06

četvrtak

prosinac

2007

Ride the wild wind

bila sam u knjižnici...

posudila sam si "Mostove okruga Madison" i "69 stwari koe treba učiniti s mrtvom princezom"...

owu drugu knjigu sam prošli put vidjela u knjižnici i swidio mi se naslov...zapravo me zaintrigirao...pa sam ju odlučila sada posuditi...

mislila sam da je to krimić..ispalo je da je neki sexualno nabrijani žanr....rolleyes

a pročitat ću....čisto da widim o čemu se točno radi....

a što se tiče M.okruga Madison....film mi je jedan od naj filmova koe sam gledala...
a knjiga je ziher još bolja...

ne znam opće kai mi je...
kao da sam u nekoj vrsti lagane depre...

tak mi je sve ravno...

ne weselim se Božiću....ni nowoj....

hmm..da imam nekog da me ispunjava...
možda bi swe bilo bolje...

možda bih ja bila weselija...

a owako...nešto fali.....

a kai fali...

fali taj osjećaj kojeg želim osjetiti....
iznutra....

You and me are destined
You'll agree
To spend the rest of our lives with each other
The rest of our days like two lovers
For ever - yeah - for ever
My bijou...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.