojoj si klasi. Što se tiče ugodnog izgleda - Lufthanza ima gabore da te fras uhvati kad se nagne nad tebe, a tek kad te zgrabi za rukav i gurne na mjesto gigant od 130 kg. Čovječe, mora hodati samo po sredini aviona, inače odosmo u PM. Imam slike stjuardesa Variga, one su prekrasne, možda ih baš stavim da vidiš. Al" sam se rapisala, kad mi je baš zgodno...
14.09.2005. (18:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meni su "bolji" komentari u oglasu "otpornost na stresne situacije", i "Ugodan izgled". Tko to mjeri, i kako??? I, nek' mi netko pokaze kako steci "otpornost" ili ti imunost na stres. Platim mu u zlatu!
15.09.2005. (00:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne, ne poznejem srećom ni jednu takvu, ali to ne isključuje tu mogučnost. Zašto??? Zato jer stjuardese su i one na avionima koji sleću na vodu, zar ne?
A ima i masu situacija kad je voda jedino moguće riješenje... i što sad ako je stjuardesa neplivačica, npr.?
15.09.2005. (02:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Npr. da prije nekoliko tjedana u avionu koji se srusio u more, a letio je sa Sicilije u Tunis... postoji jedna procedura mislim u polaganju "voznje" aviona koje se zove prisilno slijetanje na povrsinu mora... u tom slucaju sto bi bilo da nitko od osoblja ne zna plivati?
15.09.2005. (10:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neka istraživanja su pokazala da čovjek kao "ugodan" doživljava onaj izgled npr. lica druge osobe ako su lijeva i desna strana lica simentrične (što više), a i otpornost na stres se trenira i te kako ( u Quanticu npr) :)) Fizički izlgled je važan za mnoge profesije, koliko god se to nama činilo glupo, jer čini veliki dio neverbalne komunikacije.
15.09.2005. (12:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mislim da je plivanje ipak glupost, ne mogu svi avioni prisilno sletjeti na površinu mora, osim toga obavezni su pojasevi koji drže na površini. (pitala alkiona)
15.09.2005. (12:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Narode... Prisilno slijetanje aviona u more nikada ne završi dobro... Jer se more u tom slučaju ponaša kao betonska ploča... Sjetite se samo učenja skakanja na glavu... Koliko ste puta skočili na trbuh? I kako je on izgledao? I jel' boljelo? A sad zamislite da skačete s visine od nekoliko kilometara, da ste teški nekoliko desetaka tona i da propadate s oko 500 km/h? Plivanje ne pomaže, ronjenje možda...
15.09.2005. (14:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vidim da se tu razvila velika diskusija ja sam u gornjoj rečenici navela da ipak razumjem sve ostale uvjete osim jednog. Slažem se sa helix da izgled čini veliki dio neverbalne komunikacije. A da se stres može trenirati i to mi je drago čuti. Ali ostaje činjenica da svi ti treninzi koliko god bili uvjerljivi nisu isto kao kad čovjek shvati da je na granici života i smrti. Mislim da rijetki tu ostaju prisebni.... slažem se i sa crolga kad kaže da avion ne može sletiti on se jednostavno strmoglavi u more. Ili ako već postoji mogućnost takvog nazovimo spuštanja udarac je toliko silno jak da se avion u principu prepolovi. U takvim situacijama postoji mogućnost da netko preživi. Mene je samo interesiralo da li stvarno postoji netko tko je tako preživio. Julijer spominje nedavni događaj a koliko ih je preživjelih iz tog slučaja i da ih je spasila stjuardesa koja zna plivati? Ne govorim o putnicima plivačima jer ni na jednom aerodromu pri ulasku u avion vas ne pitaju znate li plivati ? zar ne ! govorim konkretno o stjuardesama i njihovoj vještini plivanja. @sunčice ako ovo čitaš pitaj malo brata kako to ide znam da je on pilot. ponukana ovim tekstom zvala sam prijatelja pilota i sa njim malo o tome pričala što da vam kažem čovjek se samo nasmijao.
15.09.2005. (15:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma nabacaš toga što više, pa se diviš kako stjuardese znaju to i to; a slažeš li se da je ipak lakše naći nekog tko zna plivat nego letit... zamisli da su i to napisali kod domaćica/domaćina... pozdrav:-)
15.09.2005. (19:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Meni se čini da je to zbog hitnih slučajeva koje prikazuju u onim filmićima prije polijetanja... Kao, avion se spusti na površinu mora, otvore se izlazi za nuždu, spuste tobogani i škvadra se baca u more. (?)
16.09.2005. (00:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Razlog zasto se trazi i znanje plivanja (sto mislim da svaki covjek mora znati ionako) je da se postuju pravila i zakoni koji su medjunarodni. To nije nista sto je hrvatska aviokompanija izmislila. A, ti medjunarodni kriteriji su bili propisani i prilagodjuju se svako-malo, iz x razloga. Jedan od njih su i legalni. Osoblje aviona mora znati plivati, jer se podrazumijeva da ce upravo oni biti ti koji ce pokusati spasit korisnike usluge, tj. one koji su platili da lete tim avionom, i automatski dali svoj zivot u ruke nekom profesionalnom. Eto, trebalo je biti kratko, i jasno, ali nije. Mala :: hvala na cestitci! :)
16.09.2005. (01:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
potpisujem LAWoman pogotovo kada kaze da svaki covjek ionako mora znati plivati ! .. ..... crolga: reci to onim talijanima koji su se spasili u nedavnoj nesreci i prisilnog ateriranja aviona na povrsinu mora....
16.09.2005. (11:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Info iz prve ruke: LAwoman je u pravu. Uvjet za pilote nije plivanje jer su za evakuaciju putnika iz aviona odgovorni stjuardi i stjuardese, bilo da se radi o kopnu ili moru, odnosno vodenoj površini. Ono što neznate je da su oni primarno u avionu radi takvih situacija, a tek onda radi kave i čaja. Njihov trening je baziran isključivo na vježbama evakuacije koji se provodi u školskim centrima i bazenima. Eto zašto!
16.09.2005. (14:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nejasno je samo da se znanje plivanja zahtjeva samo od stuardesa. Moguce je, da je oglas namjesten za neku uspjesnu plivacicu, pa ce se izbor izvrsiti na osnovu postignutih rezultata - u plivanju
16.09.2005. (15:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@juliere - Ne znam talijanski... :-) Šalu na stranu, LA Woman i mali svijet su u pravu, samo sam htio reći da su šanse za preživljavanje pri padu ili prisilnom slijetanju zrakoplova (pogotovo onih velikih) minimalne i sigurno više ovise o drugim čimbenicima nego o sposobnosti plivanja domaćice ili domaćina zrakoplova... Ali pravila su pravila i moraju se poštivati...
16.09.2005. (22:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma narvno Crolga, imam i ja neke veze sa zrakoplovstvom, odnosno zrakoplovcima, ne žele se ovdje "očitovati", ali kažu da si ti najbliže istini:)) Pravila, standardi i norme postoje, naravno međunarodni, ali njih stvaraju ljudi; neka su jednostavno anakronizmi koji stoje jer se nikome ne da revidirati. Naravno, svaki se pilot na to nasmije, i ovaj moj također.
17.09.2005. (13:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Oglašava se moj pilot: slijetanje na vodu - apsolutno moguće i svaki pilot ga na trenažerima trenira; svaki avion pa i onaj veliki, može uspješno sletjeti na vodu (naravno, ako je stanje mora jače uzburkano slijetanje je teže i opasnije, od svoje prtljage se oprostite u svakom slučaju); svi avioni koji idu npr. preko Atlantika imaju i pojaseve i čamce kao obaveznu opremu (razlikujte padanje na vodu i slijetanje na vodu!!!). Ako nemaš pojas u Atlantiku te na spasi plivanje; ukoliko te ne izvade iz vode u roku od tri sata - pothlađivanje - najvjerojatnije smrt. Stjuardese moraju znati plivati, njihov prvenstveni posao jest evakuacija putnika, ali.... koliko će njihovo znanje imati šanse doći do izražaja i spasiti živote u nekoj dramatičnoj situaciji o tom po tom. Ovisi o puno elemenata.
(ljudi su se nakon pada zrakoplova utopili na dubini od 1,5 metara) Pozdrav!! Pilot
17.09.2005. (17:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
crolga
Sjajno!!! :-) S obzirom da se zrakoplovna usluga zove "zračna plovidba", za očekivati je da se od stjuardesa traži "vještina plivanja", bilo bi čudno da su napisali "vještina letenja"... :-) A opet, ako avion promaši pistu i sleti u more, neko mora izvući pijanog pilota iz kabine... :-) Stalno govorim da su apsurdi u stvarnom životu nenadmašivi!!! Kao i činjenica da se iznad sjedala u zrakoplovu nalaze maske s kisikom, a ispod sjedala zračni prsluci... A nigdje padobrana...
14.09.2005. (18:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
linus.broj.dva
zanimljivo, piloti ne moraju znati plivati. njih ce valjda stjuardese i stjuardi spasiti :-))))
14.09.2005. (18:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
antibiotic
Stvarno su ludi, ovo je već komedija..možda ju izbace iz aviona ako ne radi dobro, pa da zna plivati, ako doleti u more..!
14.09.2005. (18:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helix
Zrako - plovstvo - što je tu nejasno. Ako plovi, mora znati i plivati. Ali budući da plovi zrakom dobro bi bilo da zna letjeti poput supermena. A čuj, što se tiče spašavanja života, dugi su letovi npr. nad Atlantikom, ima tamo neki KIT za preživljavanje s čamčićima, znači da očekuju da se strmekneš u more s 14 000 m i preživiš, onda fino plutaš u čamčiću koji se napuhao, a stjuardese plivaju od jednog do drugog i nose koktele ili vodu, zavisi u kojoj si klasi. Što se tiče ugodnog izgleda - Lufthanza ima gabore da te fras uhvati kad se nagne nad tebe, a tek kad te zgrabi za rukav i gurne na mjesto gigant od 130 kg. Čovječe, mora hodati samo po sredini aviona, inače odosmo u PM. Imam slike stjuardesa Variga, one su prekrasne, možda ih baš stavim da vidiš. Al" sam se rapisala, kad mi je baš zgodno...
14.09.2005. (18:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pixy
vjerojatno je to stavljeno u nadi da će preživjet neki pad - naravno ako padnu usred mora :-)))
14.09.2005. (20:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LA Woman
meni su "bolji" komentari u oglasu "otpornost na stresne situacije", i "Ugodan izgled". Tko to mjeri, i kako??? I, nek' mi netko pokaze kako steci "otpornost" ili ti imunost na stres. Platim mu u zlatu!
15.09.2005. (00:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugenvilija
Ne, ne poznejem srećom ni jednu takvu, ali to ne isključuje tu mogučnost. Zašto??? Zato jer stjuardese su i one na avionima koji sleću na vodu, zar ne? A ima i masu situacija kad je voda jedino moguće riješenje... i što sad ako je stjuardesa neplivačica, npr.?
15.09.2005. (02:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
malavita
zanima me kako ispituju emocionalnu zrelost? nekako me brine da bi ako je to presudni kriterij zrakoplovna industrija vrlo brzo ostala opustošena.
15.09.2005. (08:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juliere
Npr. da prije nekoliko tjedana u avionu koji se srusio u more, a letio je sa Sicilije u Tunis... postoji jedna procedura mislim u polaganju "voznje" aviona koje se zove prisilno slijetanje na povrsinu mora... u tom slucaju sto bi bilo da nitko od osoblja ne zna plivati?
15.09.2005. (10:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helix
Neka istraživanja su pokazala da čovjek kao "ugodan" doživljava onaj izgled npr. lica druge osobe ako su lijeva i desna strana lica simentrične (što više), a i otpornost na stres se trenira i te kako ( u Quanticu npr) :)) Fizički izlgled je važan za mnoge profesije, koliko god se to nama činilo glupo, jer čini veliki dio neverbalne komunikacije.
15.09.2005. (12:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helix
mislim da je plivanje ipak glupost, ne mogu svi avioni prisilno sletjeti na površinu mora, osim toga obavezni su pojasevi koji drže na površini. (pitala alkiona)
15.09.2005. (12:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
crolga
Narode... Prisilno slijetanje aviona u more nikada ne završi dobro... Jer se more u tom slučaju ponaša kao betonska ploča... Sjetite se samo učenja skakanja na glavu... Koliko ste puta skočili na trbuh? I kako je on izgledao? I jel' boljelo? A sad zamislite da skačete s visine od nekoliko kilometara, da ste teški nekoliko desetaka tona i da propadate s oko 500 km/h? Plivanje ne pomaže, ronjenje možda...
15.09.2005. (14:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mala iz Grada
Vidim da se tu razvila velika diskusija ja sam u gornjoj rečenici navela da ipak razumjem sve ostale uvjete osim jednog. Slažem se sa helix da izgled čini veliki dio neverbalne komunikacije. A da se stres može trenirati i to mi je drago čuti. Ali ostaje činjenica da svi ti treninzi koliko god bili uvjerljivi nisu isto kao kad čovjek shvati da je na granici života i smrti. Mislim da rijetki tu ostaju prisebni.... slažem se i sa crolga kad kaže da avion ne može sletiti on se jednostavno strmoglavi u more. Ili ako već postoji mogućnost takvog nazovimo spuštanja udarac je toliko silno jak da se avion u principu prepolovi. U takvim situacijama postoji mogućnost da netko preživi. Mene je samo interesiralo da li stvarno postoji netko tko je tako preživio. Julijer spominje nedavni događaj a koliko ih je preživjelih iz tog slučaja i da ih je spasila stjuardesa koja zna plivati? Ne govorim o putnicima plivačima jer ni na jednom aerodromu pri ulasku u avion vas ne pitaju znate li plivati ? zar ne ! govorim konkretno o stjuardesama i njihovoj vještini plivanja. @sunčice ako ovo čitaš pitaj malo brata kako to ide znam da je on pilot. ponukana ovim tekstom zvala sam prijatelja pilota i sa njim malo o tome pričala što da vam kažem čovjek se samo nasmijao.
15.09.2005. (15:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lovesex
mislim da će se i moj braco samo nasmijati :-) javim ti
15.09.2005. (16:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jagode
ma nabacaš toga što više, pa se diviš kako stjuardese znaju to i to; a slažeš li se da je ipak lakše naći nekog tko zna plivat nego letit... zamisli da su i to napisali kod domaćica/domaćina... pozdrav:-)
15.09.2005. (19:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kulerica
Meni se čini da je to zbog hitnih slučajeva koje prikazuju u onim filmićima prije polijetanja... Kao, avion se spusti na površinu mora, otvore se izlazi za nuždu, spuste tobogani i škvadra se baca u more. (?)
16.09.2005. (00:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LA Woman
Razlog zasto se trazi i znanje plivanja (sto mislim da svaki covjek mora znati ionako) je da se postuju pravila i zakoni koji su medjunarodni. To nije nista sto je hrvatska aviokompanija izmislila. A, ti medjunarodni kriteriji su bili propisani i prilagodjuju se svako-malo, iz x razloga. Jedan od njih su i legalni. Osoblje aviona mora znati plivati, jer se podrazumijeva da ce upravo oni biti ti koji ce pokusati spasit korisnike usluge, tj. one koji su platili da lete tim avionom, i automatski dali svoj zivot u ruke nekom profesionalnom. Eto, trebalo je biti kratko, i jasno, ali nije. Mala :: hvala na cestitci! :)
16.09.2005. (01:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juliere
potpisujem LAWoman pogotovo kada kaze da svaki covjek ionako mora znati plivati ! .. ..... crolga: reci to onim talijanima koji su se spasili u nedavnoj nesreci i prisilnog ateriranja aviona na povrsinu mora....
16.09.2005. (11:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lovesex
Meni je isto zvučalo nelogično, ali u razgovoru sa bracom sam skontala otprilike ono što je LA Woman već rekla...
16.09.2005. (13:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mali svijet
Info iz prve ruke: LAwoman je u pravu. Uvjet za pilote nije plivanje jer su za evakuaciju putnika iz aviona odgovorni stjuardi i stjuardese, bilo da se radi o kopnu ili moru, odnosno vodenoj površini. Ono što neznate je da su oni primarno u avionu radi takvih situacija, a tek onda radi kave i čaja. Njihov trening je baziran isključivo na vježbama evakuacije koji se provodi u školskim centrima i bazenima. Eto zašto!
16.09.2005. (14:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borut
Nejasno je samo da se znanje plivanja zahtjeva samo od stuardesa. Moguce je, da je oglas namjesten za neku uspjesnu plivacicu, pa ce se izbor izvrsiti na osnovu postignutih rezultata - u plivanju
16.09.2005. (15:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
crolga
@juliere - Ne znam talijanski... :-) Šalu na stranu, LA Woman i mali svijet su u pravu, samo sam htio reći da su šanse za preživljavanje pri padu ili prisilnom slijetanju zrakoplova (pogotovo onih velikih) minimalne i sigurno više ovise o drugim čimbenicima nego o sposobnosti plivanja domaćice ili domaćina zrakoplova... Ali pravila su pravila i moraju se poštivati...
16.09.2005. (22:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juliere
na engleskom: " http: // www.cnn.com / 2005/WORLD/europe/08/06/sicily.plane/ " .... link bez razmaka...
17.09.2005. (00:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helix
ma narvno Crolga, imam i ja neke veze sa zrakoplovstvom, odnosno zrakoplovcima, ne žele se ovdje "očitovati", ali kažu da si ti najbliže istini:)) Pravila, standardi i norme postoje, naravno međunarodni, ali njih stvaraju ljudi; neka su jednostavno anakronizmi koji stoje jer se nikome ne da revidirati. Naravno, svaki se pilot na to nasmije, i ovaj moj također.
17.09.2005. (13:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helix
Oglašava se moj pilot: slijetanje na vodu - apsolutno moguće i svaki pilot ga na trenažerima trenira; svaki avion pa i onaj veliki, može uspješno sletjeti na vodu (naravno, ako je stanje mora jače uzburkano slijetanje je teže i opasnije, od svoje prtljage se oprostite u svakom slučaju); svi avioni koji idu npr. preko Atlantika imaju i pojaseve i čamce kao obaveznu opremu (razlikujte padanje na vodu i slijetanje na vodu!!!). Ako nemaš pojas u Atlantiku te na spasi plivanje; ukoliko te ne izvade iz vode u roku od tri sata - pothlađivanje - najvjerojatnije smrt. Stjuardese moraju znati plivati, njihov prvenstveni posao jest evakuacija putnika, ali.... koliko će njihovo znanje imati šanse doći do izražaja i spasiti živote u nekoj dramatičnoj situaciji o tom po tom. Ovisi o puno elemenata. (ljudi su se nakon pada zrakoplova utopili na dubini od 1,5 metara) Pozdrav!! Pilot
17.09.2005. (17:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...