Slažem se s preporukom. Ima jedan zgodan blog (referendum.blog.hr) i jedna dobra kljiga koja se može u cijelosti skinuti (na hrvatskom). No, možda ti je već i poznat. Pozdrav.
12.06.2005. (16:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
12.06.2005. (16:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Marketingaš
Kaj god, ta knjiga je čista zabluda koja je glave stajala mnoge chief marketing officere u SAD. Ne slažem se da je preporučiva i primjenjiva imalo u Hrvatskoj. Ako se bolje pogleda i prouči onda se vidi da je riječ o hrpi proizvoljnih utopističko-idealističkih tekstova napisanih u travnju 1999 godine, na vrhuncu internet buma od strane nekolicine mislioca koji su u internetu vidli ideal Boga, a čije teze u dobrom dijelu i danas negira poslovna praksa u svijetu. Oni su samo u malom dijelu uspijeli artikulirati ono što umreženo društvo kroz informacijsko-komunikacijske tehnologije dobiva razmjenom informacija, ali da to na takav opisani način utječe u značajonom obimu- nije točno.
12.06.2005. (18:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kaj god, od 1999 godine se dosta toga promijenilo počevši od sve većeg prodiranja interneta ljudsku svakodnevicu do pojave i popularizacije bloga kao novog vida internet medija. sve u svemu nije isključena mogućnost da ti novi marketing officeri u skoroj budućnosti budu ti kojima će letjeti glave. autori cluetraina jesu malo radikalni, ali mislim da dosta teza drži vodu i da je knjiga svakako vrijedna pažnje. neka ljudi pročitaju pa sami ocjene.
12.06.2005. (21:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Luv
Kaj god, Cluetrain je napisan kao da su autori u tom trenu bili na LSD-u :DDD.
Samo nekoliko općenitih teza drži vodu, ostalo je bezveze. Al nek' svatko zaključi za sebe. Mislim, zbilja treba pročitati ga i čuditi se čudom nekim nebulozama ( utopijama ). Kao npr. ''ljudi komuniciraju ljudskim glasom''. A ne, glasaju se ovčjim ;)) I tako niz utopijskih ideala da će korporacije govoriti ljudski...kaj god. Zna se kaj je poslovna korespondecija i kao takva neće biti ukinuta. Stvar je samo marketinga da postane autentičnije pa da nemora onda hrpa hipija igrati se Martina Luthera :)
A kaj onda ti isti misle da će i državna uprava govoriti slengom kad ti šalje rješenje nakon provedenog upravnog postupka :))
13.06.2005. (08:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Cluetrain? thx. Hate..., virnuo sam tamo, zaista zanimljiva preporuka. Nego kad smo kod marketinga i utopija... sjecam se jednog SF klasika Frederika Pohla & C.M. Korblutha: "Space Merchants" iliti "Reklamokratija" kako su to nadahnuto preveli u Kentauru he he roman koji se dugo vremena smatrao za najbolji roman naučne beletristike ikad napisan. Komercijaliziranom, prenaseljenom i totalitarnom Amerikom vladaju reklamne kompanije, izvršna vlast nad masom obespravljenog stanovništva~ "potrošača". Umjetnost prošlosti je mrtva, zamjenjuje je reklama. :)))
14.06.2005. (16:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tu knjigu pročitao sam pred nekih par godina. Knjiga je vizionarska, ima nekih ok stvari, ima naravno i malo too much stvari, nešto predviđa, a dosta toga i previđa. Bilo kako bilo, stvari se mjenjaju, za neke prebrzo, za neke užasno presporo.
02.07.2005. (18:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Moram priznati da nisam ni ja citao, mada svakako zvuci vrlo interesantno - narocito kad vidim kako ju pljuju marketingasi, i jos narocitije kad cujem da je " glave stajala mnoge chief marketing officere u SAD"... bravo knjigo! Obicno kazem da su danas najstetnije industrije naftna, vojna, i farmaceutska, no ne treba zaboraviti ni PR/adv industriju koja time sto raji uspjesno prodaje ove ostale skoro da zasluzuje prvo mjesto medju njima... PORTO hvala na podsjecanju, sjecam se Reklamokratije, bila mi je to jedna od najdrazih knjiga djetinjstva, a sad kad znam i originalni naslov mogu konacno opet doci do nje, bez da trazim tesko nalazljivo Kentaur izdanje...
06.07.2005. (10:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ne bih da kritikujem na jednom od retkih hate.blogova ali mislim da je text glasio; " .. koje ce prve uza zid kad ustane kuka i motika .." (ili sam ja chitao drugachiji prevod)
04.08.2005. (15:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
edo
Slažem se s preporukom. Ima jedan zgodan blog (referendum.blog.hr) i jedna dobra kljiga koja se može u cijelosti skinuti (na hrvatskom). No, možda ti je već i poznat. Pozdrav.
12.06.2005. (16:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DO NOT ENTER
Super blog. Dođi vidi moj! :)
12.06.2005. (16:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Marketingaš
Kaj god, ta knjiga je čista zabluda koja je glave stajala mnoge chief marketing officere u SAD. Ne slažem se da je preporučiva i primjenjiva imalo u Hrvatskoj. Ako se bolje pogleda i prouči onda se vidi da je riječ o hrpi proizvoljnih utopističko-idealističkih tekstova napisanih u travnju 1999 godine, na vrhuncu internet buma od strane nekolicine mislioca koji su u internetu vidli ideal Boga, a čije teze u dobrom dijelu i danas negira poslovna praksa u svijetu. Oni su samo u malom dijelu uspijeli artikulirati ono što umreženo društvo kroz informacijsko-komunikacijske tehnologije dobiva razmjenom informacija, ali da to na takav opisani način utječe u značajonom obimu- nije točno.
12.06.2005. (18:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hatepogodak
kaj god, od 1999 godine se dosta toga promijenilo počevši od sve većeg prodiranja interneta ljudsku svakodnevicu do pojave i popularizacije bloga kao novog vida internet medija. sve u svemu nije isključena mogućnost da ti novi marketing officeri u skoroj budućnosti budu ti kojima će letjeti glave. autori cluetraina jesu malo radikalni, ali mislim da dosta teza drži vodu i da je knjiga svakako vrijedna pažnje. neka ljudi pročitaju pa sami ocjene.
12.06.2005. (21:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Luv
Kaj god, Cluetrain je napisan kao da su autori u tom trenu bili na LSD-u :DDD. Samo nekoliko općenitih teza drži vodu, ostalo je bezveze. Al nek' svatko zaključi za sebe. Mislim, zbilja treba pročitati ga i čuditi se čudom nekim nebulozama ( utopijama ). Kao npr. ''ljudi komuniciraju ljudskim glasom''. A ne, glasaju se ovčjim ;)) I tako niz utopijskih ideala da će korporacije govoriti ljudski...kaj god. Zna se kaj je poslovna korespondecija i kao takva neće biti ukinuta. Stvar je samo marketinga da postane autentičnije pa da nemora onda hrpa hipija igrati se Martina Luthera :) A kaj onda ti isti misle da će i državna uprava govoriti slengom kad ti šalje rješenje nakon provedenog upravnog postupka :))
13.06.2005. (08:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Porto
Cluetrain? thx. Hate..., virnuo sam tamo, zaista zanimljiva preporuka. Nego kad smo kod marketinga i utopija... sjecam se jednog SF klasika Frederika Pohla & C.M. Korblutha: "Space Merchants" iliti "Reklamokratija" kako su to nadahnuto preveli u Kentauru he he roman koji se dugo vremena smatrao za najbolji roman naučne beletristike ikad napisan. Komercijaliziranom, prenaseljenom i totalitarnom Amerikom vladaju reklamne kompanije, izvršna vlast nad masom obespravljenog stanovništva~ "potrošača". Umjetnost prošlosti je mrtva, zamjenjuje je reklama. :)))
14.06.2005. (16:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rock Roll
Ne pročitah. Želiš da ti lažem pa da ti kažem da ću pročitati uskoro? Zapravo, potrudit ću se staviti je na listu čekanja. ;-)
16.06.2005. (10:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MARKETING Shop
Tu knjigu pročitao sam pred nekih par godina. Knjiga je vizionarska, ima nekih ok stvari, ima naravno i malo too much stvari, nešto predviđa, a dosta toga i previđa. Bilo kako bilo, stvari se mjenjaju, za neke prebrzo, za neke užasno presporo.
02.07.2005. (18:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ovajonaj
Moram priznati da nisam ni ja citao, mada svakako zvuci vrlo interesantno - narocito kad vidim kako ju pljuju marketingasi, i jos narocitije kad cujem da je " glave stajala mnoge chief marketing officere u SAD"... bravo knjigo! Obicno kazem da su danas najstetnije industrije naftna, vojna, i farmaceutska, no ne treba zaboraviti ni PR/adv industriju koja time sto raji uspjesno prodaje ove ostale skoro da zasluzuje prvo mjesto medju njima... PORTO hvala na podsjecanju, sjecam se Reklamokratije, bila mi je to jedna od najdrazih knjiga djetinjstva, a sad kad znam i originalni naslov mogu konacno opet doci do nje, bez da trazim tesko nalazljivo Kentaur izdanje...
06.07.2005. (10:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Srcky
ne bih da kritikujem na jednom od retkih hate.blogova ali mislim da je text glasio; " .. koje ce prve uza zid kad ustane kuka i motika .." (ili sam ja chitao drugachiji prevod)
04.08.2005. (15:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rock Roll
Daj Hate jebiga napiši više nešto. Znam da radi, ali... @Srcky - bit će da si čitao neki drugi prijevod.
08.08.2005. (17:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Liga naroda
novi blog je stvoren! obavezno pogledaj! pozdrav
14.09.2005. (23:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rock Roll
Nije više ni smiješno jebote! Piši nešto! Znam da imaš vremena. :-DDD
17.10.2005. (01:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...