slažem se... sva djeca su djeca s posebnim potrebama, samo što naš sistem ne prepoznaje posebne potrebe za svakog od njih, nego ih trpa u nekakve skupine i vrste samo iz razloga što je nemoguće imati individualni program za baš svako dijete...
21.06.2005. (09:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
to je divno kada se radi s djecom kao što ti to radiš. :) pronalaziš male genijalce, radiš s klincima...prekrasan posao. (i da, što se tiče the bilježnice - imao si pravo! :D ma kako samo pogodi??)
21.06.2005. (10:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Znaš Psiho, ja sam sa svojim sinom u prvom osnovne imala problem kad ga je učiteljica kažnjavala jer smeta na nastavi, zvala nas u školu, meni izgovorila da ima devijantno ponašanje i na kraju prvog osnovne dobio je opomenu razrednika u učeničku knjižicu.
Učiteljica je aktivirala školskog psihologa i pedagoga jer sam ja odbila njenu "preporuku" da odem s djetetom kod psihologa.
Moj sin je prije škole sam naučio pisati i računati(pojma nemam kako).S vremena na vrijeme bi mi postavio pitanje kako se što piše i sl. i ja bi mu odgovorila, no nisam ga htjela forsirati jer sam znala da će sve naučiti u školi. No on je već čitao, pisao i računao kad je krenuo u školu.Naravno na predavanjima mu je bilo dosadno i on je iz dosade pravio gluposti.Npr. Oni su učili čitati riječi, a on je već znao čitati tekst u cjelini.Oni su učili brojeve a on je već računao, pretvarao mjerne jedinice npr. mm u cm, pa u m, pa u km.Jednom j upitao mog muža koliko može u vis baciti loptu, suprug je rekao, pa cca 10 metara. On je samo nastavio, a tako, a znaš tata to ti je znaš onda 1000 cm, a zamisli to ti je 10 000 mm.Mi smo ostali začuđeni.
Nakon što su psiholog i pedagog sa njim obavili razgovor i testiranje zaključili su da je natprosječno inteligentan i da mi moramo utjecati na njega da prati nastavu.
Pitali smo ih da li možda učiteljica njemu na satu može dati neke zadatke koji bi bili prilagođeni njegovom znanju.Odgovor je bio da za djecu koja imaju problema sa učenjem postoji prilagođeni program, da za darovitu djecu isto nešto postoji ali ne u Puli, da nažalost za naprednu djecu nema ništa i da se on mora uklopiti u one prosječne.
Naravno, njegov nemir i nezainteresiranost za ponovno učenje onoga što već zna rezultirao je slabijim ocjenama.Iz testa dobije odličan a iz zalaganja slabu ocjenu pa je prošao sa vrlodobrim.
Sve što sam mogla učiniti je da sam zatražila promjenu razreda i ova učiteljica ima više takta u ophođenju sa njim, no njemu je većinom u školi dosadno.Pod prijetnjom prijeve školskoj inspekciji u Rijeci, inzistirala sam da se onaj nemoralni napis u knjižici izbriše.Prepisali su knjižicu nanovo i izostavili opomenu jer je stvarno djetetu prvog osnovne to staviti u knjižicu.
To je sve što sam postigla.Moj sin neprestano uči nešto novo i svaki dan me iznenađuje, a sada je završio drugi razred..Sam je inzistirao da ga upišem na tek-won-do, što sam i učinila jer on po cijeli dan nešto čita, crta i izrađuje ili zapitkuje. Prije par dana igrao je šah sa mojim mužem i iznenedio ga znanjem.Pitali smo ga kako sve to zna, i on je hladno odgovorio da svake srijede za vrijeme petog sata odlazi u školsku šah sekciju i tamo sa njima boravi i uči se. Neznam kako se postaviti i što učiniti.Za sina u školi nema druge nego se mora uprosječiti i kvit.
Eto toliko o inteligentnoj djeci.
21.06.2005. (23:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nosferatu
Eh, konačno da netko progovori o problemima dok sam bio mlad. Bio sam naime genijalac (doduše i sad sam), ali sam bio neshvaćen od okoline i to mi je stvaralo probleme jer se nisam imao s kime adekvatno igrati. Srećom došao je rat i našao sam nove zanimacije koje su doduše bile nešto destruktivnije nego što su djeca navikla danas, ali su mi dale smjer u životu.
22.06.2005. (00:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
joe_pellena
slažem se... sva djeca su djeca s posebnim potrebama, samo što naš sistem ne prepoznaje posebne potrebe za svakog od njih, nego ih trpa u nekakve skupine i vrste samo iz razloga što je nemoguće imati individualni program za baš svako dijete...
21.06.2005. (09:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tonkica Palonkica
to je divno kada se radi s djecom kao što ti to radiš. :) pronalaziš male genijalce, radiš s klincima...prekrasan posao. (i da, što se tiče the bilježnice - imao si pravo! :D ma kako samo pogodi??)
21.06.2005. (10:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dnevnik nas oboje
Znaš Psiho, ja sam sa svojim sinom u prvom osnovne imala problem kad ga je učiteljica kažnjavala jer smeta na nastavi, zvala nas u školu, meni izgovorila da ima devijantno ponašanje i na kraju prvog osnovne dobio je opomenu razrednika u učeničku knjižicu. Učiteljica je aktivirala školskog psihologa i pedagoga jer sam ja odbila njenu "preporuku" da odem s djetetom kod psihologa. Moj sin je prije škole sam naučio pisati i računati(pojma nemam kako).S vremena na vrijeme bi mi postavio pitanje kako se što piše i sl. i ja bi mu odgovorila, no nisam ga htjela forsirati jer sam znala da će sve naučiti u školi. No on je već čitao, pisao i računao kad je krenuo u školu.Naravno na predavanjima mu je bilo dosadno i on je iz dosade pravio gluposti.Npr. Oni su učili čitati riječi, a on je već znao čitati tekst u cjelini.Oni su učili brojeve a on je već računao, pretvarao mjerne jedinice npr. mm u cm, pa u m, pa u km.Jednom j upitao mog muža koliko može u vis baciti loptu, suprug je rekao, pa cca 10 metara. On je samo nastavio, a tako, a znaš tata to ti je znaš onda 1000 cm, a zamisli to ti je 10 000 mm.Mi smo ostali začuđeni. Nakon što su psiholog i pedagog sa njim obavili razgovor i testiranje zaključili su da je natprosječno inteligentan i da mi moramo utjecati na njega da prati nastavu. Pitali smo ih da li možda učiteljica njemu na satu može dati neke zadatke koji bi bili prilagođeni njegovom znanju.Odgovor je bio da za djecu koja imaju problema sa učenjem postoji prilagođeni program, da za darovitu djecu isto nešto postoji ali ne u Puli, da nažalost za naprednu djecu nema ništa i da se on mora uklopiti u one prosječne. Naravno, njegov nemir i nezainteresiranost za ponovno učenje onoga što već zna rezultirao je slabijim ocjenama.Iz testa dobije odličan a iz zalaganja slabu ocjenu pa je prošao sa vrlodobrim. Sve što sam mogla učiniti je da sam zatražila promjenu razreda i ova učiteljica ima više takta u ophođenju sa njim, no njemu je većinom u školi dosadno.Pod prijetnjom prijeve školskoj inspekciji u Rijeci, inzistirala sam da se onaj nemoralni napis u knjižici izbriše.Prepisali su knjižicu nanovo i izostavili opomenu jer je stvarno djetetu prvog osnovne to staviti u knjižicu. To je sve što sam postigla.Moj sin neprestano uči nešto novo i svaki dan me iznenađuje, a sada je završio drugi razred..Sam je inzistirao da ga upišem na tek-won-do, što sam i učinila jer on po cijeli dan nešto čita, crta i izrađuje ili zapitkuje. Prije par dana igrao je šah sa mojim mužem i iznenedio ga znanjem.Pitali smo ga kako sve to zna, i on je hladno odgovorio da svake srijede za vrijeme petog sata odlazi u školsku šah sekciju i tamo sa njima boravi i uči se. Neznam kako se postaviti i što učiniti.Za sina u školi nema druge nego se mora uprosječiti i kvit. Eto toliko o inteligentnoj djeci.
21.06.2005. (23:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nosferatu
Eh, konačno da netko progovori o problemima dok sam bio mlad. Bio sam naime genijalac (doduše i sad sam), ali sam bio neshvaćen od okoline i to mi je stvaralo probleme jer se nisam imao s kime adekvatno igrati. Srećom došao je rat i našao sam nove zanimacije koje su doduše bile nešto destruktivnije nego što su djeca navikla danas, ali su mi dale smjer u životu.
22.06.2005. (00:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...