< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

copyright©2006 - 2007 M.D. Maria Helena

BANER:

I to se dogada...






Counters
Counters

Gosti u mom kokošinjcu....

FIZIKALAC -RIP RIP

VAKUUM

GAJO

GUGO

DARKWOLF

€URO

FRANC

DR. LUKA

ALMOST POZNATA

MIRIS DUNJE

JADE

MORENZA

KOKI

RUDARKA


ELENA

PJESMA O JEDNOJ MLADOSTI

GOLDENEVE

MIRIS DUNJE

MIDNIGHTMADNESS

VERA

DUPINKA

NF (nachtfresser)

BOXERWORLD

AURORAISA

STEREOKEMIJA

MIKI

AMARCORD

MARENDA

TVORNICA ŽELJA

ZONA Z.

1NJOFRA

PEGGY_BUNDY

AURIS

LADY DI

PEGICA

..IMA VAS JOŠ....



srijeda, 28.02.2007.

Raspoloženje.

Desi mi se tako ponekad da jednostavno utonem u svoj svijet u kome sam samo ja . Nitko nema prava ulaska u njega, nitko mi se ne može približiti niti povrijediti me. Tih rijetkih trenutaka sam sretna, ali baš sretna. Od jutra se radujem kiši, ustajanju i odlasku na posao a pri povratku pogled na nepospremljenu kuhinju i prljavo suđe nimalo me ne baca u komu. Jednostavno se osjećam iznad svega ovozemaljskog. Znam što ste odmah pomislili. Ništa tu nije u igri osim mog ružičastog raspoloženja.
Na poslu namrgođenim pogledima uzvraćam osmjehom, za sve probleme imam rješenje, ako ne trenutno, onda pustim da se sve ohladi pa tek onda reagiram. Tada sam kao i danas u stanju kad mi je došla šogorica jednostavno pomaknuti stvari koje su joj smetale da sjedne na stolicu. I bilo mi je ugodno, i njoj je bilo ugodno jer nisam kao i obično proračunata stalno na oprezu, i nije sve tip top. Kad me ta maglica prođe znam da ću morati zapeti da stvari dovedem u red, ali sad mi je tako dobro pa neka. Mojoj je obitelji sve ok, valjda su navikli.
Eto i vama šaljem malo ružicaste izmaglice.

- 20:49 - komentiraj (5) - #


<< Arhiva >>