15

ponedjeljak

travanj

2019

Životno olakšanje

Prije par godina pročitala sam jednu sjajnu knjigu koja je dobila i svoje nastavke.

Autor je John C.Parkin, a naziv je "J*** mi se terapija".

Preporučam.

I doista, čovjek osjeti olakšanje kad izgovori glasno "J*** mi se"...

Život je pun lijepih i manje lijepih trenutaka, kroz život nam prođu pozitivni i negativni ljudi, padnemo pa se dignemo,
zažmirimo na mnoge situacije, vičemo i glasni smo i poslije smireni.

Nekad osjećamo da poslije kiše dolazi sunce, nekad osjećamo zatišje pred buru.

Onom negativnom, onom što nam život servira na pladnju, treba reći "J*** mi se".

Te čarobne tri riječi puno puta su mi u životu pomogle, olakšale dan jer sam ih istresla iz sebe.


Jel ih teško reći?

Mislim da nije jer situacija te natjera da u sebi probudiš fightera.

U životu i svim njegovim aspektima.

...You gotta fight for your right....t

I zapamti, uvijek glavu gore.
No matter what.

Za razne pizdarije, upotrijebi tri čarobne.

Te tri slatke riječi, ja te volim....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.