16

petak

listopad

2009

šmiramo i foliramo...mislimo da nebo diramo...

slušam ja jučer predvečer Antenu Zg...
slušam i ne vjerujem što slušam...

bilo je govora o tome kako se kod nas kažnjavaju Fritzli...
maximalno 5 god. zatvora za zlostavljanja svoje vlastite djece...
onak mislila sam da sanjam...
naravno da se nas obične ljude pita, u doživotnu čuzu...

još me dodatno zaprepastio podatak da u V.Britaniji čovjek dobio
3 god. zatvora za silovanje konja...eek

država nam je u takvoj banani...scary...

već odavno smo bez glave pa se srcem tješimo...

a sad malo u vedrije vode...

weseli me koncert Jure i Filma za tj. dana....sretan
weseli me i povratak Valjka...sretan

jedino uz glazbu na trenutak otplovim
i zaboravim na swe probleme...
ušuljam se u note,riječi i vokale...

još negdje sunca ima...

Image and video hosting by TinyPic

"Tko će razbiti tugu u očima?
neki stranac zaogrnut osmijehom..
neko tijelo pokriveno toplinom..."


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.