28

petak

prosinac

2007

Lutka sa naslovne strane

nafrčkala sam kosu...al od toga sad vishe nea niš...

kokomo i njena ravna kosa...

nda...bila sam jučer u gradu....išla sam widjet braticha...jer ga nisam widjela predugoo...

prirodno su mu nastali dredovi...2 dreda...i može si rep svezat s njima...

kak aaaaaaaaa!!!!!

dobila sam tako jebeenuuu hawajku...(Aloha!)
inače ja padam na shulje...obožavam ih...

kupila sam nowu Guinnessovu....i ono našla čak 3 naša rekorda...
weeeecerek

iza twojih leđa pričat će viceve...

i onak nemrem biliwit da "Sjećanja jedne gejše" na engl. koštaju 50 kn...
a na hrv. 150 kn....cccc...

United Rakija
United Pivoo
United Pizza
United, United!!!


(psssst....slusham Grupu tvog života, Zadrugu, Pušenje, Čorbu,
Nolu, Kud Idijote, Letu Štuke, Partibrejkerse..)

daješ da te wole glumci, režiseri,
nowinari..ljudi neznani i znani...

Image and video hosting by TinyPic

najprodavaniji album svih wremena u VB je album "Greatest Hits" grupe Queen s čak 5, 41 mil.prodanih primjeraka...

Pjesma "White Christmas" je najprodavanija božićna pjesma...prodana je u više od 50 mil.primjeraka...

Najpopularnija i najgledanija serija je Csi: Miami...

ima i punooo jako bizarnih rekorda..tipa najdalje štrcanje mlijeka iz oka...kupka sa 75 dijamantnih čegrtuša...scary
frajer koji je povukao vozilo očnim kapcima...

posudila sam knjigu "Ostat chu mlad" Kreše Blaževicha...

iem chitati...

čelične felge i plastične grudi...
i swi su digitalni, električni...

Image and video hosting by TinyPic







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.