kokteli za tople ljetne dane

08.05.2005., nedjelja



LJEŠNJAK VUTRA
cokolada
1 žličica vanile
1/4 čaše sjeckanih ljesnjaka ili oraha
3/4 čaše mlijeka
1/4 čaše trave.

Istopiti cokoladu na pari.
Polagano usuti vanilu,mlijeko i travu.Skloniti sa štednjaka i dodati lješnjake.Sipati masu u pleh namazan puterom Ostaviti da se ohladi.

OD JULOVCA
Potrebno:
-200g šećera
-200g brasna
-200g margarina za kuhanje
-200g čokolade za kuhanje
-2 jajeta
-2 žlice kakaoa
-po želji sijeckanih lješnjaka, badema
-15g zelene radosti
Očistite travu od sjementki i granja, i sameljite u mašinici za mljevenje kave. Stavite da se sa margarinom kuha na pari, kad proključa kuhajte još 5-10 min, na umjerenoj vatri.
To sve sipajte u jednu veliku zdjelu, dodajte brašno, šećer, jaja, kakao, i 100g izdrobljene čokolade, i mješajte dok se ne dobije jednaka masa, i dodajte lješnjake i bademe. Pleh podmažite margarinom, razvucite "tjesto", ne deblje od 1.5cm i pecite na 180şC jedno 20 minuta.
Ostalih 100g čokolade rastopite sa paržlica mlijeka, i time premažite kolač kada ga izvadite. sasjecite na kocke

NEMOJTE PRETjERIVATI SA KOLAČIMA! Strašno su ukusni, nedajte se prevariti... Rad tek poslje 45min-1.5h... Držaće vas nekih 3-5 sati, zato, pažljivo... Uživajte...


- 22:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdije čete nači razne zanimljivosti o koktelima i njihove recepte...

Free Site Counter
Free Site Counter




codebase="http://client1.sigmachat.com/current/"
code="Client.class" archive="scclient_hr.zip"
width=600 height=400 MAYSCRIPT>






The WeatherPixie TEMEPERATURA U PULI NA AERODROMU

Marina


Na Bozicno jutro, sneno i mutno,
U kaputu ocevom, malcice prevelikom,
Dosao sam na njena vrata,
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina,
Imala je oci boje vena, boje vena, boje Dunava.
U je, U je, je, boje vena boje Dunava,
U je, u je, je.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.

Ja ne mogu bez nje, Boze Boze, spasi me,
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.