04

četvrtak

prosinac

2008

i see neon lights,whenever you walk by...

toliko ideja...
treba ih provesti u djela...

čarolija ne pomaže

Moraš napraviti baš ono što misliš da ne možeš. Eleanor Roosevelt

želim uzeti fotić u ruke i hodati gradom..
fotografirati ljude..sjaj svih onih Christmas lampica...tramvaje...
stube Gornjeg grada gdje su ispisani stihovi Azre...

želim trčati u rublju po snijegu kao Brigdet Jones...

i said hey sugar...
take a walk on the wild side...


Što je danas na sexi jelovniku?
božićno rublje...kravata oko vrata....crni kaputić...bose noge...
svježe naranče...opojni miris vanilije...ljubav

Zavoli me bez straha
Vjeruj mi bez pitanja
Traži me bez traganja
Želi me bez ograničenja
Prihvati me bez promjene
Žudi za mnom bez inhibicija

Dick Sutphen

wolim te kad pričaš...
kad svojim vrelim usnama ispisuješ taktove strasti...nježnosti...


probudila se odjevena u boju trešnjina cvijeta...
s osmijehom koji je htio još...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.